Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E reglajul intinzatorului de distributie. Boala veche,cam toate curg pe acolo.

A .. n am avut probleme cu ala ..In schimb a mea a reusit performanta sa scoata ulei pe inbinarea galeriilor.

Cand am cumparat o , vanzatoru a omis sa mi spuna ca din cauza garniturii de la capacul din dreapta (care trebuia schimbata) si a uleiului nepotrivit se adunase ulei in ctia filtrului de aer . Apoi , la un stopie fara voie , m a cuprins un sentiment de "bucurie" cand am vazut ca s a oprit vaca si nu mai pornea , si curgea ulei de pe unde nu mi inchipuiam c ar putea . :) "O gura " de ulei a trecut din cutie prin carburatoare pana n cilindru , apoi in evacuare si am afumat juma de oras pana s a ars ..asta dupa ce am trecut de panica pe care am tras o initial .. :blink:

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. E normal sa fie ulei filtru de ulei nu este mult dar nam vazut deloc pana acuma si cineva mia spus ca este normal sa nu depune praf pe filtru?

Jur ca n are sens ce ai zis :) Ulei pe filtru de aer?Banuiesc ca doar la asta poti sa te referi.In cutia filtrului de aer?Sau ?Daca i vba de ulei in cutia filtrului de aer e normal sa fie intr o f mica masura adunat pe o perioada mare de timp.Daca ai mai mult si n ai lasat motocicleta ntr o parte in ultima vreme si nici nu o forjezi in draci nu mai e normal .

Ai un furtun cu un dop langa bascula sau langa suportu picior .Scoate l si o sa curga uleiu din cutia filtrului de aer .Pune dopu la loc si verifica daca se mai strange iar ulei .

Daca se strange in continuare ai de schimbat garnitura de la capacu din dreapta motorului (se cumpara o bucata de clingherit pe pui garnitura scoasa cu grija de pe motor.Desenezi si decupezi ca la lucru manual la scoala si inlocuiesti) si evident si uleiu (neaparat 5w40 trust me) .

DAAACA si dupa ce ai schimbat uleiu si garnitura se mai aduna ulei mult ..si nici de data asta n ai culcat moto si nici n ai forjat o fugi si fa i un test de compresie la un service .

 

Da mai mult ca sigur e garnitura + uleiu nepotrivit ..nu te panica.Uitam ..Uleiu mai ajunge acolo si n cazu n care cand i ai facut shimbul ai pus prea mult .

 

 

In alta ordine de idei ..Ce a mai facut pegasul la viata lui--> post-42466-1286998190_thumb.jpg :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jur ca n are sens ce ai zis :) Ulei pe filtru de aer?Banuiesc ca doar la asta poti sa te referi.In cutia filtrului de aer?Sau ?Daca i vba de ulei in cutia filtrului de aer e normal sa fie intr o f mica masura adunat pe o perioada mare de timp.Daca ai mai mult si n ai lasat motocicleta ntr o parte in ultima vreme si nici nu o forjezi in draci nu mai e normal .

Ai un furtun cu un dop langa bascula sau langa suportu picior .Scoate l si o sa curga uleiu din cutia filtrului de aer .Pune dopu la loc si verifica daca se mai strange iar ulei .

Daca se strange in continuare ai de schimbat garnitura de la capacu din dreapta motorului (se cumpara o bucata de clingherit pe pui garnitura scoasa cu grija de pe motor.Desenezi si decupezi ca la lucru manual la scoala si inlocuiesti) si evident si uleiu (neaparat 5w40 trust me) .

DAAACA si dupa ce ai schimbat uleiu si garnitura se mai aduna ulei mult ..si nici de data asta n ai culcat moto si nici n ai forjat o fugi si fa i un test de compresie la un service .

 

Da mai mult ca sigur e garnitura + uleiu nepotrivit ..nu te panica.Uitam ..Uleiu mai ajunge acolo si n cazu n care cand i ai facut shimbul ai pus prea mult .

