Kristian K Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Aia cu lichidul de baterie e adevarata!!!Caz personal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Bine ca ai gasit.Le-ai luat pana la urma pe amandoua? Am trimis PM dar n-am primit inca raspuns. Eu am nevoie doar de o membrana, eventual caut pe altundeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Aseara am fost la o plimbare de vreo 50 de km cu ea... azi dimineatza la prima cheie a pornit dar nu a stat decat vreo 10 secunde, dupa inca 2 incercari a pornit si a stat la 2000 de ture cu socul tras fara probleme... dar nu a fost la fel de frig peste noapte. Sa vad cum se prezinte zilele urmatoare. Ce ma enerveaza pe mine este ca in orice alta situatie porneste la sfert ma duc acum sa o pornesc si fac si un filmuletz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Daca te ajuta cu ceva si mie imi porneste mai greu pe vreme rece. Defapt si vara porneste numai cu socul tras de tot. Vara imediat duc socul la 1/4, iarna las 30 sec sa se incalzeasca. Amestecul e la 3.5 iar cuiul la 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) @ftraian: Ce consum ai cu cuiul la 3? si filmuletzul care l-am promis: http://youtu.be/AvDyygZZnag dupa cum ziceam... porneste usor... si chiar si cu motorul rece si turatia in jur de 1100 motorul sta la relanti... Editat Octombrie 17, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 In oras 8l sau peste. Inafara 6l la 150km/h constant(autostrada)/ La viteze mai mici, pe DN tot 6l am scos minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) ok similar cu mine cu toate ca eu am cuiul la nivelul 5... in fine... cred ca il pun la 3 si vedem ce o fi. Editat Octombrie 17, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 LE: Am uitat sa zic ca am amestecul cam bogat. Am detonari in toba pe frana de motor si bujia se innegreste. Plus una dintre membrane a fost prinsa partea extensibilsa sub capac(asa a venit de la nemti :-( ). Nu e gaurita doar ca are cursa mai scazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 legat de rateuri poti sa verifici rezistenta de deasupra bateriei care daca este de 4.7 kohm sigur pocneste. O poti inlocuii cu una de 10 kohm si ai sa vezi o imbunatatire drastica. Testat de mine. (in carte sunt date ambele posibilitati, cea de 4.7 este folosita pentru a trece itp-ul in Italia )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) @ftraian,redu amestecul la maxim 3 si pune sigurantele pe cuie pe pozitia de maxim sus.Abia dup-aia schimba si membrana.Vei vedea diferenta.Crede-ma! PS:Stii cumva a cui e Pegaso-ul din pompa de gpl de vis-a-vis de intrarea spre Valea Seaca,pe Calea Baciului?Are nr CJ-11-SBP si sta cred ca mai bine de 1 an si e vai de mama lui!Rusinica proprietarului! Editat Octombrie 17, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 ieri am ridicat relantiul la 1500 si ca urmare azI dimineatza a pornit mult mai usor. o tin sub observatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) ieri am ridicat relantiul la 1500 si ca urmare azI dimineatza a pornit mult mai usor. o tin sub observatie Relantiul e ok intre 1400-1500,daca ai motorul cald(60-65 de grade),ai toti consumatorii porniti si nu se opreste.Cat aveai relantiul inainte?Aceeasi problema o avea si @motan,relantiul lui fiind reglat cam tot asa,cum era la tine.Odata ridicat la 1400-1500(care este relantiul RECOMANDAT DE PRODUCATOR!),a eliminat problema. Editat Octombrie 18, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Ar fi frumos niste suruburi dinastea sa reglam mai usor amestecul: http://www.motorcycl...&WT.MC_ID=10010 Stie cineva un strungar priceput sa faca asa ceva? Cumpar 2 daca-s la un pret ok. @cristianstrt: nu stiu al cui e Editat Octombrie 18, 2012 de ftraian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 (editat) Suna-ma,caci eu am carburatoare complete in plus!0744934435,Cristi. PS:Daca ai nevoie de ceva de pe ele sau de ele. Editat Octombrie 18, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Aveam relantiul la 1300, nu a facut absolut nici o figura pana sa dea frigul, indiferent de consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Aveam relantiul la 1300, nu a facut absolut nici o figura pana sa dea frigul, indiferent de consumatori. Ok,dar minimul e de 1400.Crede-ma ca aia era cauza pentru care pornea greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 asa simt si eu. o tin sub observatie zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 asa simt si eu. o tin sub observatie zilele urmatoare. PS:La mine e la 1450 fix! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 si manualul da 1400 - 1500 rpm. recomand 1500 chiar si putin peste. nu consumati mai multa benzina in plus daca mariti 100 rpm, dar motorul va intra mai repede in regim si nu se va opri. chiar daca fac aproximativ 1000 km pe an, se intampla sa circul si in decembrie cu motorul daca este uscat pe jos. nu am avut probleme cu pornirea la frig daca pornesc motorul de pe o zi pe alta. daca insa stiu ca va sta cel putin o zi nepornit, inchid robinetul de benzina si il las sa mearga pana se opreste (pana consuma din benzina din carburatoare). La urmatoarea pornire, doar deschid robinetul si la prima apasare de buton pleaca. (daca e frig rau si umezeala pleaca la a doua) Daca insa nu inchid robinetul... e multa munca. daca pleaca pe la al 5 - 10-lea buton... si ala in lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Azi am mutat siguranta pe pozitia a 5-a si am observat ca motorul merge mai rotund, iar in frana de motor nu mai bubuie asa rau. Ca fapt divers, am calculat consumul pe ultimii 1000km si a iesit 6,7%, mers mixt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Salut din nou.. Azi evident dupa ce am laudat-o ieri ca a pornit usor... nu a vrut sa plece nici de-a naibii. peste noapte voi incerca metoda lui Mony(ii opresc benzina de la robinet si o las sa mearga pana moare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Aia inseamna ca se vor goli carburatoarele. NU cred ca vor fi prea fericite garniturile de cauciuc daca raman fara lubrifiant (benzina). Dar si banii tai trebuie sa circule, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 ok... atunci altceva ce pot sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 verifica cele enumarate de mine mai sus. Nu numai benzina ia parte la pornire. Si partea electrica e importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 ok. sambata ma voi ocupa si de restu. Ce anume trebuie sa verific la bujie, pipa? Daca imi lipseste lichid la baterie cu ce completez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.