Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai nu am intrbat de CBR? e cumva forum de tractoare?cu ce am gresit k am intrebat si cu ce a gresit cesar k m-ia dat un raspuns corect si bun?cred k te ai grabit puitn la afirmatii.corect?numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titlul topicului e inselator. De fapt e topicul detinatorilor nu al motocicletelor, pe care se discuta despre orice mai putin despre motocicletele din dotare, in principiu despre intalniri, care se pare ca nu se mai tin. Oare de ce mai e inca deschis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citeste odata ce ai postat,nu faci referire la ce model de moto esti interesat iar la profil nu ai trecut cbr.

Nici macar eu nu stiu cat ulei intra in furca si am cbr de 6 ani.

Gasesti topic de service dedicat acestor tip de probleme si oameni cu experienta care iti pot raspunde.

Nu mi-am dat seama ca esti interesat de CBR si ce model ,an fab

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

 

 

Ai ideea daca atunci cand ramai fara si treci pe rezerva porneste usor sau trebuie sa ii dai o ora la automat?

 

de obicei asta se intampla in mers, simti ca brusc se stinge motorul, atunci dai robinetul pe rez si in ceva metri se rezolva :)

daca e sa fii acasica sa pornesti... nu tre sa dai o ora la automat pana sa porneasca..... numa ca e mai greu pana iti dai seama de simptoma PP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am cateva intrebare pentru cei care au mers cu ambele modele. Mentionaz ca inca nu am permis moto, dar am de gand sa-mi iau. Nu vreau sa-mi sariti in cap ca e prea puternica pentru un incepator... merg pe principiul ca-mi iau un motor si-l tin, nu-l schim toata ziua. Am alte lucruri de facut in viata asta decat sa bag toti banii in motoare. Am 30 de ani, sunt o persoana cumpatata..conduc de 12 ani. Nu-mi iau motor ca sa merg cu viteza, dor pentru sentimentul de libertate. Imi place foarte mult f4i sport, dar am novoie de sfaturile voastre. Nu sunt dispus sa investesc sume mari, de asta m-am oprit la modelul asta de moto(plus ca stiu ca e foarte fiabila).

 

Intrebarile:

 

1. Sunt diferente de pozitie intre cele 2 modele? ghidonul are aceeasi inaltime?

2. Seaua el la fel de confortabila la ambele?

3. Merita sa iau modelul in sport care s-a fabricat pana in 2002 din cate stiu in detrimentul modelului normal care s-a fabricat pana in 2006?

4. Cam cat rezista un motor la modelul asta de moto?

5. E o motocicleta prea veche ca sa mai merite sa o cumpar? Pot avea probleme majore la ea?

6. Cam ce an si cam cati km imi recomandati sa aiba si cam care ar fi un pret orientativ sa am un reper?

7. E util la ceva manerul din spate de la modelul normal?

8. Cricul pe care il are in plus modelul normal e util?

9. Inafara de design si de minunata combinatie de culori rosu cu negru prezinta alte avantaje modelul sport?

 

Nu sariti cu oferte ca nu imi iau chair acum motorul, trebuie sa mai strang ceva bani si sa-mi iau permisul, acum doar ma documentez.

 

Multumesc anticipat de raspunsri si scuze daca am deschis un nou topic pe o tema deja discutata, nu prea m-am descuract cu searchul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.pozitia ghidonului e la fel pentru ambele modele.

2.e mai confortabila saua la modelul simplu.La cel sport e mai nasol pentru pasager

4.Asta cu rezistenta e discutabila....Nu il iei de nou si gandeste-te ca inainte a mai avut proprietari inainte.Cunosc persoane care au peste 80000 km si inca se tin bine.

6.Tinand cont ca are bord electronic,nu ai garantia ca are km reali...

7.Manerul e facut daca mergi cu 50 in oras si ai un stil lent de condus in asa fel incat se poate tine pasagerul.Ideal e sa se tina de rezervor pentru ca la o frana mai brusca nu se stie ce se poate intampla.

