Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare. Am o problema (bineinteles). Cand dau la automat se aude ca se invarte ceva dar nu misca pistonul. Sa inteleg ca sa dus bendixul/flywheel/ cum io mai spune? Si bineinteles ca am mai incercat de vreo 3-4 ori si sa apucat sa faca un zgomot metalic oribil probabil su imprastiat ceva piese prin interior ;)). So, care stie ce naiba are? va multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ aripi

Din ce spui tu, suna a flywheel. Trista veste...

Daca te consoleaza cu ceva... macar e iarna si ai timp pana in primavara sa desfaci motorul.

Citeste aici, pe topic, ce presa iti trebuie si cum se face operatiunea asta.

Mai mult ca sigur gasesti pe cineva in cluj care are tot ce trebuie.

Tine-ne si pe noi la curent cu "evolutia", preturile (cu cat si unde ai gasit piesa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, cam jumatate de litru de antigel si cam tot atata apa distilata.

Capacitatea sistemului de racire e de vreo 1,4l... dar e cam greu sa il golesti pe tot (ramane mult lichid in motor chiar daca scoti radiatorul cu totul).

Eu am golit radiatorul complet, am schimbat termostatul care e in partea de jos a motorului si mi-a intrat fix un litru de antigel+apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, cam jumatate de litru de antigel si cam tot atata apa distilata.

Capacitatea sistemului de racire e de vreo 1,4l... dar e cam greu sa il golesti pe tot (ramane mult lichid in motor chiar daca scoti radiatorul cu totul).

Eu am golit radiatorul complet, am schimbat termostatul care e in partea de jos a motorului si mi-a intrat fix un litru de antigel+apa.

merci pentru info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut comunitatea Pegasistilor ! (din care am facut si eu parte, nu cu mult timp in urma)

 

Am vandut Pegaso de ceva timp , dar nostalgia clipelor petrecute impreuna si cei peste 40.000 de Km

nu am sa-i uit niciodata. Am pastrat toate piesele, pe care le-am cumparat de-a lungul timpului,

pentru a le vinde actualului posesor dar, cum acesta nu este interesat sa-si achizitioneze piese de rezerva,

m-am hotarat sa le vand, la preturi pe care mi le-as fi dorit si eu, sa le gasesc, atunci cand aveam nevoie

sa cumpar.

Cand ma gandesc ca am dat o caruta de bani pentru toate piesele pe care acum vreau sa le vand, pe mai nimic,

ma doare sufletul dar, sunt fericit gandindu-ma la cel care, la fel ca si mine, acum cativa ani, cauta piese

pentru Pegaso si, nu gasea, iar cand le gasea trebuia sa faca un imprumut la banca pentru a le cumpara.

 

 

Lista pieselor, pentru Aprilia Pegaso 2 (se potrivesc si la Pegaso 3 ) :

 

 

- Baterie Varta 12V 14Ah (sigilata, in cutie) – 100

 

 

post-23554-1295561910_thumb.jpg

 

post-23554-1295561925_thumb.jpg

 

 

- Oil Seal Front Fork - Simeringuri furca (sigilate) - 30

 

 

post-23554-1295561993_thumb.jpg

 

 

- Bloc lumini+ cabluri - LH lights sel. Wwiring - 20

 

 

post-23554-1295561946_thumb.jpg

 

 

- Bloc pornire motor+cabluri - Start push button - 20

 

 

post-23554-1295561957_thumb.jpg

 

 

- Capac cos/oala ambreiaj - Springholder plate - 20

 

 

post-23554-1295561960_thumb.jpg

 

 

- Carburator - Carburettor (carburator complet + cablu soc) - 100

 

 

post-23554-1295561963_thumb.jpg

 

 

- Colector de admisie - LH intake manifold - 15

 

 

post-23554-1295561966_thumb.jpg

 

 

- Colector de admisie - RH intake manifold - 15

 

 

post-23554-1295561970_thumb.jpg

 

 

- Discuri ambreiaj cu capac si arcuri+ Rack shaft - Lined clutch disc with Springholder plate and Clutch spring + Rack shaft ( numai pe Rack shaft a dat cineva 100 lei – la pagina 215, user: banagamihai ) - 40

 

 

post-23554-1295561972_thumb.jpg

 

 

- Filtru ulei - Oil Filter (sigilat) - 15

 

