Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

am montat furtunu ala la loc (m-am chinuit ceva sa-i pun si colierul ala pe el...) si atat.

la aprilia pe care am avut-o, busonul de sub motor avea si magnet pe el. o sa verific la primul schimb de ulei si la asta si daca n-are, o sa-i cumpar unu cu magnet.

Editat de enemy2day
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

la aprilia pe care am avut-o, busonul de sub motor avea si magnet pe el. o sa verific la primul schimb de ulei si la asta si daca n-are, o sa-i cumpar unu cu magnet.

Foarte bun acel buson magnetic! :peace:

 

Alta de ras:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare si ultimul filmulet.

Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem..

 

In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok.

Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.
Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)...

 

Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca nu e de ras , au stiut sa imbine placutul cu utilul , s-au simtit bine , au invatat ceva

multa voie buna , carnati , bere ....

cred ca e de invatat ceva din asta



Tare si ultimul filmulet.

Daca ar fi si intrunirile noastre asa animate, dar usor, ne apropiem..

 

In legatura cu schimbatul vitezelor fara ambreiaj: depinde de plaja de turatii pe care o folosesti. Atata timp cat nu carai cutia, e ok.

Eu sunt adeptul folosirii ambreiajului, iar la vitezana schimbam cu el la jumatea cursei.
Daca nu iti iese, mai bine renunti la idee decat sa uzezi pinioanele si furcile / hartile (canalele de ghidaj)...

 

Cand lucram sofer pe camion mai obisnuiam sa schimb fara ambreiaj, dar vorbim de alte lucruri..

la a mea schimb cu ambreiaj , .. amicul asta are 15 ani , e la primul motor , acum invata si probabil a fost sfatuit ca merge si fara ambreiaj , merge dar nu cred ca e in regula

asteptam si confirmarea voastra sia sa este , multam '

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650.

Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai ii salut toti motociclistii, dar mai cu seama pe aceia care sunt fericitii posesori de Aprilia Pegaso 650.

Sunt si eu posesorul acestui motor,de doua sezoane....acum are o mica problema...sper sa fie mica....nu mai porneste....la ultima pornire,,si de cand o am a pornit impecabil,,am observat ca ii scazuse relentiul, a mers putin iar apoi cand sa o accelerez se oprea....am incercat de 2-3 ori a facut la fel, iar apoi nu a mai pornit deloc....ce credeti ca ar putea fi....

itai bun venit printre noi!

nu sunt chiar un specialist , eu am intrat pe forum tot cu o problema si aici am invatat multe....

pare o problema de alimentare cu carburant , da si rateuri cumva....

 

cum a zis colegu tre' sa cureti , eu am dat in toamna toata instalatia de alimentare cu benzina jos inclusiv rezervor , sonda etc curatat bine , apoi carburator ...demontat si remontat...e greu de spus

incearca sa sufli pe furtunul de aer de la carburator , el pleaca din partea opusa celui de alimentare si coboara spre motor .

vezi ca o sa-ti inunzi filtrul de aer , ar fi bine intai sa il scoti

apoi dai la automat dar vezi ca nu va porni la prima , dar dupa trei patru incercari trebuie sa o ia , la mine a mers mereu...

daca nu merge scoate carb si du-l la curatat cu solutie sau daca te pricepi si ai vointa , poti sa il faci acasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt. sfaturi, cred ca e timpul pt. o curatare a carburatiei si schimbare a bujiei . Filtrul de aer , chit de lant, placute de frana sunt schimbate in vara. Am sa fac un drum la mecanic cu ea pt siguranta. Am 6000 km cu motorul si sunt tare incantat de el. Am sa postez cand e gata de drum, ceea ce a avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt. sfaturi, cred ca e timpul pt. o curatare a carburatiei si schimbare a bujiei . Filtrul de aer , chit de lant, placute de frana sunt schimbate in vara. Am sa fac un drum la mecanic cu ea pt siguranta. Am 6000 km cu motorul si sunt tare incantat de el. Am sa postez cand e gata de drum, ceea ce a avut.

Bine ai venit printre noi,Aprilistii Pegasisti!

Incepe cu filtrul de aer,apoi verifica bujia si fisa bujiei.

