Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi a mea a "implinit" 100.000 km (cu economie de cifre :D).

Felicitari pentru amandoi, chiar daca tu nu esti prima ei iubire ;) , se vede pasiunea si grija pe care v-o purtati. Sa o tineti tot asa pana la urmatoarea resetare!

 

 

Si poate cine stie, poate facem vreo adunare de "pustoaice si majore" cat mai tine vremea cu noi.

Asfalt uscat si vreme buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Vreau sa donez, de fapt sa dau de pomana o galerie si o evacuare ambele stock pentru honda CBR 600FA 2011.

Au apartinut fetei care a avut accidentul de la intorsura Buzaului. Conditia este sa o ia cineva care are modelul acesta de motocicleta sa le poata folosi si nu vreau sa o dau cuiva si apoi sa le vad la vanzare pe OLX, nu asta e ideea. 

De asemenea as prefera predare personala in Bucuresti.

Ma gasiti la nr de tel 0743532168

 

 46456127_2258748061014060_1886756447115542528_n.thumb.jpg.f2c636968b631aa1478f9c544bbc1b02.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

La motor am schimbat doar faimosul intinzator al lantului de distributie (CCTL) pe la 49.000 km. Dar dupa vreo 10.000 km iar a inceput sa se auda (la inceput mai incet acum se aude mai tare).

Singura piesa care pot spune ca s-a stricat este releul de incarcare, s-a dus pe la 92.000 km. In rest doar consumabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

IMG_20190217_164926.jpg

IMG_20190202_142350.jpg

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Salut

Am cumpărat și eu un f4i și trebuie să înlocuiesc discurile de frana,dilema este că nu are discurile standard și nu știu ce să cumpăr.

Poza cu ce am acum pe ea

Diametrul 296 și grosime minima 4.5

Cele standard au tot 296 dar grosimea minima este de 3.5

Am cumpărat discuri de RR dar nu se potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut, a schimbat careva becul de pozitie din fata la un CBR 600 F4i ? Ma refer la cel care se vede aprins in poza. IMG-20190314-WA0004.thumb.jpg.a264cef3d98ae697092e45134a48ccf3.jpgNu este de culoare alba si mi s a facut observatie la ITP. Problema este ca am incercat sa l schimb dar nu reusesc sa scot soclu 1181888888_Screenshot_20190314-1907262.thumb.png.810166d7a4926737d7f49a1def1b9959.png, oare trebuie demontat tot botul ? Am scos mufa cu firele care intra in soclu dar nu reusesc sa ajung la bec, am incercat si sa rasucesc dar nimic, nu vrea sa iasa de nici o culoare, dar in fata se vede ca se misca sus jos daca misc din spate. Daca a reusit careva sa l schimbe ii sunt recunoscator daca mi ar da un sfat cum sa l scot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Intrebare: stiti cumva ce baterie merge pe f4i din 2001? Omului de la magazin ii arata trei coduri. Practic am pus bateria de Vstrom (ca sa o pornesc si sa o mut de la locul unde a stat doi ani), incape sub sa, probabil la limita (baterie de 10 Ah), insa am impresia ca originalul e de 8,6 Ah. Nu am acces la baterie si/sau motor pana dupa-amiaza si as cam dori sa dau comanda de dimineata la magazin, ca sa ajunga bateria dupa-amiaza, cand luam motorul cu duba sa-l aduc acasa. Ma rog, ideea e ca eu cred ca e de 8,6 Ah, mi-as dori sa pot da comanda si sa o am dupa-amiaza. Daca nu, ma mai costa un drum in oras si nu stiu daca imi ia bateria inapoi.

Si inca ceva: a pornit cam greu (deh, doi ani fara benzina in rezervor), facea cam urat pompa, i-am pus doi litri de benzina, a pornit in cele din urma, nu tinea relantiul. Adica pornea, mergea fix o secunda, apoi murea. Ulterior s-a revenit, porneste imediat ce ating demarorul, toarce frumos. Doar ca pulseaza lampa Fi la cateva secunde. E din cauza ca am stresat-o cu pornirea?

Frana de picior actioneaza stopul, cea de mana nu face asa ceva. Teoretic e posibil sa fie senzorul de la frana de mana, mai poate fi altceva?

Am dat deja comanda de ulei si filtre, urmeaza sa o pun la punct si sa fie scoasa la vanzare la un pret decent. In caz ca nu se vinde se va pastra. Dar eu cred ca se va vinde.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci am presupus bine. Apreciez raspunsul prompt! Ciudat e ca incape si dracia mea de 10 Ah.

Abia astept sa o aduc acasa maine (adica azi, daca ma uit la ceas). Pun poze dupa ce ajunge. Deocamdata nu am decat una singura. Și nu, nu am condus-o așa, ci cu echipament.

IMG_20190324_184558.jpg

S-a luat Macht 8,6 Ah AGM, 125 lei. 

Animala e acasă, însă e cam frig să mă apuc de umblat la ea.