 

post-23554-1295561978_thumb.jpg

 

 

- Furtun frana spate - Rubber pipe (sigilat, OEM) - 10

 

 

post-23554-1295561980_thumb.jpg

 

 

- Kit reparatii cablu turometru - Speedometer cable repair set (sigilat) - 15

 

 

post-23554-1295561983_thumb.jpg

 

 

- Oglinzi universale - Universal Mirrors - 20

 

 

post-23554-1295561989_thumb.jpg

 

 

- Regulator de tensiune - Voltage regulator - 100

 

 

post-23554-1295561998_thumb.jpg

 

 

- Rezervor lichid frana cu furtun - Brake oil tank complete - 20

 

 

post-23554-1295562001_thumb.jpg

 

 

- Mansoane + Throttle w/out hand grip (gratuit, celui care cumpara cel putin o piesa din lista prezentata)

post-23554-1295561986_thumb.jpg

 

 

 

Pot suna, in reteaua Orange, pe oricine doreste amanunte si imi lasa un PM cu numarul de telefon.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine suna ``posesori de aprilia pegaso scapati de ele!! `` ;)) am avut si eu doua la viata mea si nu mi-as mai lua modelul asta nici gratis,,e genul de motoreta care e buna doar cand merge dar cum toata lumea stie ca aprilia pe locul rezistentei se afla in top pe, penultimul loc dupa mobra s50 .... pe scurt: piese sumpe, consum mare,te lasa cand ti-e lumea mai draga... sau poate am avut e ginion sa am parte de doua harburi..... oricum, cea mai buna motoreta e cea pe care o ai :D .sanatate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau poate am avut e ginion sa am parte de doua harburi.....

Ceee va mai place la cate unu sa mancati castane ..si asa scade pretu "harburilor" astea de pegaso care culmea au acelasi motor ca si f650 la care se uita lumea ca la pomu laudat ..si daca nu ma nsel si cu ceva modele ktm.

Eu zic ca a fost o conspiratie din partea astora de la Aprilia care pt ei au facut o motocicleta de cac*at si pt bmw au facut una fiabila .Italienii astia cre ca s usor masochisti .

Chiar nu mi inchipui ce ghinion au avut aia care au facut 100.000 de km cu motoarele astea fara reparatii majore .

Oricum cred ca numa un roman poa sa claseze un motor austriac langa mobra .Si ca sa ti raspund si tie pamule ..DA.. ai avut doua harburi fugarite si neintretinute pt ca dupa ce ai avut o pe prima n ai invatat nimic . ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pamu, iti inteleg frustrarea cand vine vorba de Aprilia Pegaso 3, este un model cu multe probleme,

atat pe partea mecanica cat si electrica. Pegaso 2 insa, nu imparte aceleasi numar de probleme cu

care se confrunta sucesorul acestuia. Cu a mea, am parcurs peste 40.000 km, fara incidente majore.

Imi amintesc ca odata am avut probleme cu carburatia, care nu mai fusese reglata de vreo doi ani.

Era firesc sa-mi consume mult, ajunsese la 10% ! Dupa ce am curatat carburatoarele, mergea

cu 5.5-6.0%, consum mixt. Am constatat ca, multi dintre posesorii de Pegaso, sunt uimiti si, in acelasi

timp, extaziati , dupa ce fac o reglare si o curatare corecta a carburatoarelor, au si de ce, consumul

scade cu 30 pana la 40% ! Prin urmare, asta nu o putem pune la capitolul probleme, mai degraba

neglijenta, din partea detinatorilor.

O alta problema a fost cablul de ambreiaj, se rupea la circa 2-3 mii de km. Am cumparat unul OEM si

nu am mai avut probleme, a tinut peste 15.000 de km, si poate ca mai rezista, dar l-am schimbat,

preventiv, cu unul nou.

Cablu tahometrului si cel al kilometrajului se mai rup la un interval cuprins intre 10.000 si 20.000 de km.

Cu regulatorul de tensiune povestea este mai veche, o intalnim la majoritatea fabricantilor de motoare,

in cele mai multe cazuri la motoarele fabricate inainte de anul 2000, la cele fabricate dupa, frecventa

defectarii regulatorului este mai redusa.

Amortizorul central se defecteaza dupa cum iti este norocul: la 50.000 de km. sau, poate tine si peste

suta de mii.