8.Cricul central e foarte util pentru ca nu mai ai nevoie de stander atunci cand ungi lantul si la fel de bun e cand o parchezi.Ofera mai multa stabilitate decat cricul clasic



Am condus ambele modele si nu am vazut nici-o diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu ce s-a spus mai sus,

 

Salutare!

 

Am cateva intrebare pentru cei care au mers cu ambele modele. Mentionaz ca inca nu am permis moto, dar am de gand sa-mi iau. Nu vreau sa-mi sariti in cap ca e prea puternica pentru un incepator... merg pe principiul ca-mi iau un motor si-l tin, nu-l schim toata ziua. Am alte lucruri de facut in viata asta decat sa bag toti banii in motoare. Am 30 de ani, sunt o persoana cumpatata..conduc de 12 ani. Nu-mi iau motor ca sa merg cu viteza, dor pentru sentimentul de libertate. Imi place foarte mult f4i sport, dar am novoie de sfaturile voastre. Nu sunt dispus sa investesc sume mari, de asta m-am oprit la modelul asta de moto(plus ca stiu ca e foarte fiabila).

 

Intrebarile:

 

1. Sunt diferente de pozitie intre cele 2 modele? ghidonul are aceeasi inaltime?

2. Seaua el la fel de confortabila la ambele?

3. Merita sa iau modelul in sport care s-a fabricat pana in 2002 din cate stiu in detrimentul modelului normal care s-a fabricat pana in 2006?

4. Cam cat rezista un motor la modelul asta de moto?

 

5. E o motocicleta prea veche ca sa mai merite sa o cumpar? Pot avea probleme majore la ea?

-Nu,nu este prea veche,dar nici top nu a fost vreodata.Avand in vedere ca nu cauti performante si ca nu ai de gand sa o tii cu ghidoanele pe jos in curbe,ti-o recomand.Problemele caracterstice modelului sunt : clasicul releu de incarcare care pica la Hondele mai vechi si intinzatorul de dristributie(vezi pe net care e treaba intre 5000-6000 rpm),lucru pe care inginerii de la Honda nu au fost in stare sa il rezolve de cand a aparut cbrf2 si pana la modelul asta.

 

6. Cam ce an si cam cati km imi recomandati sa aiba si cam care ar fi un pret orientativ sa am un reper?

-Nu cred ca poate nimeni sa iti ''recomanda'' vreun kilometraj anume.Oricum, toate au intre 25 si 33.000 de km parcursi ''REALI''(ca toate mobrele de pe bikeshop).Parerea mea este sa nu te uiti pe bord si sa asculti motorul si sa te dai cu el.

Pretul lor varieaza intre 2000 E ( anii 'o1-'02) si poate sa se duca pana la 3000 si ( 2005-2006).

7. E util la ceva manerul din spate de la modelul normal?

8. Cricul pe care il are in plus modelul normal e util?

-FOARTE UTIL ! plang si acum dupa confortul dat la ungerea lantului si depozitarea pe timp de iarna!

9. Inafara de design si de minunata combinatie de culori rosu cu negru prezinta alte avantaje modelul sport?

-Da! dupa 100 de km in sa incepi sa-ti muti fundul de pe o parte pe alta ca iti amorteste!

 

Nu sariti cu oferte ca nu imi iau chair acum motorul, trebuie sa mai strang ceva bani si sa-mi iau permisul, acum doar ma documentez.

 

Multumesc anticipat de raspunsri si scuze daca am deschis un nou topic pe o tema deja discutata, nu prea m-am descuract cu searchul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Salut. Am detinut modelul f4'99-'00 din 2008 pana in iunie 2013. Cand l am luat avea 50k km iar cand l am vandut eu avea peste 80k km. Parerea mea este, ca e unul din cele mai reusite cbr'uri . Si in ziua de azi merge . Dar, reviziile erau revizii, uleiul si filtrele la fiecare 4 mii km, era intretinut ca un copil. Singurul lucru problema la el ar fii distributia. In rest nu am umblat la nimic.

Si inca ceva foarte important. Si eu eram incepator cand l am luat. Inafara de scutere, minskuri, jave si mobre n am calarit inainte de el..dar si ele m au ajutat mult.

