Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Interesant! Cred ca ar merita sa dezvolti un pic subiectul: ce cod are CDI-ul , de pe ce model de Linhai, eventual o schema electrica cum s-a facut adaptarea, etc.

Altfel este numai interesant, dar nu ne este de nici un folos.

 

Cred ca ar fi interesant de facut un topic cu toate modificarile sau adaptarile care se pot face la un pegaso , avand in vedere ca i o motocicleta pe care si o poate permite mai tot omu ..pana ajunge la reparatii .

 

Nu stiu daca s a mai postat asta dar alta chestie de stiut ar fi ca acelasi model de carburatoare ca si pe pegaso 650 sunt puse si pe suzuki gs 500 . Spun asta presupunand ca e mai usor de gasit un kit pt reparat carburatoare pt un suzuki gs 500 decat pt pegaso , si eventual chiar si mai ieftin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

revin cu ceva lista de piese si preturi, dar nu sunt toate! mai intrebati si voi ce va trebe.

 

 

 

2 roti 120 euro bucata cu tot cu disc

 

 

Telescoape cu tot cu juguri 200 euro

 

bascula 70 euro

 

amortizor 100 euro

 

pedala schimbator 20euro

 

alternator 130 euro

 

carene 110 euro

 

aripa fata 50 euro

 

rezervor 100 euro

 

 

galerii evacuare 2 60 euro

 

radiator 85 euro

 

 

sa 50 euro

 

 

bobina inductie 50 euro (cu proba)

 

scarite pilot 40euro

 

scarite pasager 30 euro

 

etriere 50euro bucata

 

contacte si incuietori 40euro

 

electroventilator 30 euro

 

 

CADRU + ACTE 120 euro,

 

 

YM: brogdan2000

tel: 0765214203

 

P.S. sunt din cluj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant! Cred ca ar merita sa dezvolti un pic subiectul: ce cod are CDI-ul , de pe ce model de Linhai, eventual o schema electrica cum s-a facut adaptarea, etc.

Altfel este numai interesant, dar nu ne este de nici un folos.

 

 

 

Si mie mi-ar fi de folos codul CDI-ului de Linhai si de pe ce model si eventual schema electrica pt ca as vrea sa schimb CDI-ul la inaripata mea Aprilia Tuareg WIN 600 .

 

Astept cu nerabdare intalnirea posesorilor de aprilia si sper sa fie undeva la munte

Editat de cumparatoruldevise
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu ceva lista de piese si preturi, dar nu sunt toate! mai intrebati si voi ce va trebe.

 

 

 

2 roti 120 euro bucata cu tot cu disc

 

 

Telescoape cu tot cu juguri 200 euro

 

bascula 70 euro

 

amortizor 100 euro

 

pedala schimbator 20euro

 

alternator 130 euro

 

carene 110 euro

 

aripa fata 50 euro

 

rezervor 100 euro

 

 

galerii evacuare 2 60 euro

 

radiator 85 euro

 

 

sa 50 euro

 

 

bobina inductie 50 euro (cu proba)

 

scarite pilot 40euro

 

scarite pasager 30 euro

 

etriere 50euro bucata

 

contacte si incuietori 40euro

 

electroventilator 30 euro

 

 

CADRU + ACTE 120 euro,

 

 

YM: brogdan2000

tel: 0765214203

 

P.S. sunt din cluj

 

 

total 1625 :( o dau si eu pe a mea la dezmembrat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

total 1625 :( o dau si eu pe a mea la dezmembrat!

 

vezi ca esti baiat destept.....spor la treaba

 

daca tot esti interesat iti dau vre-o 5-6 link-uri cu site-uri de piese de pegaso sa vazi cam la cat scoti un pegaso din bucati :(

 

so think again;)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Una bucată Pegasso din 2000 cu următoare problemă: ulei în filtru de aer! S-a mai lovit cineva de această problemă? Cam care ar fii cauza Âşi remediu?

 

ÂŞi încă o treabă-> Cum se aeriseÂşte sistemu de răcire?

 

Mulțam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era o problema asemanatoare la un f650gs ! concluzia a fost ca a avut prea mult ulei si ca mobra a fost culcata! pe acolo refuleaza, si eu la f650 meu clasic am gasit ulei in airbox si pe filtru vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la salonul despre care nu am voie sa vorbesc (ca mi se taie accesul la acest forum), daca ne vom strange pe standuri monomarca, vom putea sa ne intalnim cu mobrele noastre si sa socializam cum vrem. Am si eu pegaso si cred ca o sa fiu in stare sa anunt un mare tur in care intentionez sa plec dupa aceasta expozitie. Mai cititi pe alte forumuri despre activitatea de pe 26-28 martie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se aeriseÂşte sistemu de răcire?