Daca Pegaso 2 are cateva probleme, alegerea unui Pegaso 3 este o adevarata loterie.

 

Pentru cei care sunt posesori de Pegaso sau pentru cei care vor sa-si cumpere una, fiti optimisti, pentru

ca urmeaza si partea buna: motorul Rotax este booletproof. Rotax-ul trece de 300.000 de km fara reparatii

majore. Daca nu luam in discutie lantul de distributie, care trebuie schimbat la cel mult 100.000 km, si

reglarea supapelor, nu prea aveti treaba la motor inainte de 200.000 – 300.000 de km.

 

De departe cea mai mare problema a tuturor Aprilistilor ramane firma United Motors, dealer autorizat

Aprilia, la care, daca doriti (trebuia sa scriu: daca indrazniti) sa comandati o piesa ar fii bine sa o faceti

cu 2-3 luni inainte ca aceasta sa se strice. Cine nu poate intuii corect, sta pe bara un sezon pentru ca,

fara exagerare, o piesa comandata azi, ajunge cel mai repede in 6-7 saptamani dar sunt si situatii in

care puteti astepta si peste 3 luni. Din discutiile pe care le-am purtat cu reprezentantii acestei firme,

vina ar apartine italienilor care, trimit cu intarziere piesele comandate. Nu am aflat nici pana in ziua

de azi daca cei de la United Motors mint sau spun adevarul, cert este ca trebuie sa ai rabdare …

... multaaaaa rabdare pana iti vor sosii piesele din “indepartata” Italie. Fara gluma, nu este un banc, unii

dintre cei care au scris pe acest forum si-au vandut motoarele in timp ce asteptau sa le vina piesele.

 

A, si inca ceva , United Motors nu importa decat piese pentru Pegaso 3.

 

 

To Rotax or not to Rotax: That is the question

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pamu, iti inteleg frustrarea cand vine vorba de Aprilia Pegaso 3, este un model cu multe probleme

Partea asta din postul tau e o prostie . Pegaso 3 are acelasi motor , suspesie fata(nu stiu de spate) , carburatie , frane..si multe altele.. ca pegaso 2.Nu exista rotaxuri cu probleme .Exista rotaxuri forjate si prost intretinute.

Si stii cat de simple s cele mai comune moduri in care meseriasii pun pe chituci motoarele astea ?Aerisirea proasta a instalatiei de racire , tentativele de pornire cu bateria insuficient incarcata , tinutu motorului peste 6000rpm si folosirea unui ulei de alta specificatie decat cea data de producator.

Eu am un cube din 99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea asta din postul tau e o prostie . Pegaso 3 are acelasi motor , suspesie fata(nu stiu de spate) , carburatie , frane..si multe altele.. ca pegaso 2.Nu exista rotaxuri cu probleme .Exista rotaxuri forjate si prost intretinute.

Si stii cat de simple s cele mai comune moduri in care meseriasii pun pe chituci motoarele astea ?Aerisirea proasta a instalatiei de racire , tentativele de pornire cu bateria insuficient incarcata , tinutu motorului peste 6000rpm si folosirea unui ulei de alta specificatie decat cea data de producator.

Eu am un cube din 99.

 

 

Afirmi ca o parte a postul meu este o prostie, sustinand ca:

 

1. „Pegaso 3 are acelasi motor …”

 

Motorul de Pegaso Cube ML sau MX (Pegaso 3) nu este acelasi, cu cel de Pegaso GA (Pegaso 2) , sunt similare

din multe puncte de vedere dar nu sunt identice, acest lucru ti-l poate confirma un mecanic moto. Sunt diferente

vizibile chiar si la exterior, una dintre ele este repozitionarea cablului tahometru (turometru).

 

2. „ …suspesie fata(nu stiu de spate) ”

 

Suspensia fata este si ea modificata, se poate observa in link-urile de mai jos.

Amortizorul central (spate) este modificat total dar, la capitolul fiabilitate, sunt identice: se defecteaza intre 50.000

si 100.000 de km.

 

3. „… carburatie”

 

Carburatorul Mikuni pare a fi identic.

