Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

pana la urma a fost ok toata ziua. m-am intors acum pe noapte, m-a si oprit politia la verificare, am gatat si primii mei 95 km :grinbandit: am devenit mai putin imprudent si-mi dau seama ca trage foarte bine. imi intra si in a 3-a pe la 80 km/h. so all is good! frumoasa aprilica. m-am indragostit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Era o chestie de timp!Welcome to the club!Toate se invata cu timp si rabdare!Nu mai curge uleiul?Totul e ok?Coboara telescopul de spate pana ajungi cu picioarele jos cat sa ai siguranta opririi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar o gluma,sper ca nu te-ai suparat.Nu conteaza ce categorie de motor ai,ci conteaza ce ai in suflet.Oricum cei ce vor sa vina,sunt din toate categoriile.Cu stima,Cristi. :cheers:

Nu Cristi,nici vorba,sunt imun...poate era bine sa pun o poza cu aprilica daca tot intru pe sectiunea asta dar vad ca nu e la "moda",doar Remu mai tine steagul sus :ok:

 

pana la urma a fost ok toata ziua. m-am intors acum pe noapte, m-a si oprit politia la verificare, am gatat si primii mei 95 km :grinbandit: am devenit mai putin imprudent si-mi dau seama ca trage foarte bine. imi intra si in a 3-a pe la 80 km/h. so all is good! frumoasa aprilica. m-am indragostit.

salut, nu mi-o lua in nume de rau, insa ti-as face o recomandare,nu numai tie,ci ci celorlalti care pot fi interesati,si stau in zona,pe la inceputul lui Iunie,de cinci ani incoace niste oameni inimosi din oradea organizeaza pe cheltuiala lor, din sponsorizari, cum pot ei, cursuri de indemanare si perfectionare in conducerea motocicletei,cu instructori motopolitisti autorizati din ungaria,cursul este gratuit numai trebuie sa urmaresti forumul de bihor pentru inscriere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei chiar nu a mai curs deloc, aia cu telescopul spate o sa o fac, ca am mers si cu pasager si ajungeam foarte ok, il controlam mult mai usor. si pana si pe curbe mi s-a parut mai ok sa am "greutate" pe spate. ne vedem pe la cluj!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Cristi,nici vorba,sunt imun...poate era bine sa pun o poza cu aprilica daca tot intru pe sectiunea asta dar vad ca nu e la "moda",doar Remu mai tine steagul sus :ok:

 

 

@biela pune si tu o fotograma cu Aprilica ta .

 

mai pun o foto cu Aprilia mea odihnindu-se intr-un camping langa Klagenfurt :

post-2197-0-08343900-1348878301_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@biela,nu stiu cum se micesc pozele,ca si eu am vrut sa postez la semnatura,tot o poza cu Aprilica mea!Ma bucur ca nu te-am suparat.

Chiar asa,posteaza cateva poze cu Aprilica ta. :wave:

 

 

Foarte frumoasa si intretinuta Aprilica ta,@Remu1!Cati km are,de cati ani o ai si din ce an este?Ai istoricul ei anterior?

Postez si eu inca niste poze cu Aprilica mea:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa si intretinuta Aprilica ta,@Remu1!Cati km are,de cati ani o ai si din ce an este?Ai istoricul ei anterior?

Postez si eu inca niste poze cu Aprilica mea:

 

Are 38000km si este din 1994 .In Italia a avut-o un mosh ,care mergea doar duminica la biserica cu ea , iar in Romania un baiat care a ingrijit-o permanent in mod maniacal . Mai am una din 1996 careia i s-a facut transplant de motor (1993).

Pe Transalpina am fost cand nu era asfaltata .Era o adevarata adventura sa o traversezi .Nu greu , dar drumul era ingust si plin de pietre destul de mari , santuri de la ploaie si prabusiri de pamant . Cu pasager nu era simplu , deoarece voia mereu sa sara de pe motocicleta de frica prapastiilor . Si a sarit de cateva ori .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 38000km si este din 1994 .In Italia a avut-o un mosh ,care mergea doar duminica la biserica cu ea , iar in Romania un baiat care a ingrijit-o permanent in mod maniacal . Mai am una din 1996 careia i s-a facut transplant de motor (1993).

Pe Transalpina am fost cand nu era asfaltata .Era o adevarata adventura sa o traversezi .Nu greu , dar drumul era ingust si plin de pietre destul de mari , santuri de la ploaie si prabusiri de pamant . Cu pasager nu era simplu , deoarece voia mereu sa sara de pe motocicleta de frica prapastiilor . Si a sarit de cateva ori .

Tare de tot!A reusit sa cada si sa-si rupa fashul de cateva ori sau nu a patit nimic grav,pasagerul?

