Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

Radiator stie Alin sa-ti spuna unde,si-a confectionat Bamboo la F650 GS anul trecut la un meserias in Brasov.Sau vezi daca nu vinde Vlad pe cel de rezerva(i-am dat eu lui Ionut in pretul Aprilicii unul de rezerva).

Daa' ce bai ai cu radiatorul,pana la urma?

meseriasul vad ca are afacere serioasa:

http://www.ipeximradiatoare.ro/

sunt curios cat l-a costat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e parerea ta si eu o respect :mexicanwave:

Multumesc frumos.

 

Am uitat sa spun ca am testat si Eneos full sintetic 15w-50 in Minarelli si e ok.Dar raman la Ipone din cele 4 testate.

 

Marius, si eu am testat concediul asta Ipone R4000RS si pot sa zic dupa vreo 2000 km ca se comporta foarte bine. Fara zgomote dubioase, fara ambreiaj care patineaza, etc.

:ok:

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseriasul vad ca are afacere serioasa:

http://www.ipeximradiatoare.ro/

sunt curios cat l-a costat...

salutare. Nu mi-a specificat dar numerele cred ca sunt de la doi producatori.Bamboo a dat cam 250 lei pe unul nou de BMW f 650 gs. Le face la comanda dupa radiatorul vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Repsol e ok?

 

...

E bun de bagat toamna in praguri la Dacia 1300...

Ulei de rahat,asta in urma unui schimb facut si rulat 1500 de km.

Deci nu! :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

@ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving

De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco?

 

@ Cristi - Merci pentru sfat. O sa merg pe 15w 50, cum recomanda producatorul. Distribuitorul meu de piese imi spune ca, Castrol nu sunt grozave. El imi recomanda Bel Ray.

O sa fac o cercetare sa vad de ipone asta, de care ziceti voi.

Legat de radiator, dupa incidentul de la Intorsura Buzaului, nu da semne de oboseala, adica improvizatia aia pare sa-si faca treaba. Dar stii cum e - mi-a ramas mie in cap ca am o buba acolo si parca as vrea sa ma simt acoperit.

 

@ Victor - merci. Se suprapune pe recomandarea lui Cristi, deci are un plus :)

 

In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta.

Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro.

 

A umblat cineva acolo?

Stie despre ce-i vorba?

 

Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat :) si mi-a placut.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius,de Bel Ray am auzit lucruri bune,dar n-am testat.

Prefer sa nu mai experimentez nicio marca,sa merg pe ce stiu ca functioneaza deja.

Pana la urma,e alegerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

@ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving

De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco?

MVX 500 15W50 , race-ul este cam scump si nu iti trebuie

http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

04_MVX_500_4T_15W50.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta.

Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro.

 

A umblat cineva acolo?

Stie despre ce-i vorba?

 

Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat :) si mi-a placut.

 

Si eu am inlocuit in vara simeringul si rulmentul de la pompa de apa, nu a fost nevoie sa schimb si axul. Dar la mine era ud bocancul si scarita, scapa grav. Trebuie desfacut si vazut exact ce si cum. Eu am fost la service-ul lui Trancanici, mi-a desfacut capacul, mi-a zis ce am de inlocuit, am sunat la Adal Motors si am comandat piesele.

 

Pot reveni diseara si cu preturi exacte, le-am notat intr-un carnetel pe toate :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cristian - inca cercetez

 

@ Alin - foarte atractiv pretul, comparativ cu Ipone-ul. Tre s aanalizez

 

@ Misionarul - m-ar ajuta, daca poti.

 

Multumesc tuturor.

 

Revin, dupa cum am zis:

- schimbat componente instalatie racire: presetupa + simering + rulment + manopera: 400 roni. Nu am scris in caiet ce fel de piese sunt, dar deja am 20k km si inca tin, deci pot fi si aftermarket. Din care 50 roni, cel mult, manopera.

 

Succes! :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari,pagina 700.

 

Daa' mai bajatii cu motoare Minareli,de ce nu postati voi frumos pe topicul dedicat ca sa ridicam si acel topic la nivel de "pinned" si sa ajunga ca si acesta?E chiar asa de greu sa tineti putin cont(si)de asta?Intreb,nu dau cu paru'...

 


Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta?

