Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

La 1.84 intaltime e foarte buna pt mine. In rest se comporta foarte ok, numai ca am o bataie de bolt de la ambielaj :( , trista dar asta e. se va face curand , cred ...sper. E destul de nervoasa pt incepator, nu mi-am dat seama si in viteza a 2 a am bagat mana in gaz si sa ridicat oleaca de roata de fata... nu mai imi trebuie :). Si inca ceva , are cineva de vanzare crash paduri sau ceva de genul pt acest tip de motocicleta? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce an e a ta?A mea e anul 1994(d-aia violet)si a avut aceeasi bataie la ambielaj.Am mers mai bine de 3 ani si jumatate pana am spart cuzinetul ambielajului.Se pare ca pana prin 1995 au un defect la cuzinetul bielei,care s-a remediat in urmatoarea serie de motoare incepand cu sfarsitul lui 1995.Reparatia motorului de 1994 ar fi costat foarte mult in raport cu pretul motocicletei,asa ca azi iarna am facut un transplant de motor cu unul din 1996,la care problemele sunt remediate de fabrica.Ambielajul e prins in blocul motor nu in rulmenti,ci pe cuzineti,cica au descoperit cei din Austria de la Rotax ca ungerea e mult mai buna!Atentie:una din probleme este o reductie pe filet(un stutz cu sita ce se infileteaza in rezervorul de ulei pe stanga jos sub nivelul rezervorului pe care este bagat un furtun gros de ulei ce coboara in fata cadrului in piesa descendenta si intra sub motor in pompa dfe ulei)ce are o dubla sita metalica,care uin timp se gripeaza de jegul din motor carat de ulei sus in rezervorul de ulei.SStutzul ala cu sitele trebuie desfiletat,spalat cu benzina si suflat cu aer comprimat.Asta ar fi cauza pentru care pompa(are de fapt 2 pompe de ulei)trage resturi de ulei,care nu sunt destule pentru irigarea corespunzatoare a cuzinetului de la ambielaj.Am cumparat un motor second cu jumate din km parcursi de mine si am schimbat doar bendixul la el(motorul din 1996 avea acest defect).Apoi am mers la RAR sicu 100 roni am schimbat seria in cartea de identitate.Asa mai fac inca vreo 30000-40000 de km fara probleme.M-am atasat prea mult de mobra asta ca s-o las balta asa usor.Pana la urma,daca nu ai nimic de lucr pe ea devine plictisitor!Si oricum varsta isi mai spune cuvantul.Cate mobre facute azi crezi ca vor rezista vreo 18-20 de ani?Niciuna,caci astia cu piesele din ce ar mai trai? :crack:

 

A mea e din 96. Sa inteleg ca e problemfree :bounce: ? Bine adevarat in afara de bendix care tuseste daca il tin mai mult de 2 secunde. Dar pentru cateva mii km pe an..... nu cred ca e cazul sa il schimb. Pana acum am 1000km cu ea.

 

ACUM nu stiu ce sa mai cred. Era un utilizator REMU1 ( parca ) care spunea ca 1996 sunt praf, pentru ca au probleme la ambreiaj si la prinderea pinionului( o piesa proasta, saiba parca)......... poate ca se referea la modelul 95 nu la modelul 96 revizuit dupa cum spui.

 

Care e adevarul?

 

Eu va intreb pe voi pt ca habar nu am de istoria modelului Pegaso, mai ales de problemele lui. :cheers:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vand Aprilia. Detalii la

/index.php?/topic/678577-vand-aprilia-pegaso-cube/

 

Motivul: mi-am luat alta pe injectie. Nu am scapat totusi de italience pentru ca noua e Moto Guzzi.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o intrebare: pornit motorul si lasat sa mearga in gol, i se inroseste (la propriu) cuiva teava de esapament la iesirea din motor? Pentru ca a mea asta face si iese un fum ciudat in portiunea respectiva. De fapt din cele 2 iesiri de teava din motor, cea din stanga cum te uiti la motor din fata lui. Este ciudat sau numai mie mi se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@manasilviu

amestecul sarac. se mai desurubeaza cuiele de amestec vreo tura... doua... pana totul e ok. In principiu ar trebui sa fie pe la 3 ture si jumatate... dar am intalnit un caz la care statea motorul cum trebuie pe la 5 ture si jumatate.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e din 96. Sa inteleg ca e problemfree :bounce: ? Bine adevarat in afara de bendix care tuseste daca il tin mai mult de 2 secunde. Dar pentru cateva mii km pe an..... nu cred ca e cazul sa il schimb. Pana acum am 1000km cu ea.

 

ACUM nu stiu ce sa mai cred. Era un utilizator REMU1 ( parca ) care spunea ca 1996 sunt praf, pentru ca au probleme la ambreiaj si la prinderea pinionului( o piesa proasta, saiba parca)......... poate ca se referea la modelul 95 nu la modelul 96 revizuit dupa cum spui.

