Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Vizitator darcocbr

Pai atunci apuca-te de treaba . Mie de exemplu imi place sunetul unei tobe stok dar nu imi place aspectul si marimea de burlan :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator darcocbr

E cam acelasi unghi la r6 ca si la tine. Diametrul tevii il masori si vezi. Toba din pozele tale e chiar usor de adaptat, daca ceva nu se potrivește. Dar sunt sanse mari sa mearga montata fara a modifica ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea si eu sa schimb "burlanul" asa cum zicea un coleg mai sus ... nu ma intereseaza performantele cisunetul ... daca stie cineva ceva astept un PM ... multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai salut. sunt posesor de putin timp al unui f4i are 49000km ar trebui sa umblu la lant distributie?am vazut mai sus ca pe aici ar trebui schimbat.mentionez ca nu imi da nici un semn sau nu imi dau eu seama:)))merge ok pana acum.la ce ar trebui sa umblu sa nu ma trezesc cu vreo nefacuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai salut. sunt posesor de putin timp al unui f4i are 49000km ar trebui sa umblu la lant distributie?am vazut mai sus ca pe aici ar trebui schimbat.mentionez ca nu imi da nici un semn sau nu imi dau eu seama:)))merge ok pana acum.la ce ar trebui sa umblu sa nu ma trezesc cu vreo nefacuta?

 

Din cate stiu, cartea zice inlocuire lant de distributie la 48.000 km. Asta e ca la masina la 60.000 km, 90.000 km, in functie de masina.... Acuma tu stii daca e necesara inlocuirea sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, cartea zice inlocuire lant de distributie la 48.000 km. Asta e ca la masina la 60.000 km, 90.000 km, in functie de masina.... Acuma tu stii daca e necesara inlocuirea sau nu

si daca nu se aude zumzaitul ala de la lantul de distributie , poate sa afecteze functionarea in mod negativ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu se aude zumzaitul ala de la lantul de distributie , poate sa afecteze functionarea in mod negativ ?

Daca nu se aude distributia poti merge cu ea linistit....din punct de vedere al distributiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca cele nerge cu cheita rosie merg cel mai bine.

Treaba cu mai bine pui benzina .... cristidb ... e aiurea ... ar insemna dupa mentalitatea ta sa avem toti motociclete stock. Mai bine dadeai un sfat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: poti sa folosesti 2 degete pe frana si ambreiaj si cu manetele alea lungi de fabrica, doar ca la ambreiaj ai un control mai bun cu toata mana. Eu franez mereu cu 2 degete, la ambreiaj folosesc 2 degete la schimbat viteza si toata mana la plecat de pe loc, mers incet. Dupa o ora de mers printre masini o sa apreciezi o maneta normala de ambreiaj.

Daca motivul schimbarii cu manete scurte e sa nu se rupa la cazatura, se pot cresta si se rupe doar capatul. Manetele de fabrica sunt destul de sanatoase, mai degraba se indoaie putin la cazatura si se pot indrepta, nu se sparg ca alea chinezesti.

Daca motivul e doar estetic, nu intereseaza pe nimeni ca sunt rosii cu cheita neagra sau invers :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manetele scurte sunt proaste din punct de vedere functional.

Toate, dar absolut toate pe care le-am vazut, erau mai curbate decat cele stoc. In special la ambreiaj e o problema mare - nu debraiezi complet cand tragi maneta.

la frana mai e cum e, dar atunci cand tii mainile la capetele ghidonului, nu poti apuca maneta cum trebuie.

Daca ar fi mai bune decat cele lungi, s-ar folosi si la curse dar, nicaieri in MotoGP, WSBK, BSB, etc, nimeni nu le foloseste.

Din fericire, manetele stoc sunt cele mai ergonomice.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista vreo modalitate usoara de a imbunatati raspunsul acceleratiei la F4I? Nu ca m-ar deranja cum este acum, dar de exemplu e rece si are socul automat activat raspunsul este ffff rapid si ar fi fain daca ar ramane asa si dupa ce se incalzeste. dar nu ramane, se face mai lent nitel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista vreo modalitate usoara de a imbunatati raspunsul acceleratiei la F4I? Nu ca m-ar deranja cum este acum, dar de exemplu e rece si are socul automat activat raspunsul este ffff rapid si ar fi fain daca ar ramane asa si dupa ce se incalzeste. dar nu ramane, se face mai lent nitel.

Da se poate, verificat reglat injectia,dupa care se trece la upgrade.

Powercomander,filtru aer,evacuare,anumite trucuri sa inbogatesti amestecul..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista vreo modalitate usoara de a imbunatati raspunsul acceleratiei la F4I? Nu ca m-ar deranja cum este acum, dar de exemplu e rece si are socul automat activat raspunsul este ffff rapid si ar fi fain daca ar ramane asa si dupa ce se incalzeste. dar nu ramane, se face mai lent nitel.

 

Daca nu te intereseaza top speed-ul, treci pe lant 520 si schimbi raportul final de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar face o diferenta trecerea de la 525 la 520?

 

15/46 fata de 16/45 sau 16/46 cat e standard se simte si nici nu se pierde top speed prea mult. Cu 16/45 cat aveam inainte oricum nu ajungea la 14200rpm in treapta 6. La mine se oprea pe la 13000/260 pe vitezometru, care era destul de precis comparat cu GPS-ul. Acum cu 15/46 arata 10% in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da se poate, verificat reglat injectia,dupa care se trece la upgrade.

Powercomander,filtru aer,evacuare,anumite trucuri sa inbogatesti amestecul..etc

Poti sa-mi zici te rog ce se poate regla la injectie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...