Noroc ,

De modelul f4i sau sport nu pot sa ma pronunt. Inafara de aspect nu cred ca e mare lucru in plus. Repet, nu ma pronunt fiindca nu am mers cu nici una :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarile:

 

1. Sunt diferente de pozitie intre cele 2 modele? ghidonul are aceeasi inaltime?

2. Seaua el la fel de confortabila la ambele?

3. Merita sa iau modelul in sport care s-a fabricat pana in 2002 din cate stiu in detrimentul modelului normal care s-a fabricat pana in 2006?

4. Cam cat rezista un motor la modelul asta de moto?

5. E o motocicleta prea veche ca sa mai merite sa o cumpar? Pot avea probleme majore la ea?

6. Cam ce an si cam cati km imi recomandati sa aiba si cam care ar fi un pret orientativ sa am un reper?

7. E util la ceva manerul din spate de la modelul normal?

8. Cricul pe care il are in plus modelul normal e util?

9. Inafara de design si de minunata combinatie de culori rosu cu negru prezinta alte avantaje modelul sport?

Raspunsurile :

1 - Sunt diferente intre ele dar semighidoanele sunt la aceasi inaltime

2 - Saua la F4i este mai putin confortabila decat la F4 si in cazul conducatorului dar mai ales in cazul pasagerului

3 - Cu cat mai nou cu atat mai bine dar tine cont ca si F4i a fost fabricat pana in 2004 sau 2005 daca nu gresesc

4 - Sunt cazuri in care a rezistat mai mult ca riderul , dar depinde cum vei merge cu el . Orice motor duce mult daca este intretinut corespunzator , deci tu stabilesti cat va mai duce

5 - nu vreau sa raspund :)

6 - ultimul an de fabricatie , cati mai putini km si cati mai putini banuti , banuiesc

7 - da , este util cand faci manevre si vrei sa misti motorul dar nu te afli pe el si te ajuta sa scapi de pasager

8 - este mai mult decat util

9 - harta injectiei , cred ca este putin mai avansata , suspensia reglabila " full " , fata si spate , are actibildul " sport " din fabrica si arata mai frumos ca un F4

 

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 - harta injectiei , cred ca este putin mai avansata , suspensia reglabila " full " , fata si spate , are actibildul " sport " din fabrica si arata mai frumos ca un F4

 

Doar modelele 2005-2006 nu au suspensia cu toate reglajele (reducere de costuri?), la restul e la fel suspensia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. trebuie schimbate urmatoarele:

- cadru codita - aprox 80-100E

- carena codita - minim 50E

- undertail - minim 50E

- stop - ??

- scarite pasager - minim 50E

- sha pilot + pasager - minim 50E

plus ca unele elemente de prin codita se aseaza altfel la f4 fata de f4i si trebuie sa le gasesti un loc.

Se merita oare?

Decat sa stau sa ii indes "matzale" prin coditza sa le pot aseza cum trebuie, mai bine stau parcat inca 2 luni de zile si imi iau direct F4i sport. Ms mult de raspuns si un sezon fara incidente tuturor!

Editat de kadar20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou sunt posesor de un f4i ca sa nu deranjam lumea pe aici, inca nu am apucat sa modific profilul. Asa deci as vrea sa aflu daca se potriveste parbrizul de pe in cbr rr pe f4i?cu ulei de furca am aflat multumesc brake si cesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi CZR-ica mi-a facut niste figuri ... nu mai vrea sa porneasca daca am farul aprins .... iar daca il aprind dupa ce porneste .... moare motorul .... nu am avut timp sa verific nimic ...dar daca aveti cateva sfaturi ... cu ce sa incep ?? la ce sa ma uit ?? Am observat ca becul de la faza lunga sta semi-aprins chiar daca eu sunt pe faza scurta ... Precizez ca ieri am mers circa jumatate de ora cu faza lunga pornita. Are vreo legatura ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ebay, la noi comerciantii nu aduc pentru modelele vechi ca ale noastre,daca gasesti ceva anuntama si pe mine ca as mai vrea si eu unul.

Eu am acum modelul asta dar este fisurat de la o piatra

post-45936-0-21009900-1396683381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...