 

4. „… frane …”

 

Da, si sistemul de franare este modificat.Aprilia a utilizat etriere Grimeca in primele modele, incepand cu Pegaso Cube

se lucreaza cu Brembo. Placutele de frana nu sunt compatibile, iata si de ce:

 

Extras din catalogu Ferodo - MOTORCYCLE PADS & SHOES 2009-2010

PEGASO 650 650 1991 _ 1995 FDB782

PEGASO 650 650 1996 FDB2018

PEGASO 650 650 1997 _ 2005 FDB2006

 

Sistemul electric este schimbat, sistemul de racire reproiectat, cdi-ul, regulatorul de tensiune are alti conectori, cadrul,

bascula, si multe altele, pe care nu le-am enumerat. Toate acestea au suferit modificari.

Chiar si un banal cablu de tahometru este modificat, nu se potrivesc nici lungimea si nici prinderile.

 

5. „Nu exista rotaxuri cu probleme”

 

Ca Motorul Rotax 655 este un motor fiabil, este una, dar, sa afirmi ca nu exista rotaxuri cu probleme, este deja prea mult,

sau, cine stie? Poate ca ma insel eu, o fii coborat Dumnezeul motoarelor pe pamant si eu inca nu am aflat. In lumea moto

sunt convins ca, in timp, vei gasii producatori cu motoare la fel de performante sau poate chiar mai performante decat Rotax.

 

6. „Exista rotaxuri forjate si prost intretinute”

 

Da, aici ai punctat foarte bine, asa este ! Multi dintre cei care isi cumpar un Pegaso, la un moment dat, o confunda cu Hayabusa.

La capitolul mentenanta, sunt foarte putini motociclisti care isi intretin motocicleta ca la carte, lipsa banilor, a timpului,

a cunostintelor si nu in ultimul rand indolenta isi spun cuvantul.

 

Pentru a fii mai concludent, in sustinerea celor scrise mai sus, argumentez cu urmatoarele:

 

Aprilia Pegaso 2 – Model 1993-1996

 

http://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Ap...3&L=AP_PEG5

 

Aprilia Pegaso 3 – Model 1997-2000

 

http://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Ap...8&L=AP_PEG2

 

Geo C.P., nu am scris acest post pentru a demonsta ca nu ai dreptate, in legatura cu diferentele dintre Pegaso 2 si Pegaso 3.

M-am gandit la acei proaspeti posesori de Pegaso care, in lipsa de informatii, inghit (teoretic), fiecare cuvintel scris aici, pe forum,

neavand inca posibilitatea de a disocia informatiile corecte de cele gresite. In cele din urma, urmand informatiile postate aici, unii

dintre ei vor arunca banii pe piese si subansamble care nu se vor potrivii si, in cel mai bun caz, le vor vinde la jumatate de pret.

 

Orice idei sau comentarii constructive sunt binevenite.

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pamu, iti inteleg frustrarea cand vine vorba de Aprilia Pegaso 3, este un model cu multe probleme,

atat pe partea mecanica cat si electrica. Pegaso 2 insa, nu imparte aceleasi numar de probleme cu

care se confrunta sucesorul acestuia. Cu a mea, am parcurs peste 40.000 km, fara incidente majore.

Imi amintesc ca odata am avut probleme cu carburatia, care nu mai fusese reglata de vreo doi ani.

Era firesc sa-mi consume mult, ajunsese la 10% ! Dupa ce am curatat carburatoarele, mergea

cu 5.5-6.0%, consum mixt. Am constatat ca, multi dintre posesorii de Pegaso, sunt uimiti si, in acelasi

timp, extaziati , dupa ce fac o reglare si o curatare corecta a carburatoarelor, au si de ce, consumul

scade cu 30 pana la 40% ! Prin urmare, asta nu o putem pune la capitolul probleme, mai degraba

neglijenta, din partea detinatorilor.

O alta problema a fost cablul de ambreiaj, se rupea la circa 2-3 mii de km. Am cumparat unul OEM si

nu am mai avut probleme, a tinut peste 15.000 de km, si poate ca mai rezista, dar l-am schimbat,

preventiv, cu unul nou.

Cablu tahometrului si cel al kilometrajului se mai rup la un interval cuprins intre 10.000 si 20.000 de km.

Cu regulatorul de tensiune povestea este mai veche, o intalnim la majoritatea fabricantilor de motoare,

in cele mai multe cazuri la motoarele fabricate inainte de anul 2000, la cele fabricate dupa, frecventa

defectarii regulatorului este mai redusa.

