Kristian K Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Inseamna ca ai innecat-o!Dai jos bujia,o usti si o pui la loc.Apoi fa experimentul urmator:trage socul doar pana la jumate si dai la automat.Daca vrea sa porneasca,dar totusi nu sta pornita,mai trage-l o idee si da iar.Tot asa,pana gasesti punctul unde porneste si sta turata pe la vreo 2000 de ture.Cam pe acolo e punctul ei de pornire.Il memorezi si asta e.Zi-mi si mie dup-aia,care e faza.Cu stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Ms. Asa voi face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) @kreator : - daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria - dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie ( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba ) - am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie Editat Octombrie 3, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Voi verifica si bujia azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 @kreator : - daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria - dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie ( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba ) - am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie Asta asa e,au inceput sa se faca NGK si in Franta de cativa ani,alea sunt naspa.Alea japoneze au ramas la fel.Deocandata. Voi verifica si bujia azi. Poate fi si bujia gata,cum spune @remu1.Incearca si cu alta bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Vesti bune A incercat tata sa porneasca aprilica... a tras socul 3/4 a dat la automat. si a pornit "la sfert". Astept sa vad maine dimineatza cum se comporta. Multumesc de informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Era problema trasului clapetei de soc.Bine ca nu e altceva!Trage-o doar 2/3 din cursa totala si va porni usor,dupa cum am scris mai inainte. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Vesti bune! azi dimineatza am incercat cele de mai sus. 1. Am tras socul la 1/2 -> a pornit la sfert, a stat 2 secunde si a murit pentru ca turatia era pe la 1500\ 2. Am mai incercat o data dar a facut la fel. 3. am tras socul la 3/4 -> a pornit si pornit a ramas Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Oricand,daca te mai pot ajuta cu ceva,apeleaza,nu ezita!Cu stima,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ma gandeam la intrerupatorul hidraulic pentru frana spate... nu merge cu ce il pot inloicuii? am citit pe undeva ca ar merge unul de dacie... dar stiu ca ala de dacie e mecanic... nu hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu e greu de inlocuit, trebuie doar facut un suport ca sa il tina pe pozitie si un arculet ceva mai tare, cum au alte moto, care sa se agate de pedala si sa activeze intrerupatorul cand apesi frana. Eventual chiar si din sarma groasa ar merge, agatat de...suportul scaritei spate cred? (nu mai tin minte exact cum arata zona unde e pompa, cu firele de la intrerupator) PS: cauta pe google, am impresia ca si la F650 era chestia asta si vazusem undeva o poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge. Exact, dar tot auzeam (inclusiv de la fostul proprietar al pegaso-ului care l-am avut) ca cedeaza usor. Si la F650 la fel... si deasta m-am interesat si eu sa vad o solutie mai simpla sau mai ...ieftina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Nu am vazut nicio modificare facuta de ceva Aprilist,dar un sistem sau o sugestie din partea unuia care a modificat asa ceva,ar fi binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Nu mai reusesc sa gasesc acum...am tot cautat, dar nu dau peste nimic. Oricum, era simpla treaba. Dar si mai simpla (fara improvizatie) e treaba cu piesa originala, care arata asa: POZA Am tot auzit ca merge si de pe rs50, insa NU am testat, e doar o banuiala, care o confirma dealerul Aprilia, dupa codul piesei. PS: mi se pare mie, sau stopul spate de ducati monster seamana cu cel de aprilia? Poza aici. Editat Octombrie 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Nu ti se pare,stopul spate de Monster este la fel cu cel de pe Aprilica.Ba chiar am vazut si pe atv CanAm Bombardier,acelasi model,parca e mai rotunjit in partea de sus. Un link util Aprilistilor: http://www.motobikeshop.eu/index.php?main_page=products_all&Vehicle=8085 . ma gandeam la intrerupatorul hidraulic pentru frana spate... nu merge cu ce il pot inloicuii? am citit pe undeva ca ar merge unul de dacie... dar stiu ca ala de dacie e mecanic... nu hidraulic M-a sunat un prieten mecanic si mi-a spus ca intr-adevar potriveste intrerupatorul de pe Aprilia RS 50,etc.Vezi compabilitatile de pe linkul pus de mine mai sus!La iarna il voi schimba si eu. Editat Octombrie 4, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Super. Ms de info. Voi incerca intai cu cel de dacia si dc nu imi convine il voi schimba in primavara cu unul oem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Din propria experienta iti zic ca nu merita sa te chinui cu improvizatii. PS: eu l-am cumparat de aici. Cel OEM mi s-a parut prea scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Super. Ms de info. Voi incerca intai cu cel de dacia si dc nu imi convine il voi schimba in primavara cu unul oem Adevar graieste @V a l y o,nu te apuca de improvizatii!Dai un leu,da' stai in fata! Din propria experienta iti zic ca nu merita sa te chinui cu improvizatii. PS: eu l-am cumparat de aici. Cel OEM mi s-a parut prea scump. Potriveste si pe Aprilici din 1992-1996? Editat Octombrie 5, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Cine-mi doneaza un lant de distributie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Stiu sigur ca se potriveste la orice Pegaso 92- 96. Pompa de frana e fix aceeasi. Se potriveste si la BMW F650 (pana in 2000 parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Stiu sigur ca se potriveste la orice Pegaso 92- 96. Pompa de frana e fix aceeasi. Se potriveste si la BMW F650 (pana in 2000 parca). Mersi mult de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gringo Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am si eu o nedumerire: s-a fabricat in 2003 si pegaso pe carburator si pe injectie? Ca din ce am vazut pe net asa ar reiesi dar poate stie cineva din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Am ceva probleme cu Pegaso meu din 93. Nu trage bine, ca si cum s-ar infunda carburatorul. Le-am desfacut si sunt curate, nici vorba de mizerie in ele. Stiti un manual despre carburatoare, cum se regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 In manul zice asa: Verifica nivelul in pahar. Ar trb sa fie 14.6mm. Cuiul de dozaj are 5 pozitii. Clema ar trebuii sa fie pe pozitia 3 de mijloc.(astea te ajuta peste 3000 de ture) Suruburile pt reglarea amestecului de aer zice cartea sa fie desfacute doar 2 ture. (Te ajuta pana in 3000de ture). Eu merg pe pozitia 5 cea mai de sus la cuiele de dozaj si 3.5 ture la suruburile se aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.