Sari la conținut

Grupul Detinatorilor De First Bike


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 260
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal.eu am luat de la bosch una de 9 Ah la 100 lei pentru royal 200.au prins-o doua ierni si s-a descarcat complet,am reincarcat-o si acu merge perfect.luati de la bosch ca e si ieftina si buna.aaa pretul e aprox 120 ron acu

Mesaj completat

sal.acu sa o luam cu problemele la royal 200:am 4300km cu ea,e din 2007 si cel mai luns drum a fost din arad-timisoara-deva-alba-sibiu-brasov-bacau. i-au cazut in mers un catadioptru stang,ala de langa far,portocaliu, si claxonul.i-am schimbat bateria ca in prima iarna a devenit inutilizabila,i-am pus un bosch de 9 Ah si i-am modificat toba sa nu se mai auda ca un motor electric ci ca un chopper.acu sunt multumit de ea,max i-am dat 120km/h.aa si in drumul ala de mai sus mi-a cazut si sticla aia de la far dar am vazut la timp si am prins-o la loc.am facut o pana pe spate si se da a naibii de greu roata jos--io am ridicat-o cu un prieten si am pus-o pe 2 cauciucuri --treaba grea.acu e tubelles si stau mai linistit.consuma 3 la suta dupa toate calculele mele.i-am schimbat de 2 ori releul de semnalizare,robinetul de la rezervor nu mai inchide cum trebuie,indicatorul de la benzina niciodata nu mi-a indicat real,totdeauna a indicat mai putin,desi am reglat-o.mi-a terminat prima bujie pe la 1700km,i-am schimbat-o tot cu un dr8ea de la ngk si n-am mai avut probleme. acu merge max 110km/h, dar si eu am 120kg si nu ma astept sa fuga mai tare.la drum lung e obositoare pozitia de condus cu genunchii la gura si se conduce relativ bine de pe locul din spate--dar pierzi la stabilitate.cam asta e.daca vreti sa mai stiti ceva va raspund pe mess la denis_natea.drumuri bune

Mesaj completat

aaa si inca ceva....la cutiile laterale multa grija.eu le-am crapat pe amandoua in dreptul semnalizarilor adica in spate.semnalizarea e f flexibila si daca o lovesti se indoaie pana in cutie.

mai revin daca mai e ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Vad ca au aparut o droiae de modele noi la First Bike. Au bagat inclusiv modele de 250 cmc. Cineva si-a cumparat cumva modelele astea noi( exemplu Master, Twister de250 cmc sau Polar de 200 cmc)http://www.firstbike.ro/GetProduct.aspx?d=1&c1=1&c2=10&c3=1188 ? Poate sa ne spuna ceva despre ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Si eu vreau sami iau o mobra si ma gandeam la un fb master 250 da am vazut prea multa lume contra fb si nu prea ma mai intereseaza asa tare dar daca are careva modelu asta as vrea sa aflu mai multe detali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Eu nu am prea buna parere de marca First Bike nu sunt reusite ................................... acum 3 ani a cumparat batranu un scuter First Bike Confort 150 cm , a dat atunci 60000 mii lei nou nouta .

In primul an a mers fara probleme ...........dar dupa aceea a inceput sa pice de la banalele piulite la ruperea tobei de esapament la frane nu mai vb cel putin la roata pe spate nu a prins de nou si etc.

Cu bani dati pe scuter lua ceva mult mai bun second deci parerea mea este ff proasta :nono:

 

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am 34 de mii de km cu un first bike royal 125.probleme la el nu am avut decit cu un cdi schimbat pe garantie.schimbat si doua cabluri de de kilometraj.cu motocicleta am mers numai blana de 4 ori am fost la mare cu ea.la munte nu mai tin minte.anul asta i-am schimbat pistonul desi nu era necesar sigur mai mergea 5000mii km.este o motociclita foarte buna.I-am facut toate schiburile de ulei la timp si am pus ulei motul..... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut si eu sunt detinator al unui scuter "firstbike" in prezent are 7800 km in acesti km a fost schimbat : releul de semnalizare ( sa ars a doua zi dupa cumparare :angryfire:) , si o bujie . Este fabricat in 2008 , dar cumparat nou in 2010 cu ~25 mil. In mare sunt multumit de el porneste la primul buton , prinde 70-75 si consuma maxim 2,6 in conditii de accelerare la " blana " de la semafor si mers prin oras cu 65-70.