Amortizorul central se defecteaza dupa cum iti este norocul: la 50.000 de km. sau, poate tine si peste

suta de mii.

Daca Pegaso 2 are cateva probleme, alegerea unui Pegaso 3 este o adevarata loterie.

 

Pentru cei care sunt posesori de Pegaso sau pentru cei care vor sa-si cumpere una, fiti optimisti, pentru

ca urmeaza si partea buna: motorul Rotax este booletproof. Rotax-ul trece de 300.000 de km fara reparatii

majore. Daca nu luam in discutie lantul de distributie, care trebuie schimbat la cel mult 100.000 km, si

reglarea supapelor, nu prea aveti treaba la motor inainte de 200.000 – 300.000 de km.

 

De departe cea mai mare problema a tuturor Aprilistilor ramane firma United Motors, dealer autorizat

Aprilia, la care, daca doriti (trebuia sa scriu: daca indrazniti) sa comandati o piesa ar fii bine sa o faceti

cu 2-3 luni inainte ca aceasta sa se strice. Cine nu poate intuii corect, sta pe bara un sezon pentru ca,

fara exagerare, o piesa comandata azi, ajunge cel mai repede in 6-7 saptamani dar sunt si situatii in

care puteti astepta si peste 3 luni. Din discutiile pe care le-am purtat cu reprezentantii acestei firme,

vina ar apartine italienilor care, trimit cu intarziere piesele comandate. Nu am aflat nici pana in ziua

de azi daca cei de la United Motors mint sau spun adevarul, cert este ca trebuie sa ai rabdare …

... multaaaaa rabdare pana iti vor sosii piesele din “indepartata” Italie. Fara gluma, nu este un banc, unii

dintre cei care au scris pe acest forum si-au vandut motoarele in timp ce asteptau sa le vina piesele.

 

A, si inca ceva , United Motors nu importa decat piese pentru Pegaso 3.

 

 

To Rotax or not to Rotax: That is the question

o ``mica`` lista cu problemele si piesele schimbate la cele doua pegaso pe care le-am detinut : vasul de expansiune a crapat, garnitura de chiuloasa schimbata( defectul era din fabrica,a fost montata prost si a cedat), bendixul facut praf, starterul ars,intinzatorul lant distributie scapa ulei k la balamuc, tija de amreaj)cea care apasa discurile, i-au cedat dintii, cablul e ambreaj l-am schimbat (rupt) , CDI-ul prajit . amortizorul spate nu-l mai pun pt. ca e piesea uzuabila (l-am schimbat si pe asta),. acum poate ma intelegeti de ce urasc modelul asta!! parte buna si placuta e cum se comporta la drum( asta atunci cand merge si nu te ,trezesti ca a mai picat o piesa) , are cuplu bun, este comoda , usor de manevrat si placuta k forma.... recomand japoneze :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca nu-s fiabile Pegasurile astea,eu am o vechitura din `93 si in aproape 10 000 km mi s-a rupt cablul de ambreiaj ,am fost nevoit sa schimb uleiul,sa curat carburatoarele,m-a lasat bateria ba chiar de foarte multe ori am fost nevoit sa pun benzina ceea ce e scandalos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca nu-s fiabile Pegasurile astea,eu am o vechitura din `93 si in aproape 10 000 km mi s-a rupt cablul de ambreiaj ,am fost nevoit sa schimb uleiul,sa curat carburatoarele,m-a lasat bateria ba chiar de foarte multe ori am fost nevoit sa pun benzina ceea ce e scandalos.

 

 

Cum, a ta merge cu benzina ? Ii pui benzina cand faci revizia sau doar cand schimbi placutele de frana ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Eu: relativ nou pe forum (de obicei citesc, nu prea ma bag in seama prea mult cu scrisul), dar si mai nou, proprietar de Pegas de 7 zile. Pegas din 1999 cu aproape 50000 de km, gri, gentutze + cutie centrala .....

Mi-a placut mult cum se impinge, acum un an, un F650 pe care am avut okazia sa-l testez, iar acum am dat peste un Pegas de care m-am indragostit datorita designului sau. Asa m-am trezit cu a doua capra in garaj, va fi foarte sexi sa tot manevrez masina si sa scot ba un motor ba altul, dar vedem noi la vara ce si cum. Am bagat peste 6000km anul trecut cu Dragstarul, nu pot sa zic ca e foarte comod, de aceea am achizitionat Aprilia, sa o testam la drumuri lungi. Oricum iubirea mare ramine Dragstarul, Pegasul va fi amanta pt "escapade piparate".

