Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Antigelul l-am pus prin radiator cu mobra pe cricul lateral (nu ca ar ave si central ...). Am asteptat cate un minut doua inainte sa torn din nou ca sa iasa toate bulele de aer, am completat pana a ramas la nivelul capacului.

Dupa operatiunea de mai sus am pus lichid si in vasul de expansiune pana undeva intre min si max, pus capacul, pornit mobra cateva secunde, verificat radiator/ vas de expansiune din nou, completat daca mai e cazul.

 

Dupa toate astea, cand am plecat cu ea, temperatura era perfecta (~30 de grade afara si statea la 65~70 de grade). Asta vreo 2-3 km dupa care s-a umplut vasul de expansiune pana la dop si temperatura a crescut la ~90 de grade in mers si ~100 - 110 grade la stop.

 

Despre consum ce sa zic. Am mers in afara ~300 de Km cu vreo 17 litri (~6 l/100), iar in oras sincer nu m-am uitat pentru ca depinde prea mult de starea mea. Cred ca oscileaza intre 200 si 250 de km cu aceasi cantitate de benzina .. sa zic un 8-8,5 l/100 in oras...

 

P.S. electroventilatorul merge ... porneste pe la 80 de grade.

Editat de silverslashe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai cautat si pe alte forumuri problema asta si aparent au incercat altii inaintea mea. Pare sa nu rezolve nimic, ba din contra, racirea nu se mai face cum trebuie pentru ca lichidul nu are timp sa preia caldura din motor. Conform manualului, termostatul se deschide pe la 60 de grade si ma gandesc ca daca nu s-ar fi deschis mi-ar fi fiert cel putin odata pana acum, dar nu s-a intamplat. Am sa-l scot sa vad daca lucreaza totusi (incalzit/racit - verificat cat se misca cuiul).

 

Aparent garnitura de chiuloasa e o problema la rotax 655. Din ce am gasit/citit pana acum, multi au avut probleme cu ea. Sper sa nu fie pentru nu as vrea sa ma apuc de desfacut motorul. Sa vad ce zice termostatul ala ...

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul ..... îți zic cu siguranță că se deschide la 75 grade. (am schimbat la F650)

Foarte dubioasă treaba cu umplutul vasului de expansiune.

Ai încercat să mai pui apă în radiator ca să-l umpli cum trebuie iarăÂşi?

Pe unde ai golit sistemul de răcire? (ai tras de furtune sau pe la Âşurubu de la pompa de apă)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o intrebare: la Pegas-urile voastre, la ce temperatura ajunge apa in oras?

Pentru ca al meu sta intre 90 si 100 grade si nu stiu cat e de normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pegaso-sucks! am si eu aceeasi problerma, garnitura de chiuloasa bulita, temperatura nu urca prea sus, dar uleiu' mi se face gri deschis, de ce? simplu..are apa in el, am schimbat simeringuri la pompa de apa, ciuciu, alt ulei stricat. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu un Pegaso 3 din '99 si are cativa gremlini.

 

Unul dintre ei e un sunet pe care-l face uneori la pornire. Cand da sa porneasca si nu reuseste, uneori, se aude un trosnet infernal din motor, ca si cum s-ar rupe ceva metalic. Sa fie bendixul de la electromotor care nu se mai retrage? coroana uzata? ... volanta (spuneau unii)?

 

Al 2-lea gremlin ar fi faptul ca-mi impinge lichidul de racire inapoi in vasul de expansiune in cativa km de mers normal dupa care se incinge foarte tare. Are amestec antigel/apa 50/50 schimbat recent . Pompa de apa am verificat-o si pare sa fie ok. Nu e nimic rupt, totul pare sa fie ok, nici macar mizerie nu am gasit in antigelul vechi. Nu scoate fum alb si nu consuma lichid de racire. Sa fie garnitura de chiuloasa? Capacul de la radiator? Am observat ca presiunea se mentine in circuitul de racire pentru ca dupa ce a stat mobra vreo 2 ore am desfacut capacul la radiator si a sarit de la locul lui deci aer nu trage/scapa pe nicaieri (nu are furtune ciupite).

