Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-am schimbat uleiu si filtru de ulei, si ii da ulei pe lângă, nu mult, filtrul l-am strâns la mana ca nu am avut cheie ! Vreau si eu un sfat, cum sa il strâng mai bine .. Ms!

Editat de zune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu la toate am strans filtrul cu mana. Dar intai am curatat bine in jur si nu am uitat sa pun ulei pe garnitura. Ma gandesc ca ai facut la fel si l-ai infiletat drept ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la toate am strans filtrul cu mana. Dar intai am curatat bine in jur si nu am uitat sa pun ulei pe garnitura. Ma gandesc ca ai facut la fel si l-ai infiletat drept ...

gata s-a rezolvat ! l-am strans cat am putut la mana si e ok ! MS mult :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Multam fain JAGI. Cunosc limitele la f4,dar gsxr am doar unu si tin prea mult la el sa-l bag pe circuit, momentan. F4 am doua, din care unul va deveni o jucarie doar pentru circuit. Cu acest f4 nepotul meu Eugen a scos la Adincata 1,41. Cind o sa fiu in stare sa ii egalez performanta o sa incep sa ma gindesc la alta optiune, dar nu prevad ca o sa se intimple inainte sa ies la pensie. Pentru ce vreau eu( distractie ieftina si fara regrete daca se lasa cu dauna totala ) este perfect.Daca totusi imi ramine mic se va bucura unul din nepoti de un cadou ceva mai special.

» Post actualizat in 31 Jul 2015 20:04

Singura chestie naspa este ca daca nu pot sa-l egalez pe nepotu nu am nici o scuza folosind acelasi motor .O sa fac cumva sa uit tot timpul sa imi iau transponder.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ati adus vorba de suspensiile de pe CBR-uri... ce variante ar fi pentru imbunatatirea performantelor?

Mie, in primul rand suspensiile mi se par foarte moi si reglajele nu ajuta prea mult; a experimentat cineva cu alt fel de arcuri, ulei diferit (vascozitate/cantitate), etc?

Ce furca USD se preteaza pe F4 (daca se poate, cu pastrarea rotii + discuri)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Incearca usd de pe 929/954. Sunt mult peste cele de f4. De frane nu incape vorba.roata, discuri,furca si etrierii...daca vrei altceva pe f4 !

Restul e irelevant, f4-le e slab !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu cumva trebuiesc schimbate si semighidoanele? Exista un post al lui JAGI ,din 30 Nov 2008 ,care explica destul de bine ce implica schimbarea la USD de 954,dar nici acolo nu e nici o referire la ghidon. Eu cred ca este un detaliu destul de important , pentru ca sunt multi care isi doresc sa-si inbunatateasca jucaria ,dar nu sunt dispusi sa renunte la confortul dat de ghidonul inalt care vine stoc.Plus ceva probleme de manevrabilitate la viteza de parcare si raza de intoarcere, in caz ca ghidonul va atinge de rezervor inainte bracare(cred ca asta este cuvintul)maxima. Eu ma gindesc destul de serios la aceasta schimbare pentru motorul pe care il voi face de circuit , dar pentru cel care va ramine de strada iese din discutie daca se pierde citusi de putin din confort. Pe un forum de afara am citit o poveste intreaga a unui tip care a pus furca de 1000rr pe f4 .La un moment dat ,atentiona pe cei interesati , de faptul ca toata fata va fi mai joasa cu cca 10 mm(nu mai stiu exact),din cauza ca furcile (f4 v 1000rr) sunt de lungimi diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata. se da un cbr f4i sport. are o toba chinezarie. ptr. ca era putin avariata, zgariata, etc..m-am decis sa o scurtez. aproximativ 10-15 cm. Acum cred ca a aparut un efect placebo. Mi se pare ca de atunci motorul se incinge mult mai tare. In oras frige rau de tot sub sa :D. si in afara, la 120km/h apa nu scade sub 80 gr. C. poate 78. dar nu mai putin. Ventilatorul cupleaza 110. In oras, ajung des la 110. Este posibil, ca magaria care am facut-o la toba, si anume faptul ca am scurtat-o sa aibe vreo influenta? (poate nu mai e asa permisiva)

 

