Turist Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Bai, nene ! Fa un efort si ia-ti un Transalp 650, cat mai nou ! ....... chiar te rog sa faci asta ! Retine ! ESTE UN MOTOR CARE SE FABRICA LA ORA ACTUALA ! Eu am avut Africa din 91. Mergea foarte bine, dar varsta isi spunea cuvantul prin toate subansamblele: cutie de viteze, plastice, echipament de bord, sistem de suspensie, etc. M-am dat pe un Transalp 650 din 2002 . Este adevarat, nu are vana ca un Africa, dar nu este foarte departe! Modelele astea noi sunt asa de finute in exploatare incat te incanta de la primul contact. Daca as dispune de 11 000 euro, as pleca chiar acum la reprezentanta Honda si as cumpara unul nou, nout si pe care nu l-as da nici mort, iar pentru coclauri as lua o scarba de cross de 250ccm ! Punct ochit , punct lovit ! Bafta la achizitionare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Eu te-as sfatui spre Africa Twin. E o legenda si nu deegeaba. Eu sunt la a 2-a(RD07 din 1996) si e un motor exceptional(cel putin mie imi place foarte mult..pot fi subiectiv recunosc). Am avut pentru cateva zile si o SuperTenere si nu e un motor rau. La reprize nu am simtit vreo diferenta majora, cred ca merg cam la fel. Transalp-ul face parte deja din alta categorie. In orice caz, daca vrei o motocicleta cu care sa faci turul lumii(sau al Europei eventual), cumpara-ti Africa Twin. Sunt foarte multi "nebuni" in lumea asta care fac astfel de "plimbarici" cu aceasta motocicleta.Probabil stiu ei ceva...nu inventam noi apa calda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 (editat) va foarte multumex !!! stiu, motomax, sunt familiarizat cu advrider si alte saituri de aventuri si ture lumesti, sunte bestiale. am gasit acolo si AT, si TA, si BMW ,si KTM, si altele (ba kiar R1 prin namoale si desert). excursiile de felul asta sunt minunate si asa inteleg eu motociclismul ... nu ca utilitate in oras, nu ca sport pe autostrazi, nu pt stunts, nu pt promenade, etc (dar eu, sa zicem, sunt mai batran). desigur, toate astea vor coexista si cate firi atatea pareri ! ce-mi place mie pot face cu AT sau TA linistit, nu cred ca TA e mai putin fiabil ci doar ca poate cara mai putina greutate. nu vad de ce e mai prost TA in teren desi e mai usurel, poate ca are garda mai jos ? datorita cursei amortizoarelor ? am deskis acest topic incercand sa inteleg din impresiile calaretilor incercati care sunt subtilitatile fiecaruia din modelele testate. de ex de ce poate cara TA mai putin sau de ce merge cu viteza mai mica ? sunt "numai" 5 (cinci) caluti si 150 cmc diferenta, insa cred ca si raporturile din cutie sunt diferite altfel nu inteleg ... are cadrul mai firav si se poate rupe sub greutate ? nu, nu vreau sa intelegeti gresit, imi place africana ENORM ... doar ca sunt MINIM 5 ani diferenta intre ea si orice transalp as putea gasi, fie in germania, fie in italia, la banutii mei !! oricum, totul se raporteaza la suma respectiva si incerc sa nu compar oricare AT cu oricare TA ci o africana mai veke cu un transalp mai nou ! Editat Februarie 16, 2007 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 i-am intrebat si pe niste baieti de afara, e posibil ca din toate opiniile la un loc sa rezulte o balansare catre XL650V !!! mult mai tanar decat regina africii, mai puternic decat fratele lui, inteligent, harnic si rezistent la boli, fara mofturi insemnate la soft offroad, cred ca e alegerea ideala pt bugetul in discutie ... sau sper ! http://www.xrv.org.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=9186 si banuiesc ca va fi italian ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Februarie 26, 2007 Autor Share Postat Februarie 26, 2007 va rog frumos, putin ajutor: cum se poate deosebi modelul Africa Twin RD07 (1993-1995) de RD07A (1996-...) ? ma intereseaza la exterior, la o prima inspectie vizuala. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 va rog frumos, putin ajutor: cum se poate deosebi modelul Africa Twin RD07 (1993-1995) de RD07A (1996-...) ? ma intereseaza la exterior, la o prima inspectie vizuala. Multumesc Priveste aici !!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaGNic Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) La o prima inspectie, doar la parbriz exista o mica deosebire, e prins putin diferit, priveste cele 2 modele din fata. RD07 are forma de "U" iar RD07A are forma de "W" ! apoi RD07A are 2 mici prize de aer sub faruri, seamana cu un BMW Dar de Varadero de ce nu zice nimeni nimic ? Oricum nici cu Africana nu faci enduro ci doar touring confortabil pe drumuri proaste, de ce nu ai face asta in cel mai deplin confort posibil pe 2 roti ? E SI IN BUGET cu un '99-2000 pe carburatie (oricum, din 2001 se fabrica in spania si poate controlul calitatii nu mai e ca la japonezi). Consumul e cu aprox 1 litru % mai mare ca la AfricaTwin, dar depinde si de cat de grea ti-e mana pe acceleratie ! Editat Martie 13, 2007 de DaGNic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stanalexro Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Au acelasi motor dar de capacitati diferite...Africa Twinu ii si mai greu dar si mai puternic...pe soseaua amandoua se intind la fel,dar AT are o autonomia mai mare decat a Transalpului...eu am optat pentru Transalp...sper ca sapt viitoare sa plec sa il aduc...wish me luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.