 

La cea din 1996 ai pus un motor din 1993?Caci la RAR cand am fost,mi-a spus ca se poate schimba motorul doar daca e din acelasi an sau in sus,nu mai vechi.Ai seria in acte schimbata sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pasagerul nu a patit nimic , mergeam foarte ancet .

La RAR inca nu am fost ,daca nu accepta , il fac in alt oras .

Ce act de provenienta ai pe motorul din 1993 ce e montat pe cadrul de 1996?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un act . L-am primit cadou . Oricum nu fac RAR in Bucuresti . Trebuie sa dai shpaga mare aici .Ma duc unde e foamea a mai mare . Par example la Braila unde mi-a recomandat @ motan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai probleme de genul celei zise de Cristi. Se aplica odata regula (poate si acum?), dar pe sasiuri de masini pe la recarosari. Cauta pe siteul rarom.ro parca si gasesti absolut tot. Cu moto, nici dovada de montaj in service autorizat RAR nu stiu daca iti cere, poate doar o declaratie notariala ca l-ai cumparat de la 'piata'. Teoretic nu ar trebui sa ai probleme, insa mare grija sa nu fie motorul de pe vreun moto furat sau vreo alta nazbatie de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa reproduc cele spuse de inginerul de la Registrul Auto ROMAN(Nu CLUJ,deoarece,dupa stiinta mea,regulile sunt nationale si nu locale!!!):"Motorul nu trebuie sa fie mai vechi de anul autovehiculului pe care urmeaza sa se monteze.Daca provine de pe un autovehicul inmatriculat,e nevoie de o copie dupa Cartea de Identitate a autovehiculului respectiv,daca provine de pe un autovehicul neinmatriculat,ai nevoie de contractul de vanzare-cumparare.Nu ai nevoie de act sa ateste montarea lui in ceva service autorizat!"Ce poti face tu,e sa il convingi pe inginerul de la RAR,ca Aprilia Pegaso,are acelasi motor pe generatia 1992-1996.Oricum prinderile si aspectul exterior sunt aceleasi(95%),diferentele majore fiind inauntru.

 

Nu ai probleme de genul celei zise de Cristi. Se aplica odata regula (poate si acum?), dar pe sasiuri de masini pe la recarosari. Cauta pe siteul rarom.ro parca si gasesti absolut tot. Cu moto, nici dovada de montaj in service autorizat RAR nu stiu daca iti cere, poate doar o declaratie notariala ca l-ai cumparat de la 'piata'. Teoretic nu ar trebui sa ai probleme, insa mare grija sa nu fie motorul de pe vreun moto furat sau vreo alta nazbatie de acest gen.

@banzay,cate schimbari de motor ai efectuat tu la vreun autovehicul?Eu am efectuat aceasta operatie,in primavara acestui an(martie).Sfatul meu e sa nu mai faci afirmatii,fara un suport real.Cele din auzite,se numesc zvonuri,cele facute de tine PERSONAL,se numesc certitudini!. :baldy:

Sa-ti mai spun o chestie:eu am avut copie dupa cartea de identitate a motocicletei de unde provine motorul schimbat si act de vanzare-cumparare cu 2 martori.Acest act nu trebuie legalizat niciunde,deoarece in caz de litigiu,el reprezinta in instanta,"act sub semnatura privata"si se accepta ca proba de catre judecator!Deci? :scratch:

Ai priceput cum sta problema,efectuata de MINE PERSONAL?

All righty then! :ok:

 

Nu am nici un act . L-am primit cadou . Oricum nu fac RAR in Bucuresti . Trebuie sa dai shpaga mare aici .Ma duc unde e foamea a mai mare . Par example la Braila unde mi-a recomandat @ motan.

@remu1,daca nu mai are o copie dupa cartea de identitate sa-ti dea cel ce ti-a facut cadou motorul,fa un act de vanzare-cumparare cu doi martori(sa nu fie rude niciunuia dintre boi)si e ok! :peace:

 

