Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

 

Eu am venit aici pe topicul vostru tot interesat de Harli (ce deh, de sunetul si de look-ul ala m-a indragostisem si eu pana sa stiu ce sunt alea motociclete...), numai ca eu am inceput sa dau inapoi cand am vazut ce jepati de oameni le piloteaza (vorba vine piloteaza...). Hai contrazice-ma sau mai injura-ma putin ! Altceva...?!

 

 

Tu nu te gandesti la persoanele care sunt pe forum si nu te jignesc? De ex. eu nu te-am jignit !!! Eu nu cobor la nivelul tau !

Bafta in continuare !

B.

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu nu te gandesti la persoanele care sunt pe forum si nu te jignesc? De ex. eu nu te-am jignit !!! Eu nu cobor la nivelul tau !

Bafta in continuare !

B.

Imi cer scuze tie si imi pare rau ca esti pe forum alaturi de cei care o fac atat de usor si cu atata generozitate. Imi imaginez ca nu toata comunitatea HD e asa, dar faptul ca nu fost niciunul dintre voi contrariat sau mirat de astfel de abordari, ba in plus s-au strans si mai multi sa tina isonul pe aceeasi nota, ma face sa cred ca nu gresesc deloc cu ce am spus mai sus ;)

De fapt vad ca nici nu ma contrazici, ci doar te speli pe maini...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu pentru ca m-a interesat in trecut subiectul. Insa e vorba tot de modelul pe injectie. Daca nu despre asta e vorba atunci nu mai citi in continuare. Am sa trec direct la concluzia mea dupa ce am citit pe HD forum : daca nu ai luat inca mobra atunci treci direct la 1200 skipping 883. Altfel, singura modalitate decenta este intr-adevar kitul de 1200 insa va trebui sa ai pe cineva priceput in machining sau sa cumperi direct cilindrii de 1200 (banuiesc ca varianta asta o preferi in locul drilling). Orice ai face nu pune PC pe el pentru ca dupa cate am vazut (si cercetat) injectia de pe HD este diferita de restul (ma refer la japoneze). Daca nu ma insel injectia este tunnable la toate capitolele (idle, timing, rev limiter etc) si este facuta de aceeasi tipi care fac Auto Tune, deci meserie la capitolul asta. Nu stiu daca se potriveste injectia cu caracterul V-Twin insa asta e o treaba de gust. Ar mai fi de facut ceva mod la heads ( sunt mai multe optiuni aici pe care le poti afla pe HD forum insa popular e modul de la Screaming Eagle - e dat pe site ca performance heads) , new cams etc . Eu am fost interesat mai mult de ciclistica insa nu am gasit ceva care sa-mi raspunda la intrebare.

Nu cred ca a facut cineva modul 883 -> 1200 in Romania. Cel putin nu s-a postat pe forumul asta pana acum.

 

EU am facut. Si am si postat chestia, chiar fix pe topicul asta. Se vede ce atenti sunteti. Si, scuza ma, dar vorbesti prostii. Modificarea de la 883 la 1200 e mult mai ok, decat un Sportster 1200 stock, pentru ca pastrezi heads-urile originale si camera de ardere devine astfel mai mic - compresie mai mare, detonatie mai mare, muuult mai multe putere si cuplu decat la unul stock 1200. Tre' sa cumperi un kit de 1200, ce contine pistoane, segmenti si simeringuri. Dupa asta honezi cilindrile la marimea pistoanelor, rectifici chiuloasele si gata. Eu am un carburator S&S Super E si filtru de aer open, tot S&S. Poti sa reglezi, cum vrei. Plus tobe goale. Asta e un fel de Stage 1 tuning. Daca mai pui aprindere de tuning, axe de came Andrews, etc., poti sa sari usor peste 100 c.p., si esenta - cuplul enorm la turatie mica - ramane. Din cauza asta poti sa surprinzi multi pe supersport: pana ce ei cauta turatia optima, tu esti gone. Nici nu trebuie sa desfaci blocul pentru o operatie ca asta. A, si inca ceva: ati vorbit despre cat de bullshit sunt Sportsterele din mileniul asta. ORICE cunoscator de cauza stie, ca ultimele Sportstere, considerate „adevarate” au fost fabricati pana in 2004. De atunci nu mai este montat blocul rigid pe cadru. Acuma, nu stiu ce am? Porkster sau Sportser, pentru ca este din 2003... :-D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce jepati de oameni le piloteaza ....nu cred ca toti sunt la fel,nu!?...

