Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Ma intreb cati dintre cei care posteaza pe aici in ce priveste uzura unui motor, pot sa-si dea seama daca desfac unul.Daca desfac, desigur, ca povesti cu calu lu Roland, am auzit si au toate sfarsituri senzationale.

Care a vazut segmenti uzati si sa poata aprecia numarul de km , al unui motor sau cilindri sau fuste de piston sau sa ramana surprins de jocul boltului pistonului sau cuzineti uzati sau facuti praf?

Nu-i asa ca multi auziti povestirile altora si tineti sa le postati repede pe cate un topic, ca poate ramane careva cu gura cascata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jean,ziceam ca pe al meu il mai las 15-20k km,deci pe la 120k il promovez;nu inainte de-ai schimba si rulmentii;palpand zilele astea biela fata are un joc axial nesimpatic MIE,fata de acum 6 ani.Oricum primele serii Evo(din care face parte si al meu)au tolerante mai mari in rulmentii bielelor fata de seriile mai contemporrane;deci...OPTIONAL,si benevol promovatu la 1200 in fct de km si stare .Mai deunazi, cand schimbau doar elasticul la izmene,se putea intimpla sa se rupa-n rear cand se simtea omu mai viril,..ai mai intelepti schimbau izmeana cu totul,daca mergeau mai departe de bodega...analogia asta high-tech se refera la motocositoarea mea.Sau nu numai.Optional...

 

Csaky,merci de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jean

Nu sunt rautacios. Am scris despre parerea mea formata citind forumul si contrele Harly vs Japo. Citesc pentru ca vreau si eu un Sportster.

La 100 000 e ok, din punctul meu de vedere sa faci un schimb de segmenti. Si in cazul Sporty, daca tot desfaci motorul sa-i pui kitul de 1200 e si mai ok, chiar indicat.

 

@Turanoid

Deci motorul nu are nimic, schimbi rulmentii pentru ca promovezi si pentru ca preventiv.

 

PS. Japo a mea manaca ulei de la 60 000, cu compresie ok deci.... nu sunt rautacios. :)


» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:05

Ma intreb cati dintre cei care posteaza pe aici in ce priveste uzura unui motor, pot sa-si dea seama daca desfac unul.Daca desfac, desigur, ca povesti cu calu lu Roland, am auzit si au toate sfarsituri senzationale.

Care a vazut segmenti uzati si sa poata aprecia numarul de km , al unui motor sau cilindri sau fuste de piston sau sa ramana surprins de jocul boltului pistonului sau cuzineti uzati sau facuti praf?

Nu-i asa ca multi auziti povestirile altora si tineti sa le postati repede pe cate un topic, ca poate ramane careva cu gura cascata.

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc


» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:12

Dar eu chiar vreau sa proslavesc fiabilitatea Sportsterului pe acest Topic. Nu ma poate opri nimeni sa fac asta, atat timp cat o fac pe Topicul dedicat. Eu nu intru pe vreun Topic dedicat japonezelor sa-mi dau cu parerea, mai ales contra, desi le cunosc foarte bine. In schimb, aici, intra tot felul de neaveniti, care au numai pareri contra, desi ei n-au mers 2km in viata lor cu un Sportster.

 

Vezi, ba, chopperman, ca era un Topic deschis recent cu o japoneza destul de noua careia ii iesise biela prin carter. Du-te acolo si foloseste-ti sarcasmul.

 

Nu stiu daca ai observat dar eu nu am afirmat niciodata superioritatea Japo vs Harly. Si da, nu am mers in viata mea pe un Harly. Dar, dupa cum spuneam, vreau. Si pentru ca vreau, ma documentez deja de vreo doi ani, pentru ca nu am banii. Or fi Japo cu biele iesite, bla, bla dar eu vorbeam on topic despre Sportster, pe topic de Sportster unde se vorbeste de mancat ulei, rulmenti de ambielaj..... pwla mea, am obosit.

 

Ba HD, recunoaste ca te incadrezi in tiparul harleist despre care vorbesc oamenii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:05

 

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc

» Post actualizat in 15 Oct 2014 06:12

Adica daca pe ceas ai 21k si motorul ala mananca 1litru ulei la 500 km, nu poti sa-ti dai seama din uzura segmentilor ca are peste 60k?

Uzura unui motor e influentata de mai multi factori care se imbina, intretinere, km, aliajele folosite, deci te intereseaza, asa macar de curiozitate, sa apreciezi sau sa ramai dezamagit de ce se aude fata de ce se vede.