 

 

In alta ordine de idei ..Ce a mai facut pegasul la viata lui--> post-42466-1286998190_thumb.jpg :blink:

am vrut sa scriu filtru de aer si iam schimbat uleiu de curand oricum iti multumesc o sa verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa scriu filtru de aer si iam schimbat uleiu de curand oricum iti multumesc o sa verific

Rectific .Daca o sa trebuiasca sa schimbi garnitura , clingherit nu o sa mai gasesti c a fost "retras" de pe piata fiind considerat cancerigen.Trebuie sa cauti marsit. Cauta n magazine cu piese de camioane..tractoare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveam ce sa masor era ok. Poza aia e luata dintr-un site si am pus-o aici pentru a indica despre ce furtun e vorba.

 

In cazu asta cred ca se cam exclud garnitura de chiuloasa , semeringu de la pompa si capacul radiator .Cand schimbi antigelul pt iarna (sper ca stii ca trebuie sa ceri antigel fara silicati) aeriseste bine instalatia .Eu sunt genu mai paranoic si cand schimbam antigelu chiar inclinam motocicleta dintr o parte n alta si apoi iar strangeam de furtune ca sa fiu SIGUR ca nu ramane aer :D .

 

 

 

Nu era mai simplu sa l masori direct?

 

Mesaj completat

Acum vin si eu cu o intrebare .Stiu ca gs500 are n dotare mikuni bst33 exact ca pegasoul si exact ca pegasou , motorizarile difera ca putere .Diferenta e ca pentru pegaso nu se gasesc kituri de reparatie carburatoare , iar pentru gs500 se gasesc kituri de reparatie pentru puteri intre 27 si 46 de cai .

Avand in vedere diferenta de cilindree dintre gs si pegaso , respectiv 500 si 650 , ce o rezulta daca pui pe carburatoarele de pegaso kit de reparatie (cui pontou,etc,etc) de gs de 500cm3 si 46 de cai!? :D

 

Hai..ceva useri cu mai multa experienta mai activeaza p aici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva lichidul de racire de pe Pegaso?

Imi spune cineva cum se procedeaza?

Cat lichid intra si cum se face amestecul cat la % antigel si cat apa, de asemenea ce antigel ca la masina?

 

Procedura de schimb lichid de racire ti e descrisa si n manualu de reparatie pe care n ar fi rau sa l citesti , mai ales ca ntrebi daca antigelu e "ca la masina" .Eu unu nu mai tin minte cantitatea exacta de lichid da si aia i de gasit in manual .In principiu cantitatea exacta nu prea conteaza pt ca vasu de expansiune se umple pan la semn si n radiator torni pana se umple , dupa care aerisesti strangand de furtune si iar torni ..si iar aerisesti si iar torni pana nu mai iese aer cand strangi din furtune .Altfel apar probleme :laugh:

Antigel cumperi fara silicati(app ..era scris si n postu imediat de deasupra ta tot de catre mine) ..sau "pentru radiatoare aluminiu" Procentaju de amestec este precizat pe bidon, si este bine sa l urmezi indeaproape pentru ca antigelul nediluat ingheata mai repede decat cel diluat corespunzator .Se mai gaseste si antigel gata preparat .

Spor la treaba si succese nebanuite .

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici iarna nu repara lumea mobrele?

 

vine frigul preturile scad :thumbup:

 

mai am piesele ce urmeaza:

 

Rezervor = 300lei

 

Tobe = 200lei

 

Carene spate = 300lei

 

Saua = 150lei

 

Electromotor = 250lei

 

Etrier fata spate = 150lei/buc

 

bobina inductie bujie = 150 lei

 

scarite spate = 100lei

 

Roata spate = 300lei

 

Bascula = 200lei

 

Toate pisele se pot ridica din Cluj sau se pot trmite prin Curier!

 

YM: brogdan2000

tel: 0765214203

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

 

 

Stiti cumva ce rulmenti sunt la jug la modelele din '94 si '98. Am cautat prin linkurile cu manuale dar sunt amanuntite numai pentru motor.

Cam cum se comporta Pegaso pe forestiere?

 

Gabi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Cam cum se comporta Pegaso pe forestiere?

