turanoid Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Merci Dane,pentru postludiu la postu" meu..he-he! Recapitulam;pentru a se da la buci racing duminica,hammeru e minunat vreo 2 sezoane.Pentru uz casnic,e loteria americana.How muci sa te tina un kit care vine cu tolerante la care, la fabricant incep cotele de uzura?Bineinteles,este toleranta recomandata de producatorul pistonului,carele se simte bine doar la turatii mari(pe care le si ai la parada moto,sau oprit la semafor,cu franjurii de la geaca aflati in erectie maxima de la cele 900 de rot/min.----recomandat de fabricant,ptr harley,a se sta cel putin 2 min ,sa ai 1800 rot---) Boltul e gen floating pin(ca la cuzinetzi)...la un moment dat boltul isi pierde interesul ptr bosajul ovalizat intre timp,,si iese sa-ti reguleze cilindru.,ca doar n-o sa-l tina flocusorul ala de siguranta.Dar asta se poate intimpla doar la 2% din cazuri,dupa cum zice Hammeru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Merci de raspuns! Ma intereseaza folosire uzuala si fiabilitate! Nu urmaresc sa fac vreun drag bike.De aici si intrebarea mea initiala. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Pentru putin, Nocturnus85. Fiabilitate,e cuvant de ordine.Eu d-aia l-am lasat 883 in 11 ani de cand am intrat in agricultura,pe motocositoarea asta.Dar vremurile se schimba; prima varianta 1200 am ales pistoane hypereutectice KB,dar apoi am vrut unele mai usoare ,asa am ajuns la Hammer.Bafta,! Ai din ce alege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 29, 2018 Share Postat Iulie 29, 2018 (editat) Ahoi! Niste idei despre ce si cum inseamna o conversie (explicata de cei de la Hammer P.) Ideea de baza - Problemele ce apar - E foarte interesanta constructia la fiecare piston si camasa cilindrului si ce mult conteaza sistemul de racire, materialul din care e facut, chiar si aprinderea, plus diferenta dintre carburator si injectie, plusat de un sistem de evacuare eficient, sa nu mai vorbim despre rapoarte si compresie (aici si eu deja sunt bagat in ceata). Aceste video-uri sunt ca sa ne facem o idee ce inseamna sa cresti capacitatea unui motor! Editat Iulie 29, 2018 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 30, 2018 Share Postat Iulie 30, 2018 Interesant. Unde faci insa operatia fara sa ai surprize ulterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 (editat) Interesant. Unde faci insa operatia fara sa ai surprize ulterior? In garaj, daca ai curaj Daca nu te duci la un un service autorizat de motociclete. Cred-ca sunt prin tara vreo 2-3 firme care se baga, dar trebuie sa te documentezi inainte aprofundat, ca sa nu te trezesti cu neplaceri. Din auzite ar fii prin Ungaria ceva oameni omologati sa faca asta, dar nu garantez! Editat August 2, 2018 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 Sunt acum la o mica rascruce unde vreau sa schimb cate ceva, sa pun un ape de 14“, o sa Le Pera si doua finale slip-on iar aceasta “operatie“ ma costa 3300 euro. D-asta intreb. Daca pentru niste chestii banale sunt 3300 euro (doar ghidonul de schimbat= 1500 euro), unde mergi sa faci o asemenea schimbare fara sa dublezi pretul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 (editat) Pentru ape de 14 trebuie sa schimbi mai intai riserele cu capacele lor, si toate furtunele si cablaraia de pe ghidon. Poate vrea omul si mansoane noi, daca tot se customizeaza, alte oglinzi in care sa ma vada ceva, ca alea vechi ajung acum pana in stratosfera, plus alte maruntisuri, toate marca Harli.... Iaca 1500 Euro! Editat August 3, 2018 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 (editat) Sunt acum la o mica rascruce unde vreau sa schimb cate ceva, sa pun un ape de 14“, o sa Le Pera si doua finale slip-on iar aceasta “operatie“ ma costa 3300 euro. D-asta intreb. Daca pentru niste chestii banale sunt 3300 euro (doar ghidonul de schimbat= 1500 euro), unde mergi sa faci o asemenea schimbare fara sa dublezi pretul motorului. Ahoi! De ce un ape de 14 inch pe un Heritage Softail? De ce nu unul de 18, sau ai o statura mai mica? Oricum observ ca esti in Germania, nici nu ma surprind sumele acestea, in Romania ai fii iesit mai ieftin dar nu stiu cu cat, pentru ca implica schimb de furtune frana, cablu de ambreaj si acceleratie, refacut cablurile electrice, reglari ale lor, sa stii ca nu e chiar usor, eu mi le-am facut de fiecare data (Virago 535, Dragstar 1100, Sportster 883) Eu am unul la comanda de aproximativ 15 inch, dar ma gandesc sa-mi repun unul de 16 iarasi si sa inalt un pic furca. Editat August 3, 2018 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Poate omul vrea piese originale. Poate riserele actuale sunt prea inalte sau au forma nepotrivita pentru un ape. Stiu din experienta cand incepi sa modifici