Singurul lucru care nu este de asemenea "la locul lui" este intinzatorul lantului de distributie, care este unul manual. lichidul de racire este la nivel. Posibil termostatul sa fie blocat intr-o pozitie intermediara? nici deshis nici inchis si circuitul sa nu se faca cum trebuie? Ajunge la 65-70 gr. C daca o pornesc dimineata in cateva minute, fara sa trag de gaz. la relanti in 5 min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Pai e ok...la ce temperatura ai vrea sa ajunga in afara orasului? A mea sub 82 nu prea scade. Referitor la pornirea dimineata..tot normal e. In cat timp ai vrea sa se incalzeasca ? Intr-o ora? Intinzatorul de lant n-are treaba cu asta. Poti face o verificare la termostat, poti schimba si antigelul..dar nu vad sa ai probleme. Ce dimensiune are toba acum ? 15 cm ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu 15 cm. dar frige rau tare la picioare in dreptul motorului si sub sa. chiar si in afara. rau tare... :D ma gandeam ca poate nu mai este la fel de permisiva toba acum, si gazele ies ma greu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu o Honda F4i din 2002. Cand pornesc motorul se aprinde becul de injectie "FI" si licare pana cand motorul atinge temperatura de aprox. 70 de grade. Cel de la care am cumparat motocicleta mi-a spus ca este un senzor care se activeaza pentru ca am toba sport montata pe motor.

Daca a mai avut cineva aceeasi problema sau are cunostinte as fi recunoscator pentru un raspuns. Cine este pe langa subiect il rog sa se abtina.

 

Multumesc

Editat de Ionuț Ciortan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu 15 cm. dar frige rau tare la picioare in dreptul motorului si sub sa. chiar si in afara. rau tare... :D ma gandeam ca poate nu mai este la fel de permisiva toba acum, si gazele ies ma greu....

Din contra gazele sunt evacuate mai repede acum, e normal sa degaje mai multa caldura mai ales la temperaturile din ultima vreme, de obicei simti mai bine caldura cand nu esti echipat corespunzator, adica pantaloni scurti. B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din contra gazele sunt evacuate mai repede acum, e normal sa degaje mai multa caldura mai ales la temperaturile din ultima vreme, de obicei simti mai bine caldura cand nu esti echipat corespunzator, adica pantaloni scurti. B)

 

nu. se simte si prin ghete...sa nu zic ca la fund....e cald rau de tot =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu o Honda F4i din 2002. Cand pornesc motorul se aprinde becul de injectie "FI" si licare pana cand motorul atinge temperatura de aprox. 70 de grade. Cel de la care am cumparat

motocicleta mi-a spus ca este un senzor care se activeaza pentru ca am toba sport montata pe motor.

Daca a mai avut cineva aceeasi problema sau are cunostinte as fi recunoscator pentru un raspuns. Cine este pe langa subiect il rog sa se abtina.

 

Multumesc

Intri in diagnoza si spui ce coduri ai acolo. Procedura este in manual.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat, idee, de unde sa cumpar un undertail pt cbr F3 ?

Eu pana azi nu m-am gandit la asta si sincer nici nu am vazut pe la oamenii care dezmenbreaza... A mea mobra nu are asa ceva si ma gandesc ca daca o sa merg pe ploaie imi arunca toata apa sub sa, la baterie, CDI, releu incarcate, etc...

 

Sau daca aveti idee cum sa confectionez eu unul ?


Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare CBR-isti,

 

Îmi dezmembrez mobra CBR 600 F4 din 2000. Toate piesele sunt disponibile. Kit lanț doar 500 km. Intinzator de lanț de distribuție original, montat de 200 km (am factura și comanda din state). O dezmembrez pentru ca nu se vinde cu totul, deși cred că aș accepta un 1800 de euro pe ea. Merită încercată la cei 44000km reali și al doilea proprietar. Merge ceas, nu întrerupe și are carburatie noua, bujii noi și trage ca noua.

Doritori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare CBR-isti,

 

Îmi dezmembrez mobra CBR 600 F4 din 2000. Toate piesele sunt disponibile. Kit lanț doar 500 km. Intinzator de lanț de distribuție original, montat de 200 km (am factura și comanda din state). O dezmembrez pentru ca nu se vinde cu totul, deși cred că aș accepta un 1800 de euro pe ea. Merită încercată la cei 44000km reali și al doilea proprietar. Merge ceas, nu întrerupe și are carburatie noua, bujii noi și trage ca noua.

Doritori?

o sa stai ceva pana o dai pe bucati, mai bine iei un ban gramada .. vara asta nu se vand motoarele, sunt toti plecati in concediu ! cel putin asa o vad eu acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...