Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) M-am jucat putin....

 

Urmeaza sa-i schimb si becurile pe culoare alba ca acum sunt cele galbui....

nu era ea mai frumoasa asa simpla cum era?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva sa-mi zici si mie daca parbrizul de f2 se potriveste la f3 ? din ce stiu eu nu prea, dar nu sunt sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Intreb mai mult in speranta ca e vreo problema cunoscuta: am un zgomot metalic, mereu in zona 5200-5500 RPM, indiferent de treapta. E undeva in zona din fata a motorului, aproape de radiator. Nicio alta problema in schimb. E rost sa ma duc la un service sa investigheze?

 

 

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii mai fluctueaza cuiva turometru la F3???

tin sa precizez ca fluctua (intre 1000-1500) de cand am cumparat'o, anul trecut, de atunci reglat/sincronizat de 2 ori carburatoarele, schimbat bujiile...

care sa fie cauza???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tensiona intinzatorul. Motocicleta ta are cu siguranta cu mult ami multi km decat arata bordul. Lantul de distributie se schimba.

Am gasit de curand patinele la distributie facute scrum (nu e nici o exagerare, am sa pun poze) de un destept care a tot tensionat intinzatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica pb cu un F4 din '99,il am de vreo 3 ani si in ultimul timp dupa ce se incalzeste motorul bine la relanti fluctueaza turatia intre 1500-1000 turati,cred ca daca il las mai si moare,(cand stau mai mult la semafor),dupa ce merg putin cu ea (o turez putin) in prima faza sta bine la relanti,apoi aceeasi problema cu mentinerea turatiei constante,adica nu merge perfect rotund...sa fie timpul pt curatareasi sincronizarea carburatoarelor ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica pb cu un F4 din '99,il am de vreo 3 ani si in ultimul timp dupa ce se incalzeste motorul bine la relanti fluctueaza turatia intre 1500-1000 turati,cred ca daca il las mai si moare,(cand stau mai mult la semafor),dupa ce merg putin cu ea (o turez putin) in prima faza sta bine la relanti,apoi aceeasi problema cu mentinerea turatiei constante,adica nu merge perfect rotund...sa fie timpul pt curatareasi sincronizarea carburatoarelor ??

verifica cu atentie tot traseul benzinei (la robinetu de pe rezervor exista o sita mica care mereu se infunda si cauzeaza mari probleme), si apuca-te de curatat carburatoarele, iti recomand sa nu le desfaci de pe cadrul care le tine impreunate daca nu vrei sa ai batai de cap, desfai doar capacele de jos de la camera de nivel si cureti bine tot cu aer comprimat, desfa fiecare jiglor si curatal bine apoi monteaza`l la loc asa cum a fost, deasemenea desfa si "scaunul" cuiului pontou la fiecare ca si acolo se afla cate o sita care se infunda des. Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica cu atentie tot traseul benzinei (la robinetu de pe rezervor exista o sita mica care mereu se infunda si cauzeaza mari probleme), si apuca-te de curatat carburatoarele, iti recomand sa nu le desfaci de pe cadrul care le tine impreunate daca nu vrei sa ai batai de cap, desfai doar capacele de jos de la camera de nivel si cureti bine tot cu aer comprimat, desfa fiecare jiglor si curatal bine apoi monteaza`l la loc asa cum a fost, deasemenea desfa si "scaunul" cuiului pontou la fiecare ca si acolo se afla cate o sita care se infunda des. Succes !

pai incerc sa mai stang cativa bani si o duc la un specialist,adica la cineva care o mai facut asta,nu vreau sa agravez si mai mult problema,din carburatoare am mai dat drumul al benzina iar robinetul de la rezervor este ok,el se alimenteaza,adica la peste 3000 de ture merge fara probleme,pana pe rosu,nu aici e problema ci in ture mici,adica pana la 3000 ture dupa ce a stat mai mult la relanti da sa se innece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din carburatoare pare a fi problema ta, poti sa le desfaci si singur atata timp cat esti foarte atent, nu e nevoie sa il duci neaparat la meseriasi (greu gasesti unu` bun)... eventual cauta pe net un manual pt F4 si acolo vezi ce si cum cu foto si instructiuni ff bune.

Editat de TimeStreamer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, exista vreo diferenta la furca la modelele cbr 600 f4i din 2001 pana in 2006? ma refer din punt de vedere al reglajelor.

 

teoretic nu dar am vazut la un F4i o furca fara reglaje.... foarte ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai din acelas motiv am pus si eu aceasta intrebare, am vazut un f4i din 2006 cu furca fara reglaje si m-am gandit ca poate a fost accidentata si schimbata furca cu alta de pe o alta motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...