PS:Tu ai trecuta seria de la motor in cartea ta de identitate?Ca daca nu,totul e ok.Nu te intreaba nimeni de sanatate la ITP.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide Domn Cristi, e asta motiv de suparare? Vorbesc si eu in cunostinta de cauza...numai eu stiu cat am avut de tras cu RAR-ul pana acum si cat de subiectivi pot fi 'injinerii' de acolo. Ce naiba, vrei sa zic cum am completat din nou vreo 10-12 formulare, cereri din alea de ale lor, din motiv ca am luat modelul DE PE SITEUL LOR OFICIAL si nu le-a convenit ca avea chenar: la ghiseu nu avea chenar formularul. :crack: Inclusiv de schimbat motoare (nu la troacele mele), insa am rezolvat cu prietenii treburi din astea. Cum pe un prieten l-a trecut identificarea imediat (avea cadrul trecut intr-o parte pe cadru, asa e modelul), iar pe mine m-a frecat juma de ora? (e vorba de kymco ce l-am avut) Ca l-am pansonat eu sau nu stiu ce; au urmat telefoane, alte intrebari, studiat poze etc. E cum a zis si motanu', in unele parti bagi banutul sub nasuc si nu se uita la nimic. De ce se duc astia cu probleme cu serii&chestii sa faca rar-ul la Tulcea? Cum se face ca RAR-ul costa diferit in diverse zone ale tarii? (din spusele colegilor de pe forum de data asta, dar si de la prietenii mei auzita). Si pot continua cu diverse exemple unde pot arata ca totul merge dupa cheful angajatului. S-a sculat cu fata la perna...ai pus-o... iti cere si analizele la rahat... :blink:

 

Hai ca eu prefer sa prefer sa bem un suc de hamei sau ceva acidulat decat sa ne contram inutil aici :cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a pus problema de contrat sau suparare.Eu am completat formularul(primit de la poarta unde am primit indicatiile complete pentru completare),am dat actele(am platit in prealabil TAXA,NU SPAGA-niciodata nu am probleme ce sa necesite spaga!),am bagat mobra in hala si in 10 minute a iesit injineru',mi-a dat actele,m-a trimis la ghiseul x,unde am stat 45 de minute pana sa primesc actele ok.

Da,taxele pot fi locale,dar normativele sunt nationale.Cat de mult se respecta ele,E SUBIECTUL IN DISCUTIE!Legi avem,organe sa le implementeze avem,dar ne cam doare in spanac.Asta e un alt motiv pentru care se da spaga!

Bem oricand ceva carbogazos cu placere!Repet,nu am motiv de suparare.O discutie in contradictoriu duce la un progres,din punctul meu de vedere!Pentru cei din categoria Cro-Magnon,duce la violenta gratuita! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, ma rog...nu pt mine...

 

Acum juma de ora am incercat sa imi pornesc aprilica sa plec la munca.... nu a vrut sa porneasca deloc...i-am pus mana la air intake sa blochez... socul tras maxim si dai la automat pana te plictisesti.

 

Exita vreo bujie care ma poate ajuta cu pornirea pe vreme racoroasa? Sau ce altceva as putea sa ii fac.

 

La voi la rece cu socul tras in ce turatie urca motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat e de cald sau rece,la prima pornire eu trag socul pana in capat,apoi il reduc o treime din cursa totala(ai desenata o sageata verde pe carcasa comenzii,in dreptul clapetei de soc,tragi clapeta cu tamburusul pana la varful sagetii verzi-in niciun caz nu da la automat cu socul tras de tot,totusi ii trebuie un pic de aer!)si dau la automat.Porneste si sta turat undeva intre 2000 si 2200 de ture,pana ce apa ajunge la 50 de grade,apoi bag socul complet la loc si plec.

Nu schimb niciodata bujia,ca e cald sau rece sezonul!E aceeasi tot timpul,NGK DR8EA sau DR8ES.Am pus si pe iridiu,DR8EX si nu am vazut nicio deosebire(inafara de pret :crack: )!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trageam o data de acceleratie (motorul oprit) - nu stiu daca avea sau un importanta, dar am furat miscarea de la un mos, tot cu un monocilindru dar mai mic, dupa care procedam ca si Cristi; oricum punctul pana la care tragi socul, unde iti porneste perfect, il gasesti tu in timp, dupa incercari. Am mai inteles ca bujiile iridium ar fi mai bune pt. pornit la rece, dar asta doar am auzit-o, nu mi-am permis pana acum :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu:trage clapeta de soc de la A la Z,si calculeaza ochiometric,o treime.Dupa ce ai tras socul la maxim,baga-l o treime la loc.Apoi da la automat.Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire!

Uita-te la poza pusa de @banzay,caci se vede si sageata verde si varful ei.Deci socul se trage doar pana la varful sagetii verzi.Ai astfel o pornire garantata!In cazul meu da 100% porniri fara cusur!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire!

Uite ca la asta nu m-am gandit. Totusi eu nu l-am inecat niciodata, probabil din cauza ca nu trageam socul la max. Mai intelesesem o chestie (de la cei cu Africa Twin cred): Dai manetuta de soc la mai mult de 3/4 din cursa, aproape de finalul cursei. Dupa care cu o mana stai pe ea, cu o mana pe butonul de pornire. Invarti motorul si dai de soc in jos (il inchizi adica) si vezi unde o ia din loc imediat. Si ala ar fi punctul de pornire intotdeauna. Am incercat-o si cu un prieten si a mers faza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...