Sunt sigur nu sunt toti asa ! Corectez: ce jepati sunt unii care le piloteaza si care sunt formatori de opinie pe aici...e mai bine asa ? Editat de marius317
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU am facut. Si am si postat chestia, chiar fix pe topicul asta. Se vede ce atenti sunteti. Si, scuza ma, dar vorbesti prostii. Modificarea de la 883 la 1200 e mult mai ok, decat un Sportster 1200 stock, pentru ca pastrezi heads-urile originale si camera de ardere devine astfel mai mic - compresie mai mare, detonatie mai mare, muuult mai multe putere si cuplu decat la unul stock 1200. Tre' sa cumperi un kit de 1200, ce contine pistoane, segmenti si simeringuri. Dupa asta honezi cilindrile la marimea pistoanelor, rectifici chiuloasele si gata. Eu am un carburator S&S Super E si filtru de aer open, tot S&S. Poti sa reglezi, cum vrei. Plus tobe goale. Asta e un fel de Stage 1 tuning. Daca mai pui aprindere de tuning, axe de came Andrews, etc., poti sa sari usor peste 100 c.p., si esenta - cuplul enorm la turatie mica - ramane. Din cauza asta poti sa surprinzi multi pe supersport: pana ce ei cauta turatia optima, tu esti gone. Nici nu trebuie sa desfaci blocul pentru o operatie ca asta. A, si inca ceva: ati vorbit despre cat de bullshit sunt Sportsterele din mileniul asta. ORICE cunoscator de cauza stie, ca ultimele Sportstere, considerate „adevarate” au fost fabricati pana in 2004. De atunci nu mai este montat blocul rigid pe cadru. Acuma, nu stiu ce am? Porkster sau Sportser, pentru ca este din 2003... :-D

 

Ai dreptate dar sa nu uitam ca din Sportster 1200 poti sa scoti o performanta mult mai mare deat dintr-un Sportster 883 :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU am facut. Si am si postat chestia, chiar fix pe topicul asta. Se vede ce atenti sunteti. Si, scuza ma, dar vorbesti prostii. Modificarea de la 883 la 1200 e mult mai ok, decat un Sportster 1200 stock, pentru ca pastrezi heads-urile originale si camera de ardere devine astfel mai mic - compresie mai mare, detonatie mai mare, muuult mai multe putere si cuplu decat la unul stock 1200. Tre' sa cumperi un kit de 1200, ce contine pistoane, segmenti si simeringuri. Dupa asta honezi cilindrile la marimea pistoanelor, rectifici chiuloasele si gata. Eu am un carburator S&S Super E si filtru de aer open, tot S&S. Poti sa reglezi, cum vrei. Plus tobe goale. Asta e un fel de Stage 1 tuning. Daca mai pui aprindere de tuning, axe de came Andrews, etc., poti sa sari usor peste 100 c.p., si esenta - cuplul enorm la turatie mica - ramane. Din cauza asta poti sa surprinzi multi pe supersport: pana ce ei cauta turatia optima, tu esti gone. Nici nu trebuie sa desfaci blocul pentru o operatie ca asta. A, si inca ceva: ati vorbit despre cat de bullshit sunt Sportsterele din mileniul asta. ORICE cunoscator de cauza stie, ca ultimele Sportstere, considerate „adevarate” au fost fabricati pana in 2004. De atunci nu mai este montat blocul rigid pe cadru. Acuma, nu stiu ce am? Porkster sau Sportser, pentru ca este din 2003... :-D

 

Ai facut modificarea la cel pe injectie (aka porkster) ? Mea culpa pentru lipsa de atentie in orice caz. Ai putea da un link si ceva detalii baiatului.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu pentru ca m-a interesat in trecut subiectul. Insa e vorba tot de modelul pe injectie. Daca nu despre asta e vorba atunci nu mai citi in continuare. Am sa trec direct la concluzia mea dupa ce am citit pe HD forum : daca nu ai luat inca mobra atunci treci direct la 1200 skipping 883. Altfel, singura modalitate decenta este intr-adevar kitul de 1200 insa va trebui sa ai pe cineva priceput in machining sau sa cumperi direct cilindrii de 1200 (banuiesc ca varianta asta o preferi in locul drilling). Orice ai face nu pune PC pe el pentru ca dupa cate am vazut (si cercetat) injectia de pe HD este diferita de restul (ma refer la japoneze). Daca nu ma insel injectia este tunnable la toate capitolele (idle, timing, rev limiter etc) si este facuta de aceeasi tipi care fac Auto Tune, deci meserie la capitolul asta. Nu stiu daca se potriveste injectia cu caracterul V-Twin insa asta e o treaba de gust. Ar mai fi de facut ceva mod la heads ( sunt mai multe optiuni aici pe care le poti afla pe HD forum insa popular e modul de la Screaming Eagle - e dat pe site ca performance heads) , new cams etc . Eu am fost interesat mai mult de ciclistica insa nu am gasit ceva care sa-mi raspunda la intrebare.

