Jump to content
Sign in to follow this  
Sinner-

Detinatori de Honda CBR 600F

Ce model de CBR conduci?  

1,858 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted (edited)

Bun, am schimbat uleiul, filtrele, demontat carcasa filtrului de aer, șters jegul (cu ocazia asta mi-am luat gândul de la filtru sport pe Vstrom), refăcut un șurub bulit de fostul meseriaș, curățat pe lângă motor, verificat siguranțele, gresat cablul de ambreiaj. Pornește foarte greu la rece, pleacă în cel mult 3 pistoane, stă așa vreun minut, apoi se tureaza în 2500-3000 rpm. Dacă e motorul cald, o ia rapid. Pulseaza în bord lampa Fi. Nu pornește, zic eu, că nu îi dă benzină. Aveți idee ce o fi?

Apa urcă în câteva minute la 106 grade, fără ca ventilatorul să pornească, mai mult nu am vrut să o las. Antigel are, dar va fi schimbat și ăla. Așa trebuie să urce? Zicea proprietarul că la semafor se încinge rapid.

IMG_20190329_130258.jpg

IMG_20190329_154114.jpg

IMG_20190329_160136.jpg

IMG_20190329_160851.jpg

IMG_20190329_174208.jpg

IMG_20190329_183559.jpg

IMG_20190329_174217.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampa FI pulseaza intr-o anumota secventa care iti indica un cod de eroare a carui explicatie o gasesti in manual.

Ventilatorul pleaca la 108-109 si coboara temperatura pana la 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles, deci cu răcirea asta e, așa e concepută mobra.

Descarc manualul și mă documentez. Credeam că e ca la mine, pot intra în "dealer mode" și aflu codul.

 

Mulțumesc! 😉

Deci are si sistem de diagnoză! 😁

https://www.manualslib.com/manual/1215226/Honda-Cbr600f4i-2001.html?page=120#manual

 

După pornire pulseaza lampa de 7 ori, scurt. Stă pe la 2800 rpm. Cam mult. 

Investighez mai târziu procedura de diagnoză, mă distrez cu o drujbă și niște copaci (campania de primăvară, deh...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi în primul rând dacă se încălzește și radiatorul sau doar motorul, ceea ce ar putea însemna termostat, pompă de apă sau alte bube pe circuitul de răcire.

S-ar putea tocmai senzorul de temperatură să fie tralala și de aia să și pornească greu, să se tureze etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se încălzește radiatorul, asta am verificat prima dată. Antigel e până sus la bușon.

Dau jos și carena stânga și investighez. Le-am luat ușor, câte un pic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine știe la câți volți funcționează pompa de benzina la un cbr f2, dacă o alimentez direct din baterie, merge, cnd o leg la mufă ei nu mai merge, am măsurat și îmi da vreo 7 volți și un pic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Din ce am cautat pe net, cam asta ar fi problema: http://www.fixya.com/motorcycles/t25032942-f4i_honda_2001_light_flashing_7_times

7 blinks: ECT sensor circuit malfunction, Hard start at low temp. John, cred ca pun berea deoparte!

Deci e posibil sa fie senzorul dus, eventual soriceii au ros vreun cablu sau sunt contactele oxidate. La cald porneste rapid, in toti cilindri. La rece porneste greeeeeu, in doi ciclindri mai intai (sau ma rog, maxim 700 rpm), sta asa vreo 20 secunde, apoi se tureaza usor spre 2800 rpm. Ca sa nu rup bateria, folosesc cabluri de pornire cuplate la o baterie auto (buna) de 74 Ah, pe care o decuplez cand motorul porneste.

https://vfrworld.com/threads/fi-light-blinks-7-times.30547/

Ma mai uit pe net, ca sa stiu unde sa caut, sa nu cumpar aiurea piese. Mihai spune ca inainte sa o bage "la pastrare", motorul functiona normal, doar ca se cam incingea rapid intre semafoare.

Cel care a umblat anterior la admisie a reusit sa faca rotunde capetele suruburilor (cele in cruce), cel putin unul dintre ele a nesesitat gaurire, apoi am fabricat altul dintr-un surub cu cap imbus M8, pe care l-am polizat si ulterior i-am dat filet M5. Nu imi dau seama de ce Honda nu a folosit suruburi tip imbus (sau torx) pentru respectivele suruburi.

Zilele urmatoare intru in posesia capetelor de ghidon, insa mecanismul de blocare din semighidonul stang pare blocat (cel din stanga a iesit foarte greu, a fost prins cu banda izolatoare). Va tin la curent cu evolutia lucrurilor (daca intereseaza pe cineva).

And the winner is.......?!

 

Ta-daaaaaaaa!!!

Șoricelul. 😤

 

Acum pornește lux.

IMG_20190402_171637.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pus totul la puct, azi o duc pe roți (vreo 700 m) până la duba cu care va merge la ITP, când colo apare eroarea 23: cică e cablaj de la senzorul de temperatura, dar este cu EON (Engine Operates Normally). Să fi atins ceva când am montat carenele?

23 blinks: No. 1 O2 sensor heater malfunction (California only), EON

 

 

Am aflat cauza, mulțumesc.

 

 

Am adus-o azi acasă pe roți, funcționează foarte bine. În loc de eroarea 23, acum stă aprinsă lampa Fi. Surprize-surprize...

Btw, obositoare poziție. 😁

IMG_20190419_135721.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul s-a vândut marți. Ieftin, 2000 euro.

 

Am de vânzare un filtru de aer sport K&N, stare foarte bună. Dacă este cineva interesat, prețul este 100 lei + transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce te-ai chinuit atat, nu ai ramas decat cu 2000e?!?! 😮

 

pacat de timpul pierdut...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nu era al meu, l-am scos din boale după doi ani de stat "pe dreapta". Am rămas și eu cu ceva bănuți pentru manopera, sunt mai mult decât mulțumit. Duminică a venit proprietarul la mine, a luat motorul și am mers împreună spre Iași. S-a declarat foarte mulțumit de ce a ieșit. Luni a pus anunțul, marți dimineață l-a vândut.

Nu am păstrat decât această poză.

IMG_20190422_000521.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Daca si pe f4 e obositoare pozitia ... 

Ai rezolvat cu FI aprins sau a dat-o asa?

Edited by ilarionciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venit de pe enduro-touring, da, e obositoare poziția. Nu am mai avut când să o rezolv, așa că a rămas ca viitorul proprietar să se ocupe de acea eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salut, am un f4i sport si ieri am observat faptul ca atunci cand vreau sa plec tare, de la semafor de exemplu,  motocicleta are un moment de "repaus".  pleaca greu iar abia apoi incepe sa traga (cand e in mers nu am problema asta, doar la plecare de pe loc cand bag mana tare in gaz). Tin sa mentionez ca motocicleta o am de cativa ani, deci o cunosc,  stiu cum trebuie sa se comporte.

Apelez la voi,  poate aveti o idee,  ce ar trebuii sa verific sau ce ar putea sa aiba. Multumesc anticipat! 

Edited by micutul19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua . Sunt incepator si as dori sa achizitionez o Honda Cbr 600f din 1997 nerulata in Romania cu 38.000km la 4.000 lei. Ma puteti sfatui in legatura cu aceasta achizitie fiindca eu nu ma pricep. Va multumesc ! Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...