mihai.sandu Postat Iunie 15, 2018 Share Postat Iunie 15, 2018 (editat) Eu ma bag indiferent unde vreti, am incredere in voi. Imi spuneti unde sa trimit banii si ii pun imediat. P.S.: cu parere de rau, daca facem la cartisoara cred ca o sa vin cu bicicleta )) Editat Iunie 15, 2018 de mihai.sandu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 salut. in afara de acel furtun metalic ar mai putea curge pe undeva? volumul este destul de mare cand curge... » Post actualizat in 18 Jun 2018 14:11furtunul metalic e curat, la fel si saibele de cupru. totusi, foarte mult ulei ajunge pe evacuare la imbinarea cu motorul. mai multe nu pot sa vad si nici sa simt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 (editat) salut. in afara de acel furtun metalic ar mai putea curge pe undeva? volumul este destul de mare cand curge... » Post actualizat in 18 Jun 2018 14:11 furtunul metalic e curat, la fel si saibele de cupru. totusi, foarte mult ulei ajunge pe evacuare la imbinarea cu motorul. mai multe nu pot sa vad si nici sa simt Verifica gernitura capacului de culbutori. Și în capac intra un furtunas mic care se duce pe partea cu schimbătorul înapoi în rezervorul de ulei ...in fata deasupra galeriilor ai garnitura furtunul ăla prăpădit furtunoiul ulei ăla gros ăla metalic de la întinzător și conducta de recirculare gaze Carter..mai poate să facă figuri garnitura de la bușonul de umplere din cadru ...și să se prelingă..alt loc cu ulei nu mi aduc aminte să fie ... Editat Iunie 18, 2018 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 au venit niste ajutoare si am demontat mai multe. cel mai probabil este chiulasa fisurata si o voi duce la un service zilele acestea... merci de sfaturi! » Post actualizat in 19 Jun 2018 09:28Ce garnitura e deasupra galeriilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 mi e greu sa cred ca e chiulasa fisurata ...garnitura capac culbutori ...spala bine cu alcool zona ....demonteaza rezervorul si porneste mobra din bidon ...asa ai loc sa vezi pe unde curge ...dureaza 10minute sa scoti plasticele si rezervorul ...radiatorul e prins deasupra cu o brida si jos2 picioruse il lasi spanzurat in furtune . .in felul asta ai loc .. nu te grabi cu chiulasa fisurata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 acum chiar ca stiu cauza: scuipa ulei in valuri pe evacuare. tinand cont ca motorul porneste la sfert si nu scoate niciun zgomot ma gandesc ca trebuie doar segmentat, nu? » Post actualizat in 19 Jun 2018 10:53Am sunat la mai multe serviceuri si am primit diferite raspunsuri negative: nu avem timp iar reparatia costa mai mult decat motocicleta; nu ne mai ocupam cu asa ceva ca nu merita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 semeringuri de supape???mai degraba decat segmenti ...daca era din cilindru fumegai ca o drujba in2 timpi si gaseai bujia ancrasata rau sau plina de ulei daca curge direct in evacuare ar fi pe langa coada.supapei ma gandesc.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HoriaBGT Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Si fum iese mult si pe toba finala, dar cand a inceput problema nu lasasem nicio dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 Cred ca cel mai simplu e sa o desfaci, vezi ce e acolo si abia apoi iti comanzi piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 STRANGEM BANII DE CAZARE PENTRU INTALNIRE? PARCA ERA O LISTA CU DORITORI...CARE SE MAI BAGA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheG52 Postat Iunie 20, 2018 Share Postat Iunie 20, 2018 Salutari, sunt posesor de Aprilia Pegaso 650 Cube, din '97. De curand mi s-a dus rulmentul unisens de la elctromotor, a inceput sa invarta in gol, apoi si-a revenit, in ultimul timp la pornire scotea un carait destul de nasol. I-am schimbat si bateria, ca sa