Nu cred ca a facut cineva modul 883 -> 1200 in Romania. Cel putin nu s-a postat pe forumul asta pana acum.

 

Cum a zis Pannoniachopper stiam si eu; ca un 883 dus la 1200 e mult mai ok decat un 1200 stock. Kitul este vandut chiar de Harley si sunt destul de sigur ca mai sunt si altii care au facut modificarea.

Din pacate pentru unele pareri, pe mine ma intereseaza un Iron 883 nou (pe injectie). Nu ma intereseaza neaparat performanta maxima pentru ca nu am de gand sa ma intrec cu nimeni insa stock e destul de clar ca nu se poate :)

Subliniez ca ale mele cunostinte de mecanica sunt limitate la strict documentat pe net si schimbat bujiile...cunosc deja parerile legat de asta insa sunt pe drumul de a invata...

Multumesc de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici este link-ul: http://www.motocicli...__1000 Motorul era pe carburatie (cum este si acuma, dar upgradat), este modelul Dirt Track replica, aka 883R. Adica a fost.. :-D

 

In viitor mai multa atentie nu ti-ar strica nici tie pentru ca eu am vorbit efectiv de cel pe injectie in postul meu, Am scris inclusiv in post.

 

Iti zic eu pentru ca m-a interesat in trecut subiectul. Insa e vorba tot de modelul pe injectie. Daca nu despre asta e vorba atunci nu mai citi in continuare.

 

Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod.

 

Carb + injectie ? La ce-ti mai trebuie carbul daca ai injectie? Te rog dezvolta ca m-ai facut curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm personal cred ca la harley se preteaza mult mai bine si mai frumos ca si feeling tunnigul cu carburator si etc...am mers pe sposrster cei drept stock nu am fost impresionat si sunt sigur ca se poate mai bine insa am preten care are un ironhead din `71 si se coace ceva:)) abea astept sa vad adevaratul harley...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La care generatie/modele de Sportster cutia nu mai este separata fata de motor?

 

Se pare ca tu chiar esti interesat si nu esti doar un mistocar. Din nefericire stiu ca informatia asta va trece neobservata si se va pierde printre alte zeci de pagini de aberatii pe marginea subiectului Sportster. Totusi, sunt dispus sa ti-o ofer, pentru ca pari un om care tinde catre Harley.

Sportsterul, pana in 2003 a fost fabricat cu motorul prins rigid pe cadru si cutia separata de motor, chiar daca din exterior pare altfel. Cutia este un fel de sertar pe care-l scoti total independent de motor. Adica, daca vrei sa umbli la cutie si doar la cutie, o poti face linistit fara sa te atingi de motor.

Exemplu (mergi la minutul 1:37):

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z2bnomlBT8s&feature=relmfu

 

Din anul 2004, odata cu motorul prins pe cadru cu tampoane de cauciuc, s-a renuntat si la acest sertar. Adica el nu mai exista, acolo fiind un perete. La modelele din 2004 in sus, pentru a putea ajunge la cutie, trebuie sa desfaci motorul in doua. Asta inseamna: chiuloase jos, cilindri jos, etc.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt mistocar de felul meu. Multumesc mult pentru info. Sincer chiar ma gandesc la un Sportster modelul pe carburatie aparut inainte de 2003.

 

 

Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod.

 

 

Chiar asa ?

 

Motoarele pe carburator pot merge la o anumita turatie iar ungerea se face in functie de acea turatie; la motoarele pe injectie ungerea se face la o turatie superioara si daca faci trecerea la carburator nu-ti afecteaza ungerea ?

 

Deci, din cate am inteles, atunci cand vrei sa treci un motor pe injectie la carburatie trebuie sa schimbi mult mai multe asa incat sa nu-ti afecteze performanta si fiabilitatea motorului in timp.

Editat de JustMe_DF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit discutiile devin constructive :thanks: .Acelasi lucru ma framant si pe mine,daca la Iron 883, de dupa 2010,merge inlocuita injectia cu carburatorul,atata vreme cat transformarea ar fi de bun simt dpdv financiar.Iron-ul este superb,negru,mat,simplu,fara crom,fara briz-briz-uri,slim fit,ideal pt deplasari zilnice prin traficul aglomerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa ?