Sper sa ne si vedem prin coclaurii tzarii si sa avem vreme buna si asfalt curat.

Am dorit doar sa va salut si sa stiti ca a mai aparut un Pegas pe drumurile patriei noastre pline de gropi.

 

Fi-ti iubiti! (doar de babe de 18 ani!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor!

 

Eu: relativ nou pe forum (de obicei citesc, nu prea ma bag in seama prea mult cu scrisul), dar si mai nou, proprietar de Pegas de 7 zile. Pegas din 1999 cu aproape 50000 de km, gri, gentutze + cutie centrala .....

Mi-a placut mult cum se impinge, acum un an, un F650 pe care am avut okazia sa-l testez, iar acum am dat peste un Pegas de care m-am indragostit datorita designului sau. Asa m-am trezit cu a doua capra in garaj, va fi foarte sexi sa tot manevrez masina si sa scot ba un motor ba altul, dar vedem noi la vara ce si cum. Am bagat peste 6000km anul trecut cu Dragstarul, nu pot sa zic ca e foarte comod, de aceea am achizitionat Aprilia, sa o testam la drumuri lungi. Oricum iubirea mare ramine Dragstarul, Pegasul va fi amanta pt "escapade piparate".

Sper sa ne si vedem prin coclaurii tzarii si sa avem vreme buna si asfalt curat.

Am dorit doar sa va salut si sa stiti ca a mai aparut un Pegas pe drumurile patriei noastre pline de gropi.

 

Fi-ti iubiti! (doar de babe de 18 ani!)

 

 

 

Bine ai venit, unciu !

Sa le stapanesti sanatos pe amandoua ! Dupa cum bine spuneai si tu: “…pe drumurile patriei noastre pline de gropi.” iti vei indrepta atentia mai mult spre Pegaso. Dragstar Classic 650 este frumos, puternic, atrage privirile insa in timp iti subrezeste coloana.

 

Asfalt uscat !

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

la un moment dat am avut problema aceea cu inecatul.... am umblat umpic la robinet, si de-atunci l-am pornit de zeci de ori fara sa am probleme

insa a intervenit o noua problema

cand o pornesc (mai ales la rece) iese fum (de la ghidon de-acolo... de undeva deasupra radiatorului iese, dar nu stiu de unde provine) si un miros.de..... ulei sau apa incinsa.. un miros deranjant

ce poate fi ?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

la un moment dat am avut problema aceea cu inecatul.... am umblat umpic la robinet, si de-atunci l-am pornit de zeci de ori fara sa am probleme

insa a intervenit o noua problema

cand o pornesc (mai ales la rece) iese fum (de la ghidon de-acolo... de undeva deasupra radiatorului iese, dar nu stiu de unde provine) si un miros.de..... ulei sau apa incinsa.. un miros deranjant

ce poate fi ?

mersi

Ulei si apa care se evapora de la caldura motorului. Nu stiu cum ii la Pegaso, dar la al meu busonul de ulei este sus, intre rezervor si jug-ul superior. Cand fac schimbul oricat m-as chinui mai curge niste ulei pe langa si scoate fum cand se scurge pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

la un moment dat am avut problema aceea cu inecatul.... am umblat umpic la robinet, si de-atunci l-am pornit de zeci de ori fara sa am probleme

insa a intervenit o noua problema

cand o pornesc (mai ales la rece) iese fum (de la ghidon de-acolo... de undeva deasupra radiatorului iese, dar nu stiu de unde provine) si un miros.de..... ulei sau apa incinsa.. un miros deranjant

ce poate fi ?

mersi

 

 

Aceasta problema dispare atunci cand ai radiatorul de apa(racire) curat. Ceea ce ti se intampla tie mi s-a intamplat si mie dupa ce am mers cu moto pe vreme urata. Acelasi lucru se mai intampla si la Kawa Vesys din aceleasi motive. Mizeria care ramane intre aripioarele de racire ale radiatorului dau acest "defect". In alta ordine de idei poate sa fie si alte scurgeri al motorului care sa imi scape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...