Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Salut!

Diafragma o gasesti aici> http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=0161-EUR-05-1995-E169-BMW-F_650_94_0161_&mg=13

Carburatoarele sunt identice, Mikuni 33.

 

post-88469-0-05004400-1433434209_thumb.jpg

 

In Romania costa 94 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica si oringurile de la plutitoare , daca nu stii care sunt cauta inapoi ca s-a mai discutat despre asta cu poze si explicatii detaliate . Puteai sa faci asta de la inceput si dupa ce studiai temeinic problema intrebai ? Dar asa se vede ca nu ti-ai facut lectiile si Aprilica nu permite asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Ai dreptate remu1. Nu mi-am facut temele. Ce sa zic...nu ma asteptam la o astfel de surpriza.

Am verificat O-ring urile si sunt in regula.

Totusi ce anume afecteaza acea gaura si daca se poate repara cumva.

Ar mai fi o varianta sa le cumpar din Romania si sa le aduca cineva in Anglia.Este un distribuitor in tara de asa ceva?

 

P.S. Eugen.. Din Iasi sau din Cambridge :)

Editat de Iulian C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

By the way,am revenit de la Focsani.

Am fost cu Dominatorul pana la urma.

Echipa lui fi-miu a adus cupa turneului acasa. :)

post-74306-0-29935000-1433435637_thumb.jpg

post-74306-0-41252800-1433435661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dar asa se vede ca nu ti-ai facut lectiile si Aprilica nu permite asa ceva .

Corect!

Asa ajunge Aprilia sa fie de shite in fata celorlalti!E doar un exemplu din multele pe care le stiu eu de la ceilalti.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:49

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

Deci e clar o gaura in membrana,dupa cum am presupus inainte.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:51

By the way,am revenit de la Focsani.

Am fost cu Dominatorul pana la urma.

Echipa lui fi-miu a adus cupa turneului acasa. :)

Felicitari,dar eu stiam deja! :10:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

Asa ajunge Aprilia sa fie de shite in fata celorlalti!E doar un exemplu din multele pe care le stiu eu de la ceilalti.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 16:49

Deci e clar o gaura in membrana,dupa cum am presupus inainte.

Cristi... da. Ai presupus bine. DAr totusi.. cu ce afecteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI....ESTE URGENT

Buna ziua si Salut iarasi :)

Firul respectiv care era de la CDI ma ajuta sa o pot porni mult mai usor( sau cel putin asa pare) in fine.

Referitor la nnivelul benzinei care mereu este ridicat in carb. m-am hotarat sa desfac carb.... Dupa ce am primit sfaturi de la voi( cei care mi le-au dat) am zis hai sa iau fiecare piesa la verificat. SURPRIZA.. ar trebui schimbate acul-jet( nu ma c%c pe mine da.. nu stiu cum e in romana) si diafragma la carb 2 are o mica ruptura.

Au mai ramas 9 zile pana la plecare si.. nu gasesc nici-unde diafragma de asta in Anglia. Am gasit in GErmania dar vanzatorul este pelcat pana pe 7Iun plus 4zile posta....

Stie careva daca se poate lipi in vreun fel si cum afecteaza aceasta ruptura a diafragmei?

daca nu gasesti, eu am facut mai demult o carpeala la un dominator de 650....omu a mers inca 2000km pana le-a schimbat .... iti trebuie http://www.multibox.ro/bricolaj-constructii/adezivi/adezivi-uz-general/adezivi-universali/adeziv-power-uhu un adeziv preferabil transparent si neaparat flexibil , izoler band negru de calitate ( ptr flexibilitate ) . nu recomand daca crapatura e mai mare de 4mm sau ai gaura mai mare de 2mm diametru maxim. trebuie sa observi cum se pliaza membrana in miscarea sus incat peticul sa fie cat mai putin solicitat pe marginile lui . ca dimensiune cam cat unghia de la degetul mainii. lipiciul trebuie lasat cel putin 10 ore la uscat . dupa montare porneste-o cateva minute ,si daca ti se pare ca e ok opreste motorul , si demonteaza-o din nou sa verifici daca lipitura nu da semne de dezlipire. preferabil sa lipesti pe exterior ( fatza ce da catre capac)

 

dar...nu vei avea nici o garantie...totu va depinde de maiestria ta ca mester.si inainte de lipire degreseaza cat poti de bine membrana.

 

legat de acele de la main jet , daca sunt uzate , le poti lasa cu o pozitie mai jos. ( siguranta pusa pe primul canal de sus ).