primeasca destul curent, dar apoi a inceput sa invarta numai in gol. Iar acum caut un rulment unisens de vanzare, nou sau sh, aftermarket, ca original ii cat jumate din motocicleta. Daca stiti ceva, va rog sa-mi dati de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 gasesti pe olx... https://www.olx.ro/oferta/bendix-aprilia-pegaso-650-rulment-unisens-aprilia-pegaso-650-IDafZXL.html#561479ecfc a sanse sa gasesti si rulmentul separat dar nu e indicat... in mod sigur ai uzuri mari si pe cele doua piese intre care sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheG52 Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 gasesti pe olx... https://www.olx.ro/oferta/bendix-aprilia-pegaso-650-rulment-unisens-aprilia-pegaso-650-IDafZXL.html#561479ecfc a sanse sa gasesti si rulmentul separat dar nu e indicat... in mod sigur ai uzuri mari si pe cele doua piese intre care sta M-am uitat, dar difera de rulmentul meu, si de piesele intre care sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 pune niste poze... dar daca difera e posibil sa ai tu o modificare la motor... rulmentul ala e (cel putin in varianta de fabrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Sunt cei de la deva ...am montat eu kit ul ala de la ei s a potrivit ok difera putin de cel original nu sunt gaurile la fel rulmentul e un pic diferit dar cotele sunt aceleasi am bagat rulmentul original si intra la fix ....precum spunea cineva mai sus nu pune doar rulment ca rezolvi doar temporar problema -eu asa am patit-a tinut o vara ....grija la montare blocator de suruburi pe filete loctite sau echivalent pe con si pe filetul de la piulita volantei ....strange totul la cuplul recomandat ...altfel se desfac si dumnezeu cu mila scapa cine poate...am jucat in filmul asta prost cand cineva a carpit rulmentul inaintea mea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Mai avem putin si se face iulie... august e dupa coltHai cu Apriliana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheG52 Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Mai avem putin si se face iulie... august e dupa colt Hai cu Apriliana! As pune poze, dar sa-mi zica si mie cineva cum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Salut dragi aprilisti. App.. daca este Aprilia, dc se tine Apriliana in August? Nu ar trebui sa fie in Aprilie? Horia BGT , iti recomand sa scoti toate plasticele de pe motor, speli bine motorul, il lasi sa se usuce si apoi il pornesti pentru 10-15 min cu momente in care duci turatia la 4000rpm pt cateva secunde. Opresti motorul si verifici unde ai scurgeri de ulei. eu am avut ceva similar, odata a fost garnitura de la capacul valvelor si a2a oara a fost garnitura de la capacul filtrului de ulei. De fiecare data am verificat de unde curge in modul precizat mai sus. CheG52 - Daca nu gasesti nimic care sa te multumeasca, eu am niste piese de rezerva printre care si rulmentul Kit complet. Singura problema este ca va trebui sa pletesti extra aprox 50-70lei pt transport ( din UK). Daca vrei sa schimbi piesa iti trebuie o presa speciala pt a scoate magnetoul fara sa faci damage la motor. Ma ajuta cineva va rog? Este cineva care a facut o aliniere "ca la carte" a rotilor? Ma intereseaza cea de pe fata in mod special. Problema este ca ghidonul imi sta putin inclinat spre stanga iar cand merg cu motorul o simnt ca merge ciudat , in special la viraje! Am intrebat persoane cu service moto si au zis ca trebuie sa desfac jugul superior de la furca/ghidon + cel inferior si sa invart de bratele furcii. Nu a dat rezultate. Altii au mai zis ca este posibil sa fie de la suportul care tine ghidonul pe jug (cel care are 2 garnituri de cauciuc). Cum D-zeu se aliniaza astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Iulian, incearca sa desfaci prinderile