Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Te salut,

 

Sunt un recent posesor de F4 an 2000, dar a mea nu se comporta la fel. Am mers weekendul trecut numai prin oras, cu cateva reprize de forja si s-a comportat ok.

Relantiul l-am fixat din throttle stop screw la un 1300-1350 rpm dupa ce am facut schimburile de consumabile si ramane stabil indiferent de cati km parcurg intr-o zi, chiar daca e urban sau rural.

Mai are si la mine mici balbaieli la pornire si cateva rateuri, dar asta o pun pe seama nesincronizarii carburatiei.

De asemenea, cateodata dupa ce se incalzeste, daca o opresc si incerc sa o pornesc imediat, invarte de cateva ori inainte, nu o ia instant si miroase a benzina, de aici ma duce cu gandul ca primeste prea mult combustibil si se "ineaca".

 

O zi superba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am detinut f4 din '99 timp de 5 ani jumatate. Facea exact la fel, la semafor se oprea. Pana nu m a enervat la culme si am scapat de ea.

Va salut oameni buni.

Postez pe topicul dedicat pentru ca sunt curios daca v-ati întâlnit si voi cu problema asta.

Bun, am f4 2000 de vreo 6 ani. Întotdeauna am avut următoare problema cu ea: Atunci cand motorul se incalzeste foarte mult, de exemplu după o oră de mers in trafic aglomerat, viteza mica, etc, relantiul nu mai sta stabil, având tendinta sa crape. Evident, de-a lungul timpului am luat-o prin eliminare. Încărcarea e ok, sistemul de răcire a fost verificat, ventilatorul pleacă la numărul de grade dat in manual. Am găsit anul trecut o fisa plesnita. Am inlocuit-o cu una de 954, sunt acelasi cod.

Nebuneala asta o apuca doar cand se încinge rau. In sarcina ea trage in continuare la fel de bine (mai ales dupa ce am schimbat distributia :) ).

Compresia este in limitele date de manual, desi km are duium. Sa fim seriosi, motorul are 17 ani ;) .

Am mai întrebat vreo doi cunoscuți care întâmplător au aelasi model. Li se întâmpla la fel. După niste sezoane petrecute in saua ei, ma intreb daca e din ciclul ' asa face ele ', sau e un caz particular.

Numai bine va urez tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de info amândurora.

Nu se opreste, dar are tendinta asta. Pe un forum dedicat de p-afara am gasit informatia ca ar avea releul de încărcare subdimensionat, acum nu stiu ce sa zic. Nu este un capăt de tara, dar e oarecum deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si este foarte complicat sa pui un voltmetru si sa masori tensiunea pe baterie atunci cind motorul este cald si functioneaza? Trebuie sa masori 14.5V sau foarte pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Jagi

Iti dai seama ca de-a lungul timpului am facut si asta. Plus multe altele. E un motor extrem de robust. Il cunosc destul de bine, dar chestiei ăsteia nu i-am dat de cap.

Acum vreo 3 ani parca ii montasem un cooler de procesor pe releul de incarcare ca sa nu se mai încălzească sărăcia.

In fine, la cati km are si la cat m-am atasat de ea, clar la mine moare. Cine naiba isi cumpăra motor cu aproape 100k la bord, desi am constatat cu stupoare ca se cer pe f4 preturi de te doare mintea:))

Editat de andrei111
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prieteni CBR-isti, am o dilema si sper sa gasesc un raspuns aici.

 

Ma dau pe 600f4i de 4 ani, il folosesc mai mult la drumuri lungi, 300-500 km pr tura. impreuna cu pasager in mai toate cazurile. Acum singura problema care o am cu motorul acesta este saua si la fel si pasagerul. trebuie sa ne oprim cam la o ora fiindca jena devine cam enervanta. Ma gandeam ca inainte sa trec la un sport touring mai confortabil, sa schimb seile sa le dau la modificat in Ploiesti sa vad cum este, si sper ca o sa fie o imbunatarire majora. Acum intrebarea mea este, se simte diferenta intre o sa normala si una custom calumea sau nu este o diferenta chiar atat de considerabila? Sa stiu sa nu mai pierd timp si bani. Imi place motorul asta super mult fiind un all-rounder excelent. M-am dat si pe alte vitezane/choppere/touringuri, dar asta mi se pare cea mai ok pentru stilul meu de mers, chiar nu as vrea sa o schimb.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refa-i seile pentru comfort sporit si nu vei mai avea treaba.

Poti argumenta, te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Acum doi ani le am retapitat si eu la un baiat din Tm care era foarte activ si aici...rezultatul era de nota 10. Omul le facea fix cum ii cereai. Modifica, umplea cu spuma,diverse materiale, cusaturi,chestii,chestii. Nu ii cunosc pe cei din Ploiesti sau de unde ziceai. Baiatul de care zic eu...nu se mai ocupa.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 14:28

Despre motodan este vorba. Ai topicul, vezi ce ti place.

/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-19?hl=motodan&do=findComment&comment=3460295

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut! Maine vreau sa vad motorul asta: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr600f-f4i-2002-ID90vAp.html#03203c1c1b

La o prima vedere de anunt, cum vi se pare? O sa merg sa il vad cu instructorul.

 

Am unul intr-o stare mai buna, si fara km dati inapoi :) ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

O mare rugaminte la voi colegi, pentru o Honda CBR 600F2 din 1991 care sunt valorile de fabrica minim si maxim admise pentru compresie (si aici nu vorbim de raport de compresie ci efectiv de cati bari pe cilindru scoate)? Am cautat in manualul de service doar ca n-am gasit nimic.

Bazandu-ma pe cunostintele mele generale as zice ca un min 12 si un maxim 15.5 bari.

 

Poate ma lamuriti cu niste date concrete.

 

Stima,

ZAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am manualul de reparatie.... am cautat si nu am gasit nimic....

 

ieri am masurat compresia si a fost asa

C1-> 8.4

C2 ->8

C3 ->8

C4 ->7.5

 

Se pare ca ai nevoie de o segmentare si de o servisare de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de urmatoarele piese pt un f4i din 2003:
radiator
capac alternator
semighidon stang
carena frontala
far

amortizor ghidon

 

Daca stiti unde sa ma trimiteti, lasati de veste aici :)

 

:cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...