Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salutare. Vad numai voie buna pe aici. Sa vi-o zic pe ultima. Mi-a pocnit motorul :((((((((((((. Pagube, nu le stiu in totalitate, oricum, e sarita de la punct, lantul de distributie e moale ca o pwla, reglajul de la supapa nr5 iar face figuri e si ala slobod.... Mda... E bucati acum. Mai stau 10 min si ma duc sa ii dau foc.... Wish me luck!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct.

 

Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant!

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct.

 

Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant!

Salut voios, totusi cred ca paguba nu-i chiar asa de mare,lantul si pinioanele nu se duc asa dintr-o data, poate s-a inmuiat doar patina ce intinde lantul si a sarit de la punct,remediezi-schimbi patina si-i ca noua...dealtfel te anunta cu ceva timp inainte printr-un cloncanit specific

 

Postez inca un link cu un filmulet facut de Leslie in excursia noastra,ca sa fiu de rasul tuturor,impingand la biata Aprilica fara curent:

 

Oricum Cristian te felicit pentru tura,si ca ai reusit s-o inchei unde altii ar fi urcat-o pe remorca si nu-si mai bateau capul,daca stiam ca treci prin Deva iti ieseam in cale...

Am fost si eu pe transalpina duminica asta, iar daca mai veniti anul viitor si ne potrivim ca si timp,pot sa va arat niste trasee ce pleaca din transalpina spre Voineasa, numai sa fiti dispusi sa parasiti asfaltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct.

 

Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant!

 

Bai Aprilia Pegaso nu are nici o vina.

Depinde foarte mult de proprietarii anteriori, cat de bine au intretinut-o + ca unele piese dupa un timp cad ( 15-20ani ).

Daca ala(aia) care au fost inaintea ta au lasat-o ( las ca mere si asa ) intr-un final cade, uleiul trebuie respectat supapele trebuie reglate, in functie de uzura, nu de ani sau km.

Mi-au cazut mie diverse la BMW (nou) acolo da poti sa fi suparat...............dar cand vine vb de un SH e loz in plic, indiferent ca e BMW sau NanJing :bounce: . Sh-ul e sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Cine si-o mai lua pegaso de acum incolo..." Deci si prin urmare... Cum ziceam mi-a crapat motorul. Buun. L-am desfacut (capacul de la chiuloasa). Minune! Ce sa vad? Lant Moale ca (cuvant urat) magaralui, sarita de la punct, a 5a supapa cu luft de 0.25mm :| Inebunesc! Acum am nevoie/trebuie cuparat: lant distributie, rotile dintate de la axele cu came, patinele de la intinzator. Smecherie cu buton. Ii dau foc! Punct.

 

Si eu cand zic ceva, ma tin de cuvant!

Of of off... Nasoala treaba... Dar cand ai desfacut-o sa faci ambielajul sau ce era, nu ti-a verificat mecanicul tot? Ce motiv a avut sa plezneasca asa deodata? Incearca sa faci un efort si sa iei un motor bun, cu totul, poate te ajuta Cristi, ca vad ca el e mai cu experienta si vointa si putinta pe aici si poate o rezolvi. Nu e nevoie sa ii faci omologare & stuff pt. ca in carte motorul e trecut 'fara serie', deci mai putina bataie de cap. Ti-as fi propus sa o iau eu inapoi, mi-a placut motocicleta asta mult, dar din pacate dupa ce imi completez si echipamentul, plus o husa, mai fac si o revizie la mobra, raman iar chel... Tare rau imi pare si de mobra si de tine... Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km. Si parca de la motorex sa fi fost o idee mai zgomotos motorul...sa fi inceput de acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of of off... Nasoala treaba... Dar cand ai desfacut-o sa faci ambielajul sau ce era, nu ti-a verificat mecanicul tot? Ce motiv a avut sa plezneasca asa deodata? Incearca sa faci un efort si sa iei un motor bun, cu totul, poate te ajuta Cristi, ca vad ca el e mai cu experienta si vointa si putinta pe aici si poate o rezolvi. Nu e nevoie sa ii faci omologare & stuff pt. ca in carte motorul e trecut 'fara serie', deci mai putina bataie de cap. Ti-as fi propus sa o iau eu inapoi, mi-a placut motocicleta asta mult, dar din pacate dupa ce imi completez si echipamentul, plus o husa, mai fac si o revizie la mobra, raman iar chel... Tare rau imi pare si de mobra si de tine... Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km. Si parca de la motorex sa fi fost o idee mai zgomotos motorul...sa fi inceput de acolo?