alea cu tampoane si sa verifici suruburile din ele.. daca mobra a fost intinsa pe planeta ai sanse foarte mari ca acele suruburi sa fie strambe... te duci la primul hardware store cu unul in mana si iei doua bucati, cu tot cu piulite cu nylock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CheG52 Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Pana la urma am gasit piesa aici in tara, merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Iunie 25, 2018 Share Postat Iunie 25, 2018 Salut dragi aprilisti. App.. daca este Aprilia, dc se tine Apriliana in August? Nu ar trebui sa fie in Aprilie? Horia BGT , iti recomand sa scoti toate plasticele de pe motor, speli bine motorul, il lasi sa se usuce si apoi il pornesti pentru 10-15 min cu momente in care duci turatia la 4000rpm pt cateva secunde. Opresti motorul si verifici unde ai scurgeri de ulei. eu am avut ceva similar, odata a fost garnitura de la capacul valvelor si a2a oara a fost garnitura de la capacul filtrului de ulei. De fiecare data am verificat de unde curge in modul precizat mai sus. CheG52 - Daca nu gasesti nimic care sa te multumeasca, eu am niste piese de rezerva printre care si rulmentul Kit complet. Singura problema este ca va trebui sa pletesti extra aprox 50-70lei pt transport ( din UK). Daca vrei sa schimbi piesa iti trebuie o presa speciala pt a scoate magnetoul fara sa faci damage la motor. Ma ajuta cineva va rog? Este cineva care a facut o aliniere "ca la carte" a rotilor? Ma intereseaza cea de pe fata in mod special. Problema este ca ghidonul imi sta putin inclinat spre stanga iar cand merg cu motorul o simnt ca merge ciudat , in special la viraje! Am intrebat persoane cu service moto si au zis ca trebuie sa desfac jugul superior de la furca/ghidon + cel inferior si sa invart de bratele furcii. Nu a dat rezultate. Altii au mai zis ca este posibil sa fie de la suportul care tine ghidonul pe jug (cel care are 2 garnituri de cauciuc). Cum D-zeu se aliniaza astea? 1 masori cu ruleta distanta de la janta la furci atât față cât și spate ...roate trei sa fie la mijloc 2 masori distanțele dintre axele roti lor fata spate atât pe stg cât și pe dreapta ..trebuie sa fie egale 3 pui mobra dreapta și te uiți ochiometric sa nu ai rotile că un x 4 ar fi indicat sa vezi daca jambele furcii fata sunt perfect drepte și au aceeași cantitate de ulei 5 fiecare motociclist merge mai pe o buca....stg sau de la alegere 6 verifica daca nu cumva ai ghidonul strâmb (la a mea așa era) 7 daca crezi că e din bucățile alea de sub ghidon proptești roata Intr un perete cu lateralul și aplici manevra pegas (forțezi ghidonul in sens invers) » Post actualizat in 25 Jun 2018 20:24 Să mă pe el autocorect ...postez de pe telefon » Post actualizat in 25 Jun 2018 20:24 Să mă pe el autocorect ...postez de pe telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Băieţi, ce se mai aude cu Apriliana? O mai facem, n-o mai facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 voi incerca variantele mentionate. Mersi. Legat de suruburile alea de la ghidon, cat de tare trebuie sa le strang la loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Iunie 26, 2018 Share Postat Iunie 26, 2018 Potrivit... nu prea tare ca risti sa distrugi tampoanele alea de cauciuc dar nici sa le lasi slabe, ca joaca ghidonul. Oricum, cand le pui la loc nu le strangi pana nu montezi ghidonul pe suporti... ai sanse mari sa se roteasca suportii ghidonului si te trezesti in situatia de a nu mai putea sa pui ghidonul pe pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin.iasi Postat Iunie 27, 2018 Share Postat Iunie 27, 2018 poate e cineva interesat, eu ma gandesc sa-mi iau ceva mai mare: /index.php?/topic/753477-aprilia-pegaso-trail-2006-3000e/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.