Relantiul trebuie sa fie de 1400-1500 de ture cu motorul cald si becul aprins.

Asteptam concluziile! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie...

Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru.

 

Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi.

Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta.

Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile.

Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata.

post-74306-0-70114800-1389771352_thumb.png

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

de cateva luni am intrat si eu in randul posesorilor de Aprilii Pegaso. Capra mea este din 2001, injectie dar deocamdata nu am nicio poza cu ea.

Am luat-o SH si neinmatriculata, doar cu acte italienesti. Nu a fost nici pe departe cea mai ingrijita motocicleta dar macar nu a fost trantita si carenele se prezinta impecabil.

Am ceva cunostinte de mecanica si electrica asa ca nu m-am speriat cand am vazut ca pornea foarte, foarte greu, relantiul.....praf, se oprea motorul in mers, etc.

Am dat jos manualul de reparatii si, profitand de vremea buna, am inceput sa surubaresc descoperind urmatoarele;

-canalele de eliminare apa si benzina (cele de la buson) infundate grav Efect; 1,5 L apa foarte murdara in rezervor.

-senzorul de cadere pus invers cu toate ca scrie cat casa pe el "upper" insotit de o sageata, pentru cei ce nu stiu sa citeasca engleza :)) (oricum nu mai conta fiindca nu mai era functional)

-injectoarele super murdare

-mufele rapide de la rezervor "reparate" cu lut (cam asa arata )

-senzorul de benzina (rezerva) distrus.

Evident ca, odata identificate problemele astea, am inceput sa le elimin pe rand, incepand cu degajarea canalelor de eliminare apa si benzina de la rezervor.

Am demontat tot ansamblul pompa benzina, filtru, senzor benzina, regulator presiune. Am curatat filtrul de pe pompa prin suflare, am improvizat un circuit alimentat cu lichid de curatat carburatoare si l-am circulat cateva minute prin pompa. Am repetat operatiunea si cu benzina pana ce n-a mai iesit niciun pic de mizerie.

Am cumparat filtru de benzina nou (KL 145 produs de Mahle- 68 de Lei).

Urmeaza sa comand cele doua fitinguri ce intra in rezervor. Cele vechi le-am distrus definitiv (nu ca n-ar fi fost deja) cand le-am scos din placa suport. Odata bagate in locas, nu mai pot fi scoase decat prin rupere.

Am trecut la repararea senzorului de benzina, intrucat nou este undeva la 40 de E. Dupa ceva munca de documentare, l-am rezolvat cu un thermistor 470 ohm. Se desface cutiuta lui cu multa grija, se dezlipeste cel defect (e cositorit in fundul cutiei si la firul de +) si se inlocuieste cu cel de mai sus. In urma catorva probe, m-am convins ca functioneaza perfect si l-am pus la locul lui. Cost 1.6 lei.

Am trecut la capitolul injectoare si, avand putin timp liber, am facut improvizat un dispozitiv de curatat injectoare. Asta a constat in urmatoarele operatiuni; constructie montaj electronic (cu toate ca sunt afon in domeniu) pentru impulsuri, circuit de presiune pentru iinjectoare facut din propria lor rampa, o sticla PET de un litru, eprubete gradate, pompa cu manometru si niste furtune. Toate astea puse cap la cap si am demarat actiunea (a durat cateva zile totusi).

Observatii; la inceput injectoarele "pishau" apoi imediat au inceput sa pulverizeze frumos. Am insistat pana ce nu s-a mai vazut diferenta intre ele. Binenteles, le-am curatat pe rand, totodata inspectatnd cantitatea de lichid debitat intr-un anumit timp. (1 sec. 5 sec.). Pt. treaba asta am folosit eprubetele gradate. Rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare.

Ultimul capitol si nu va mai plictisesc cu postu' asta lung; senzorul de cadere. Intrucat m-am prins ca nu e inginerie genetica in el si oricum era defect, am curatat putin toate contactele lui (cu o pila foarte fina de unghii :) ) si Surpriza; functioneaza perfect, cu valorile din carte perfecte. Am mai scutit niste bani.

Deocamdata astept primavara. Atunci am sa comand si cele doua fitinguri pt. rezervor.

