Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut la toti posesorii de aprilia am si eu o intrebare la voi ati mai avut probleme cu sensorul spate de frana care este hidraulic! L-amdat jos l-am curatat si tot nu merge cand apas pe frana. doar cand apas mai tare adica f tare se aprinde. am tot cautat pe net si am gasit la loiuse.de acest sensor dar sunt 2 variante ma refer la spira de la surub este M10 x 1,2 sau M10 x 1 care dintre aceste valori mi se potriveste eu am un aprilia pegaso din 95 ... Astept raspunsul de la voi multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut la toti posesorii de aprilia am si eu o intrebare la voi ati mai avut probleme cu sensorul spate de frana care este hidraulic! L-amdat jos l-am curatat si tot nu merge cand apas pe frana. doar cand apas mai tare adica f tare se aprinde. am tot cautat pe net si am gasit la loiuse.de acest sensor dar sunt 2 variante ma refer la spira de la surub este M10 x 1,2 sau M10 x 1 care dintre aceste valori mi se potriveste eu am un aprilia pegaso din 95 ... Astept raspunsul de la voi multumesc

Se potriveste de aprilia rs. Am montat la mine la aprilica si functioneaza perfect!

 

Stie careva pe cineva care dezmembreaza un pegaso? Imi trebuie maneta de ambreiaj. Multumesc!

Editat de Comyny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pregatiti voi aprilica de iernat?

 

Eu ma gandeam la urmatoarele:

1.schimbat antigel(sa fiu sigur ca nu va ingheta)

2.oprit alimentare cu benzina(nu fac plinul pt ca rezervorul e de plastic, nu are ce sa rugineasca de la condens)

3.golit carburatoare (nu sunt 100% sigur de asta)

4.dat jos baterie si luat in casa

5.pus husa pe ea si urat iarna usoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Got it!

Cu antigelul nu ma risc pentru ca are cel putin 2 ani vechime.

Robinetul la benzina il voi lasa deschis, nu am probleme cu carburatoarelor.

Condensul sub husa.... oh well nu le poti proteja de absolut orice... eu o sa o tin in spatele blocului.

 

Thanks de sfaturi.

 

Azi la -1 grade aprilica mea a reusit sa porneasca (nu usor... dar a pornit singura)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Aprilica mea a pornit azi la primul buton, a mers 3 secunde si s-a oprit. La al doilea a mers vreo 7-8 secunde. La al treilea buton a urcat imediat la 2000 rpm.

 

Niciodata nu am pus husa pe masini sau pe moto.

Husa tine umezeala mult si bine.

La umezeala (ploaie), chiar daca husa e impermeabila, tot se face condens sub ea. Condensul ala se mai duce la primavara :) cand dai jos husa.

Lasata insa in aer liber, dupa ce a trecut ploaia sau umezeala se usuca si mobra sau masina.

Apropo... am o husa moto Louis cumparata acum 5 ani. Am pus-o o singura data pe motor. Dupa o saptamana de soare, mobra mea era fleasca :)

Daca o doreste cineva din bucuresti o fac cadou (doar trebuie sa o caut prin garaj).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ajung acasa caut husa in garaj si i-o dau lui kr3at0r.

 

Nu crapa cauciucul daca nu este imersat in benzina. Este un cauciuc cu o formula speciala, rezistent la benzina, nu se umfla, nu se inmoaie...

Pe asta poti sa il tii in orice conditii ca nu imbatraneste. Doar in acetona si in etanol sa nu il bagi (banuiesc ca il ataca).

Deci, imi este mai teama de noua benzina E5 sau E10 care contine etanol si care se comercializeaza de vreun an la pompe in RO (dar cu care nu am avut nicio problema).

Au fost largi discutii pe net despre benzina asta, cum ca ataca garniturile la carburatoare...

Mie nu mi s-a parut ca ar ataca altceva decat buzunarul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare tare rau ca ne paraseste @cristisrt . Tare ciudat anul asta 2012 , chiar ca e sfarsitul lumii . @cristisrtrt ce veste neplacuta . Abia asteptam sezonul urmator sa ne intalnim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai rezolvat cu banii. Era un moment foarte prost sa vinzi acum motorul.

Primavara sau vara ai mai mari sanse sa il dai.

 

Are cineva un cablu de reglaj relanti ?

Al meu e foarte lung (cred ca e dublu ca lungime). Banuiesc ca este de la alt model. L-as pune totusi original.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este acelasi cablu. Poate ne intalnim prin primavara :) la o intalnire a aprilistilor ca nu arde de cablul ala, nu e vreo urgenta. Doar daca poti sa mi-l pastrezi ar fi ok.

Daca vei da carburatoarele, nu e o problema. Nu reglez relantiul mai mult de 3-4 ori pe an.

 

As propune, desi e devreme rau si ca pica in ziua de luni, data de 1 APRILIE ca referinta de intalniri pentru luna aprilie (doar avem acelasi nume la motoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Va ofer o amintire "oldies but goldies" veche dar frumoasa...

despre un calut inaripat!

Mai putin povestea de atunci cu taxa Eur1...

dar dintotdeauna... in Romania dragutii guvernanti "mai baga" cate o taxa!...

 

IMG_0002.pdf

 

Va doresc toate cele frumoase,

La multi kilometri frumosi!

 

 

.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi & iubitorii de caluti inaripati,

 

Multumesc pentru apreciere si cuvintele frumoase!

 

Sa va tina Dumnezeu frumosi, sanatosi, vigurosi...

si cu chef permanent... de echitatie...

 

Toate cele dorite!

 

Dan

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Dane.

Te stiu de foarte mult timp... Prima data te-am vazut in targul de masini din Drumul Taberei - Prelungirea Ghencea, undeva prin anii 90.

Aveai un BMW modificat, cadru lungit, motor de Warburgh.... eh, ce vremuri :)

Te-am mai vazut in perioada in care probabil scriai articolul, la voi in redactie. Cumparasem masina unui fost coleg de-al tau (un ford granada coupe).

Parca despre expozitia din Germania discutati atunci.

Mi se pare fascinant cum, dupa atatia ani, se da timpul inapoi (eu nu am citit la vremea respectiva articolul).

 

Bafta multa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc si eu domnului @Dan Nastase pentru interesantul si vechiul dar noul in acelasi timp , articol despre o motocicleta - molto simpatica - .Spirala timpului a ajuns cu o treapta mai sus dar din nou in acelasi punct . Va salut cu farul !

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general, pentru noi toti, e bine de stiut:

1. Amestecul la 3,5 - iti regleaza doar amestecul pentru relanti. Daca ti se inrosesc tevile de esapament in relanti, ai amestecul sarac.

Dupa ce trece de 2000 rpm (aproximativ) - atunci cand iese din relanti, nu mai conteaza unde este reglat amestecul respectiv.

La majoritatea carburatoarelor noastre, care avem jiglerele originale, cam 3.5 trebuie deschise cuilele de amestec.

2. Faptul ca ducand la pozitia 5 opritorul, consumul este ok, ma duce cu gandul ca ai uzura la cui / "teva" in care intra.

 

Testeaza si tu in primavara cum merge motorul, ca acum e prea frig :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea asta, manerele incalzite sunt dementiale. Si ABS-ul... Am mers azi vreo 2 ore prin oras cu un BMW F650 GS 2002, misto mobra, numai ca mi se pare prea joasa fata de caprita mea.

PS: maine dimineata trebuie sa plec cu Pegaso-ul si s-au anuntat 2 grade. Sunt curios cum porneste. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...