Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am tras socul

azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste.

 

135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu

135x90x167 e dimensiunea buna,deci marimea bateriei ce ai gasit-o in acel link,e ok.Dar pentru faptul ca e pe gel si costa de vreo 4 ori mai scumpa(cu tot cu transportul inclus),nu se justifica.Pe gel te tine cu vreun an si ceva,doi,maximum mai mult.La asta pe acid trebuie sa verifici din cand in cand acidul,fata de cea pe gel care e fara intretinere.Atata tot!

Legat de pornire,e curat filtrul tau de aer? :-L Repet:socul se trage cel mult 3/4,NU DE TOT!!! :peace:

PS:Bateria ta e ok,nu ai nevoie de alta!Eu intotdeauna,cand ajung la destinatie,indiferent ca-s cu Aprilica,Tricker-ul sau cu Subaru,dupa ce o parchez si opresc toti consumatorii,las motorul sa mai mearga vreo 10-15 secunde si apoi il opresc!!!

 

UN SFAT FOARTE IMPORTANT:LA APRILICILE NOASTRE,COMPARATIV CU CELELALTE MARCI,POTI DA LA AUTOMAT,CU BUTONUL DE ENGINE PE OFF SI MOTORUL SE VA INVARTI FARA SA PORNEASCA!ACEST LUCRU E BENEFIC PERIOADELOR MAI INDELUNGATE DE STATIONARE(IARNA,MAI MULT DE 3-4 SAPTAMANI,ETC),DEOARECE DUPA ACESTE PERIOADE,DISPARE PELICULA DE ULEI DIN CILINDRU,FIIND DAUNATOARE PORNIREA"USCATA".RECOMAND TUTUROR SA DEA LA AUTOMAT DE 4-5 ORI CU BUTONUL ENGINE PE OFF,CA SA SE REFACA UNGEREA DIN CILINDRU,ABIA APOI SA SE PUNA BUTONUL ENGINE PE ON,SE TRAGE SOCUL 3/4 SI SE DA LA AUTOMAT!VA PORNI LA SFERTUL SFERTULUI!GARANTAT 100% :10: !

 

Am tras socul

azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste.

 

135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu

Bateria ce ai gasit-o pe gel e de 12 Ah.Cele ce le vei gasi in link-ul dat de mine sunt de 14 Ah,care nu e tot aia cu 12 Ah!Ce spui?

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La filtrul de aer nu m-am uitat... Voi verifica... Tot ce tre sa ii fac este sa il scutur?

Filtrul de aer este din burete si deci se poate spala cu detergent lichid de vase si un pic de Ciff(ceva de gen tix).Apoi il usti complet si il pui la loc.Iti va scadea efectiv si consumul de benzina si motorul va merge mult mai usor!Ce model de Aprilia ai,mai exact(cel cu farul cu doua becuri,in forma a doi ochi sau cel in forma de trapez rasturnat,cu un singur bec)?Pune o poza cu Aprilica ta,te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul din 1999 cu 2 becuri...presupun ca este Pegaso 3...

 

Filtrul arata asa:

Ok,deci e generatia 3(sau Mk3).Ce poti face este sa-l sufli cu are comprimat din interior spre exterior,pana nu mai iese praf si mizerie din el.Daca e innegrit si dupa ce l-ai suflat cu aer comprimat,va trebui sa-ti cumperi altul,caci e gata!

La modelele GA si MX(generatia 2 sau Mk2)filtrul este din burete si se spala.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca modelul tau este GA sau MX,incearca la 0740140820,il cheama Horea si mai are piese de Aprilica,caci si-a dezmembrat-o! :peace:

:cheers: Mersi de pont.

Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau.

Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi face asta in seara asta... sa vedem cum se comporta.

Am mai gasit urmatoarea baterie: http://www.romimoto-...43?show=gallery

Romimoto e de la mine din Cluj si nu vinde decat agentilor economici(firme,pfa,etc),nu si persoanelor fizice!

Da,pretul e bun,dar chiar trebuie schimbata bateria ta?Ce marca e si de cand este?Daca ai completat cu apa distilata,poti sa o mai pui pe redresor azi pana maine,dar redresorul sa nu dea mai mult de 2 A pe ora.