Am uitat sa mentionez ca intre timp am luat toti senzorii la verificat. Totul este bine, cu valorile date in carte OK.

 

Cam astea fiind spuse, sper sa aveti rabdare sa cititi pomelnicu' asta.

Sa fiti iubiti.

 

P.S am schimbat si filtrul de aer, schimbat impropriu spus deoarece nu exista.

Editat de SorinRadu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el.

Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor.

Mi-ai dat de gandit cu sonda de nivel ( a se intelege litrometru), si cred ca o sa fac si eu ceva asemanator pana la urma.

Problema cu furtunele de benzina din rezervor a avut-o un prieten la o Aprilia ETV 1000 Caponord, si nu stia ce are de nu se tureaza, nu mai spun ca a facut un drum Bucuresti - Lehliu cu 80 km / h, fiind exasperat cand a incercat sa depaseasca o batrana Dacie, fara succes...A gasit la un prieten furtune cu mufe de la o Aprilia RSV Mille. De atunci, ulei, benzina, si doua seturi de gume pe sezon :))

 

P.S.: Bine ai venit printre noi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

Carburatoarele se demonteaza, si se curata, apoi se sufla cu presiune de aer, fara a se umbla la reglajele de la amestec (jiglorul incastrat in partea de jos a carburatoarelor, spre cilindru). Bujia se curata usor cu o perie de sarma, fara a o pune pe aragaz, ca pe o bujie de Dacie...

Ca sa-ti fie mai usor cu montajul la carburatoare, desfa suruburile de prindere ale filtrului de aer pe cadru.

 

Ieri mi-am dat si eu comanda de aripa de cross, de Honda CRF. In doua zile o voi primi.

Am avut de ales intre varianta dreapta, si cea curbata, asa ca am ales prima varianta.

Am gasit-o super ieftina la un pretenar care importa piese / consumabile.

Aseara eram afara la o tigare, si ma tot cruceam cum o sa o montez pe mobra, dar astept sa fac masuratorile cu aripa semi-montata.

Iti spun cum am facut eu. Am taiat o platbanda ( mai lata decat aripa) gaurita din comert si am dat 2 gauri in carena sub far, in paralel cu prinderea farului de carena. Am gaurit aripa in 3 puncte si am prins platbanda intre far si carena pt intarirea zonei. Am mai pus o bucata de platbanda asemanatoare si intre carena si aripa. Aripa ce o aveam era mai scurta dar cu partea din spate asemanatoare. Aceea am scrutat-o. Altfel chiar nu mai ajungea aer, plus ca nu mai poti vira.

Sper sa te ajute la inspiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ma gande-am si eu, Patrick.

Am niste bucati de platband de mobila prin garaj. si o sa vad cum ma prind de carena., pentru ca pe furca nu imi mai permite sa brachez ghidonul pana la capatul cursei.

Partea din spate o voi taia, in functie de distanta pana la radiator. Oricum, daca nu ma insel, varianta aleasa de mine are gauri in partea din spate.

Daca tot o sa las si aripa originala montata, probabil ca voi monta releul de incarcare si claxonul sub aripa, in asa fel incat sa bata aerul aspirat spre releu..

 

Multumesc de ajutor. :hug:

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot "pomelnicul" si am avut de invatat din el.

Pune si ceva poze daca ai, ca intelegem mai usor.

....................................................... P.S.: Bine ai venit printre noi. :)

Multumesc frumos, sper sa fie de ajutor ce am postat.

Poze nu am facut si-mi pare rau dar in febra actiunii am neglijat aspectu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SorinRadu bine ai venit printre Aprilistii Pegasisti!

O poveste interesanta.

Ai pornit-o sau nu,ca sa vezi daca functioneste amu?

Oricum :pics: !!!Deci,le asteptam!



Sar`na!

Se asteapta pozele de rigoare!

Sa nu uiti sa sufli cu aer radiatorul de praf si altele alea!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uit sigur.

Daca tot tine vremea cu noi, imi mai fac de lucru, ca tot sta capra degeaba...

 

M-am chinuit sa desenez pe o poza...dar nu am talent la asta...

post-74306-0-47356600-1389783464_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...