Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Am si eu probleme asemanatoare la calul meu. Da rateuri in frana de motor si tuseste. Doar ca depinde de unde bag benzina. S-a intamplat si cu benzina de 100 de la OMV. Sa fie amestecul prea bogat sau benzina e de vina? Totusi in Ungaria-Cehia n-am avut nici o problema nici macar cu benzina de 95.

Apropo, mestecul de unde-l reglez? De la Fuel/air screw din poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Apropo, mestecul de unde-l reglez? De la Fuel/air screw din poza?

 

Pentru ca nimeni de pe forum nu a dorit sa dea un pont explicit, nu un sfat(util) dar cam slabut fara exemple(poze diverse).

 

Uite aici ai tot tutorialul referitor la carburatoare.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nimeni de pe forum nu a dorit sa dea un pont explicit, nu un sfat(util) dar cam slabut fara exemple(poze diverse).

 

Uite aici ai tot tutorialul referitor la carburatoare.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

Advrider e mina de aur pentru motociclisti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain Cristi! Promit ca la anu, daca o fi sanatate, ma bag si eu la ture de genu, pana atunci hai ca ti-am promis cateva poze de la intrunirea de la Galati. Nu va speriati de moaca mea, eram Okey.... :friends: . Petrecera in sine a durat de vineri pana duminica, eu am ajuns sambata seara si nu am prins cine stie ce activitati, decat halbere. Hac! Hai sa traiti bine! :cheers:

 

Mai multe poze aici

/index.php?/topic/683885-petrecere-moto-15-si-16-spetembrie/

post-57493-0-17340600-1348163610_thumb.jpg

post-57493-0-67245900-1348163618_thumb.jpg

post-57493-0-81437200-1348163626_thumb.jpg

post-57493-0-23425200-1348163633_thumb.jpg

post-57493-0-27051100-1348163640_thumb.jpg

post-57493-0-23652800-1348163640_thumb.jpg

post-57493-0-03911900-1348163642_thumb.jpg

post-57493-0-59843800-1348163651_thumb.jpg

post-57493-0-19944900-1348163661_thumb.jpg

post-57493-0-82548400-1348163670_thumb.jpg

post-57493-0-96129300-1348163679_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor.M-am intors din tura pe Transalpina si Cazanele Dunarii.Voi reveni cu mai multe poze dupa ce le adun de la toti care am fost si sa le postez aici.Care ma poate ajuta cu un pont sau o baterie pentru Aprilica mea?Am fost un bou caci am verificat nivelul acidului in primavara(ca de obicei),dar am facut macadam foarte mult(astfel acidul s-a cam "scuturat" din baterie afara si am mers fara,prajind bateria - o aveam de 3 ani si ceva,deci paguba nu e asa mare,caci si-a cam trait viata!).Evident bateria m-a lasat cand am facut prima oprire pe Transalpina,toata excursia in rest,am pornit Aprilica impinsa,in a-2-a! :crack: Colegii mei de tura,au intitulat in gluma excursia:3 motociclete si o Aprilia!Sa le fie rusine... :

Sa le fie ! Aprilica e cea mai frumoasa urmata de Tricker , restul nu exista . Vina ca nu a functionat nu este a motocicletei . @cristiansrt fa-ne o descriere a excursiei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am cumparat in primavara o Aprilia Pegaso 650, fabricatie 1999.

Toate bune si frumoase... i-am facut service-ul (ulei, frane, furca), i-am cumparat cauciucuri noi (Pirelli Scorpion)...

 

Cu toate ca motocicleta mergea f bine... avea o problema.. CONSUMUL... si anume 9-10% in oras... 8% in afara orasului.

 

Am citit acest topic de la cap la coada... am curatat carburatorul... am umblat la reglaje... nimic... nici de al naibii nu vroia sa scada consumul... ca sa nu mai zic... ca dadea niste rateuri pe decelerare de toata frumusetea... porneam alarme si trezeam mortii din somn.

 

Solutia mi-a gasit-o un mecanic atent la detalii... Domnul Emil.