 

:cheers: Mersi de pont.

Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau.

Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva.

Ai aici alt link cu piese de Aprilica Mk3: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+aprilia+pegaso+650+an+96-98mai+am+multe+piesese+dezmembreaza+si+mot+-168905.html !Incearca si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am comandat de la romimoto piesele pentru carburator... nu am avut nici un fel de problema :)

Nu stiu ce marca e bateria mea... nu m-am uitat (rushine sa imi fie) bateria e cumparata si pusa pe motor in mai anul acesta. Nu ar trebuii sa fie necesara schimbarea ei si nici nu as vrea sa o schimb atata timp cat nu e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ai aici alt link cu piese de Aprilica Mk3: http://www.bikeshop....ot -168905.html !Incearca si aici.

 

Omule esti o comoara. Mersi frumos :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule esti o comoara. Mersi frumos :hug:

Ai rezolvat cu tobele?Dan e un baiat super ok! :peace:

 

eu mi-am comandat de la romimoto piesele pentru carburator... nu am avut nici un fel de problema :)

Nu stiu ce marca e bateria mea... nu m-am uitat (rushine sa imi fie) bateria e cumparata si pusa pe motor in mai anul acesta. Nu ar trebuii sa fie necesara schimbarea ei si nici nu as vrea sa o schimb atata timp cat nu e nevoie.

Eu am vrut sa comand o garnitura anul trecut in primavara de la el si mi-a spus sa discut cu cineva care are firma si acela sa faca comanda.Si-a schimbat probabil optica.

Legat de baterie,e clar,nu trebuie schimbata,ci doar pusa pe redresor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule esti o comoara. Mersi frumos :hug:

 

Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare.

Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ).

Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic.

Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de/avehrenb/Big/vergaser_e.html .

 

Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii.

Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba.

O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................

 

Ai rezolvat cu tobele?Dan e un baiat super ok! :peace:

 

 

 

 

Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare.

Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ).

Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic.

Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de...vergaser_e.html .

 

Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii.

Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba.

O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................

 

 

 

Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau )

 

Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Mersi de pont.

Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau.

Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva.

 

Si Mircea a dezmembrat o Pegaso: 0743 362 346. E in Oradea-Cj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns.

 

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Incearca sa le inversezi in carburatoare,poate au facut fiecare o uzura diferita!

 

Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici''

Intotdeauna cand stiu ca urc la munte undeva,maresc relantiul cu 100 de ture si totul e ok(nu cu mai mult).La fel fac si la Yamaha Tricker.Cand revin,il fac inapoi la 1450.Am experimentat asta de zeci de ori deja.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ciudat... dar poate nu ai pus bine carburatoarele in galeriile de cauciuc.

Mai exact poate nu sunt perfect intrate in galerii sau sunt slabite colierele de prindere.

Si putin aer fals daca trage, cam asa banuiesc ca s-ar manifesta.

Ca sa verifici faci asa:

- pornesti motorul si il lasi la relanti dupa ce s-a incalzit

- iei orice spray cu alcool (parfumant, deodorant... nu conteaza. doar sa nu fie cu praf :)

- dai cu spray pe exteriorul galeriilor, cam din toate unghiurile.

Daca motorul isi schimba sunetul (se accelereaza) atunci trage aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc.

Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 .

Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,.

Am curatat tot am asamblat ca la carte tot..............

Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu..

Ar mai fi la carburatorul din stanga cum stai pe Aprilica,in partea lui dreapta,aproape de carburatorul drept,are un dop mic de cauciuc,care daca a picat sau l-ai pierdut face cam la fel cu simptomele ce le ai.Verifica daca acel dopulet de cauciuc e acolo si astupa acel mic stutz!Odata am patit chestia asta si mi-a luat o saptamana intreaga sa dau de problema.Apoi l-am asigurat cu o sarmulita sa nu-l pierd daca va mai fi suflat jos de catre carburator. :peace:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau asa...

Alea banuiesc ca sunt dopurile pentru montat vacumetrele.

Eu nu le mai tin minte.

Oricum, daca dai cu spray cum te-am invatat... si se tureaza motorul sau isi schimba mersul, este clar. vei stii ca pe undeva intra aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...