 

Salut!

 

Sistemul de racire la Pegas nu necesita aerisire. Umpli radiatorul (tre' sa dai jos carena) in timp ce strangi cu mana de furtune pentru a facilita patrunderea antigelului, apoi umpli vasul de expansiune (pana la semn, evident), pornesti motorul cateva minute (ideal ar fi pana deschide termostatul), apoi il opresti, il lasi sa se raceasca si verifici din nou nivelul in vasul de expansiune.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Pe partea dreapta in airbox intra un furtun de la epuratorul de gaze.Putini vapori de ulei pot apare normal,daca este mare cantitatea inseamna nivel prea mare de ulei sau uzura exagerata a segmentilor. La fel ca la antica Dacia scoti furtunul si vezi cat fum scoate in functionare. In ce priveste nivelul exista un surub pe cadru sub radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sebicozaurus : eu am patit acelasi lucru,,,

 

-posibile cauze : - prea mult ulei, peste nivelul maxim admis

- garnitura (de la capacul de aluminiu din dreapta motorului) din jurul locului in care furtunul merge catre air box poate fi bulita,,,daca nu intelegi fac poza, ca am o garnitura de rezerva acasa, si iti indic cu o sageata locul cu pricina

- daca cantitatea de ulei din airbox este mica si se acumuleaza in timp, nu e o problema , este rezultatul vaporilor de ulei care trec prin acel furtun,,,trebuie doar sters uleiul din partea de jos a airboxului si gata

- am observat ca la mine se acumuleaza mai mult ulei cand filtrul este deja imbacsit de praf

-anul trecut am schimbat filtrul de aer inainte de a pleca intr-o excursie de 2000 km , din care 1000 km la dus, i-am facut dintr-o bucata, a 2 a zi m-am uitat la air box,,,era curat bec, de aici am facut legatura intre acumularea de ulei si gradul de imbacsire al filtrului

Mesaj completat

@: Pe partea dreapta in airbox intra un furtun de la epuratorul de gaze.Putini vapori de ulei pot apare normal,daca este mare cantitatea inseamna nivel prea mare de ulei sau uzura exagerata a segmentilor. La fel ca la antica Dacia scoti furtunul si vezi cat fum scoate in functionare. In ce priveste nivelul exista un surub pe cadru sub radiator.

 

 

 

ai dreptate, eu am repetat ideea, fara sa fi remarcat raspunsul tau pt acesta problema,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Eu m-am intristat rau de tot,azi am incercat sa o pornesc,da niste semne dar se opreste repede. Inainte consuma mult,am curatat carb. am coborat complet acele de dozaj si am schimbat bujia,era un ngk7 si am bagat ngk8 ca in carte. Mai incerc maine cu bujia veche apoi ridic acele alea.

Mesaj completat

A,cum fac sa reduc consumul,cat pot sa reduc jiglerele? Sa blochez un carburator si sa merg numai cu unul? Stie cineva o smecherie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pornit-o dupa o luna si jumate,,,cu ajutorul unei baterii de la masina, bateria motociletei fiind cam descarcata ,,, nu prea avea putere

a luat-o dupa 4 butoane, apoi am facut circuit pe liviu rebreanu - pana la intrarea in A2, de cateva ori dus intors , sa se mai dezmorteasca,,,

vezi poate e bateria slaba si n-are putere sa invarta,,,dupa o asa iarna,,,!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Haywood Yablomme

Bleah,am pus la loc bujia veche,am desfacut carburatoarele,totul ok numa vointa de viata nu e. Scanteia pare ok,poate e infundat ceva la soc dar am verificat si acolo,am suflat..... Maine iau bateria de la masina,ca azi nu mai e timp. Azi am aflat cum se demonteaza corect carburatoarele: scoti surubelele alea mici de pe airbox,bagi mana in airbox si scoti piesa de plastic care tine binoclul umflat pe buza airboxului apoi scoti binoclul (cel dintre carb si airbox).

Mesaj completat

Gata,s-a rezolvat,carburatorul asta are o zona de preparare a amestecului pentru soc,cam acolo unde intra cablul de soc. Asta isi ia benzina din pahar printr-un sorb cu o gaura f fina care e bagat in suportul plutitorului din carb stanga. Numa astia de la meteo-s de vina ca dau cu zapada si nu putem sa iesim cu mobrele si se impute benzina in ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...