 

Al 3-lea gremlin ar fi ca nu porneste sub nici o forma fara shoc daca nu e motorul incalzit. Carburatia? ... sau e ceva normal? Am vazut ca sunt cam pretentioase rotax-urile 655.

 

Multumesc anticipat,

Gabi

 

Salutare,

 

Zgomotul la pornire se pare, cum a spus si Bachus21, ca este specific motorului.

 

Faptul ca-ti impinge antigelul in vasul de expansiune e ceva normal, cand se raceste motorul ar trebui sa-l traga inapoi.

 

Cu socul...iar e o poveste. Daca opresc motorul pentru 1/2h, o pornesc fara soc si cu putin gaz. Daca o las in jur de 2 ore, o pornesc cu 1/2 de soc si putin gaz. Dupa mai mult timp sau a doua zi o pornesc cu socul la maxim. Daca nu-i trag socul, porneste pentru o secunda si se opreste. Aia e...

 

Bafta!

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut si garnitura de chiuloasa....acum, sper sa-mi iau un motor de-mi place si-anume: virago535, transalp, dominator sau nt650v. daca e cineva interesat, sunt dispus sa fac schimb. pegaso-ul e pus la punct, si gata de drum. astept oferteeeee

Editat de andrey_ftw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut si garnitura de chiuloasa....acum, sper sa-mi iau un motor de-mi place si-anume: virago535, transalp, dominator sau nt650v. daca e cineva interesat, sunt dispus sa fac schimb. pegaso-ul e pus la punct, si gata de drum. astept oferteeeee

Ce iti place la Virago,in afara de aspect?Si ce inaltime ai?

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul ..... îți zic cu siguranță că se deschide la 75 grade. (am schimbat la F650)

Foarte dubioasă treaba cu umplutul vasului de expansiune.

Ai încercat să mai pui apă în radiator ca să-l umpli cum trebuie iarăÂşi?

Pe unde ai golit sistemul de răcire? (ai tras de furtune sau pe la Âşurubu de la pompa de apă)

de ce nu ai bagat lichidul prin vas direct ,eu asa am facut si nu am avut nici o problema

 

Salutare!

Am o intrebare: la Pegas-urile voastre, la ce temperatura ajunge apa in oras?

Pentru ca al meu sta intre 90 si 100 grade si nu stiu cat e de normal.

nu ar trebui sa ajunga la asa temperatura normal ar trebui sa porneasca termocupla si sa ajunga pe la 80 de grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ar trebui sa ajunga la asa temperatura normal ar trebui sa porneasca termocupla si sa ajunga pe la 80 de grade

 

Stiu, ar trebui sa porneasca electroventilatorul la 90 si sa se opreasca la 80.

Am studiat problema si se pare ca termostatul se deschide cat si cand vrea el.

Apropos, are cineva un termostat de vanzare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zic că am eu.... de F650. Dar e la fel ca la Pegasso.

E ăla vechi pe care l-am schimbat că am crezut că nu merge bine. Am greÂşit l-am schimbat ca aÂşa a vrut frati-miu Âşi ăsta nou se comportă exact la fel. Nici o diferență.

 

 

de ce nu ai bagat lichidul prin vas direct ,eu asa am facut si nu am avut nici o problema

 

Că procedura nu e corectă. Chiar dacă funcționează gândeÂşte-te că în sistem se face vid... Âşi până trage apa cum trebuie durează. Mai merge Âşi pompa de apă uscată.

Poate nu are nimic Âşi totul e OK. Nu Âştiu ce să zic ... detalii. Bine că merge.

Dezavantaju la băgat apa în radiator e că tre să desfac rezervoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zic că am eu.... de F650. Dar e la fel ca la Pegasso.