 

Acesta a gasit 2 probleme principale:

1. Jiglerele principale aveau dimensiunea de 112.5 in loc de 107.5(conform cartii tehnice).

2. Cuiele pontou nu erau bune... si nu zic asta pentru ca erau uzate... o zic pentru nu erau pentru modelul meu de carburator... erau mai scurte putin iar arcul lor era mai mic si f moale.

 

Am comandat de pe romimoto urmatoarele piese:

1. Jiglere Mikuni de 107.5 (http://www.romimoto-.../article/89309/)

2. Cuie pontou + scaune (http://www.romimoto-piese.ro/article/161954/)

 

Am montat piesele in carburator, am reglat nivelul plutitorului la 14.6 mm (conform cartii tehnice de la bmw F650 si Suzuki GS500e; in cartea de la Pegaso nu scrie cat ar trebuii sa fie nivelul... tinand cont ca celelalte 2 mobre au acelasi model de carburator am sperat sa fie ok... SI A FOST)

Suruburile pentru reglajul aerului (se refera la turatii intre 1500 - 2500...3000) le-am desfacut 3 ture jumate din pozitia inchis complet (in carte scrie 2... dar dupa mai multe incercari si documentari pe forumuri am decis sa le pun asa): motocicleta vibreaza mai putin si nu se mai simte subturata intre 2500 - 3000 de ture; inainte trebuia sa merg peste 3000 de ture sa mearga frumos.

Iar pentru turatii mai mare de 3000 am pus siguranta la cuiul principal pe nivelul 5 din 5, cel mai de sus nivel.( in carte scrie pe nivelul 3 din 5, insa eu vreau consum mai mic). Chiar si asa... coborand cuiul... nu am pierdut putere prea multa, motocicleta inca are tendinta sa se ridice pe o roata cand plec de la semafor mai agresiv si trage bine in toate treptele.

 

Dupa primele iesiri Pegaso-ul meu consuma un respectabil 5% (o sa revin cu mai multe informatii dupa ce mai ies cu el prin afara orasului... dupa ce mai fac ceva km prin oras).

 

Cu toate acestea motorul nu mergea rotund... si dadea un continuare rateuri... Studiind intens forumurile Aprilia si cele din Marea Britanie am gasit ca problema vine de la o componenta numita: Spark Advance Resistance de 4.7 Kohm (aceasta se gaseste pe partea stanga deasupra bateriei)

Am aflat ca in Italia pentru a trece de ITP-ul lor (in speciale la capitolul noxe) fabricantul monteaza acesta rezistenta care modifica avansul(aici nu ma refer la relanti... ci la momentul cand este declansata scanteia de catre CDI)

Pentru alte piete fabricantul monteaza o rezistenta de 10Kohm... lucru care l-am facut si eu... am fost la un magazin de electrice... am cumparat o rezistenta de 10Kohm (pret:10 bani), am schimbat cu grija rezistenta motocicletei cu cea cumparata de mine.

SI SURPRIZA!!! Acum motocicleta mea... merge rotund, NU mai da rateuri pe decelerare!

 

Concluzia pentru cei care au probleme cu consumul la pegaso... Verificati cuiele pontou, jiglerele si masurati rezistenta.

 

Sper ca aceste informatii o sa va ajute.

 

Marius

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am cumparat in primavara o Aprilia Pegaso 650, fabricatie 1999.

Toate bune si frumoase... i-am facut service-ul (ulei, frane, furca), i-am cumparat cauciucuri noi (Pirelli Scorpion)...

 

Cu toate ca motocicleta mergea f bine... avea o problema.. CONSUMUL... si anume 9-10% in oras... 8% in afara orasului.

 

Am citit acest topic de la cap la coada... am curatat carburatorul... am umblat la reglaje... nimic... nici de al naibii nu vroia sa scada consumul... ca sa nu mai zic... ca dadea niste rateuri pe decelerare de toata frumusetea... porneam alarme si trezeam mortii din somn.

 

Solutia mi-a gasit-o un mecanic atent la detalii... Domnul Emil.

 

Acesta a gasit 2 probleme principale:

1. Jiglerele principale aveau dimensiunea de 112.5 in loc de 107.5(conform cartii tehnice).

2. Cuiele pontou nu erau bune... si nu zic asta pentru ca erau uzate... o zic pentru nu erau pentru modelul meu de carburator... erau mai scurte putin iar arcul lor era mai mic si f moale.