Ca drumuri cel mai mare este acesta /index.php?/topic/668485-scooter-adventures-2011/ :peace:,

Pot spune ca este un scuter bun atata timp cat ai grija de el , si nu-ti bati joc in ultimul hal .Salut !

post-65482-0-82821200-1332324330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut ,

Am un King de 125 cm din 2011 si aproape 1000 km. Merge in general bine dar am avut urmatoarele probleme: Un furtun alimentare fisurat pe drum ( curgea benzina intr-o veselie ) , capac ornament rezervor crapat ? , diverse alte plastice crapate . Cel mai deranjant este ca de curand s-au rupt suruburile de prindere ale unei tobe de blocul motor si culmea , o parte au ramas in interior :angryfire: . Asa ca pe langa zgomotul deranjant , trebuie sa imi bat si capul cum sa le scot . In rest e ok.

 

Ultima treaba : am rulmentul de la directie ( rulmentii si ce-o mai fi in interior ) spart . Offfffffff. Il dau jos si vedem. Nu inteleg de ce nu fac si astia de la FB o treaba pana la capat. O sa caut niste rulmenti mai buni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am un prieten prin TM cu un cruiser FB de 125cc. Mi-a spus ca el din cate a inteles ar avea un limitator de viteza la maneta de acceleratie, dar nu da de el. A mai avut cineva? ati mai auzit de chestia asta ? Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am un prieten prin TM cu un cruiser FB de 125cc. Mi-a spus ca el din cate a inteles ar avea un limitator de viteza la maneta de acceleratie, dar nu da de el. A mai avut cineva? ati mai auzit de chestia asta ? Merci

 

Nu cred . Cursa e chiar foarte lunga si nu prea mai lasa loc de " in plus" . Si eu caut limitatorul :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare posesori de first bike si motoristi in general.

Vara aceasta mi am cumparat si eu un first bike mega de 150cc aceasta fiind prima motocicleta,eu venit dupa un moped curier tot first bike.

Primele pareri sunt bunicele,nu pot spune foarte bune deoarece se vede ca nu este calitate ca la japoneze sau italiene dar la banii care i-am dat este ok,momentan am 600 de km cu ea si pot spune ca se comporta foarte bine la drum si in oras si afara,drumuri scurte 30-40 de km.Viteza de croaziera 90-100 dar duce pana in 120 dar nu o forjez ca sunt inca in rodaj.Am citit multe pareri contra marcii first bike in general dar totusi am riscat si am cumparat,am zis sa trec progresiv prin toate etapele sa nu ma arunc din prima dupa moped pe super sport,eu zic ca este mai bine asa.Mi am cumparat si echipament bunicel marca tschull si chiar vad ca sunt salutat in trafic de alti colegi nu cum ziceau unii pe aici ca nu sunt bagati in seama posesorii de first bike,si nu vad de ce,este tot motocicleta si daca ai grija de ea are si ea grija de tine,eu unul in fiecare zi sterg la ea,mai verific una alta la garaj si nu imi trebuie tot timpul din lume in 10-15 minute sterg si praful si fac si o verificare rapida de rutina.Per total e un motor cu care iti faci treaba si te si plimbi intr-o seara de toamna asa foarte relaxat.As dori sa stiu daca mai sunt forumisti care au acest model sau modelul impuls ca sunt asemanatoare si ce probleme au avut cu ele sau nemultumiri,orice sa posteze.Pentru cei ce inca nu stiu first bike aduce acum motociclete facute de gunangdong tayo motorcycles o firma destul de maricica din china cu o fabrica mare.Pentru cei interesati acesta este siteul unde gasiti modelele si un filmulet cu fabrica si tot ce mai este de stiut http://www.mr-guangdong.com/suppliers/index_1218.html

Sper ca am putut fi de folos si va urez asfalt uscat si astept pareri sugestii de la cei cu modelul mega dar si de la ceilalti.

 

Salutare posesori de first bike si motoristi in general.

Vara aceasta mi am cumparat si eu un first bike mega de 150cc aceasta fiind prima motocicleta,eu venit dupa un moped curier tot first bike.