 

Si da japonezele dupa 60 k incep sa manance ulei, dar nu tot timpul de la uzura segmentilor-cilindrilor, in nenumarate cazuri, problemele sunt la semeringuri si ghidurile supapelor.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu poate aprecia numarul de kilometrii ai unui motor doar uitandu-se la segmenti, piston, fuste, rochii. Daca cineva se lauda cu treaba asta este .... prea old school si de la sat.

 

Nu intereseaza pe nimeni kilometrii atunci cand desfaci un motor ci uzurile fata de cotele de manual. Acolo, in locu ochiometrului folosim subler, ceas comparator, micrometru, etc.

 

Tare mult as vrea sa te vad cum repari un motor de Nipru ca la carte, folosind masuratorile fine ale ustensilelor pe care le pomenesti. As vrea sa fiu acolo, urmarindu-te cum te tavalesti in chinuri ca motorul nu funcioneaza. Si cand o sa afli cu precizie ca pistoanele sunt ovale inca de noi, sa te vad cum abordezi problema ca la sat, pentru ca n-ai cum altfel.

Dar cui explic eu toate astea? Nu-i asa ca n-ai pornit in viata ta o motocicleta la pedala? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu atas? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un IJ? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un Minsk sau cu o Mobra, pentru ca ti-a fost rusine? Nu-i asa ca toate aceste aspecte ale vietii de motociclist iti sunt total necunoscute?

Si mai spui ca Harleystii se incadreaza intr-un anumit tipar despre care vorbesc oamenii. Vorbesc prostii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i asa. Am doua motorete care pornesc la pedala. Si Nipru se repara tot dupa niste cote sau manual. Daca pistoanele sunt ovale inca de noi nu le bagi in motor. Eu nu sunt Nea Spirica sa bag in motor cacaturi. Prietene, nu ma cunosti, nu vorbi.

 

Dar hai sa vorbim de Sporty. Eu nu am vorbit de nimic altceva pe topicul asta, eeah, iar m-am plictisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar hai sa vorbim de Sporty. Eu nu am vorbit de nimic altceva pe topicul asta, eeah, iar m-am plictisit.

 

S-a vorbit destul de mult despre Sportster pe Topicul asta. Ca tu alegi sa tratezi cu batjocura lucrurile spuse aici, este alta poveste. Daca chiar ai fi fost interesat de Sportster, in ideea ca pe viitor vei achizitiona unul, sunt sigur ca ai fi gasit aici toate informatiile necesare. Dar tu nu cauti decat nod in papura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ahoi!

Test drive interesant!

Vizionare placuta!


» Post actualizat in 25 Nov 2014 14:29
Ahoi!
Am intrat si in rândul posesorilor de Harley, mai exact mi-am luat un Sporster din 11/2005 de 883cc. Revin cu poze...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos!

Multumesc!

Cu poze revin zilele astea pentru ca momentan l-am programat la RAR pentru maine, si e inca in remorca.

Acuma ma interesez de scule imperiale cu care sa pot lucra la dansul (vreau sa-l botez LUP dragstarul de 1100 imi e URS), am eu un fix pe animale....

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

No asta trebuie sa-l bifez.

Eu momentan am comandat ceva portabil la 45 euro, ulterior cu timpul si asa ceva o sa comand.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tare mult as vrea sa te vad cum repari un motor de Nipru ca la carte, folosind masuratorile fine ale ustensilelor pe care le pomenesti. As vrea sa fiu acolo, urmarindu-te cum te tavalesti in chinuri ca motorul nu funcioneaza. Si cand o sa afli cu precizie ca pistoanele sunt ovale inca de noi, sa te vad cum abordezi problema ca la sat, pentru ca n-ai cum altfel.

Dar cui explic eu toate astea? Nu-i asa ca n-ai pornit in viata ta o motocicleta la pedala? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu atas? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un IJ? Nu-i asa ca n-ai mers in viata ta cu un Minsk sau cu o Mobra, pentru ca ti-a fost rusine? Nu-i asa ca toate aceste aspecte ale vietii de motociclist iti sunt total necunoscute?

Si mai spui ca Harleystii se incadreaza intr-un anumit tipar despre care vorbesc oamenii. Vorbesc prostii...

:ok:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi l-am băgat în atelier, n-am avut timp de poze doar de o filmare de 15 secunde. Dar sunt ocupat tare zilele astea. Cu 4500€ l-am cumpărat, ceea ce după mine e super pret.

