Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar tare. Omul are tot ce trebuie in materie de scule si toate "auxiliarele": vaseline de tot felul, loctite...

periute de dinti gramada... si mai ales RABDARE SI MIGALA.

Mi-ar placea un garaj asa... si mult timp si bani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat ieri placutele de pe spate la troaca mea si constat ca dupa 2-3 km si cateva franari, discul de incalzeste foarte tare. Si cel de pe fata e cald dar parca nu asa tare. Inteleg ca cel de pe fata e mai mare si disipa mai bine caldura da parca diferenta e prea mare intre ele.

Placutele pe care le-am pus s-au potrivit perfect doar ca nu au acele clamute de fixare in spate.

Am pus aspecul incalzire pe faptul ca sunt noi si nu s-au dat inca dupa rizurile de pe disc.

E normal sau trebuie sa-mi fac probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare atentie, pe spate discul se incalzeste excesiv si asta duce la fierberea lichidului de frina sau/si dilatarea furtunului de frina...care impreuna duc la scaoterea din uz a frinei spate. Ca si remediu incercati sa folositi lichid de frina cu punct termic de fierbere cit mai ridicat si inlocuirea furtunelor cu altele cu invelis metalic. In caz ca in timpul mersului aveti nenorocul sa vi se blegeasca pedala de frina, folositi cu incredere frina de motor odata cu frina fata (frina de motor fiind foarte eficace la modelele monocilindru). :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am schimbat ieri placutele de pe spate la troaca mea si constat ca dupa 2-3 km si cateva franari, discul de incalzeste foarte tare. Si cel de pe fata e cald dar parca nu asa tare. Inteleg ca cel de pe fata e mai mare si disipa mai bine caldura da parca diferenta e prea mare intre ele.

Placutele pe care le-am pus s-au potrivit perfect doar ca nu au acele clamute de fixare in spate.

Am pus aspecul incalzire pe faptul ca sunt noi si nu s-au dat inca dupa rizurile de pe disc.

E normal sau trebuie sa-mi fac probleme?

Ai curatat pistonasul de la frana spate? Etrierul? Cand ai impins inapoi pistonul, capacul de la rezervorul de lichid era deschis? Daca nu, probabil placutele noi sunt sub tensiune si fara sa atingi pedala. In cazul asta se vor uza excesiv (in max 1000km nu mai ai placute).

 

Solutie: desfaci capacul de la rezervorul franei spate. Daca da pe dinafara, scoti ceva lichid de acolo sau aerisesti pana scade nivelul pe la jumatea paharului. Apoi pui capacul si dai o tura sa vezi daca se mai incinge.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala a fost ca n-am desfacut capacelul cand am impins pistonasul la loc. M-am prins dupa ce am pus placutele noi si dupa aceea am desfacut capacul. Era putina presiune da nu in exces. Si lichidul s-a ridicat 1-2 mm (ochiometric e in limite ok). Cu capacul desfacut am apasat de cateva ori frana si apoi l-am pus la loc. Cu etrierul pus am presat putin pistonasul astfel incat sa departez putin placuta de disc si nu a revenit singura la loc. La actionarea pedalei placuta preseaza ok.

Azi am verificat temeperatura ambelor discuri si nu am mai simtit diferenta chiar asa mare. Spatele e o idee mai cald dar pun asta pe seama faptului ca placutele inca nu s-au dat dupa disc.

Multumesc pentru informatii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ mariann

 

Sigur gasesti motor complet la pret decent.

Daca ai mai multe piese de schimbat la motor si la cutie, ia in calcul si inlocuirea motorului cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca, daca am socul tras si franez brusc cu fata (mai exact atunci cand se lasa botul motocicletei) se opreste motorul. :scratch:

 

Cand e motorul cald, turatia de relantiu e pe la 1400, iar cu soc e pe la 3000, motorul merge rotund, nu da in nas. Daca e rece, fara soc da sa moara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu e in toate mintile. Merge corect.

E adevarat ca i-as mai da putina benzina (macar jumatate de tura din suruburile de amestec).

Intotdeauna pornesc mobra cu socul tras. Indiferent de temperatura de afara.

Tin socul pana se ridica acul pe la 60 de grade.

Asa mi-a spus si fostul proprietar... si chiar asa merge cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca, daca am socul tras si franez brusc cu fata (mai exact atunci cand se lasa botul motocicletei) se opreste motorul. :scratch:

 

Cand e motorul cald, turatia de relantiu e pe la 1400, iar cu soc e pe la 3000, motorul merge rotund, nu da in nas. Daca e rece, fara soc da sa moara.

Salut,verifica mufa care intra in contact ca si eu am patit la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar un termostat pentru un pegaso de 650 cod motor GA fabricatie din 92-96. Daca are cineva sau stie de unde as putea achizitiona as ramane recunoscator pe viata :grinbandit: . Cred ca se potriveste si de pe modelul urmator fabricat din 1997.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am vazut in poza explodata de pe real-oem se pare ca cel de BMW difera prin forma cat si prin pozitionare. Oricum multumesc pentru indrumare.

Se potriveste cel de la modelul 97 (daca ai tot Rotax 655), dar nu se potriveste cel de la BMW pentru ca ala e pe furtun, iar asta este in spatele pompei de apa...

Aveau la United Motors, eu mi-am luat pentru Pegaso IE cu 208 lei, si l-am schimbat preventiv...

Ce a patit termostatul tau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul a ramas blocat pe deschis si mi se incinge motorul. De cand pornesc motorul imediat mi se incalzeste tot radiatorul si nu reuseste sa-mi raceasca decat daca merg la viteze mai mari peste 60 km/h. Daca merg in oras se incinge si nu vreau sa ard garnitura. Au pe stoc la united motors?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul a ramas blocat pe deschis si mi se incinge motorul. De cand pornesc motorul imediat mi se incalzeste tot radiatorul si nu reuseste sa-mi raceasca decat daca merg la viteze mai mari peste 60 km/h. Daca merg in oras se incinge si nu vreau sa ard garnitura. Au pe stoc la united motors?

 

Verifica lichidul din radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul l-am schimbat din toata instalatia, radiatorul e plin, garnitura nu e ciupita, nu-mi baga nici apa in ulei, nici ulei in apa si nici nu-mi face presiune in instalatie sa-mi dea lichidul pe afara, am schimbat simeringurile la pompa de apa si e ok si pompa. Ventilatorul merge fara probleme.

Acum am vazut ca am scris de pe user-ul prietenei mele :)

Editat de suzukigsx550es
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...