 

Care e adevarul?

 

Eu va intreb pe voi pt ca habar nu am de istoria modelului Pegaso, mai ales de problemele lui. :cheers:

Daca cititi mai in urma o sa vedeti ce am spus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dati palpitatii!!! Adica nu pot face nici un rahat cu acel tzacanit de ambielaj ? :rusinica: Nu se poate repara cumva? Sa cumpar alt ambielaj ce sa fac? Deocamdata nu am bani pt alt motor dar am ceva ca sa il pot repara pe asta, de merge..... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dati palpitatii!!! Adica nu pot face nici un rahat cu acel tzacanit de ambielaj ? :rusinica: Nu se poate repara cumva? Sa cumpar alt ambielaj ce sa fac? Deocamdata nu am bani pt alt motor dar am ceva ca sa il pot repara pe asta, de merge..... :unsure:

 

Nu trebuie sa te sperii dar nici de bine nu e daca se aude bataie la ambielaj . Tu sau cine a avut motocicleta inainte nu a verificat cat de des posibil nivelul de ulei si deasemenea sita de filtrare din cadru de care ti-a spus @cristianstrt. E posibil ca zgomotul sa provina si/sau de la distributie . Oricum , parerea mea este sa nu mai circuli cu motocicleta si sa o duci cand poti la un atelier bun . Daca continui sa o folosesti o sa strici piese importante din motor . Daca zgomotul este de la distributie va trebui sa inlocuiesti :

- patinele si/sau lantul de distributie

Daca zgomotul provine de la ambielaj e posibil sa inlocuiesti :

- lagarul/rulmentul de la piciorul bielei si/sau rulmentii/lagarele paliere depinde de anul de fabricatie al motorului

Inca odata iti repet : nu mai circula cu motocicleta pana nu elucidezi cauza acelor batai ( la un atelier sau la tine acasa)

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a schimbat cineva uleiul din furca? as vrea sa stiu daca trebuie sa dau furca jos si sa o golesc prin partea de sus pe unde se si umple, sau exista ca la F650 un surub in furca de scurgere? mentionez ca am furca upside down si n-am vazut pe ea nici un surub de golire :(. M-ar mai interesa si ce tip de ulei recomandati 10w sau 15w ?eventual brandul, si in mod special cantitatea de lichid din furca pentru ca am gasit mai multe valori pe net (450ml, 500ml, 550ml). Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@manasilviu

amestecul sarac. se mai desurubeaza cuiele de amestec vreo tura... doua... pana totul e ok. In principiu ar trebui sa fie pe la 3 ture si jumatate... dar am intalnit un caz la care statea motorul cum trebuie pe la 5 ture si jumatate.

 

salut, multumesc de raspuns. Ma gandesc ca te referi cand spui cuiele de amestec la cele doua care se afla sub carburator precum sunt cele marcate in poza cu "???" Ele sunt acum reglate la 3.5 rotiri de la strans maxim spre desfacut. O sa merg spre 5,5.

post-5826-0-96673800-1338409474_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mony,...mai intai sa aflu cum se schimba dar tare imi e ca o sa dau furca jos cu tot..

 

Schimbi uleiul fara sa schimbi si simeringurile? Nu prea isi are rost aceasta operatie fara schimbarea simeringurilor, pentru ca schimbi acum uleiul si dupa X km se duc simeringurile. Recomandat ar fi sa faci asta cu tot cu simeringuri noi, ca sa sti o treaba.....

Eu nu am avut timp sa fac asta la Pegaso acum, dar cum o sa fac voi pune poze. In mod normal se scot jambele ca sa poti lucra curat la o masa sau pe un banc.

 

Indicativul uleiului il alegi tu dupa preferinta ta legata de duritatea suspensiei.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul in furca acum 2 ani fara sa schimb simeringurile si nu a fost nici o problema. Daca schimbi uleiul la timp nu e nevoie sa schimbi si simeringurile. Am folosit ulei motul 15w si sunt foarte multumit de el, furca nu mai plonjeaza asa tare la franari. Am mers si pe forestier si isi face treaba foarte bine. Cu uleiul care l-am avut inainte de a pune 15w (nu stiu ce indicativ era)cand franam parca intram in pamant :rolleyes: . Pentru a schimba uleiul a trebuit sa dau jos telescoapele.

Editat de MAD_BIKER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de asta vreau sa schimb uleiul, ca de curs nu curge, si n-a fost schimbat de minim 2 ani si sigur e imbacsit de praf etc.

o sa merg atunci tot pe 15w si eu, dar ce cantitate imi recomandati sa torn in ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si asta, dar pe alte site-uri de specialitate apare cu 20w si 500ml, pe forumurile aprilia uk apare cu 10w si 450ml...si tot asa. nu vreau sa fac o prostia schimbandu-l ci sa-i fac un bine motorului sa ma tina cat mai mult posibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...