E ăla vechi pe care l-am schimbat că am crezut că nu merge bine. Am greÂşit l-am schimbat ca aÂşa a vrut frati-miu Âşi ăsta nou se comportă exact la fel. Nici o diferență.

 

Nu sunt compatibile termostatele de la Pegaso cu F650. Pegaso are termostatul in spatele pompei de apa si F650 il are sus pe chiulasa.

 

 

post-18441-1246640821_thumb.jpgpost-18441-1246640786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul ..... îți zic cu siguranță că se deschide la 75 grade. (am schimbat la F650)

Foarte dubioasă treaba cu umplutul vasului de expansiune.

Ai încercat să mai pui apă în radiator ca să-l umpli cum trebuie iarăÂşi?

Pe unde ai golit sistemul de răcire? (ai tras de furtune sau pe la Âşurubu de la pompa de apă)

 

 

Sistemul de racire l-am golit pe la pompa de apa si vasul de expansiune l-am golit scotand furtunul de jos.

Daca pun apa in radiator dupa ce se umple vasul de expansiune, nu face decat sa-mi scuipe surplusul ala prin vasul de expansiune si tot acolo ajung.

 

De parca asta nu era de ajuns acum a inceput sa bocane si sa huruie motorul. Sunetul este comparabil cu al unui motor supraincalzit pe cale sa se caleze sau un motor vechi care a mers mult timp fara ulei. Nu este cazul pentru ca scoate sunetul ala chiar si cand e rece si ulei-ul l-am schimbat acum 4000 de km si nu a consumat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am terminat cu pusul motorului meu la punct, na ca-l si dau. cine e interesat de aprilia pegaso 650, acum in stare excelenta (accept orice proba), o vand ca trebuie sa-mi iau masina, pentru la facultate....deci, accept si schimburi cu auto in special cu tico, matiz, sau alte masinutze de genu' care consuma putin. ID meu de mess este andrey_ftw, iar numarul de telefon 0763020823

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti. Mi-am luat si eu anul trecut un Pegaso Cube 650 din 2000 din Italia. Merge foarte bine dar ma cam deranjaza ca de multe ori daca accelerez tare si las acceleratia brusc, de ex la o depasire, imi bubuie teava de esapament. Sunt nou in domeniu si nu stiu daca e normal sau nu. Voi ce ziceti? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti. Mi-am luat si eu anul trecut un Pegaso Cube 650 din 2000 din Italia. Merge foarte bine dar ma cam deranjaza ca de multe ori daca accelerez tare si las acceleratia brusc, de ex la o depasire, imi bubuie teava de esapament. Sunt nou in domeniu si nu stiu daca e normal sau nu. Voi ce ziceti? Mersi

e posibil sa ai ceva gunoaie prin carburator, si sa nu se alimenteze cum trebuie in decelerare, de auzit, oricum se aud, la foarte foarte multe motoare, oricum, nu prea afecteaza nimic, poate doar ca se aude aiurea:-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti. Mi-am luat si eu anul trecut un Pegaso Cube 650 din 2000 din Italia. Merge foarte bine dar ma cam deranjaza ca de multe ori daca accelerez tare si las acceleratia brusc, de ex la o depasire, imi bubuie teava de esapament. Sunt nou in domeniu si nu stiu daca e normal sau nu. Voi ce ziceti? Mersi

 

 

verifica daca ai filtru de aer sub sea ... si daca e etansa totata magaoaia aia de la filtru de aer catre carburator ..inclusiv pe gaturile (prinderile )de la carb.

apoi varianta 2 - ai mizerie in carb ...(foarte probabil pt ca la italieni ..apa paie si bataie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall am si io o problema cu motorul meu Aprilia Pegaso 650 an fabricatia 1995

nu imi mai porneste, electromotorul invarte dar nu cupleaza , cred ca e din cauza bendrixului , are cineva sa imi dea si mie unul care sa mearga sau daca stiti o pag de net cu piese pt motor sa pot da comanda de unul nou . mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...