IceLord Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) Nightster Acum ceva vreme ambele au fost de vanzare pe olx. Saua stock e cam cu dureri in coor. Sei frumoase sunt cele de la RSD - Boss sau Enzo si de la Mustang - Tripper Am un Mustang acuma, dar e dual (pentru doi) Am avut sea solo pe arcuri, stiu ce inseamna durere de poponeata mai ales dupa un drum de 650km intr-o zi. Trebuie sa ma documentez sa vad ce preturi au. Multumesc de info! Editat Octombrie 22, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Newbars2.jpgNewbars3-1.jpg Eu asa ceva as vrea .....la coarne ma refer ai pus tobele..cum se aud? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 nu le-am pus, trebuie sa imi vina suportul de prindere al tobelor de motor si senzorul O2, azi sau luni cel tarziu apar si ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 ...trebuie sa imi vina ...senzorul O2 In cazul asta va cam faceti planuri degeaba. » Post actualizat in 24 Oct 2015 07:03 ai pus tobele..cum se aud? Cred ca trebuie sa-ti pui pofta-n cui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 (editat) Salutare.Sunt de 2 zile posesor al unui sportster 883 custom 2010.Ma intereseaza mai multe detalii de la cei care au acest model,,ce probleme au,sau ce probleme apar in timp. Editat Octombrie 25, 2015 de ovidiu radut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Salutare.Sunt de 2 zile posesor al unui sportster 883 custom 2010.Ma intereseaza mai multe detalii de la cei care au acest model,,ce probleme au,sau ce probleme apar in timp. Pai dupa ce l-ai luat iti pui intrebarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Saua Mustang fara discutie e cea mai tare. Am facut in trei saptamani, 450/km pe zi si nu am avut nicio problema. Gasiti la Razvan de la metricmotion.ro. Are la sei, de nici nu stii de unde sa incepi sa citesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Dyno! A fost tuning la o reprezentanta HD din afara tarii. Dilau ala care a facut-o! Am vazut pe net HD Sportster 1250 cu 126CP la roata Uite cam cum se comporta unul care are putin peste 100 de cai: Editat Octombrie 26, 2015 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) de ce sa ne facem planuri degeaba ? maine 27.10.2015 le montez, mi-au venit si celalalte piese , kitul O2 de la metricmotion si suportul de prindere din Anglia de la Mageurope, furnizorul official V&H din Europa....transportul ma omoara din afara . Ex ; suportul de prindere 26 euro , transportul 40 euro. » Post actualizat in 26 Oct 2015 08:51 kit dopuri O2 Editat Octombrie 26, 2015 de Edvin Iusuf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Goodkat, ai dreptate cu solutiile oferite...In Constanta nu prea am gasit meseriasi care sa ma ajute , lipsa timpului sa ma ocup direct de aceasta problema....si sunt genul de persoana care nu a folosit niciodata improvizatii , am mers numai pe original . Tehnic sunt paralel cu aceste solutii ...inca invat , dar pana atunci sunt nevoit sa apelez la originale. e bine ca mai aflu de la voi chestii noi si ma ajutati ... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 La a mea trebuie sa rezolv doua bube!..ghidon ape sau macar baby ape..si ori fac ceva la tobele mele sa raga ca fiarele fie le voi schimba cu cineva care doreste mai putin zgomot! am zis!. Cred ca voi scoate sitele la Vince & Hince urile mele! ps HD, nu ma certa iar, ca sunt de neinduplecat!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 ...Vince & Hince urile mele!... Vance&Hines, Jane. Vance&Hines! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Frumos! Multumesc! Cheile Bicazului ieri cam frig si deja ma gandesc ca e timpul sa bag motorul la hibernare. » Post actualizat in 26 Oct 2015 21:04 Salutare.Sunt de 2 zile posesor al unui sportster 883 custom 2010.Ma intereseaza mai multe detalii de la cei care au acest model,,ce probleme au,sau ce probleme apar in timp. Bun venit pintre noi cu Sportster, numai evenimente placute alaturi de el. In principiu daca ii dai ce ii trebuie nu cred-ca ca trebuie sa-ti faci griji. » Post actualizat in 26 Oct 2015 21:07 Ce schimba vitezele fara sa apase pe ambreaj Editat Octombrie 26, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Jean, ai rabdare inca putin , sa vedem parerea "doamnelor trecute de 70 ani " din cartier si a politiei rutiere din Cta