Primele pareri sunt bunicele,nu pot spune foarte bune deoarece se vede ca nu este calitate ca la japoneze sau italiene dar la banii care i-am dat este ok,momentan am 600 de km cu ea si pot spune ca se comporta foarte bine la drum si in oras si afara,drumuri scurte 30-40 de km.Viteza de croaziera 90-100 dar duce pana in 120 dar nu o forjez ca sunt inca in rodaj.Am citit multe pareri contra marcii first bike in general dar totusi am riscat si am cumparat,am zis sa trec progresiv prin toate etapele sa nu ma arunc din prima dupa moped pe super sport,eu zic ca este mai bine asa.Mi am cumparat si echipament bunicel marca tschull si chiar vad ca sunt salutat in trafic de alti colegi nu cum ziceau unii pe aici ca nu sunt bagati in seama posesorii de first bike,si nu vad de ce,este tot motocicleta si daca ai grija de ea are si ea grija de tine,eu unul in fiecare zi sterg la ea,mai verific una alta la garaj si nu imi trebuie tot timpul din lume in 10-15 minute sterg si praful si fac si o verificare rapida de rutina.Per total e un motor cu care iti faci treaba si te si plimbi intr-o seara de toamna asa foarte relaxat.As dori sa stiu daca mai sunt forumisti care au acest model sau modelul impuls ca sunt asemanatoare si ce probleme au avut cu ele sau nemultumiri,orice sa posteze.Pentru cei ce inca nu stiu first bike aduce acum motociclete facute de gunangdong tayo motorcycles o firma destul de maricica din china cu o fabrica mare.Pentru cei interesati acesta este siteul unde gasiti modelele si un filmulet cu fabrica si tot ce mai este de stiut http://www.mr-guangd...index_1218.html

Sper ca am putut fi de folos si va urez asfalt uscat si astept pareri sugestii de la cei cu modelul mega dar si de la ceilalti.

post-70059-0-11532800-1348655688_thumb.jpg

post-70059-0-18379400-1348655706_thumb.jpg

post-70059-0-62954300-1348655723_thumb.jpg

post-70059-0-00855100-1348655743_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da i-am facut servisul de 500 dar in afara de schimb ulei nu mi a facut nimic la ea.Tu ai probleme cu vitezele in mers sau stand pe loc nu ti iese din viteza?sI mie la fel imi face dar pe loc si asta nu tine de first bike ci la mai toate motocicletele este la fel vitezele se schimba in mers pana la 0 inainte sa opresti de tot sau semafor etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut ,

Am un King de 125 cm din 2011 si aproape 1000 km. Merge in general bine dar am avut urmatoarele probleme: Un furtun alimentare fisurat pe drum ( curgea benzina intr-o veselie ) , capac ornament rezervor crapat ? , diverse alte plastice crapate . Cel mai deranjant este ca de curand s-au rupt suruburile de prindere ale unei tobe de blocul motor si culmea , o parte au ramas in interior :angryfire: . Asa ca pe langa zgomotul deranjant , trebuie sa imi bat si capul cum sa le scot . In rest e ok.

 

Ultima treaba : am rulmentul de la directie ( rulmentii si ce-o mai fi in interior ) spart . Offfffffff. Il dau jos si vedem. Nu inteleg de ce nu fac si astia de la FB o treaba pana la capat. O sa caut niste rulmenti mai buni .

De toamna adunate : This bike is a crap . Reparat rulmentul ... dupa 200 km spart ... again. Baiatul care s-a ocupat a spus ca nu are contrapiulita si se strange singur pana se sparge. Am reusit sa scot suruburile dar ... toba a uzat blocul care este din aluminiu. Acum trebuie sa vad cum incarc cu Al sa pot veni cu alte suruburi ( adica dat jos chiuloasa ... etc ). Ma gandeam sa o dezmembrez toata si sa o refac bucata cu bucata ca deh ... ce faci cu mana ta e .... . Daca e cineva prin Constanta care are vreun atelier si e mai priceput poate discutam in primavara. Daca tot o dezmembrez, incerc sa o fac bobber ... e o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din ce stiu eu, cei de la FirstBike cumpara piese si motoare de la Lifan. Ati auzit cumva acest zvon?

Nu... am facut eu bucati un motor de First Bike expert, iar pe interiorul carterelor scrie KEYA, sau KAYA nu imi aduc aminte exact... e ceva din 4 litere ce contine un K si un Y

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Eu ii pun fix un litru. Dar eu ii scot si filtru de ulei pentru a-l curata (aceea sita cu arc), si din locasul lui mai curge nitel ulei. In cartea ei scrie sa ii pui pana ajunge uleiul la jumatatea vizorului cu motocicleta in pozitie verticala (nu pe cric). Dar cumea, au uitat sa scrie si cat ulei sa pui :crack: ... Au scris doar pana ajunge nivelul uleiului la jumatatea vizorului ..