ceva, lista finala difera muuuult fata de ce ai gandit la inceput ca schimbi. La fel si costurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 Stai ca am creat polemica fara sa vreau. Eu vreau un ape normal, m-am uitat si la un Carlini usor curbat. Cei 1500 euro sunt pentru un ape banal(se pare ca la ei nu e 100 ci 310 euro), prelungirile aferente si cam atat. Baietii mi-au pus 800+ euro manopera )) Partea fun e ca nici la “privati“ nu e pretul mai mic )) 16“ sunt o idee prea lungi pentru cei 1.70m cu care m-a dotat natura. Cred ca stau momentan cuminte si o aduc acasa in toamna pentru un “retus“. Atasez si o factura estimativa care m-a facut sa rad ca-n vremurile cu “Seinfeld“. » Post actualizat in 03 Aug 2018 12:34 Asa arata acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 3, 2018 Share Postat August 3, 2018 (editat) Nu e nicio polemica! Eu am schimbat recent ghidonul si riserele la japoneza si am ales piesele in asa fel incat sa nu modific prea multe, caci foarte usor din una in alta, puteam sa depasesc bugetul alocat de aproape 10 ori... ...Adica vorbea ciuda din mine, ca sa vezi ce era sa patesc... )) Editat August 3, 2018 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 11000/09 de la dealer Stock cu cateva imbunatatiri bune de dat jos ) Singura optiune fara bazai de cap e un Beach bar...Buba e ca eu visrz noaptea la un ghidon inalt. Stiu, la drum lung amortesc mainile, circulatia, nu mai o dai pe viraje ca pe o vitezana (hac), dar eu tot vreau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Multumesc, se pare ca azi am dat la Louis peste cineva avizat care m-a indrumat catre un service mai mic din suburbia orasului ) Juhuuu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 17, 2018 Share Postat August 17, 2018 (editat) Sunt un campion al prostiei ) Mi-am luat o pereche de V&H Short Shots si n-am verificat daca au plug-uri pentru sondele Lambda , si n-au! ) Ma mai uit maine dupa o solutie. Daca nu,le vand si cumpar altele conforme. MU13 P5D Editat August 17, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 18, 2018 Share Postat August 18, 2018 (editat) Pana la urma am gasit o solutie de MIJloc, dus tobele la reprezentanta, montarea prizelor lipsa si in acelasi timp facut switch-ul. Spatarul dispare marti si va reaparea pe Ebay iar saptamana viitoare ma pun pe cautat sa Le Pera. Editat August 18, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 23, 2018 Share Postat August 23, 2018 (editat) Mi s-a rupt cablul de ambreaj -Sportster 1200 R -2006 . Am cumparat de la Razvan unul de la Barnett . Montat ca in carte cu jocul de rigoare de un sfert de tura desfacut ,reglat freeplay la 1-16".Uns inainte de montaj cu spray siliconic .-merge extrem de usor . Ambreaza / debraiaza de vis ...dar...ca tre sa existe si un dar, se simt in maneta de ambreaj fara a fi trasa (doar cu mana sprijinita pe ea fara a fi actionata deloc) atat la accelerare cat si la frana de motor impulsuri pe care nu le-am sesizat inainte de schimbarea cablului.Nu se simt impulsuri in mers constant sau in decelerare constanta ,doar cand e momentul pe acceleratie sau decelerare .Sunt eu paranoic sau " asa face toate"? Sa fi sensibilizat atat de mult cablul de ambreaj cu ungerea suplimentara cu spray siliconic incat sa sesizez orice miscare a acestuia data de cama de la ambreaj? Editat August 23, 2018 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX500 Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Salutare, Sunt posesor nou de xl883 iron 2010. A fost achizitionat fara semnalizari spate, asta pt ca motorul a fost achizitionat usor accidentat. Nu reusesc sa inteleg sistemul de ilumit pe spate si sper sa ma lamureasca cineva. Exista 3 conectori, unul pt iluminatul numarului de inmatriculare si 2 pentru semnalizari. Pe semnalizari sunt 3 fire, asta pt ca probabil pe un filament al becului este pozitia si pe celalalt filament semnalizarea. Nu inteleg cum se semnalizeaza franarea. Nu gasesc conector pt frana, si nu stiu cum lucreaza semnalizarile pe franare. Ele sunt din ce inteleg controlate de un controler de semnalizare. Pe aripa spate nu am stop de frana. Inca nu mi am cumparat semnalizarile ca sa vad cum functioneaza, dar am verificat firele cu aparatul de masura. Am achizitionat un stop de frana ce vine sub aripa dar nu stiu cum sa il alimentez. Astept niste pareri. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 8, 2018 Share Postat Septembrie 8, 2018 (editat) Salutare, Sunt posesor nou de xl883 iron 2010. A fost achizitionat fara semnalizari spate, asta pt ca motorul a fost achizitionat usor accidentat. Nu reusesc sa inteleg sistemul de ilumit pe spate si sper sa ma lamureasca cineva. Exista 3 conectori, unul pt iluminatul numarului de inmatriculare si 2 pentru semnalizari. Pe semnalizari sunt 3 fire, asta pt ca probabil pe un filament al becului este pozitia si pe celalalt filament semnalizarea. Nu inteleg cum se semnalizeaza franarea. Nu gasesc conector pt frana, si nu stiu cum lucreaza semnalizarile pe franare. Ele sunt din ce inteleg controlate de un controler de semnalizare. Pe aripa spate nu am stop de frana. Inca nu mi am cumparat semnalizarile ca sa vad cum functioneaza, dar am verificat firele cu aparatul de masura. Am achizitionat un stop de frana ce vine sub aripa dar nu stiu cum sa il alimentez. Astept niste pareri. Multumesc. Ahoi! Trebuie sa fie pe acolo si pentru frana, iti recomand un electrician (auto, moto) poti sa faci ceva scurturi daca nu esti atent. Miercuri am lucrat 8h cu electrica pe fata la XL883C, iar astazi 6h,aveam un scurt la ghidon (scurt intre ghidon si butonul Off / Run) la un moment dat chiar mi-a topit un fir si a iesit fum. Sa nu zic ca mi-au sarit de mai multe ori sigurantele, dar pana la urma i-am dat de cap si sper sa functioneze, i-am facut un mic test drive si momentan functioneaza! Editat Septembrie 8, 2018 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZX500 Postat Septembrie 16, 2018 Share Postat Septembrie 16, 2018 Ahoi! Trebuie sa fie pe acolo si pentru frana, iti recomand un electrician (auto, moto) poti sa faci ceva scurturi daca nu esti atent. Miercuri am lucrat 8h cu electrica pe fata la XL883C, iar astazi 6h,aveam un scurt la ghidon (scurt intre ghidon si butonul Off / Run) la un moment dat chiar mi-a topit un fir si a iesit fum. Sa nu zic ca mi-au sarit de mai multe ori sigurantele, dar pana la urma i-am dat de cap si sper sa functioneze, i-am facut un mic test drive si momentan functioneaza! Dupa multe cautari am gasit raspunsul in manualul de service. Doar xl883n si xl1200n nu au stop . semnalizarea franarii se face in semnalizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Dupa multe cautari am gasit raspunsul in manualul de service. Doar xl883n si xl1200n nu au stop . semnalizarea franarii se face in semnalizare. exact asta urma sa spun si eu.... la Iron semnalul spate are dubla functie de stop/semnalizare. te-ai scos pt ca alea originale tin minte ca-s foarte scumpe, am uitat insa exact pretul da un tel @ HD bucuresti si te lamuresc baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLV Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 (editat) Salutare, Dupa o perioada destul de mare de inactivitate pe 2 roti, mi-am luat inima in dinti si din Mai 2018 am revenit la pasiunea veche, achizitionand un Sportster Iron 883 din 2010 de care m-am indragostit. Cu permisiunea voastra prezentarea ei mai jos: - Far LED Daybreaker - Semnalizari LED - Frana cu disk dublu pe fata - Racire suplimentara ulei - Mansoane HD Edge Cut - Acuri fata progresive - Filtru Sport K&N - Tobe 2 - 2 Super Trapp - DynoJet Power Commander - Sissy Bar - Cauciucuri Avon Pana acum sunt super multumit de ea, facand naveta intre Otopeni si Bucuresti Sector 6 e geniala. Doua probleme am cu ea, sper sa le rezolv in primavara: 1. Din cand in cand nu porneste, iar pe display imi scrie "Side Stand", cred ca e senzorul de la cric pe duca 2. Vobleaza destul de tare roata fata intre 80 si 60. Multumesc, Silviu Editat Octombrie 24, 2018 de SLV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 (editat) In primul rand welcome back! Ceva nu e ok la roata din fata! Iron-ul nu a avut niciodata dublu disc pe fata!Ori e tiganie cu al doilea disc, ori e cauciucurile tocite inegal ori rulmenti de jug sunt muci. Al meu nu tremura nici la 170. Editat Octombrie 24, 2018 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Motorul a avut o dauna majora reparata pe asigurare. Posibil sa fi ramas lucruri strambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLV Postat Octombrie 25, 2018 Share Postat Octombrie 25, 2018 In primul rand welcome back! Ceva nu e ok la roata din fata! Iron-ul nu a avut niciodata dublu disc pe fata!Ori e tiganie cu al doilea disc, ori e cauciucurile tocite inegal ori rulmenti de jug sunt muci. Al meu nu tremura nici la 170. Salut, al doilea disc pe fata este pus de fostul proprietar, stiu ca nu a avut din fabrica, iar cauciucurile sunt noi. O sa o duc la service pentru o verificare. Multumesc » Post actualizat in 25 Oct 2018 10:48 Motorul a avut o dauna majora reparata pe asigurare. Posibil sa fi ramas lucruri strambe. Cunosti motocicleta? » Post actualizat in 25 Oct 2018 11:11 Salut, si multumesc de primire. Al doilea disc pe fata este pus de fostul proprietar, stiu ca nu a avut din fabrica, iar cauciucurile sunt noi. O sa o duc la service pentru o verificare. » Post actualizat in 25 Oct 2018 10:48 Cunosti motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.