in legatura cu tobele mele si apoi gasim noi o solutie si la ale tale. PS: Harley sau Triumph ? nu ma refer la un anumit model , asa ca renume , reputatie etc am o oferta buna pentru un Triumph de la reprezentanta Triumph / Harley din Bremen , un T-bird Storm complete black Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 * jeane, ce inaltime are ghidonul asta pe care il vrei tu? si ce pret iti fac cei de la Evil Chop? (sunt din Cluj cumva?). si eu vreau unul de genul asta... da' inca oscilez Ok..ale mele sunt rezonabile ca zgomot..numa ca in mers la drum nu le aud aproape deloc..vreau unele agresive!. unde drac scrie ce fel de Vince Hines..pe ele scrie modelul?. sa vad de care sunt ale mele, unde scrie?! » Post actualizat in 20 Oct 2015 16:46modelul de ghidon care vreau sa l pun..facut de Evil Chop..este superb si vine manusa pe al meu.Ce ziceti? » Post actualizat in 27 Oct 2015 13:43* 150 - la 55 de kg ale mele (plus echipament) n-am ajuns peste mari si tari. e drept, un oarecare discomfort se simte, mai ales ca Sporty-ul meu are si ghidon ape, dar... inca nu ma gandesc sa dau senzatia aia de mers cu vantul in fata, pe confort de fapt, daca vroiam confort, ramaneam cu bemveul, ca ala la 150 ziceai ca doarme pe la 100 e cool (coafura rezista!), daca ai vizibilitate si nu esti pe sosele din localitati (unde chiar nu merita sa te grabesti). parbrizul are alte probleme, daca ploua si se murdareste, nu mai vezi nimic. in mers, zic. daca e soare din fata, poate sa reflecte si sa te trezesti cu flashuri in ochi, sa nu stii de unde... acuma, nah, fiecare cu ce stie el ca-i mai bine pentru el. eu cred ca intr-un fel, parbrizul poate sa-ti "obstructioneze" vizibilitatea (mai ales daca esti miop - ca mine - si porti lentile de contact si ai si astigamtism, eeehe...). Nu vreau decat sa o duc dincolo de pragul psihologic de 100 de km/h. Vreau sa atingem 130 de km/h, sa vedem daca ne dezintegram sau doar ne va lua vantul pe sus si ne va purta peste mari si tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Cria, nu stiu dimensiunile dar l am vazut cu ochisorii mei montat pe un Sportster si arata foarte bine..e masiv si practic!. dar al tau ce are de nu ti mai place?..mie mi se pare f misto, in fine, daca il dai ieftin poate ti l iau eu.) ps cauta pe Face si ia legatura cu cei de la Evil Chop..te vor lamuri ei, ce si cum.. » Post actualizat in 27 Oct 2015 18:38Vance&Hines, Jane. Vance&Hines! Of..scuze!..blasfemie!..si daca scriu corect firma crezi ca vor suna cum mi ar place?!!) » Post actualizat in 27 Oct 2015 18:40Imi place si ghidonul postat de CatasHim..de ala ce parere aveti, domnilor..ar fi mai nimerit pt a mea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) parbrizul are alte probleme, daca ploua si se murdareste, nu mai vezi nimic. in mers, zic. daca e soare din fata, poate sa reflecte si sa te trezesti cu flashuri in ochi, sa nu stii de unde... acuma, nah, fiecare cu ce stie el ca-i mai bine pentru el. eu cred ca intr-un fel, parbrizul poate sa-ti "obstructioneze" vizibilitatea (mai ales daca esti miop - ca mine - si porti lentile de contact si ai si astigamtism, eeehe...). Aici te inseli parbrizul trebuie sa stii cum sa-l pui, daca e prea scund pentru zona capului mai rau face, daca e prea inalt e ce zici tu. Asezata pe motor in pozitia de mers duci o orizontala de la varful nasului pe parbriz, aia ar trebui sa fie inaltimea. Inclinatia cam 25grade fata de verticala. Eu merg in aceste conditii tot timpul cu viziera ridicata, privesc peste el, nu am treaba cu vant, praf, apa, muste, totul este aruncat peste capul meu. Iti garantez ca atunci cand o sa treci pe o motocicleta care are parbriz o sa ai senzatia ca esti impinsa de vant. Editat Octombrie 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 am avut aseara o tentativa sa ies cu motorul si sa il tin peste noapte in fata blocului ca dimineata sa vin cu el la munca....dupa 5 km de mers m-am intors si l-am lasat la birou....la 5 grade afara , am simtit frigul pana in maduva oaselor , imbracat bine fiind. ii sta mai bine si cred ca ii si place la adapost la 20 grade, urmeaza o sesiune de hibernat si modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) * de placut imi place, Jeane, da' nu fac casa buna cu el. cred ca pozitia mea in sa si brandul imi creeaza un oarecare