Jean_Taxi Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 ...sau mult mai ieftin si la indemana..pastrez Roadster ul din dotare! E dotat cu o cutie cu rapoarte lungi..motor sportiv..are reprize excelente..are dubla frana disc..dynojet..ii bag un baby ape , salt putintel rezervorul si basta!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Eu cred ca sportsterul e un motor perfect pt oras,foarte usor de strecurat cu el,scurt,cu vana in acceleratie pt a iesi din zona aglomerata. Cu dyna si softail-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Ahoi! @Jean_Taxi nu fii ca o fumeie, băgă în asta bani, fă din el un "armăsar" de la Harley și dă-i "mizerie". Eu personal deja stiu ce vreau de la al meu: sea solo, ape narrow de 16", rezervor narrow long, kit Hammer de 1250cc, level 1 la carburator deja am, filtru de aer am K&N sport, esapament am dar totuși mă gândesc să îl schimb, o voosire "nina, nina" iar în rest tâgâdâm, tâgâdâm.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Cred ca pana la urma așa o sa si fac...măcar voi avea bani de plimbări la greu..decât cu Dyna sau Softail și dator vândut sezonul ăsta! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 salut,care aveti niste tobe complete de sporty 2004-2008?ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Multumesc colegului Florinel1984 ca a avut bunavointa sa vina cu motoreta sa ma urc oleaca pe ea si sa stam la o palavra. Motoreta lui arata excelent si suna foarte bine. Sa traiesti. Sper ca te-am lamurit. Intotdeauna e o placere sa intalnesti alti entuziasti de motoare. Poate facem cumva sa ne vedem intr-o zi toti sportsteristii din Bucuresti si de ce nu si cu cei din provincie. » Post actualizat in 09 Mar 2016 17:57 E cineva interesat de niste suspensii progresive heavy duty? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salut. As fi eu interesat de suspensii. Ce lungime au ? Ale mele sunt stock si nu sunt prea comode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salut. Salut, o sa le masor diseara. Sunt un pic mai scurte ca alea stock. Le-am luat vara trecuta de la metricmotion. Ale tale cum sunt? Tari sau moi? Lasa-mi un nr de telefon pe privat. O zi buna. As fi eu interesat de suspensii. Ce lungime au ? Ale mele sunt stock si nu sunt prea comode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Deci se poate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Nu ii sta rau dar parca sporty-ul trebuie sa fie cat mai usor, cat mai sportiv. In afara de look, o janta + anvelopa de 240 nu ajuta la nimic. Dar pana la urma e vorba de preferinte. Dupa mine, s-ar preta mai mult la motoare de gabarit mai mare, Road King, Softail-uri, etc. Ahoi! E vorba de gusturi si preferinte clar! Se poate ca omului asa ii place si nu ii pasa de sportivitate. Mie personal nu imi place, dar am zis sa vada lumea pe aici ce si cum se joaca unii cu jucariile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 eu prefer pe fata o roata mai groasa ca la Forty-Eight....urmatorul pas asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Cat timp ai cash, cred ca poti face orice. Mai pe gustul meu sunt astea: Iar asta...e choux a la creme Ahoi! Ca asa ceva intra in gratia mea 1. 2. https://www.youtube.com/watch?v=U_sS91Ly03Q » Post actualizat in 14 Mar 2016 15:10 eu prefer pe fata o roata mai groasa ca la Forty-Eight....urmatorul pas asta e. sportster_forty_eight.jpg Ahoi! Chiar un 48 e la atelier unde ma joc si eu cu ale mele, are kit tuning si are la roata 100CP. Omul vrea rezervor mare si sea dubla...... Despre acest 48 e vorba si in dreapta e XL883C meu Editat Martie 14, 2016 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bellerophon Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Salutare. Daca stiti pe cineva interesat de un Sportster 883R, bine intretinut, bagati un ochi aici: /index.php?/topic/735889-harley-davidson-sportster-883-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edvin Iusuf Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 are cineva de vanzare geanta laterala stanga pentru un sportster 2004> ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 Ahoi! Momentan la stadiu de lucru. Apeul sigur fa vii montat. Cand vine vorba de seaua solo si rezervor mai trebuie sa negociez cu proprietarul. Primele imagini cu lupul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 pai ce drac ii faci , mah?!...rezervor de forthy eight..ape cat Furcile Caudine..plm...ma enervezi!)) da saua aia e cam ciudatica..ori o arzi cu o sa old school adevarata ori nu!..pai aia e ca perna mea de groasa!))..daca nu simti fiecare groapa in poponeata..nu poti spune ca o arzi oldscuul!..ca sa aibe si rima!