 

 

"Eu ii facusem 2 schimburi de ulei, primul repsol, al 2-lea motorex, la intervale de nici 2000 km." Ce? De ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. ca repsolul l-am avut vara, iarna in general schimbam si la masina, am dat jos capacul din dreapta ca sa schimb fraiul de pornire, o lasasem dreapta (cu cricul pe o caramida) s-a mai scurs un pic ulei, nu am avut de completat si am zis sa schimb uleiul cu totul. Cam orice moto am avut, maxim 3000 am tinut uleiul oricum...

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca vii cu chestia aia din poza... :crack:

Chestia aia din poza e motoru meu de suflet, fiind si primul dealtfel, e invatat la offroad chiar daca-i place asfaltul.si da,ma mai gandesc, probabil am sa vin cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat si eu botezul azi pe un pietris, dupa ce am fost la RAR cu ea, zgariata carena stanga putin, handguard-ul stanga rupt si oglinda dreapta rupta :unsure: nu era semnalizata o iesire si am zis ca o iau pe iesirea celor ce vin din sens invers si am prins pietris sub roti. alta iesire oricum nu era, intra intr-un sat... si pot sa spun BINE ca mi-am gasit de ieri pantaloni de piele sanatosi si ca am fost imbracat full in piele. se ineca dupa, dar am reusit sa o pornesc pana la urma. era sa fac si un accident cu un dobitoc care venea din sensul invers pe sensul meu si nu vroia sa intre in banda, ca avea mercedes, iar unii dintr-o benzinarie mi-au zis dimineata ca o sa imi rup capul cu "vitezana asta! uite, are douasute!"

toate astea in conditiile in care am dovada permisului de ieri. in 3 ore pornesc spre poligon sa exersez viraje, frane de urgenta si ce o mai fi. in mare parte pic si pentru ca inca nu am dat-o mai jos pentru inaltimea mea inca (1.70).

 

 

de asemenea, nu imi mai scapa ulei pe la pompa de apa, deci tind sa cred ca l-a scuipat ca era prea mult. nivelul e ok, e putin sub maxim. daca mai scade, sunt cu motulul pe pozitii.

cand am scapat-o, a inceput sa-mi curga benzina pe la capac. nu pot sa ii schimb capacul sau garnitura de cauciuc de acolo sa se inchida etans?

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma a fost ok toata ziua. m-am intors acum pe noapte, m-a si oprit politia la verificare, am gatat si primii mei 95 km :grinbandit: am devenit mai putin imprudent si-mi dau seama ca trage foarte bine. imi intra si in a 3-a pe la 80 km/h. so all is good! frumoasa aprilica. m-am indragostit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar o gluma,sper ca nu te-ai suparat.Nu conteaza ce categorie de motor ai,ci conteaza ce ai in suflet.Oricum cei ce vor sa vina,sunt din toate categoriile.Cu stima,Cristi. :cheers:

Nu Cristi,nici vorba,sunt imun...poate era bine sa pun o poza cu aprilica daca tot intru pe sectiunea asta dar vad ca nu e la "moda",doar Remu mai tine steagul sus :ok:

 

pana la urma a fost ok toata ziua. m-am intors acum pe noapte, m-a si oprit politia la verificare, am gatat si primii mei 95 km :grinbandit: am devenit mai putin imprudent si-mi dau seama ca trage foarte bine. imi intra si in a 3-a pe la 80 km/h. so all is good! frumoasa aprilica. m-am indragostit.

salut, nu mi-o lua in nume de rau, insa ti-as face o recomandare,nu numai tie,ci ci celorlalti care pot fi interesati,si stau in zona,pe la inceputul lui Iunie,de cinci ani incoace niste oameni inimosi din oradea organizeaza pe cheltuiala lor, din sponsorizari, cum pot ei, cursuri de indemanare si perfectionare in conducerea motocicletei,cu instructori motopolitisti autorizati din ungaria,cursul este gratuit numai trebuie sa urmaresti forumul de bihor pentru inscriere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei chiar nu a mai curs deloc, aia cu telescopul spate o sa o fac, ca am mers si cu pasager si ajungeam foarte ok, il controlam mult mai usor. si pana si pe curbe mi s-a parut mai ok sa am "greutate" pe spate. ne vedem pe la cluj!:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Cristi,nici vorba,sunt imun...poate era bine sa pun o poza cu aprilica daca tot intru pe sectiunea asta dar vad ca nu e la "moda",doar Remu mai tine steagul sus :ok:

 

 

@biela pune si tu o fotograma cu Aprilica ta .