 

Am comandat de pe romimoto urmatoarele piese:

1. Jiglere Mikuni de 107.5 (http://www.romimoto-.../article/89309/)

2. Cuie pontou + scaune (http://www.romimoto-piese.ro/article/161954/)

 

Am montat piesele in carburator, am reglat nivelul plutitorului la 14.6 mm (conform cartii tehnice de la bmw F650 si Suzuki GS500e; in cartea de la Pegaso nu scrie cat ar trebuii sa fie nivelul... tinand cont ca celelalte 2 mobre au acelasi model de carburator am sperat sa fie ok... SI A FOST)

Suruburile pentru reglajul aerului (se refera la turatii intre 1500 - 2500...3000) le-am desfacut 3 ture jumate din pozitia inchis complet (in carte scrie 2... dar dupa mai multe incercari si documentari pe forumuri am decis sa le pun asa): motocicleta vibreaza mai putin si nu se mai simte subturata intre 2500 - 3000 de ture; inainte trebuia sa merg peste 3000 de ture sa mearga frumos.

Iar pentru turatii mai mare de 3000 am pus siguranta la cuiul principal pe nivelul 5 din 5, cel mai de sus nivel.( in carte scrie pe nivelul 3 din 5, insa eu vreau consum mai mic). Chiar si asa... coborand cuiul... nu am pierdut putere prea multa, motocicleta inca are tendinta sa se ridice pe o roata cand plec de la semafor mai agresiv si trage bine in toate treptele.

 

Dupa primele iesiri Pegaso-ul meu consuma un respectabil 5% (o sa revin cu mai multe informatii dupa ce mai ies cu el prin afara orasului... dupa ce mai fac ceva km prin oras).

 

Cu toate acestea motorul nu mergea rotund... si dadea un continuare rateuri... Studiind intens forumurile Aprilia si cele din Marea Britanie am gasit ca problema vine de la o componenta numita: Spark Advance Resistance de 4.7 Kohm (aceasta se gaseste pe partea stanga deasupra bateriei)

Am aflat ca in Italia pentru a trece de ITP-ul lor (in speciale la capitolul noxe) fabricantul monteaza acesta rezistenta care modifica avansul(aici nu ma refer la relanti... ci la momentul cand este declansata scanteia de catre CDI)

Pentru alte piete fabricantul monteaza o rezistenta de 10Kohm... lucru care l-am facut si eu... am fost la un magazin de electrice... am cumparat o rezistenta de 10Kohm (pret:10 bani), am schimbat cu grija rezistenta motocicletei cu cea cumparata de mine.

SI SURPRIZA!!! Acum motocicleta mea... merge rotund, NU mai da rateuri pe decelerare!

 

Concluzia pentru cei care au probleme cu consumul la pegaso... Verificati cuiele pontou, jiglerele si masurati rezistenta.

 

Sper ca aceste informatii o sa va ajute.

 

Marius

 

 

 

 

Mult'an fain. O sa ma apuc si eu la a mea de treburile astea. Pana atunci trebuie sa vad ce draq fac cu supapa nr.5 ca iar imi bate :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am cumparat in primavara o Aprilia Pegaso 650, fabricatie 1999.

Toate bune si frumoase... i-am facut service-ul (ulei, frane, furca), i-am cumparat cauciucuri noi (Pirelli Scorpion)...

 

Cu toate ca motocicleta mergea f bine... avea o problema.. CONSUMUL... si anume 9-10% in oras... 8% in afara orasului.

 

Am citit acest topic de la cap la coada... am curatat carburatorul... am umblat la reglaje... nimic... nici de al naibii nu vroia sa scada consumul... ca sa nu mai zic... ca dadea niste rateuri pe decelerare de toata frumusetea... porneam alarme si trezeam mortii din somn.

 

Solutia mi-a gasit-o un mecanic atent la detalii... Domnul Emil.