E prima data cand aud asa ceva... :)

 


Revin, dupa cum am zis:

- schimbat componente instalatie racire: presetupa + simering + rulment + manopera: 400 roni. Nu am scris in caiet ce fel de piese sunt, dar deja am 20k km si inca tin, deci pot fi si aftermarket. Din care 50 roni, cel mult, manopera.

 

Succes! :)

Ti-am adresat o intrebare pe topic la Minareli-sti.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta?

Verifică senzorul antirăsturnare, s-ar putea să fie regulat şi să i se pară că eşti orizontal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok,atunci am sa cer desfintarea topicului celalalt.

Am cerut si mi s-a spus ca nu se va sterge,din pacate.

Ca atare,n-am sa mai raspund la intrebarile celor ce au Minareli decat daca-s postate la topicul dedicat,nu aici la Rotax-isti.

Nu ca-s io nu stiu ce scula pe bascula.

Si nici n-am sa-l mai rog pe Madalin postarea pozelor din august.:)

 

Asfalt dupa dorinta si toate cele bune s-aveti!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. De la ce (in afara de firele de la contact) ar putea sa moara motorul cand inclin motocicleta inspre dreapta?

o sa ti se para complet idiot ....am patit acelasi lucru ...cum intram in viraj de dreapta rateuri si se oprea ....de zici ca ramane fara benzina ....concluzia e complet complet idioata ...am schimbat bobina de inductie si acu merge ....cum am descoperit ...m am dat cu afurisita pana nu a mai pornit deloc .....asta strict la mine subliniez modelul cu injectie ....pe stg sub rezervor trece cablajul motocicletei cand te inclini pe dr e posibil sa frece cablajul undeva ...eu as porni mobra dintr un bidon cu rezervorul dat jos si as misca de cablaj ....

» Post actualizat in 22 Oct 2017 09:56

salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ?

De regulă se întâmplă când e prea mult ulei în motor... ai un furtun recuperator de gaze care pleacă de pe capacul volantei, urcă printre galeriile de evacuare prin spatele radiatorului, apoi pe deasupra motorului până în compartimentul bateriei, unde se prinde pe un ştuţ. Rolul lui e să trimită gazele scăpate pe lângă segmenţi înapoi în motor prin galeria de admisie... când ai prea mult ulei, pe acolo iese şi se acumulează în airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 Oct 2017 09:56

 

salut.... stie careva prin ce magie migreaza uleiul din motor in carcasa filtrului de aer ? adica care e cea mai comuna cauza ?

Poate nu ai golit tot uleiul din motor, cand ai facut schimbul, dar ai pus cantitatea mentionata in cartea tehnica. Si daca ai prea mult, ti-l arunca in carcasa filtrului de aer. Vezi ca pe langa filtrul clasic de ulei, mai ai un filtru cu sita metalica intr-un stut de la un furtun pe lateralul stang al motorului parca. Mai curge si pe acolo ceva ulei cand faci schimbul. Practic la schimbul de ulei, o sa iti curga ulei prin 3 locuri: busonul de golire de sub motor,busonul de golire din rezervorul-cadru, si stutul cu sita.

Dar cred ca stiai asta oricum. Imi plac postarile tale si ti le urmaresc. Se vede ca esti tehnic si stii cu ce se mananca mecanica. Oricum prima verificare este sa fie uleiul la nivel. Si verifica nivelul cum zice in carte. E o procedura putin mai diferita decat la alte motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nooxy

Ştuţul cu sită e pe stânga cadrului, cam la 1-2cm deasupra şurubului de golire de pe cadru... problema e că şurubul de golire e puţin cam greu accesibil din cauza galeriilor de evacuare şi pe tema asta mulţi "mecanici" nici nu se obosesc să mai umble la el... dacă goleşti tot uleiul pe la zisul şurub, nu are ce să mai curgă pe la filtrul cu site. Oricum e bine ca măcar la fiecare al doilea schimb de ulei să fie dat şi filtrul ăla cu site jos şi curăţat de depuneri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai aveam exact imaginea in creier.Au trecut 3 ani de atunci. Stiu ca pe la mine a curs ceva ulei si de acolo, dar posibil sa ma insel. Oricum sita aia trebuie curatata pentru a evita probleme cu ungerea.

O gaseste naenero sigur, ca e meserias.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Şi ţine minte, ceapa-i dumniezo!

Minuta 2:24:

 

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...