IMG_20190326_160628.jpg

 

Au venit astazi coletele cu ulei si filtre de la John, bateria e formatata si incarcata, cauciucurile vin (teoretic) maine. Mai trebuie niste capete de ghidon, de preferat negre.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am schimbat uleiul, filtrele, demontat carcasa filtrului de aer, șters jegul (cu ocazia asta mi-am luat gândul de la filtru sport pe Vstrom), refăcut un șurub bulit de fostul meseriaș, curățat pe lângă motor, verificat siguranțele, gresat cablul de ambreiaj. Pornește foarte greu la rece, pleacă în cel mult 3 pistoane, stă așa vreun minut, apoi se tureaza în 2500-3000 rpm. Dacă e motorul cald, o ia rapid. Pulseaza în bord lampa Fi. Nu pornește, zic eu, că nu îi dă benzină. Aveți idee ce o fi?

Apa urcă în câteva minute la 106 grade, fără ca ventilatorul să pornească, mai mult nu am vrut să o las. Antigel are, dar va fi schimbat și ăla. Așa trebuie să urce? Zicea proprietarul că la semafor se încinge rapid.

IMG_20190329_130258.jpg

IMG_20190329_154114.jpg

IMG_20190329_160136.jpg

IMG_20190329_160851.jpg

IMG_20190329_174208.jpg

IMG_20190329_183559.jpg

IMG_20190329_174217.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles, deci cu răcirea asta e, așa e concepută mobra.

Descarc manualul și mă documentez. Credeam că e ca la mine, pot intra în "dealer mode" și aflu codul.

 

Mulțumesc! 😉

Deci are si sistem de diagnoză! 😁

https://www.manualslib.com/manual/1215226/Honda-Cbr600f4i-2001.html?page=120#manual

 

După pornire pulseaza lampa de 7 ori, scurt. Stă pe la 2800 rpm. Cam mult. 

Investighez mai târziu procedura de diagnoză, mă distrez cu o drujbă și niște copaci (campania de primăvară, deh...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi în primul rând dacă se încălzește și radiatorul sau doar motorul, ceea ce ar putea însemna termostat, pompă de apă sau alte bube pe circuitul de răcire.

S-ar putea tocmai senzorul de temperatură să fie tralala și de aia să și pornească greu, să se tureze etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine știe la câți volți funcționează pompa de benzina la un cbr f2, dacă o alimentez direct din baterie, merge, cnd o leg la mufă ei nu mai merge, am măsurat și îmi da vreo 7 volți și un pic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am cautat pe net, cam asta ar fi problema: http://www.fixya.com/motorcycles/t25032942-f4i_honda_2001_light_flashing_7_times

7 blinks: ECT sensor circuit malfunction, Hard start at low temp. John, cred ca pun berea deoparte!

Deci e posibil sa fie senzorul dus, eventual soriceii au ros vreun cablu sau sunt contactele oxidate. La cald porneste rapid, in toti cilindri. La rece porneste greeeeeu, in doi ciclindri mai intai (sau ma rog, maxim 700 rpm), sta asa vreo 20 secunde, apoi se tureaza usor spre 2800 rpm. Ca sa nu rup bateria, folosesc cabluri de pornire cuplate la o baterie auto (buna) de 74 Ah, pe care o decuplez cand motorul porneste.

https://vfrworld.com/threads/fi-light-blinks-7-times.30547/

Ma mai uit pe net, ca sa stiu unde sa caut, sa nu cumpar aiurea piese. Mihai spune ca inainte sa o bage "la pastrare", motorul functiona normal, doar ca se cam incingea rapid intre semafoare.

Cel care a umblat anterior la admisie a reusit sa faca rotunde capetele suruburilor (cele in cruce), cel putin unul dintre ele a nesesitat gaurire, apoi am fabricat altul dintr-un surub cu cap imbus M8, pe care l-am polizat si ulterior i-am dat filet M5. Nu imi dau seama de ce Honda nu a folosit suruburi tip imbus (sau torx) pentru respectivele suruburi.

Zilele urmatoare intru in posesia capetelor de ghidon, insa mecanismul de blocare din semighidonul stang pare blocat (cel din stanga a iesit foarte greu, a fost prins cu banda izolatoare). Va tin la curent cu evolutia lucrurilor (daca intereseaza pe cineva).

And the winner is.......?!

 

Ta-daaaaaaaa!!!

Șoricelul. 😤

 

Acum pornește lux.

IMG_20190402_171637.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pus totul la puct, azi o duc pe roți (vreo 700 m) până la duba cu care va merge la ITP, când colo apare eroarea 23: cică e cablaj de la senzorul de temperatura, dar este cu EON (Engine Operates Normally). Să fi atins ceva când am montat carenele?

23 blinks: No. 1 O2 sensor heater malfunction (California only), EON

 

 

Am aflat cauza, mulțumesc.

 

 

Am adus-o azi acasă pe roți, funcționează foarte bine. În loc de eroarea 23, acum stă aprinsă lampa Fi. Surprize-surprize...

Btw, obositoare poziție. 😁

IMG_20190419_135721.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce te-ai chinuit atat, nu ai ramas decat cu 2000e?!?! 😮

 

pacat de timpul pierdut...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era al meu, l-am scos din boale după doi ani de stat "pe dreapta". Am rămas și eu cu ceva bănuți pentru manopera, sunt mai mult decât mulțumit. Duminică a venit proprietarul la mine, a luat motorul și am mers împreună spre Iași. S-a declarat foarte mulțumit de ce a ieșit. Luni a pus anunțul, marți dimineață l-a vândut.

Nu am păstrat decât această poză.

IMG_20190422_000521.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...