 

Acesta a gasit 2 probleme principale:

1. Jiglerele principale aveau dimensiunea de 112.5 in loc de 107.5(conform cartii tehnice).

2. Cuiele pontou nu erau bune... si nu zic asta pentru ca erau uzate... o zic pentru nu erau pentru modelul meu de carburator... erau mai scurte putin iar arcul lor era mai mic si f moale.

 

Am comandat de pe romimoto urmatoarele piese:

1. Jiglere Mikuni de 107.5 (http://www.romimoto-.../article/89309/)

2. Cuie pontou + scaune (http://www.romimoto-piese.ro/article/161954/)

 

Am montat piesele in carburator, am reglat nivelul plutitorului la 14.6 mm (conform cartii tehnice de la bmw F650 si Suzuki GS500e; in cartea de la Pegaso nu scrie cat ar trebuii sa fie nivelul... tinand cont ca celelalte 2 mobre au acelasi model de carburator am sperat sa fie ok... SI A FOST)

Suruburile pentru reglajul aerului (se refera la turatii intre 1500 - 2500...3000) le-am desfacut 3 ture jumate din pozitia inchis complet (in carte scrie 2... dar dupa mai multe incercari si documentari pe forumuri am decis sa le pun asa): motocicleta vibreaza mai putin si nu se mai simte subturata intre 2500 - 3000 de ture; inainte trebuia sa merg peste 3000 de ture sa mearga frumos.

Iar pentru turatii mai mare de 3000 am pus siguranta la cuiul principal pe nivelul 5 din 5, cel mai de sus nivel.( in carte scrie pe nivelul 3 din 5, insa eu vreau consum mai mic). Chiar si asa... coborand cuiul... nu am pierdut putere prea multa, motocicleta inca are tendinta sa se ridice pe o roata cand plec de la semafor mai agresiv si trage bine in toate treptele.

 

Dupa primele iesiri Pegaso-ul meu consuma un respectabil 5% (o sa revin cu mai multe informatii dupa ce mai ies cu el prin afara orasului... dupa ce mai fac ceva km prin oras).

 

Cu toate acestea motorul nu mergea rotund... si dadea un continuare rateuri... Studiind intens forumurile Aprilia si cele din Marea Britanie am gasit ca problema vine de la o componenta numita: Spark Advance Resistance de 4.7 Kohm (aceasta se gaseste pe partea stanga deasupra bateriei)

Am aflat ca in Italia pentru a trece de ITP-ul lor (in speciale la capitolul noxe) fabricantul monteaza acesta rezistenta care modifica avansul(aici nu ma refer la relanti... ci la momentul cand este declansata scanteia de catre CDI)

Pentru alte piete fabricantul monteaza o rezistenta de 10Kohm... lucru care l-am facut si eu... am fost la un magazin de electrice... am cumparat o rezistenta de 10Kohm (pret:10 bani), am schimbat cu grija rezistenta motocicletei cu cea cumparata de mine.

SI SURPRIZA!!! Acum motocicleta mea... merge rotund, NU mai da rateuri pe decelerare!

 

Concluzia pentru cei care au probleme cu consumul la pegaso... Verificati cuiele pontou, jiglerele si masurati rezistenta.

 

Sper ca aceste informatii o sa va ajute.

 

Marius

 

Tu ai doua carburatoare pe modelul 1999?

Eu pe modelul 1996 am 2 carburatoare.

 

Excelenta postarea ta :cheers: . La fix a venit, eu tocmai imi curat carburatoarele.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm :)

 

Rectific... Confirm ca imi arata viteza cu 7... 10 km/h mai mult la viteze de 100+ km/h.

Cu kilometrajul am rezolvat... Am demontat ceasul l-am desfacut... Am golit jumate de tub de wd40 in el... Dupa care am uns mecanismele cu ulei pentru mecanisme fine de precizie.

 

Concluzia.... Dupa o tura cu un gsxr 600 din 2008 la amandoi ne arata pe bord 58 de km.

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O concluzie legata de indicatorul kilometrajului si a vitezometrului.Aceasta generatie de Pegaso-uri,din 1992-1996 inclusiv fura ceasul vitezometrului si kilometri parcursi cu 7 km la 100 la ora si la 100 km parcursi.Am mai auzit si de la altii,inclusiv user-ul Diddi a facut testul comparativ cu Honda CB si cu un GPS.La fel era!Eu am comparat in aceasta excursie cu Yamaha si BMW.Deci e clar! :cheers:

Care aveti Aprilici din 1997 pana in 2004,ati patit chestia asta?Sau care ati facut comparatie cu alte mobre sau ati masurat cu GPS-ul?