discomfort cu ghidonul asta, d-aia vreau sa-l schimb. si cat l-am dorit...! uff!ti-l dau bucuroasa, daca il vrei, da' mai lasa-ma vreo 2 saptamanai, ca inca nu bag motorul la iernat, iar fara ghidon nu pot sa merg... ne-ntelegem noi, daca il vrei anume p-asta. iau legatura cu Evilii, merci de pont! da, caut acum sa vad ceva variante de ghidoane care sa fie comode la mers, nu "fitzoase", deci inca sunt in probe, ca sa zic asa (cu ghidonul) Cria, nu stiu dimensiunile dar l am vazut cu ochisorii mei montat pe un Sportster si arata foarte bine..e masiv si practic!. dar al tau ce are de nu ti mai place?..mie mi se pare f misto, in fine, daca il dai ieftin poate ti l iau eu. ) ps cauta pe Face si ia legatura cu cei de la Evil Chop..te vor lamuri ei, ce si cum.. » Post actualizat in 27 Oct 2015 18:38Of..scuze!..blasfemie!..si daca scriu corect firma crezi ca vor suna cum mi ar place?!! ) » Post actualizat in 27 Oct 2015 18:40Imi place si ghidonul postat de CatasHim..de ala ce parere aveti, domnilor..ar fi mai nimerit pt a mea?! » Post actualizat in 28 Oct 2015 07:21[..] Iti garantez ca atunci cand o sa treci pe o motocicleta care are parbriz o sa ai senzatia ca esti impinsa de vant. * Vlad, asta n-o sa se intample vreodata mie imi place senzatia de vant din fata, iar cu parbrizul, desi nu stiu cum e (ca n-am avut pe nici un motor), imi imaginez. not for me! Editat Octombrie 28, 2015 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 * Vlad, asta n-o sa se intample vreodata mie imi place senzatia de vant din fata, iar cu parbrizul, desi nu stiu cum e (ca n-am avut pe nici un motor), imi imaginez. not for me! Nu zice nu pana nu faci o proba, e foarte odihnitor sa nu mai simti presiunea vantului. Si acum un calcul de extrema, mobra mea are tractiune la roata in viteza a-V-a cam 56 kg, asta vara pe 200km am avut parte de un vant frontal foarte puternic de abia ajungeam la 130km/ora, de obicei la viteza asta am rezerva de putere destula. Sa zicem ca 1/3 din presiunea asta o preiau pe piept, cap, brate cam 18 kg, eu zic ca te solicita destul de mult ca sa te oboseasca. Repet esti aparat de tot felul de "proiectile", poate nu-ti vine sa crezi dar o data cand aveam ca tot omul Mobra 50, purtam casca desi nu era obligatorie, am "agatat " o albina care mi-a patruns intre cureaua ce prinde casca si gat, bineinteles ca m-a intepat (normal in mers), foarte neplacut, bine ca nu sunt alergic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Ahoi! Am parbriz de mult, nu îl folosesc. E practic când vine vorba de a bloca diferite proiectile, când mergi pe frig si ploaie dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează urât de tot mai ales când se murdărește așa că am renunțat la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Ahoi! Am parbriz de mult, nu îl folosesc. E practic când vine vorba de a bloca diferite proiectile, când mergi pe frig si ploaie dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează urât de tot mai ales când se murdărește așa că am renunțat la el. Daca prin iti taie din avant te referi ca opune rezistenta mai mare decat fara nu prea sunt de accord. Eu cu aceeasi mobra am mers si cu si fara, inclin sa cred ca din acest punct de vedere e chiar mai bine, parbrizul, zic eu, are o forma mai aerodinamica decat suprafata oferita de corpul nostru datorita pozitiei pe chopper, cat despre vizibilitate am explicat cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 (editat) ...dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează... Cu parbriz dinamica este mai buna(demostrat stiintific in tunele de vant) exact invers la ce crezi tu, iar la capitol vizibilitate nu pot decat sa cred ca a fost prost reglat sau nu a fost deloc! Reglajul se face functie de inaltimea pilotului, viteza si lungimea bratelor si este diferit pentru fiecare individ. Pe mine m-au invatat altii mai batrani... Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui. Editat Octombrie 28, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui. De gusturi nu se discuta, mie imi place mai mult cum arata cu parbriz. » Post actualizat in 28 Oct 2015 15:11 PS Asa cum l-am reglat si am dat explicatia mai sus vad in pozitie normala, peste el, ce e pe jos cam de la 10m in sus, daca ma lungesc se reduce la cam 4m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.