Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

2 minutes ago, mony said:

@Danny80

Posibil, daca spui de unde esti sa gasesti un coleg sa te ajute, dar asa, unde sa vina ?

Sau poate sa iti recomande un service in celalat capat al tarii.

 

Salut,

 

Sunt in Sectorul 2, la Piata Delfinului.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 hours ago, mony said:

@Danny80

Posibil, daca spui de unde esti sa gasesti un coleg sa te ajute, dar asa, unde sa vina ?

Sau poate sa iti recomande un service in celalat capat al tarii.

Salut, mare dreptate ai, luate de val nu mi’am dat seama ca nu am specificat locatia.
Motoreta este in Bucuresti prin Drumul Taberei, la un prieten in garaj...deci as cauta pe cineva din Buc.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.03.2020 la 12:10, mihai.sandu a spus:

Salutare, oameni buni. Nu am mai trecut pe aici de cand eram mic, dar am reusit sa gasesc userul si parola.

 

Eu si cu alti cativa baieti Aprilisti Pegasisti (si nu numai) ne gandeam sa organizam o treaba socoteala pe 19-20-21 iunie undeva pe langa Transalpina, ca sa putem apoi sa facem o tura pe Strategica.

 

Evident, in bine-cunoscutul stil Aprilist-Pegasist, la intalniri poate veni oricine, cu orice motor, primim si masini. Practic poate sa vina oricine e baiat de comitet, dar voi stiti deja asta. 

 

 

Ceva doritori?

No, mai aveti de gand sa organizati treaba socoteala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Termenul  a expirat dar adunatura sau raduna ramane valabila pana cand  @mihai.sandu o declara  abandonata  ! Asa ca sit and wait .

 

 

 

  La 01.06.2020 la 12:31, mony a spus:

@Danny80

Posibil, daca spui de unde esti sa gasesti un coleg sa te ajute, dar asa, unde sa vina ?

Sau poate sa iti recomande un service in celalat capat al tarii.

Salut, mare dreptate ai, luate de val nu mi’am dat seama ca nu am specificat locatia.
Motoreta este in Bucuresti prin Drumul Taberei, la un prieten in garaj...deci as cauta pe cineva din Buc.


 Eu , sunt localizat de  Gugal in drumul taperei (fuck it  ?   yes or no ) dar nu m-as complica cu ragalia .Si stii de ce , daca nu o sa-ti convina ceva o sa dai vina pe mine ca ti-am stricat  fieratania  . Asa ca repar-o singur si injura-te si fa-te cum vrei tu insuti ca nu esti in stare sa pui Aprilica la punct .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.06.2020 la 16:23, k-10 a spus:

No, mai aveti de gand sa organizati treaba socoteala?

Mirce,ai telefonu'-nchis,te tot sun fara spor... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.06.2020 la 20:44, Christian 1 a spus:

Mirce,ai telefonu'-nchis,te tot sun fara spor... :)

Cristi, aista-i nr. meu: 0742403116

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, k-10 a spus:

Cristi, aista-i nr. meu: 0742403116

Multamn fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,

 

De ceva timp sunt si eu posesor de Pegaso 650 din 1997 cu 16.000 km in bord (sunt reali, fara a mai intra in detalii de ce si cum). Dupa multi ani de maxiscutere pot sa va spun ca ma declar incantat de Pegas, chiar daca este unul mai batran.

Am o intrebare la voi: acum 2 saptamani l-am spalat (acasa) si bineinteles ca am dat cu apa peste tot. De atunci, cand il pornesc invarte greu, ca si cum ar avea batreia slaba (bateria este noua). Aveti idee ce poate fi?

 

Va multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput incarca bateria si apoi vezi ce simptome mai apar . Pegaso are nevoie de baterie bine incarcata deoarece absoarbe curent mult la pornire .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stiu ca n-am mai postat de ani pe-aici...

