Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am fost piatra neamt-cluj de dimineata de la ora 5. pot spune ca manerele incalzite m-ar fi ajutat cu mult, acuma. avand si handguardurile sparte, nici mana in pronatie nu mi-a fost protejata.

am ales sa o iau asa( poza de jos ), ceea ce nu a fost foarte intelept, pentru ca raul bistrita e pe o portiune foarte mare de drum = ceata si frig nebunesc. de altfel a fost si prima oara cand am avut gheata pe tot corpul, iar casca nu m-a ajutat cu mult(shark s800 folosit cu viziera care se abureste si a si inghetat, mai rau decat MTR-ul pe care il aveam initial)

all in all, a fost foarte misto, privelistea a fost geniala si mersul lejer. nasol a fost numai cand am intrat in trafic in cluj. am ramas si fara oglinda stanga acuma, s-ar rupt din sudura(ca si cealalta pe care o aveam). deci acuma imi ramane sa caut oglinzi. sper sa gasesc pe maine. pot zice ca imi place enorm cum trage(desi auzeam niste troncaneli, habar nu am de unde) si cat de confortabila a putut fi(doar mi-au obosit muschii spatelui de la cat am aplecat-o pe curbe). astept cu nerabdare sezonul calduros :banana:

qqpobr.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un singur ceai in vatra dornei pe care nici nu l-am baut, doar l-am tinut in mana cat sa nu ma mai doara degetele atat de tare... :grinbandit: numai ca-mi dau seama ca nu e foarte ok experienta asta IN TIMP(reumatism sau mai stiu eu ce), insa trebuia sa ajung la cursuri :unsure: ma gandesc sa o scot si azi la o tura prin faget cu un preten cu transalp, numai ca lipsa oglinzilor nu-mi da siguranta deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o pauza de 1 saptamana aprilica mea si-a facut de cap.

1 zi. Am reusit sa o pornesc cu o carpa imbibata in benzina pusa la air intake.

2 zi. Singura metoda care a facut.o sa porneasca a fost sa ii dau curent de la masina.

(Socul tras 3/4 din cursa totala)

Acest lucru se intampla doar dimineata la prima pornire, urmatoarele sunt la "sfert".

Mentionez ca setarile carburatorului sunt:

Cuiul de dozaj are clema pusa la nivelul 5(cel mai de sus)

Suruburile de la reglajul aerului sunt deschise 3 ture.

 

Ce ii pot face sa o ajut cu pornirea?

 

Cu stima,

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii ca nu vei porni motorul mai multe zile, trece robinetul de benzina pe off si lasa-l sa mearga pana se consuma benzina din carburatoare (cateva minute dureaza).

Cand il ponesti din nou, dai drumul la benzina, lasi sa se umple carburile , tragi socul la maxim sau la 3/4 (dupa cum e invatat motorul) si va porni imediat.

In felul asta pot sa pornesc motorul meu si daca scade temperatura sub zero grade. Orice alta combinatie doar din soc... nu pleaca decat dupa multa munca de convingere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am fost la o plimbare de vreo 50 de km cu ea... azi dimineatza la prima cheie a pornit dar nu a stat decat vreo 10 secunde, dupa inca 2 incercari a pornit si a stat la 2000 de ture cu socul tras fara probleme... dar nu a fost la fel de frig peste noapte.

Sa vad cum se prezinte zilele urmatoare.

 

Ce ma enerveaza pe mine este ca in orice alta situatie porneste la sfert :( ma duc acum sa o pornesc si fac si un filmuletz)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: Am uitat sa zic ca am amestecul cam bogat. Am detonari in toba pe frana de motor si bujia se innegreste. Plus una dintre membrane a fost prinsa partea extensibilsa sub capac(asa a venit de la nemti :-( ). Nu e gaurita doar ca are cursa mai scazuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de rateuri poti sa verifici rezistenta de deasupra bateriei care daca este de 4.7 kohm sigur pocneste. O poti inlocuii cu una de 10 kohm si ai sa vezi o imbunatatire drastica. Testat de mine. (in carte sunt date ambele posibilitati, cea de 4.7 este folosita pentru a trece itp-ul in Italia :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si manualul da 1400 - 1500 rpm.

recomand 1500 chiar si putin peste. nu consumati mai multa benzina in plus daca mariti 100 rpm, dar motorul va intra mai repede in regim si nu se va opri.

chiar daca fac aproximativ 1000 km pe an, se intampla sa circul si in decembrie cu motorul daca este uscat pe jos.

nu am avut probleme cu pornirea la frig daca pornesc motorul de pe o zi pe alta.

daca insa stiu ca va sta cel putin o zi nepornit, inchid robinetul de benzina si il las sa mearga pana se opreste (pana consuma din benzina din carburatoare).

La urmatoarea pornire, doar deschid robinetul si la prima apasare de buton pleaca. (daca e frig rau si umezeala pleaca la a doua)

Daca insa nu inchid robinetul... e multa munca. daca pleaca pe la al 5 - 10-lea buton... si ala in lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...