Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Cum ati rezolvat voi problema desprinderii / pierderii capacului de la baterie la sportstere? In cazul meu un 1200 C din 2006

Ahoi!

 

Eventual sa tai o bucata de cauciuc dintr-o camera de la o bicicleta si sa adaptezi!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

umblu de ceva vreme sa imi iau un sportster .Tot ce am vazut aveau suruburile groaznic de ruginite- de la capace motor Inclusiv prezoanele de la chiulasa....sa fie o chestie generala? Sunt chiar asa predispuse la rugina?

Ahoi!

 

Conteaza spre exemplu si faptul ca o motocicleta a fost tinuta intr-un mediu cu multa sare. Spre exemplu Sporty al meu a fost la malul oceanului Atlantic (Scotia) si a avut ceva rugina pe el, recent mi-am luat un Indian care e din Florida iar sarea din aerul de acolo isi spune cuvantul !

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am avut probleme cu rugina la suruburile originale. Inca au coatingul pe ele.


» Post actualizat in 16 Apr 2018 09:39

@Icelord de care Chief? Thunderstroke 111 sau S&S mai vechi? Baga poze! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Conteaza spre exemplu si faptul ca o motocicleta a fost tinuta intr-un mediu cu multa sare. Spre exemplu Sporty al meu a fost la malul oceanului Atlantic (Scotia) si a avut ceva rugina pe el, recent mi-am luat un Indian care e din Florida iar sarea din aerul de acolo isi spune cuvantul !

Majoritatea celor care m-ar interesa sunt import Canada....unde-i clima care e....sa inteleg din asta ca ruginesc(Honda de am vandut-o nu avea gram de rugina si statea afara toata primavara-toamna-)...mnoh asta ii....gasesc banuiesc de schimb....suruburi si alte cele ca parca nu suport rugina aia....

» Post actualizat in 16 Apr 2018 10:19

Eu n-am avut probleme cu rugina la suruburile originale. Inca au coatingul pe ele.

Apropos de asta ..suruburile originale is argintii nu? Ca am gasit una care avea toate suruburile negre de parca ar fi fost tratate sau ceva de genul...

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A zis "Indian", nu a zis "Chief". Zic si io... :D

Era listat la profil. Oricum, am vazut ca e versiunea precedenta pre Polaris. :)

» Post actualizat in 16 Apr 2018 14:07

Era listat la profil. Oricum, am vazut ca e versiunea precedenta Polaris. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am avut probleme cu rugina la suruburile originale. Inca au coatingul pe ele.

» Post actualizat in 16 Apr 2018 09:39

@Icelord de care Chief? Thunderstroke 111 sau S&S mai vechi? Baga poze! :D

Ahoi!

 

Indian Chief Gilroy S&S 1388cc 85CP anul 2000 (Productie Gilroy California USA) - tocmai i-am dat jos electromotorul si rulmentul din interior e productie China.

 

Scuze de off topic!

» Post actualizat in 20 Apr 2018 08:18

Majoritatea celor care m-ar interesa sunt import Canada....unde-i clima care e....sa inteleg din asta ca ruginesc(Honda de am vandut-o nu avea gram de rugina si statea afara toata primavara-toamna-)...mnoh asta ii....gasesc banuiesc de schimb....suruburi si alte cele ca parca nu suport rugina aia....

» Post actualizat in 16 Apr 2018 10:19

Ahoi!

 

Depinde de unde din Canada, pot fi si acolo la malul oceanelor si in concluzie aerul sarat lucreaza bine la ele.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

.


» Post actualizat in 30 May 2018 06:06

Un manual online pentru un sportster 1200 , 2006 gasesc pe undeva?

Cum rezolvati voi cu prinderile de la bornele bateriei sa nu se mai defaca de la vibratie? Nu se pot strange f tare fiind parte plumb ...Am motorul pe tampoane de cauciuc (sportster R 1200 din 2006 deci rubber mounted ) dar problema persista si cand se slabeste contactul imi apare eroare inmagazinata ....check and stuff

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@ alexp50 cum sa pui bre loctite pe bornele de la baterie ?! ... sfatul tau e bun fix in 99% din restul cazurilor

 

 

 

@ Thunder Rock, eu merg pe hardatil zilnic in bucuresti si n-am problema de care zici tu. desi socurile si vibratiile sunt de x10 mai mari (IN CAZUL MEU).

insa verific regulat sa fie foarte bine prinse bornele si date cu vaselina. plus ca fix in suport, sub baterie am o fasie de cauciuc care mai absoarbe din vibratiile violente


» Post actualizat in 07 Jun 2018 15:22

tot pt @ Thunder Rock, la o cautare pe net de 2-3 minute am gasit asta https://harley.manuals.cc/2014/06/harley-davidson-sportster-owners-manual.html

 

dar daca insisti sigur gasesti ceva moca, spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alexp50 cum sa pui bre loctite pe bornele de la baterie ?! ... sfatul tau e bun fix in 99% din restul cazurilor

 

 

 

@ Thunder Rock, eu merg pe hardatil zilnic in bucuresti si n-am problema de care zici tu. desi socurile si vibratiile sunt de x10 mai mari (IN CAZUL MEU).

insa verific regulat sa fie foarte bine prinse bornele si date cu vaselina. plus ca fix in suport, sub baterie am o fasie de cauciuc care mai absoarbe din vibratiile violente

» Post actualizat in 07 Jun 2018 15:22

tot pt @ Thunder Rock, la o cautare pe net de 2-3 minute am gasit asta https://harley.manuals.cc/2014/06/harley-davidson-sportster-owners-manual.html

 

dar daca insisti sigur gasesti ceva moca, spor !

Multam...am gasit mai apoi cartuliile pe care le-am si downloadat ...Aia cu cauciucul am abordat-o si eu Sub baterie am pus o bucata de cauciuc ....pe brida de prindere a bateriei am pus de asemenea o bucata de cauciuc.E drept ca dupa un drum de 900 km nu s-a mai desfacut....mnoh acum om trai si om vedea.....nu-i un capat de tara sa mai verific si sa strang din cand in cand

Editat de Thunder Rock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!
Revin și cu o poză cu al meu Sporty XL883C 2005 modificat.
Îmi place rezultatul, dar munca la un chopper nu e gata niciodată.

post-25613-0-13336300-1529824625_thumb.jpg

post-25613-0-87882700-1529824663_thumb.jpg

post-25613-0-78953500-1529824690_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine. Imi place combinatia dintre vopseaua mata si crom.

 

Ahoi!
Revin și cu o poză cu al meu Sporty XL883C 2005 modificat.
Îmi place rezultatul, dar munca la un chopper nu e gata niciodată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine. Imi place combinatia dintre vopseaua mata si crom.

Multumesc de compliment, sa stii ca primesc multe aprecieri pentru combinatia asta. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...