 

aha deci da aia va iasa un consum asa de mik , pai cred si eu la 1000 de km deja aveti 70 in plus pe ceas , no gata tre sai masluiesc si io la puskatura mea ceasul sa iasa calculele bine :crack:

 

on topic , faine poze mai domnule , faina excursia :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Remu1,faca-se voia ta!

Aceasta drumetie s-a numit: TREI MOTOCICLETE SI O APRILICA,nume pus de catre colegii mei motocicleni!

S-a desfasurat in perioada 13-16 septembrie,pe ruta:Cluj-Napoca - Aiud - Sebes - (Transalpina)Ranca(prima noapte de cazare la Cabana Tania) - Novaci - Targu-Jiu - Cheile Sohodolului - Tismana - Pasul Godeanu - Baile Herculane(a doua cazare la Pensiunea Versant) - Orsova - Portile de Fier(retur apoi la Orsova) - Cazanele Dunarii(Mari si Mici) - Oravita(cazare a treia noapte la Cabana 7 Brazi) - Resita - Sarmisegetuza - Hateg - Hunedoara - Deva - Abrud - Campeni - Buru - Baisoara - Cluj-Napoca.TOTAL KILOMETRI PARCURSI:1162.

Am pornit in prima zi din Cluj-Napoca la ora 9:15 - intalnirea OMV Calea Turzii cu Leslie(BMW F800 GS), urmand sa completam formatia in parcarea Liedl Aiud cu al patrulea motociclean, Marinel(Yamaha XTZ660 Tenere. Drumul pana in Aiud a decurs lin, fara evenimente si/sau probleme. Marinel stia ca are cablul de ambreiaj rupt pe jumatate si astepta sa-i duc eu un un cablu nou de ambreiaj. Dupa schimbarea cablului, care a durat 15 minute, am pornit din nou la drum. Pe o vreme cat se poate de prietenoasa, am ajuns in Sebes unde am tras pe dreapta(deja erau prea multi km facuti) sa halim cea mai buna ciorba de burta din zona. Am alimentat(pe ruta Sebes-Novaci nu stiam de nicio pompa de alimentare)si am pornit spre Transalpina. La primul lac de acumulare ne-am oprit sa facem poze. Dupa 15 minute de pauza, se da pornirea.Primul pleaca Marinel cu girafa Tenere, apoi pleaca Leslie cu F800, Mirela cu trotineta Tricker, urmand sa inchei plutonul eu fiind responsabil cu filmarea calatoriei. Pleaca cele trei motociclete iar eu, punand contactul sa-i dau la automat, am constatat ca am ramas fara pic de curent electric. In timp ce ei se departau vertiginos de mine, dau jos saua si carena stanga sa constat cauza lipsei de curent. Spre uimirea mea, nu mai aveam aproape deloc acid in baterie. Intre timp, ma uit dupa cei trei motocicleni! Pauza! Ceilalti turisti trec, se uita la mine si pleaca mai departe.Singura exceptie, doua camioane Mercedes, model Dakar, unul elvetian si unul german, opresc langa mine. "-Problems, colega?" ma intreaba soferul german. "-No problem, just the power left me!". Dupa acest scurt dialog, cele doua camioane isi continua drumul. Umplu bateria cu apa de izvor, o montez la loc, pun contactul si....O! Intre timp, cele doua camioane i-au ajuns pe colegii mei motocicleni, informandu-i despre problema mea. Marinel cu girafa lui hotaraste sa se intoarca dupa mine, urmand ca, Mirela cu trotineta si Leslie cu Funduro sa ne astepte.Intr-un tarziu( dupa vreo 45 minute) il vad pe Marinel cu girafa oprind langa mine.Ii explic care este situatia si trag concluzia ca pierderea acidului din baterie se datoreaza kilometrilor facuti pe macadam in acest an(bateria fiind cu acid, datorita trepidatiilor repetate de pe macadam, s-a scuturat de 75% din cantitatea minima de functionare in parametri). Speranta mea era ca bateria sa-si revina in mers. Drept urmare, dau contact, bag in viteza