Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Sa spun de la inceput ce sa intamplat

Am spalat motoru mia intrat apa in carburatoare si de atunci ea nu a mai mers normal,numai statea la relatiu doar cu socu tras, iam desfacut surubu de golire sa iasa apa din carburatoare si deageaba tot aceasi problema si mai se auzea un ,,fasait'' dupa care am fost la un ,,mester''pe care mam abtinut sa nu-l trosnesc si am gasit un baiat care mia explicat cum din cauza mersu lu' prost al carburatoarelor care numai erau in parametri si da dea niste rateuri de toata frumesetea temperatura explozie e mai mare decat cea normala si fisureaza bujie. Rezolvarea a fost dat jos carburatoarele sicuratate sincronizate reglate si imi porneste mai bine ca niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adica ii dau a 5-a si o tin in 4000ture.atunci intrerupe cel mai rau.cand ii dau gaz merge ok,trage...cand o tin constant in turatii parca se rupe :|

Mesaj completat

adica ii dau a 5-a si o tin in 4000ture.atunci intrerupe cel mai rau.cand ii dau gaz merge ok,trage...cand o tin constant in turatii parca se rupe :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica ii dau a 5-a si o tin in 4000ture.atunci intrerupe cel mai rau.cand ii dau gaz merge ok,trage...cand o tin constant in turatii parca se rupe :|

Cand o tii accelerata tare merge, adica nu ramane fara benzina la acceleratii bruste, deci pica varianta cu nivelu reglat gresit, si nici jiclerul principal nu poate sa fie infundat.

Cand ai desfacut carburatoarele ai insistat si cu curatatu jiclerului secundar?Ala este responsabil pt plaja aia de turatii, de mana cu valva aia in care sta acu ala care atarna in carburator. Sper c apreciezi termenii tehnici. :wacko:

Mai tre sa fii pe faza si la gaurelele alea pe care ti le am incercuit in poze, sa nu fie infundate,

post-42466-1302893287_thumb.jpg

la garnitura de la capacu inferior, in special partea aia rotunda, care trebuie sa etanseze calumea,

post-42466-1302893330_thumb.jpg

la traseele dintre jiclerul principal si locu ala cu gaurele la care nu stiu cum sa i zic, sa nu fie infundat,

post-42466-1302893382_thumb.jpg

si lafel pentru cel pana la surubul pt reglajul amestecului.

post-42466-1302893466_thumb.jpg

Dupa care nu ti mai ramane decat sa verifici daca mai sunt intregi oringurile suruburilor pentru reglajul amestecului.

post-42466-1302893594_thumb.jpg

P asta nu l am mai fotografiat pt ca ale mele s un exemplu de asa nu, motiv pt care mi faceau si figuri carburile.

 

Offtopic: Poate verifica un admin care e problema pt care la ultimele doua replyuri mi au venit 45 de emailuri.

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret crect pt ce vad in poza. Poate mai citesc si altii care si vand motoarele sub valoarea reala si isi dau seama ca de fapt ei fac piata nu o criza imaginara.

Inc o data. S aveti grija unu de altu. Si daca ai intrebari, in masura n care pot sa te ajut, simte te liber sa folosesti si PM u.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai descoperit ceva.imi tot duduia in filtru de aer ,in cutie sa auzea de parca da cu tunu.cand m-am uitat,plasticul ce tine filtrul de aer(eu am burete) este topit pe o mica parte.aveti idee de ce???i-am schimbat si bujia si tot asa face.intre 4000-5000 ture face urat rauuu,Ma dispera ! :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti.De scurt timp sunt posesorul unui cal inaripat 650ie :laugh: Trage ca nebuna pacat ca pe unde rulez eu bate mereu un vint nebun :wacko: si este cam instabila.Oricum asfalt uscat si bafta multa.

 

 

Bine ai venit, ai facut o alegerebuna!

 

Eu o am pe a mea de 2 ani, model 2002, si au rezolvat multe robleme pe care le aveau

modelele anterioare (98-2000).

Sa o stapanesti sanatos!

 

P.s. Din ce oras esti?

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu poate sa ma ajute careva? :(

in curand o sa te lase cdi-ul !! plasticul este topit datotita rateurilor,LA anumite turatii da scanteia mult mai devreme iar admisia se transforma in evacuare pt ca nu apuca sa se inchida supapele, si in felul asta ajungi sa ai doua evacuari . ca sa fi 100% sigur inceArca sa faci o proba cu un alt cdi (de la un amic,cunostita ceva..) si eu am patit la fel pe vremea cand avem pegaso. bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pentru un prieten

 

unde se poate gasi de cumparat sau cine poate confectiona un kit de coborare spate pentru o Aprilia Pegaso 650 modelul nou 2009

 

va rog un pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am nevoie urgent de o pompa de frana spate, nu mai am stop pe frana si pe 24 luna asta expira ITP-ul. Mai caut si sticla de la semnalizarile fata si sticla stopului (sau chiar stopul cu totul). Aveti idee unde gasesc? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De CDI habar nu am,geamurile de semnalizatoare stiam de pe aici ca ar fi la fel ca pe scuter,e un magazin de piese de scutere italiene pe Lizeanu iar pentru stop pe frana de picior recomand microintrerupator extern.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pentru un prieten

 

unde se poate gasi de cumparat sau cine poate confectiona un kit de coborare spate pentru o Aprilia Pegaso 650 modelul nou 2009

 

va rog un pm

nu stie nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit, ai facut o alegerebuna!

 

Eu o am pe a mea de 2 ani, model 2002, si au rezolvat multe robleme pe care le aveau

modelele anterioare (98-2000).

Sa o stapanesti sanatos!

 

P.s. Din ce oras esti?

 

B.

Salut multumesc pt urari dar cred ca motocicleta m-a ales pe mine!Oricum a fost un cadou.Nu mai locuiesc in Romania sunt in Belgia intru-n orasel la 25km de Franta si 60km de Olanda de aici si problemele legate de vint....Poate stie cineva daca se poate monta un parbriz mai mare ca sunt ca o corabie :( in deriva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in curand o sa te lase cdi-ul !! plasticul este topit datotita rateurilor,LA anumite turatii da scanteia mult mai devreme iar admisia se transforma in evacuare pt ca nu apuca sa se inchida supapele, si in felul asta ajungi sa ai doua evacuari . ca sa fi 100% sigur inceArca sa faci o proba cu un alt cdi (de la un amic,cunostita ceva..) si eu am patit la fel pe vremea cand avem pegaso. bafta !

revin.cat e rece merge ok.cand se incalzeste(dupa 1 km) incepe distractia :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mira ca nu ti-a topit inca membranele de la carburi,ar trebui sa stai cuminte si sa nu mai umbli cu ea.

De fapt daca ma gandesc bine ar trebui sa-ti fac eu o vizita cu CDI-ul meu,problema e doar de program.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mira ca nu ti-a topit inca membranele de la carburi,ar trebui sa stai cuminte si sa nu mai umbli cu ea.

De fapt daca ma gandesc bine ar trebui sa-ti fac eu o vizita cu CDI-ul meu,problema e doar de program.

daca o tin subturata merge brici :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...