 

Motoarele pe carburator pot merge la o anumita turatie iar ungerea se face in functie de acea turatie; la motoarele pe injectie ungerea se face la o turatie superioara si daca faci trecerea la carburator nu-ti afecteaza ungerea ?

 

Deci, din cate am inteles, atunci cand vrei sa treci un motor pe injectie la carburatie trebuie sa schimbi mult mai multe asa incat sa nu-ti afecteze performanta si fiabilitatea motorului in timp.

 

 

Motoarele sunt identice, fie ca au admisia pe injectie sau carburatie. Ungerea suficienta a motorului se face la aprox 850rpm, turatie pe care cu siguranta o depasesti asa ca fiabilitatea nu e o chestiune de discutat. In ceea ce priveste performanta, cred ca e inutil sa discutam de vreme ce multi au facut conversia catre carb dar nu stiu pe nimeni sa fi trecut pe injectie un HD care din fabrica era cu carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Din punctul meu de vedere nu merita schimbarea pe carburator din injectie! Asta zice cineva care s-a ambalat maxim sa-si ia ultimul model produs pe carburator, si e maaaaaaaare fan carbi!

Exista throttle body -uri custom (scuze dar nu stiu traducerea) chiar si pentru motoarele super-extra modificate. Screamin Eagle de 50... asta daca ajungi la un Sportster de peste 2000cc si 160 de cai...

 

In principal, carbiul e preferat deoarece poti adapta ieftin si cu acuratetze carburatia pt orice modificare faci la motor - came (zeci de feluri, de turatie, torque sau fuga), compresii marite, supape marite, arcuri lungite, stroker (lungirea bielei) sau numai tobe si filtru de aier.

 

DAR si e un dar mare, avand in vedere ca senzorii de pe manifold si toba, trimit date exacte computadorului, care regleaza injectia, o mare marja din modificari necesita doar remaparea computadorului de bord (99,99% din cazuri). Iar in cazul exceptiilor ( masinarii de mare performanta, draguri si faze) exista, dupa cum am zis, throttle body-uri pe masura.

 

Pot afirma ca, urmatorul meu Harlan, s-ar putea sa fie pe injectie... daca v-a fi cazul de un urmator motor- sper ca nu!

 

HD... chiar nu stiam ca usa de la cutie a modelelor noi a disparul! Sux! Era super simplu sa scoti cutia - capac, dat jos ambreiaju instant, suruburi, pac, cutia at labam.

Multam oricum pt informatiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit discutiile devin constructive :thanks: .Acelasi lucru ma framant si pe mine,daca la Iron 883, de dupa 2010,merge inlocuita injectia cu carburatorul,atata vreme cat transformarea ar fi de bun simt dpdv financiar.Iron-ul este superb,negru,mat,simplu,fara crom,fara briz-briz-uri,slim fit,ideal pt deplasari zilnice prin traficul aglomerat.

 

parerea mea ste ca nu e o motocicleta de aglomeratie... E racita pe aer iar pe caldurile de 40 de grade, daca traversezi Bucurestiul la ora de varf, ai mari sanse sa faci ciorbita de perisoare :))) De asemenea este destul de grea in ciuda aparentei Slim. parca are 250 KG(sa ma corecteze cineva daca gresesc). EU am dragstar care e tot racit pe aer, si saracul se incinge de il gaseste nebuneala la mersul amintit mai sus.

 

In alta oride de idei, credeti ca am sanse sa gasesc un Sportster 883 pe carburatie in jurul sumei de 3500 de euro? Nu neaaparat in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar in cazul injectiei,nu esti limitat la upgrade al performantei mobrei?Ma intereseaza in mod special la modelul Iron 883 ,dupa 2010.

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar in cazul injectiei,nu esti limitat la upgrade al performantei mobrei?Ma intereseaza in mod special la modelul Iron 883 ,dupa 2010.

 

OK, dar ce intelegi prin limitare? CP? Cuplu? Amestec?

 

@Nocturnus: uite aici unul la 4000 asking price -> http://link.marktpla...33746 Probabil ca l-ai scoate la 3800 banul jos.

post-22521-0-47385200-1352459757_thumb.png

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare mai usor de tunat injectia decat sa bibilesti prin carbelitoare cu alte jicloare, gaurele, ace de dozaj si alte alea.

La injectie rescrii alta harta in ECU si gata. (bine, tre sa pui si ecu care permite asta, dar probabil se gasesc, sau poate si la ala stock merge asta, nu ma pricep la harli)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...