a doua si o iau la impins. Porneste imediat.Ne continuam drumul spre Transalpina. Unde vedem locuri bestiale de pozat, ne oprim inevitabil. Pornirile mele urmatoare, au fost fie cu ajutorul colegilor motocicleni, fie datorate gravitatiei. Peisajele sunt rupte din alta lume, iti taie efectiv respiratia! La ultima oprire inainte de a ajunge la 2142 m, punctul culminant al Transalpinei, girafa lui Marinel, imbatata de aerul rarefiat si frumusetea peisajului, refuza sa mai stea pe cele doua roti si piciorul lateral. Ca atare, hotatarste ca e mai bine sa se intinda, pe partea dreapta, pe jos. Tocmai cand porneste sa faca treaba asta, Leslie o observa, urla si se pune in miscare sa prinda girafa. Mirela observand si ea acelasi lucru, pune mana spijinind-o de side case-ul din dreapta, moment in care si Leslie o apuca de ghidon in stanga, oprind-o. Ajunge si Marinel prinzand-o. Tragedia e evitata! Continuam drumul spre cota 2142.Ajumgem, ne oprim, respiram, pozam si concluzionam: bestial, intr-adevar, cimitirizant si inevitabil. Pornim din nou pe ultima portiune supervirajata, fara parapeti( ca aproape tot traseul dintre Sebes si Novaci)spre Ranca. Ajungem in Ranca, fara alte probleme si cautam Cabana Tania( 69 ron/ noapte), la care facusem rezervare cu cateva zile inainte. Dupa ce gasim cabana, ne instalam si eu dau jos bateria, golind-o de apa. Dupa ce vorbesc cu d-l Doru, proprietarul cabanei, primesc o portie corespunzatoare de acid preparat pentru baterie si un redresor imprumut.Cu speranta ca se va incarca, las bateria pana dimineata pe redresor. Dupa aceea, execut urgent o bere(mare) cu colegii mei motociclenii, apoi o cina iute, un dus fierbinte si un somn. Ne trezim dimineata noi nouti, toti patru, mai putin bateria mea, la care constatam cu stupoare decesul! O montez inapoi, ca sa ii dau de lucru releului de incarcare, si ne impachetam si pornim la drum. In Novaci ne oprim sa alimentam. Constatam ca, pe langa Aprilica mea, tot orasul este lipsit de curent."Ma bucur" enorm si pornim spre urmatoarea pompa de pe traseu, spre Targu Jiu. Am alimentat in prima localitate dupa Novaci, trecem de Targu Jiu si ajungem in Runcu. Undeva la dreapta, poti merge spre Cheile Sohodolului, un defileu muntos de exceptie.Zis si facut. Veni, poze, vici.Continuam calatoria, nu inainte de a ne alimenta si pe noi, la o dugheana de pa marginea drumului(nu are sens sa-i spunem numele)!urmand traseul spre Manastirea Tismana. Acolo Leslie si cu mine am luat o pauza in parcare, in timp ce mirela cu Marinel au intrat sa viziteze si sa pozeze Manastirea. Pornim dupa vreo jumatate de ora spre Baile Herculane, traversand si oprindu-ne in Pasul Godeanu. Alte peisaje iesite din comun! Ba, faina tara avem, pacat ca-i locuita! Coboram spre Herculane, pe un asfalt macadamit rau de tot, virajat, prin padure. Ajungem intr-un tarziu in Baile Herculane,unde ne cazam la Pensiunea Versant.Conditii foarte bune, pretul rezonabil(80 ron/noapte)si mancare delicioasa(recomand tochitura banateana). Servim niste beri(numeroase)si ne bagam sub plapuma. Dormim bustean si ne trezim dimineata in plina ploaie mocaneasca! E clar, luam pauza ca vrem ca nu vrem...Servim micul dejun si X cafele, in asteptarea sfarsitului ploii. In sfarsit, la 10:30, se opreste ploaia. Pornim in 15 minute spre Orsova-Portile de Fier. Nu am avut nicio problema, cu exceptia plafonului noros, soseaua