Pozele săptămâna viitoare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi l-am băgat în atelier, n-am avut timp de poze doar de o filmare de 15 secunde. Dar sunt ocupat tare zilele astea. Cu 4500€ l-am cumpărat, ceea ce după mine e super pret.

Pozele săptămâna viitoare....

Si cu URS-ul ce faci ? Il tii pentru ture lungi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si dupa ce criterii se poate compara ursul cu lupul? :) De exemplu ursul e gras si doarme toata iarna, iar lupului ii e frica sa porneasca singur la drum? :))

 

Ceva de genul , eu personal prefer ursul ...dar gusturile nu se discuta . Si oricum vreau o parere despre lup direct de la ''crescator''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am revenit cu o poza - post-25613-0-45589300-1417646245_thumb.jpg

si un video -

» Post actualizat in 03 Dec 2014 22:41


Si dupa ce criterii se poate compara ursul cu lupul? De exemplu ursul e gras si doarme toata iarna, iar lupului ii e frica sa porneasca singur la drum?

Funny guy :alcy: tre sa bem si pentru faptul ca tu o sa devii tatic pentru a III-a oara si-a fost si ziua ta de nastere si pentru faptul ca eu mai am un animal in "curte". Te invit la Gheorgheni la mine la aprtament la un party, si asa sunt singur pe acasa (am horinca buna de Maramures, niste wiskey din Scotia si vin de la Suceava) promit ca iasa "urat" :tempted:


» Post actualizat in 03 Dec 2014 22:46

Ceva de genul , eu personal prefer ursul ...dar gusturile nu se discuta . Si oricum vreau o parere despre lup direct de la ''crescator''

Ahoi!

Sincer prima si prima impresie dupa ce m-am dat un pic cu el a fost ca e mult mai slab ca URS-ul dar toate astea se pot schimba (adica pot sa-i cresc cilindrea pana la 1450cc, ceea ce m-a UIMIT) in plus mai multe detalii despre el o sa-ti pot da dupa vreo 2000-3000km pe el. Deabia atunci incepi sa cunosti cu adevarat ce stie un motor...

Oricum iti multumesc pentru compliment: "crescator", am sa-l cresc cand o sa am bugetul necesar la 1200c sau 1250cc asta-i sigur, plus multe alte aspecte stilistice cu tenta personala.

Iar rezultatul o sa apara in timp.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer prima si prima impresie dupa ce m-am dat un pic cu el a fost ca e mult mai slab ca URS-ul dar toate astea se pot schimba (adica pot sa-i cresc cilindrea pana la 1450cc, ceea ce m-a UIMIT) in plus mai multe detalii despre el o sa-ti pot da dupa vreo 2000-3000km pe el. Deabia atunci incepi sa cunosti cu adevarat ce stie un motor...

 

 

Ai luat un 883 Custom din 2005 cu 4500 euro... Un pret foarte bun.

Si vad ca mai are si unele imbunatatiri care chiar sunt de folos: tobe, sa touring, suporti pentru coburi. Mai are si niste imbunatatiri ce tin de partea estetica: scaritele pilotului si, din cate stiu eu, modelul nu vine cu aparatoarea de curea cromata si nici cu rear pulley cromat (cred ca este doar cover), deci si alea sunt schimbate. Toate astea se traduc in bani. Si nu sunt bani putini. Nu mai zic de tobe, dar uita-te cam cat costa o sa ca aia la Harley si o sa intelegi ca afacerea facuta este cu atat mai buna. Motorul nu suna nici ala rau, cel putin asa reiese din filmare.

 

In alta ordine de idei, treaba cu maritul cilindreei ca sa ai performante este puerila. Eu nu stiu daca la tobele alea ai si filtru de aer si jiglere. Banuiesc ca nu ai, daca ti se pare puturoasa. Ia-i un filtru si un kit de jiglere si situatia se va schimba radical.

 

SI TRAGETI DE HARLEY-URILE ALEA! DATI-LE TURE! Vorba aia: Ride it like you stole it!

Mai stiu eu pe cineva care, tot asa, se vaita ca nu-i trage 883-ul, ca nu tine pasul cu altii, rahaturi d'astea. Dupa ce l-am luat in spate si l-am dat eu, se minuna si imi spunea ca el nu a crezut ca poate sa mearga asa Harley-ul.

Pai, daca le-ati cumparat deja cu prejudecati si le considerati niste tractoare, ca niste tractoare se vor comporta. Daca le considerati niste motociclete cu potential, au potentialul de a va surprinde placut chiar si prin comparatie japonezele.

 

Una peste alta, parerea mea este ca ai facut o treaba foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...