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 pai ce drac ii faci , mah?!...rezervor de forthy eight..ape cat Furcile Caudine..plm...ma enervezi! da saua aia e cam ciudatica..ori o arzi cu o sa old school adevarata ori nu!..pai aia e ca perna mea de groasa! ))..daca nu simti fiecare groapa in poponeata..nu poti spune ca o arzi oldscuul!..ca sa aibe si rima! Ahoi! Momentan e in stadiu incipient, decamdata e prioritar cuibul de randunica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 21, 2016 Share Postat Martie 21, 2016 Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat! » Post actualizat in 25 Mar 2016 20:32Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat! am gasit..caz rezolvat!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * intrebare ptr. experti: (ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica ) cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana. problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta vreu sfat? vreo idee? multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Nu am Harley dar chestia este universal valabila, in zona manetei de frana este un intrerupator (switch) care trebuie schimbat sau demontat si curatat. Pana rezolvi problema poti desface unul din firele de la intrerupator ( trebuie sa fie cu papuc electric si il extragi usor) asta ca sa nu iti topeasca ceva acolo in stop si folosesti pedala de frana pentru a semnaliza franarea. Editat Martie 26, 2016 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * multumesc frumos, Bazil. ma ocup saptamana urmatoare ...sa vad de unde gasesc firele alea de la intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 * intrebare ptr. experti: (ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica ) cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana. problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta vreu sfat? vreo idee? multam fain! Ahoi! Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) » Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39* multumesc frumos, Bazil. ma ocup saptamana urmatoare ...sa vad de unde gasesc firele alea de la intrerupator. poate te ajuta filmuletul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 * da, asa m-am gandit si eu, lordule, da' nu stiam pe unde sa caut ...intrerupatorul ala!asa e cu Sporsterele astea, mai ales alea pana in 2006, ca vibreaza raaaau si mereu se slabesc suruburile, contactele, etc. ufff...! saptsamana trecuta am observat ca si butucul ala de la cheie, unde e contactul, sta asa, putin atarnat, ca s-o fi slabit surubul (unul singur e!) care il tine. problema cu asta e ca surubul de fixare e pus in partea cu rezervorul, dedesubt, iar eu ca sa il strang, cred ca trebuie sa dau rezervorul jos...! ) sau, nu stiu, o sa merg la mecanic, poate are el un imbus mai potrivit. Ahoi! Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator. » Post actualizat in 27 Mar 2016 06:40* gata! m-am lamurit deplin acuma. merci inca o data, Bazil! esti de nadejde. ma duc azi sa vad daca gasesc butonul ala pe post de comutator pe care il apasa clapetaia aia mica de la maneta cand trag frana... cheers! Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu » Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39poate te ajuta filmuletul asta: » Post actualizat in 27 Mar 2016 18:10* raport de activitate: am desfacut maneta de frana si am curatat clapeta aia care inchide switch-ul de la stop (frana) si tot sta aprins becul pe "faza lunga", deci cred ca e de fapt, de la celalat senzor de franare, de dedesubt, de pe conducta (dupa pompa de frana). acolo n-am umblat, ca trebuia sa rtidic motorul si nu am cu ce. il duc saptamana asta la mecanic. sa vedem ce e si p-acolo, oricum, sper sa nu fie stricat, doar muradar... in alta ordine de idei, voi ce siguante aveti pe Sporty? ca la mine, vad ca-s de 3 culori: albe, galbene si albastre. adica de 25, 20 si 15. e normal sau trebuie sa fie toate de acelasi fel (in afara de aia principala, care stiu ca trebuie sa fie de 20)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 problema asta o am si eu uneori..dar imping maneta inapoi dupa ce pun frana..dar voi nu sunteti old school ca mine...))))))))))))) » Post actualizat in 30 Mar 2016 19:41Am de vanzare embleme HD metalice pe albastru si crom de vanzare, sunt de sportster. 15o lei. eu mi am pus de la skull pe rezervor. sunt impecabile. normal se vand cu 200 lei. si daca cineva are nevoie de air box ul complet cromat cu filtru de aer incorporat il am si p ala..da negociem pretul. ) e de pe un 1200 custom din 2006. n am chef de pus si poze acum..alea pe mess pt cine este interesat. spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.