 

Gabi

Uite ce am gasit la pagina 4

Salut!Eu nu am mers hard-enduro cu el,nu cred ca a facut-o cineva,dar am mers pe malul Argesului cu el,pe iarba,noroi,sleauri,etc.Se comporta destul de bine,e suficient de stabila,cu conditia s-o tii la verticala si sa nu intri rau cu ea in noroi sau nisip.De asemenea,trebuie sa ai ceva spatiu de manevra cu ea,nu poate lua viraje f stranse si nici nu poate merge foarte repede pe drum rau,nu e construita pt asa ceva.Este foarte manevrabila insa in oras si se descurca excelent pe drumuri rele (am mers cam 200 km pe drum de tzara sub orice critica,am prins si 100 km/h si mergea impecabil,nu te zdruncina).In rest,ce sa zic,e un motor mai mult decat ok,manevrabila in oras,stabila la drum lung (desi te cam furnica de la vibratii la mai mult de 120 si te doare dosul de la sa),ok pe drum prost,cu gropi sau neasfaltat.Daca vrei sa-ti iei,te incurajez sincer,dar iti spun un lucru:motoru asta nu stie un lucru si anume nu e motor de viteza.V max e de vreo 160-170 km/h,dar atat.Daca vrei viteza mai mare,ia-ti altceva.Sper ca ti-am fost de ajutor.Bafta multa si numai bine
Editat de akybo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi am gasit suport bord pt a mea la 50 de ron , asa ca daca vrea cineva suport bord tot pt pegaso dar pt model ante '97 , il vand..evident..la pretu cu care l am luat p asta ..50 de ron :D Mail la petregeorgian@yahoo.com sau pm . Mai am nevoie de niste preturi de bun simt pt o semnalizare stanga fata si un parbriz pt pegas dupa 97 .Oferte?

Mesaj completat

rectific ..semnalizare DREAPTA fata .. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este, am ajuns s-o fac si p-asta si acum cand se prezinta cel mai bine.....se vinde motoreta.....uf :D

 

APRILIA PEGASO ML00 1999

 

- 650cmc, 50cp, neagra, inmatriculata in Buc. ITP pana in 2012 -

 

- Proaspat vopsita in negru lucios, rotile au fost si ele vopsite doar pe jante.

- Are 50.000km la bord si se prezinta intr-o stare foarte buna. I-am facut o revizie generala in care am schimbat tot ce inseamna rulmenti, bucse, lagare la jug, roti, bascula, amortizor spate.

- Furca are uleiul schimbat impreuna cu semeringurile de ulei si praf.

- Placutele de frana fata-spate sunt noi, furtun de frana tip racing pe spate.

- Partea electrica a fost pusa la punct, releul de incarcare a fost mutat in spate cu un ventilator destul de bun montat deasupra.

- Uleiul si filtrele de ulei si aer noi

- Bendixul a fost schimbat cu unul nou,carburatorul reglat si curatat, supapele au fost curatate si rectificate

- Pistonul se prezinta intr-o situatie foarte buna cu un grad de uzura foarte mic

- Bateria are un an dar este in conditii bune.

- Kitul de lant si pinioane are in jur de 500km, lantul mereu curatat si uns

- Are topcase mare de 44l si cele doua sidecases, toate originale Aprilia

- Anvelopa fata este noua de tip Mitas si anv. spate este 70% ok

 

*Este o motocicleta cat se poate de serioasa si de buna atat in oras cat si in afara si se prezinta ca si noua. Pret: 1900euro

 

Se poate vedea in Bucuresti. Cristi Constantin Tel: 0747 90 60 30

 

....asa ca daca va tenteaza o motoreta buna let me know

post-3727-1288096605_thumb.jpg

post-3727-1288096614_thumb.jpg

post-3727-1288096627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios ce v-a facut sa alegeti Pegaso 650 fata de alta motocicleta?

 

Trebuia sa ncepi prin a raspunde tu . :D

Eu unu cand faceam scoala de soferi am vazut din masina un Pegaso si i am zis instructorului ..Uite d asta vreau sa mi iau !!

Si cand am terminat scoala nu mi am luat dinaia..ci EXACT pe aia pe care o vazusem atunci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...