Aveti idee unde pot gasi piulitele alea dubioase de la parbriz, noi? 

Am dat ieri o tura pana la Siriu si am ajuns pe un forestier neasteptat, la capatul caruia m-am trezit fara un surub si o piulita.

Best bet e dezmembrari, nu?

Apropo, dupa 200 km de mers pe ploaie torentiala, Pegaso se tine bine 🙃

 

 

IMG-20200713-WA0000.jpg

IMG-20200713-WA0005.jpg

IMG-20200713-WA0007.jpg

received_275211636904297.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.07.2020 la 11:36, remu1 a spus:

Pentru inceput incarca bateria si apoi vezi ce simptome mai apar . Pegaso are nevoie de baterie bine incarcata deoarece absoarbe curent mult la pornire .

 

Multumesc pentru sfat. Am pus bateria pe rederesor peste noapte si nu s-a incarcat mai deloc. E ciudat totusi pentru ca bateria are numai 2 luni si a rama fara curent dintr-o data...Sa  ma gandesc la o baterie noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@victor_peg  piulitele respective sunt piulite nylock . Au un inel din plastic care impiedica desfiletarea  dar dupa mai multe utilizari se uzeaza .

 

@ Ovidiu M   bateria este inca in garantie daca are doar 2 luni de la cumparare . Returneaz-o de unde ai cumparat-o pentru inlocuire , este defecta .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru sfaturi. Am incarcat bateria cu 2 redersoare diferite si degeaba, este moarta. Am schimbat-o (Volton daca intereseaza pe cineva) cu alta Exide si s-au terminat problemele. Din spusele altora, marca Volton de baterii este foarte slaba (ieftin si prost). In trecut am avut LP cu gel si a fost impecabila (5 sezoane si 6 ierni fara probleme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.07.2020 la 10:17, remu1 a spus:

@victor_peg  piulitele respective sunt piulite nylock . Au un inel din plastic care impiedica desfiletarea  dar dupa mai multe utilizari se uzeaza .

 

Piulita din poza e o ruginitura gasita prin locașul de scule 😄

Am pierdut-o pe cea originala, cu forma ciudata si o-ring.

Asta:

 

bush_bigPGAP8121250-01_b2ee.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 13.03.2020 la 12:10, mihai.sandu a spus:

Salutare, oameni buni. Nu am mai trecut pe aici de cand eram mic, dar am reusit sa gasesc userul si parola.

 

Eu si cu alti cativa baieti Aprilisti Pegasisti (si nu numai) ne gandeam sa organizam o treaba socoteala pe 19-20-21 iunie undeva pe langa Transalpina, ca sa putem apoi sa facem o tura pe Strategica.

 

Evident, in bine-cunoscutul stil Aprilist-Pegasist, la intalniri poate veni oricine, cu orice motor, primim si masini. Practic poate sa vina oricine e baiat de comitet, dar voi stiti deja asta. 

 

 

Ceva doritori?

Am vazut pe forum ca nu s-a realizat intalnirea.

Totusi daca voi va organizați as participa si eu.

Nu stiu de ce dar Pegaso 650 mie mi-a ramas in inima si uneori parca imi vine asa in minte sa mai iau una si sa fac TET Romania cu ea, dar e destul de greu sa gasesti una buna ca stare tehnica, nu pt ca sunt proaste ci pt ca au intrat pe maini zgarcite in trecutul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare colegii pegasisti!!
Sunt posesor de pegaso 650 I.E., si de cateva zile am observat ca nu imi mai porneste termocupla, si mi-a scos apa pe la busonul de refulare de la radiator, care duce apa in vasul de expansiune in caz de suprapresiune, si invers, dar am oblervat ca acel buson are o fisura mare, si prin acest fapt ar fi scos apa, si nu s-a mai intros inapoi in sistemul de racire, acum nu stiu ce sa cred, sa fie busonul problema, pompa de apa, sau in cel mai groaznic caz garnitura de chiuloasa...A mai intampinat cineva probleme similare? apa nu miroase a gaze, uleiul este curat, nu stiu exact care ar putea fi problema...atasez si o poza cu busonul2028782388_WhatsAppImage2020-08-23at20_15.50buson.thumb.jpeg.5934767b4f2c69978e5770ecfed406e2.jpeg

