Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Macar cauta-le la vinzatori din China care declara valoarea coletului la 10$. Dan Moto le marcheaza la valoarea reala si platesti o gramada de bani la Stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

/index.php?/topic/599162-cauciucuri-totul-despre/page-155

 

Mai jos scrie presiunea la rece si la cald. Pentru mai multe vezi in acelasi topic.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pățania de astăzi: plecasem cu mobra (un F3) în oraș și când ajung la 8000 rpm cu a doua sare direct în treapta întâi (evident și frâna de motor). Treaba asta s-a întamplat de mai multe ori azi...presupun că e furca sau selectorul sau altceva. Întrebarea mea este: merită să desfac motorul în două ca să îl repar sau mai bine alt motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Se poate schimba mecanismul incuietorii capacului de rezervor astfel incat sa pot folosi in continuare aceeasi cheie ? La F4i ma refer. Ideea e ca acei doi tamburi sau nu stiu cum sa-i numesc, nu se strang de tot cand intorc cheia, si trebuie sa imping ba in jos ba in sus in capac ca sa-l pot deschide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Salut, Se poate schimba mecanismul incuietorii capacului de rezervor astfel incat sa pot folosi in continuare aceeasi cheie ? La F4i ma refer. Ideea e ca acei doi tamburi sau nu stiu cum sa-i numesc, nu se strang de tot cand intorc cheia, si trebuie sa imping ba in jos ba in sus in capac ca sa-l pot deschide.

Mergi la un mecanic priceput sa-ti curete si unga incuietoarea si la fiecare inchidere si deschidere apasa pe capac inainte sa invirti de cheie si ai problema rezolvata si nici nu mai risti sa rupi cheia in buson.

Pe bani multi si cu actele motorului prezentate la dealer se poate si ce vrei tu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand am reparat pompita frana folosind un kit de reparatie. A tinut 1 km sa zic, dupa care a revenit la loc cum era, cursa lunga, frana p****a. mentionez ca placutele de frana mai au carne pe ele, iar discurile sunt decente. Sa fie cumva din cauza furtunelor care sunt din cauciuc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, as merge si nu as merge, nu prea stiu ce sa fac, la service ma speriasera ca e posibil sa fie oala, ca e 500 de euro, ca trebuie demontat sa vedem exact ce e, din ce am citit eu pe topicuri mai vechi cam asta e boala lor, cand trag ambreiajul se aude mult mai incet, o sa incerc sa ma duc si la alt service sa cer o parere, ms frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce 500 euro??? Ce service bengului ai fost?! Cu 500 iti iei doua motoare pt el.

Bah,da ce te-au aburit :)))

 

 

Da, culmea e ca pana acum am fost foarte multumit de acest service, eu am gasit sh oala respectiva cu 180 lei, vreau sa cer si alta parere, pe mine nu ma deranjeaza zgomotul ala, sincer de-abia il aud, dar imi este frica sa nu ma lase motorul in drum pe te miri unde, daca aveti vreo recomandare de service de incredere, astept, multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

pe mine nu ma deranjeaza zgomotul ala, sincer de-abia il aud,

Pai ar cam fi trebuit sa zici de la inceput asta ca sa fie mai usor de identificat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ar cam fi trebuit sa zici de la inceput asta ca sa fie mai usor de identificat problema.

 

 

Da, pe mine ma intereseaza sa nu ma trezesc ca ma lasa in drum, sunt tipicar, chiar imi place motocicleta asta si am schimbat mereu totul la timp, ca sa nu am surprize neplacute:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haro (sunt poliglot).

 

Un cuvant urat mi-a trantit F2-ul de pe cric, in parcare, apoi l-a ridicat la loc si a plecat in treaba lui. Bineinteles ca nimeni nu a vazut nimic, ca doar era in centrul orasului, ziua mare.

Pagube: lampa semnalizare dreapta-fata sparta, levierul frana-fata intors la 90 de grade, carena crapata.

Beleaua e ca tre' sa-i fac ITP-ul si nu pot sa merg acolo fara semnalizare.

 

Daca vreun camarad CBR-ist F2-ist are o lampa de semnalizare dreapta de vanzare, as cumpara-o instant. Bine, as cumpara-o si pe cea de pe stanga, sa nu ramana cu ea prin casa.

Am navigat pe net, da' n-am avut noroc pe la dezmembrari, cred ca CBR-urile sunt prea bune...

 

Nu-mi scrieti aici, ca nu prea intru. Daca ma puteti ajuta, sunati-ma la 0723.399.381.

Multumiri. Ochii-n patru si vreme buna la toata lumea.

Editat de pasquinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...