fiind deja uscata. Ne intoarcem apoi in Orsova, alimentam si pornim spre Cazanele Dunarii.Parca, parca, soarele incepe sa-si faca simtita prezenta printre nori. Ajungem la Cazanele Dunarii unde Decebal ne intampina semet.Inchiriem o barca cu motor(25 ron/ pers), ne punem vestele de salvare si da-i sa merga pe Cazanele Mici. Amabil, proprietarul barcii ne explica foarte multe dintr-o data.Eu nu am retinut mare lucru, fiind absorbit de peisaj si de cantitatea mare de apa ce ma inconjura.Dupa Cazanele Mici, intram in Cazanele Mari, apoi intr-o pestera. Norocul nostru este in insasi dimensiunea barcii! Cei ce au inchiriat vaporas, vapor, etc, neavand acest privilegiu. Nu intotdeauna conteza marimea(vezi alt caz concret,trotineta Mirelei transformata fara probleme intr-un turer!). Dupa debarcare, am decretat ca ar fi loc de o ciorba de peste!Oprim la un local de 4 stele(hotel,restaurant,terasa,piscina,debarcader)si comandam 3 ciorbe de peste pentru colegii motocicleni, iar eu,nefiind prieten cu pestele, comand din meniu varza calita cu ciuperci a la grec.Raspunsul ospatarei este ferm: ciorbe:da, varza calita:ba!Concluzia e clara:voi manca din brisca! Dupa 5 minute, totusi s-a gasit o portie de varza calita si pentru mine!Trecand si peste asta, balotam, platim, plecam.Inainte de Oravita, incepe o ploaie fina, insotita de o ceata ciudata.Doar aveam Dunarea in stanga! Am alimentat intr-un catun la vreo 25-30 km de Oravita.Am ajuns spre seara in Oravita si ne-am cazat, gasind cu greu singura cabana din zona, Cabana 7 Brazi(tarif: 80-100 ron/ camera). Am urcat bagajele in camere, unde Marinel a scos o tzuica din aia de 52 grade, de la mama ei. Ne-am incalzit instant, ca ness-ul! Apoi, dupa un dus fierbinte, am coborat la restaurant, unde ne-am udat gatlejurile cu Y beri.Bonus: una dintre cele mai bune pizza mancate vreodata. Apoi am urcat in camere si am cazut la datorie. Dimineata, fara pic de mahmureala in capete, constatam cu stupoare ca ceata a invadat zona! Nu orice ceata, ci una d'aia umeda, stil Dunare!Pornim intr-un tarziu, pe ceata si umezeala, spre Resita,Sarmisegetuza.Ne oprim sa mancam si sa ne tragem sufletul. Ne intregim colectia de magneti de frigider cu inca unul, pozam situl si pornim mai departe.Ne despartim de Leslie, care trebuia sa ajunga mai repede ca noi acasa. Trecem de Hateg, Hunedoara si ne oprim in Deva sa alimentam. Dupa ce alimentam, fortele ma parasesc, nemaiavand putere sa imping si sa pornesc de unul singur Aprilica. Ceilalti doi colegi motocicleni ramasi, sar in ajutorul meu. Ma imping cu elan, Aprilica tusind o data si pornind, hotaraste ca e mai bine sa o traga pe Mirela in aer dupa ea, ca apoi, dupa vreun metru-doi Mirela hotaraste ca e de ajuns! Dupa un zbor scurt, Mirela aterizeaza pe degetul mic al mainii drepte si incearca rezistenta asfaltului cu casca din dotare(Nolan N62)! Concluzia:NU TE PUNE CU APRILIA CA TE DA DE PAMANT!Mirela ramane cu o zgarietura pe casca, o unghie umflata si mandria la pamant! De ce spun asta? Vis-a-vis de locul "aterizarii" ei era o statie de mijloace de transport in comun, plina cu oameni in asteptare! Apoi au si avut si ce vedea, asteptarea lor fiind rasplatita!Dupa toate astea, cu vremea de partea noastra, continuam drumul, fara alte probleme.Dupa ce trecem de Abrud, oprim in Campeni sa alimentam, iar de acolo, spre Buru, Iara,Baisoara, si in sfarsit, Cluj.