 

totusi,in uk chiar nu exista vreun site gen sa cauti piese moto macar din dezmembrari daca noi nu? daca nici dupa cele de sus nu merge decent , sa nu te puna careva sa pleci la drum.succes

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi... da. Ai presupus bine. DAr totusi.. cu ce afecteaza?

Consum mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mad_max.. mersi de sfat. Dar spre fericirea mea am gasit de cumparat pt BMW F650. 14lire. Am luat 2 diafragme si 2 ace. total 33lire cu tot cu transport. Acum sper sa fie usor de schimbat. :)

esti bine , dar ai grija la ace sa fie identice cu cele vechi... bmw-ul are jiglerele mai mari..........................adaug : consum mare + mers sacadat in zona midrange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat zic......3,3% ...sa moara injectia :)))

Mno,da' de ce esti rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai reusit?

1 Carburator :) al doilea dezactivat (dop pe admisie) . top speed 140 . cu 1 litru pus in rezervor s-a oprit dupa 30km

 

cand omu n-are somn noaptea la 1 , isi face de lucru si se plimba :)))

» Post actualizat in 05 Jun 2015 09:33

Mno,da' de ce esti rau?

ca injectia e scumpa :tempted:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa inerc sa fac un film sa vedeti ca trompeta trage inca bine,singura limitare se simte dupa 5000rpm... pana la 120 ajunge repede nimic deosebit...dar de la 130 la 140 ai ia o vesnicie :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o chestie de securitate sa stii ca te poti baza pe ea... Si cum noi de cele mai multe ori ne regasim in situatii limita, mie nu mi-ar conveni ca in acel moment sa inceapa sa tuseasca, sa nu mai traga, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o saptamana discut pe tema asta cu Nelu din Titu-aprilist si mecanic- si ne-am gandit la " desincronizarea carburatoarelor" sau anularea unuia cu resetarea acestora/ acestuia.

Desincronizarea presupune functionarea pana la 3000 -3500 ture pe un singur carburator si de aici intra in foc si cel de-al 2-lea.Reducerea poate insemna 20-25 % max adica pe mobra mea de la 4.66 % se duce la 3.49 %.Problema este debitul de aer sa fie suficient.Suzuki dr 650 functioneaza cu un singur carb si merge bine asa .


» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:18

o sa inerc sa fac un film sa vedeti ca trompeta trage inca bine,singura limitare se simte dupa 5000rpm... pana la 120 ajunge repede nimic deosebit...dar de la 130 la 140 ai ia o vesnicie :alcy:

vezi d'aia trebe doua desincronizate.Se facea treaba asta la Olcit dublu carbelitor


» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:21

o sa incerc deoarece am jiglere de 130 si s-ar puteasa sa faca fata doar unul pana in 3500 apoi sa porneasca al doilea


» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:24

ideea este ca la relanti ,vor merge amandoua in paralel , nu voi umbla la cuiul de amestec. La acceleratie va pleca pe un carb clapeta celuilalt va fi inchisa , cand ajumge la 3500( voi masura prin teste in viteza a 4-a pe mansonul de acceleratie) se va deschide al 2-lea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o saptamana discut pe tema asta cu Nelu din Titu-aprilist si mecanic- si ne-am gandit la " desincronizarea carburatoarelor" sau anularea unuia cu resetarea acestora/ acestuia.

Desincronizarea presupune functionarea pana la 3000 -3500 ture pe un singur carburator si de aici intra in foc si cel de-al 2-lea.Reducerea poate insemna 20-25 % max adica pe mobra mea de la 4.66 % se duce la 3.49 %.Problema este debitul de aer sa fie suficient.Suzuki dr 650 functioneaza cu un singur carb si merge bine asa .

» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:18

vezi d'aia trebe doua desincronizate.Se facea treaba asta la Olcit dublu carbelitor

» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:21

o sa incerc deoarece am jiglere de 130 si s-ar puteasa sa faca fata doar unul pana in 3500 apoi sa porneasca al doilea

» Post actualizat in 05 Jun 2015 10:24

ideea este ca la relanti ,vor merge amandoua in paralel , nu voi umbla la cuiul de amestec. La acceleratie va pleca pe un carb clapeta celuilalt va fi inchisa , cand ajumge la 3500( voi masura prin teste in viteza a 4-a pe mansonul de acceleratie) se va deschide al 2-lea

@alin : buna idee , ma gandisem si eu la varianta asta dar trebuie desfacute de multe ori ptr reglat la finess la desincronizarea clapetilor.... am jiglere de 112,5 si a trebuit sa mut siguranta la ac la jumatate (pozitia 3) altfel mergea sughitat ( amestec sarac) . la relanti sta bine cu aeru reglat la 4,5 ture.

