Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut, am observat ca atunci cand dau semnal stanga nu mi se aprinde deloc becul in bord si nici semnalul propriu zis. Cand dau semnal dreapta, se aprinde atat in bord cat si pe semnal iar cateodata chiar mai greoi si palpaie. Sa fie de la baterie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Salut, am observat ca atunci cand dau semnal stanga nu mi se aprinde deloc becul in bord si nici semnalul propriu zis. Cand dau semnal dreapta, se aprinde atat in bord cat si pe semnal iar cateodata chiar mai greoi si palpaie. Sa fie de la baterie ?

1. Bec ars.

2.Leduri?

3.Posibila problema de la buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am la activ cateva sute de euro in comenzi de pe banggood.com

 

Amortizor Ghidon CBR 600: http://www.banggood.com/Motorcycle-Hyperpro-Direction-Steering-Damper-Set-For-Honda-CBR600-CBR600F4I-2001-2007-p-986289.html

 

Calitate buna, transport gratuit si pret la cel putin jumatate de pret fata de cei care le cumpara de acolo si le vand la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi ca sare cu motorul pe central, mergand la relanti in treapta intai? E normal, dar depinde cat "sare"; verifica sa nu fie prea larg, sa nu ai joc la pinionul spate (din cauza tampoanelor de cauciuc) sau sa nu ai lantul uzat neuniform (invarte roata cate putin si verifica sa nu ai puncte in care lantul e prea larg sau prea strans).

Eu reglajul il fac cu motorul pe central; daca nu ai peste 100kile, diferenta e neglijabila cand e pe roti si stai pe el (se mai intinde putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,


am urmatoarele probleme de rezolvat la mobra mea,
- se opreste in mers si mi se arde siguranta de 30 amp, imediat ce o schimb se intampla acelasi lucru ( acest lucru se intampla de cand am schimbat motorul mobrel, cel vechi am spart carterul la el) Se prea poate sa fi incurcat firele la montarea celuilalt nou.
- se pare ca carterul motorului nou este fisurat, am constatat acest lucru dupa ce l-am curatat si indepartat o pojghita de "clei" care probabil a fost pus acolo sa stopeze scurgerea de ulei.Prin urmare l-a sudat la acelasi baiat de unde l-am cumparat dar tot degeaba , adica tot se scurge ulei exact prin spatele capacului stg . cum te asez pe sa. Se prea poate sa trebuiasca din nou sudat

 

 

 

Prin urmare m-ar interesa un mecanic bun si electrician.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara la benzinarie am patit urmatoarea faza: alimentez (plin facut), merg sa platesc, cand vin si ma urc pe ea si-i dau pornire, pauza. S-a invartit electromotorul o data, mi-a clipit bordul (stins), apoi s-a aprins ca si cum i-as fi pus contactul din nou. Trip urile si ceasul s-au resetat la 0. I-am dat de buton iar, se auzea invartind si nimic. Aceeasi poveste, bord stins, aprins iar ca la contact. Am mai incercat o data apoi m-am lasat pagubas si am inceput sa caut pe net ce dracu ar putea sa aiba. Am stat 3-4 min pe langa ea, i-am verificat diverse, apoi ii pun contact, ascult cum amorseaza pompa, dau de buton si porneste. Wtf?

Editat de Țepeș
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As duce-o dacă as putea sa plec de la dracu în praznic unde sunt acum.

» Post actualizat in 29 Sep 2016 23:24

Și nu te supăra, dacă tu ai habar poate ai vreo sugestie ce as putea sa fac. Dacă nu mai bine te abții. Comentarii din astea cu "du-o la service" nu prea ajuta cu nimic. Mai ales ca cred ca am scris destul de clar ca nu mai pornește.

 

PS As ruga un moderator sa îmi unească postul cu cel anterior dacă se poate, nu mai am cum sa îl editez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate o data ce ai "ai ramas in drum"

o data, si nu ai facut nimic in sensul de a descoperi problema,ti-ai asumat riscul sa pleci (la dracu in praznic) cu o moto cu problene si ai ramas iar...

Acum nu inteleg de ce esti suparat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am urmatoarele probleme de rezolvat la mobra mea,
- se opreste in mers si mi se arde siguranta de 30 amp, imediat ce o schimb se intampla acelasi lucru ( acest lucru se intampla de cand am schimbat motorul mobrel, cel vechi am spart carterul la el) Se prea poate sa fi incurcat firele la montarea celuilalt nou.
- se pare ca carterul motorului nou este fisurat, am constatat acest lucru dupa ce l-am curatat si indepartat o pojghita de "clei" care probabil a fost pus acolo sa stopeze scurgerea de ulei.Prin urmare l-a sudat la acelasi baiat de unde l-am cumparat dar tot degeaba , adica tot se scurge ulei exact prin spatele capacului stg . cum te asez pe sa. Se prea poate sa trebuiasca din nou sudat

 

 

 

Prin urmare m-ar interesa un mecanic bun si electrician.

 

 

Mergi la un magazin de bricolaj..si ia un spray pentru detectat fisuri. Foloseste-l si vezi unde e fisura/fisurile apoi mergi la sudor bun si rezolva.

Editat de Calin26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate o data ce ai "ai ramas in drum"

o data, si nu ai facut nimic in sensul de a descoperi problema,ti-ai asumat riscul sa pleci (la dracu in praznic) cu o moto cu problene si ai ramas iar...

Acum nu inteleg de ce esti suparat?

Atunci nu am ramas in drum, cum ziceam a pornit dupa ce a stat 5 minute, am crezut ca a fost vreo intamplare ciudata si atat (cred ca s-au mai vazut cazuri). Sincer la una cu 20.000 in bord si care arata ca noua nu m-as fi asteptat sa ma lase pur si simplu in drum. Poate am fost neglijent. Asta e, cand ai 1000 km facuti cu o aratare de-asta se mai intampla si sa te inseli.

Eu as fi vrut sa fac ceva ca sa descopar problema, intrebarea era ce. Cam asta era ideea in care postasem aici. Nu e nicio suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe net nu se poate descoperi o problema electrica.

Se cauta, masoara, verifica, asa poti sa o gasesti si s-o remediezi.

Nimic nu este intamplator la electrica sau mecanica..toate au pana la urma o cauza si un raspuns la "ciudatenie".

Cu toate ca uneori crezi ca are constiinta proprie "fierul"..este doar o manifestate a unor defecte simple sau cumulate.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...