 

Sfarsit! :cheers:

 

PS:aveti linkuri cu filmulete din calatorie!

http://www.youtube.com/watch?v=4DQbt9BviXw&feature=channel&list=UL

Vizionare placuta! :crack:

Foarte frumos,pacat de neplacerile cauzate de baterie.Am fost si eu impreuna cu un prieten pe Transalpina,cu o saptamana inaintea voastra si odata singur anul trecut.Sper ca de la anul,sa ma alatur si eu in trupa voastra pentru ca de la Campeni nu prea am cu cine merge si singur e cam nasol.Bravo fratilor sa auzim de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai desfacut ceasul vitezometrului?

Salut... destul de simplubse da jos:

  1. Se da jos carena fata
  2. Se desface cu grija cablul vitezometrului
  3. Se desface cablul pentru resetarea odomerului partial. Pe bord rotita pe care o rasucesti pentru a reseta kilometrajul are o piulita in jurul ei... se desface piulita si se impinge rotita inauntru. Nu se desface mai mult de atat.
  4. Se scoate becul
  5. Se desurubeaza cele 2 suruburi de prindere.
  6. se trage ceasul cu grija afara din bord rasucind dupa nevoie
  7. dupa ce ai scos ceasul din bord poti sa desfaci cele 2 suruburi care tin clema de la sistemul unde intra cablul vitezometrului. Dupa ce ai scos clema de acolo se trage cu grija de sistemul respectiv rasucind spre stanga. AI GRIJA SA NU TRAGI EXCESIV DE TARE. sistemul are niste rotite de plastic in el.... nu le rupe ca e naspa :)
  8. acum.... pentru a scoate geamul ceasului folositi o surubelnita subtire pentru a departa marginea de aluminiu... nu bagati surubelnita pe partea din fata unde e geamul. Dupa ce ai departat marginea peste tot CU GRIJA se trage cu mana fara sa rasucesti de margine (marginea tine in ea geamul si o garnitura de cauciuc). Ai grija sa nu indoi marginea sa nu se sparga geamul.
  9. Acum mecanismul va iesi usor prin impingere din fundul ceasului
  10. pentru a curata mecanismul foloseste un spray wd40 fara mila, fara limita ca nu ai ce sa strici. rasuciti de rotita de resetare a odometrului partial si folositi wd40 in acelasi timp pana cand aceste merge usor. Nu incerca invarti rotitele de la kilometrajul principal pentru se va strica... in schimb foloseste mai mult wd40. se va curata pana la urma.
  11. folosind servetele stergeti excesul de wd40... dupa ce s-a

 

continuare :)

 

11. dupa ce s-a uscat mecanismul... folositi un ulei pentru mecanisme de precizie pentru a unge. nu fositi vaselina sau ulei de motor.

12. montati totul la loc cu grija si gata :)

 

ps... pentru a strange marginea de la geam folositi un ciocan de cauciuc si ciocaniti usor si cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Remu1,faca-se voia ta!

Aceasta drumetie s-a numit: TREI MOTOCICLETE SI O APRILICA,nume pus de catre colegii mei motocicleni!

Faina excursie @cristianstrt ! Daca stiai le spuneai la nemtii cu camioane : " Ja ich habe Problem !" , si te reparau . In camioanele aleau au tot ce ai nevoie + ca majoritatea sunt si motociclisti chiar daca-i vezi pe masini sau camion . Daca-i luai si pe germana erai omul lor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate Cristi! Cu mare grija si iese si nu se vede, ca il indoi din spate. Asa era si la zxr si il desfaceau astia (avea un tzamburus in ceas si limita astfel viteza max). Daca ai si un dremel, sa il tai frumos (doar buza din spate), e si mai bine :grinbandit: Dar parerea mea e urmatoarea: pt. o mica diferenta, nu are rost sa te complici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristianstrt remarc pe bordul tau un interesant martor de presiune ulei .Ne poti dezvalui cate ceva despre el ?

Si daca ne antrunim pe undeva in urmator sezon ,particip . Sa fie o raduna de Aprilii !

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...