 

mai pun o foto cu Aprilia mea odihnindu-se intr-un camping langa Klagenfurt :

post-2197-0-08343900-1348878301_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa si intretinuta Aprilica ta,@Remu1!Cati km are,de cati ani o ai si din ce an este?Ai istoricul ei anterior?

Postez si eu inca niste poze cu Aprilica mea:

 

Are 38000km si este din 1994 .In Italia a avut-o un mosh ,care mergea doar duminica la biserica cu ea , iar in Romania un baiat care a ingrijit-o permanent in mod maniacal . Mai am una din 1996 careia i s-a facut transplant de motor (1993).

Pe Transalpina am fost cand nu era asfaltata .Era o adevarata adventura sa o traversezi .Nu greu , dar drumul era ingust si plin de pietre destul de mari , santuri de la ploaie si prabusiri de pamant . Cu pasager nu era simplu , deoarece voia mereu sa sara de pe motocicleta de frica prapastiilor . Si a sarit de cateva ori .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un act . L-am primit cadou . Oricum nu fac RAR in Bucuresti . Trebuie sa dai shpaga mare aici .Ma duc unde e foamea a mai mare . Par example la Braila unde mi-a recomandat @ motan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai probleme de genul celei zise de Cristi. Se aplica odata regula (poate si acum?), dar pe sasiuri de masini pe la recarosari. Cauta pe siteul rarom.ro parca si gasesti absolut tot. Cu moto, nici dovada de montaj in service autorizat RAR nu stiu daca iti cere, poate doar o declaratie notariala ca l-ai cumparat de la 'piata'. Teoretic nu ar trebui sa ai probleme, insa mare grija sa nu fie motorul de pe vreun moto furat sau vreo alta nazbatie de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide Domn Cristi, e asta motiv de suparare? Vorbesc si eu in cunostinta de cauza...numai eu stiu cat am avut de tras cu RAR-ul pana acum si cat de subiectivi pot fi 'injinerii' de acolo. Ce naiba, vrei sa zic cum am completat din nou vreo 10-12 formulare, cereri din alea de ale lor, din motiv ca am luat modelul DE PE SITEUL LOR OFICIAL si nu le-a convenit ca avea chenar: la ghiseu nu avea chenar formularul. :crack: Inclusiv de schimbat motoare (nu la troacele mele), insa am rezolvat cu prietenii treburi din astea. Cum pe un prieten l-a trecut identificarea imediat (avea cadrul trecut intr-o parte pe cadru, asa e modelul), iar pe mine m-a frecat juma de ora? (e vorba de kymco ce l-am avut) Ca l-am pansonat eu sau nu stiu ce; au urmat telefoane, alte intrebari, studiat poze etc. E cum a zis si motanu', in unele parti bagi banutul sub nasuc si nu se uita la nimic. De ce se duc astia cu probleme cu serii&chestii sa faca rar-ul la Tulcea? Cum se face ca RAR-ul costa diferit in diverse zone ale tarii? (din spusele colegilor de pe forum de data asta, dar si de la prietenii mei auzita). Si pot continua cu diverse exemple unde pot arata ca totul merge dupa cheful angajatului. S-a sculat cu fata la perna...ai pus-o... iti cere si analizele la rahat... :blink:

 

Hai ca eu prefer sa prefer sa bem un suc de hamei sau ceva acidulat decat sa ne contram inutil aici :cheers:

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, ma rog...nu pt mine...

 

Acum juma de ora am incercat sa imi pornesc aprilica sa plec la munca.... nu a vrut sa porneasca deloc...i-am pus mana la air intake sa blochez... socul tras maxim si dai la automat pana te plictisesti.

 

Exita vreo bujie care ma poate ajuta cu pornirea pe vreme racoroasa? Sau ce altceva as putea sa ii fac.

 

La voi la rece cu socul tras in ce turatie urca motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu trageam o data de acceleratie (motorul oprit) - nu stiu daca avea sau un importanta, dar am furat miscarea de la un mos, tot cu un monocilindru dar mai mic, dupa care procedam ca si Cristi; oricum punctul pana la care tragi socul, unde iti porneste perfect, il gasesti tu in timp, dupa incercari. Am mai inteles ca bujiile iridium ar fi mai bune pt. pornit la rece, dar asta doar am auzit-o, nu mi-am permis pana acum :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...