Editat de FlorinBur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem de la inceput un fapt  (apa din circuitul de racire nu e apa ,   este lichid de racire  , un lichid complet diferit  ).  Sistemul de racire la Aprilia Pegaso trebuie sa fie sub o anumita presiune . Aceasta implica ca busonul de umplere ,garnitura bushon ,  furtune dirijare lichid , garnitura + conducte + simeringuri turbina racire  , insusi rezervor lichid sa fie in stare perfecta de functionare .  Atentie la scurgerile unde se  conecteaza conductele   . Verificati si iar verificati . Este  important si nu dureaza mult !

DA , APRILIA PEGASO poate face TET si alte incredibile ride-uri  , dar sa fie totul ok . Daca totul functioneaza ceas  ,     e bine .  Daca simti sau daca stii  ca e ceva in neregula  pune la punct si apoi pleci . Pentru ca sa nu dai vina mai tarziu pe Aprilia  ca nu a facut si a dres !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit piesele astea pe care le cumparasem de rezerva just in case pt Pegaso 650 2001 pe care l-am avut. 

Nu mai stiu exact ce erau piesele, ceva legat de garnitura de pompa de apa restul vedeti voi din poza daca aveti nevoie de ele.

Donez piesele din poza. Piesele sunt noi.

Eu nu o sa imi cumpar un Pegaso Rotax, asa ca mai bine se bucura altcineva de aceste piese, poate ii sunt de folos.

 

20200827_201428.jpg

20200827_201412.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.08.2020 la 13:18, remu1 a spus:

Sa intelegem de la inceput un fapt  (apa din circuitul de racire nu e apa ,   este lichid de racire  , un lichid complet diferit  ).  Sistemul de racire la Aprilia Pegaso trebuie sa fie sub o anumita presiune . Aceasta implica ca busonul de umplere ,garnitura bushon ,  furtune dirijare lichid , garnitura + conducte + simeringuri turbina racire  , insusi rezervor lichid sa fie in stare perfecta de functionare .  Atentie la scurgerile unde se  conecteaza conductele   . Verificati si iar verificati . Este  important si nu dureaza mult !

DA , APRILIA PEGASO poate face TET si alte incredibile ride-uri  , dar sa fie totul ok . Daca totul functioneaza ceas  ,     e bine .  Daca simti sau daca stii  ca e ceva in neregula  pune la punct si apoi pleci . Pentru ca sa nu dai vina mai tarziu pe Aprilia  ca nu a facut si a dres !

+1! :)

TET-ul se poate face si cu un Suzuki DR 125,daca stii ce calaresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.08.2020 la 22:31, Christian 1 a spus:

+1! :)

TET-ul se poate face si cu un Suzuki DR 125,daca stii ce calaresti!

Cu multa rabdare si chin. Eu am mers si cu G310GS si saracul de el era lesinat rau, rau, rau , rau de tot.

Poate si datorita raportului final setat pt sosea.

Un 125 2t mda, dar cu 4 t 10-15 cai si 10-15nm parca iti vine sa o iei pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Bigfoot a spus:

Cu multa rabdare si chin. Eu am mers si cu G310GS si saracul de el era lesinat rau, rau, rau , rau de tot.

Poate si datorita raportului final setat pt sosea.

Un 125 2t mda, dar cu 4 t 10-15 cai si 10-15nm parca iti vine sa o iei pe jos.

La inaltimea si kg tale,normal ca ti-e greu cu G310.Daca ai fi mai mititel si usurel asa ca mine,ar fi numai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...