 

eu zic sa consideri mai sus in turatie deschiderea ptr nr2 , gen la 4000. altfel nu fei face nici o economie.

 

ideea doar sa mearga pe unul singur este ptr ca pana la 30-40% acceleratie consumul este f ok, functioneaza in regimul unde pozitia acelor are cea mai mare importanta...dupa jumate,el suge benzina direct din main jet si nu ai cum sa-i mai reglezi debitul. si stim amandoi ca intre jumate si full gaz amestecul e cam bogat,si acolo se face risipa.

 

@ victor : personal in 99% din cazuri nu imi trebuie mai rapid decat e acum.

ce securitate? am facut juma de tara pe 125 si n-am avut probleme de securitate. la masina de 1,3 tone am motor diesel normal aspirat SDI de 1,9 si 68hp...si trage minunat....trebuie doar sa iti cunosti bine atelajul si cutia de viteze cand vrei sa fii in modul lansare racheta :funny:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba sa te dai viteaz.. Eu am avut un cotet de Ford fiesta, 1.1 benzina, 50 de cai lesinati mai mult.

Dar cand faci astfel de modificari la motor trebuie sa anticipezi ca in orice moment poate sa o ia razna/sa nu mearga corect/sa nu traga.

Cat despre masina ta de 1.3 tone cu motor de 1.9 diesel aspirat si 68 caluti, chiar nu conteaza :) Ai cuplul ala suprem de la turatii joase :). Puterea e relativa, ea te ajuta pentru a ajunge la viteza maxima si alte prostii.

Cand faci o depasire cuplul conteaza, nu puterea. Daca e in stare sa mute mormanul ala de fiare cu o forta cat mai mare, e clar ca poti accelera foarte usor.

In orice caracteristica de tractiune ai sa gasesti ai sa vezi ca acceleratia maxima intr-o treapta se regaseste la cuplul maxim dezvoltat de motor, nu la putere maxima. Ca la benzina plaja de turatii pentru cuplul maxim se apropie de cea a puterii maxime, e partea a 2-a.

 

Deci, revenind pe meleagurile noastre, si jucariile acestea functioneaza pe baza cuplului, care de regula il simtim foarte bine de la 3000 rot pana pe la 5000. Dupa, accelerezi degeaba.

Trebuie sa intelegeti un singur lucru: orice modificare la aceste motoare duce la deteriorarea lor intr-un fel sau altul. Sa modifici dozajul nu poate avea un efect pozitiv pe termen indelungat.

Tind sa cred ca mobrele au fost facute de ingineri, cu ore/zile/luni de cercetare. Ei stiu de ce au utilizat solutiile pe care le regasim din fabrica.

 

 

Pentru consum bun, se poate monta un carburator de DR650 CV. Flanse se pot face.

Pentru performante ridicate, carburator cu sertar direct, fara membrana. Ai tras, te-ai dus. Faci si flicul daca il ataci mai tare :))

 

Dar ca motorul asta sa tina cat scrie in carte, sa faci reviziile cand scrie in carte, sa nu se strice oricand... cel mai bine este sa il lasi asa cum a venit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cand faci astfel de modificari la motor trebuie sa anticipezi ca in orice moment poate sa o ia razna/sa nu mearga corect/sa nu traga!

...

Cand faci o depasire cuplul conteaza, nu puterea.

...

Dar ca motorul asta sa tina cat scrie in carte, sa faci reviziile cand scrie in carte, sa nu se strice oricand... cel mai bine este sa il lasi asa cum a venit.

Foarte corect!

Acel colectiv de tehnicieni,ingineri,etc au calculat si scos pe piata un produs echilibrat ca urmare a testelor facute de ei in uzina cu mijloace adecvate!Cand incep tot felul de experimente,cu modificari,etc,Aprilica nu mai functioneaza in parametri si apar tot felul de uzuri ascunse insotite de manifestari care mai de care.Si nu numai Aprilica.Atunci,mai comod fiind,dam vina pe Aprilia ca-i firma de shite si nu se merita sa dai banii pe asa ceva!Am mai scris eu asta mai inainte!

Ganditi de 10 ori inainte de a face vreo modificare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...