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

First Bike Concorde nu are joja. De ce nu i-au pus? Habar nu am. Are un vizor de sticla pe unde te uiti. Se pune ulei pana ajunge la mijlocul vizorului. Sau asa au scris in manual ... daca gresesc ei, gresesc si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Numai invie nimeni topicul asta cu noutati ceva,a inceput sezonul v-ati mai luat ceva nou,stiu ca suntem putini si multi au renuntat la FB,si eu voi renunta sezonul viitor in favoarea a ceva mai puternic si mai japonez,dar hai sa ne mai adunam pe aici si sa scriem de chinezariile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putini posesori de FB, dar trebuie sa recunoastem ... sunt slabute ca motociclete. Am avut ocazia sa merg cu mai multe tipuri de motociclete (la unele test drive-uri organizate de importatori sau pe motocicletele unor prieteni). O japoneza este mult mai buna decat un FB. Am avut ocazia sa merg pe moto chiar de 125 (Ex. Yamaha XT 125) si spun cu mana pe inima ca sunt net superioare FB-urilor. Problema lor nu este faptul ca se strica (am una de 4 ani si nu s-a stricat mare lucru la ea) ci ca sunt slabute ca motoare. Pe un drum montan trebuie sa te rogi de ea. Mergeam spre Vatra Dornei, si m-am apucat sa depasesc un autocar ... la mijlocul lui am constatat ca nu mai am putere. Practic nu am putut sa depasesc un autocar!!!! Uneori e nevoie de un pic de putere.

Pe de alta parte daca ar fi sa luam dupa pret ... la 3800 cat costa acum un FB nou, nu prea ai ce sa ii ceri. 3800 de lei costa, 3800 de lei face.

LE: ar trebui sa o laud pentru ca am una la vanzare ... :rusinica: ... gata s-a dus naibi orice sansa sa mai vand bike-ul :crack: !

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putini posesori de FB, dar trebuie sa recunoastem ... sunt slabute ca motociclete. Am avut ocazia sa merg cu mai multe tipuri de motociclete (la unele test drive-uri organizate de importatori sau pe motocicletele unor prieteni). O japoneza este mult mai buna decat un FB. Am avut ocazia sa merg pe moto chiar de 125 (Ex. Yamaha XT 125) si spun cu mana pe inima ca sunt net superioare FB-urilor. Problema lor nu este faptul ca se strica (am una de 4 ani si nu s-a stricat mare lucru la ea) ci ca sunt slabute ca motoare. Pe un drum montan trebuie sa te rogi de ea. Mergeam spre Vatra Dornei, si m-am apucat sa depasesc un autocar ... la mijlocul lui am constatat ca nu mai am putere. Practic nu am putut sa depasesc un autocar!!!! Uneori e nevoie de un pic de putere.

Pe de alta parte daca ar fi sa luam dupa pret ... la 3800 cat costa acum un FB nou, nu prea ai ce sa ii ceri. 3800 de lei costa, 3800 de lei face.

LE: ar trebui sa o laud pentru ca am una la vanzare ... :rusinica: ... gata s-a dus naibi orice sansa sa mai vand bike-ul :crack: !

Asa este ai dreptate,se vede diferenta si chiar si asa ca o moto de incepator mie mi se pare destul de ok daca o ai de noua si o ingrijesti te tine,singurul lucru care le lipseste este ca nu fac si ei modele cu motoare mai mari.Este aiurea si prin oras cand vrei sa faci o depasire si se gaseste cate un destept ca el e smecher si are bmw si accelereaza sa nu te lase sa il depasesti si e frustrant sa trebuiasca sa franezi si sa il lasi sa se duca razand in oglinda si dand maneaua mai tare la el in bamveu.Oricum,pe ea m-am invatat sa merg cat de cat si sezonul viitor ii fac vant si iau ceva japonez in nici un caz supersport ci ori o hornet sau un fz6 ceva naked si mai cumintele asa ca motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Gata. Am reparat-o. Nu era cine stie ce filozofie dar drebuia sa gasesc pe cineva care sa o faca din pasiune. Merge si ma bucur de ea. I-am dat jos coburile , parbrizul , cele doua faruri laterale si saua spate. Arata super. Vreau sa gasesc un drag bar ( aviz celor ce vor sa vanda unul) sa il schimb pe asta original si la anu' sa ii schimb aripa spate ( vreau una scurta cu stopurile si nr inmatriculare mutate in lateral - e mai complicat si o las pentru la anu' ). In rest merge ok ; parca arata mai bine. Am mai vorbit cu cineva care a schimbat carburatorul cu unul japonez si cica s-a vazut diferenta ( trecut in wish list). Oricum pentru incepatori si pentru cei ce merg mai mult in oras sau in judet este excelenta ... la banii ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...