Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si neaparat pus acumulatorul pe redresor moto (nu auto) cu curent mic de incarcare 1A maxim 1,5A. Il tii la incarcat minim 4 ore (recomand vreo 6 ore).

dupa aia il montezi pe motocicleta. Daca acumulatorul e vechi... poti doar sa ii pui apa distilata, curent de la masina... si pornesti mobra.

Daca insa este nou sau este bun... fa cum ti-am spus.

Eu am acumulatorul de 5 sezoane... si se comporta ca unul nou. ma si mir ca a tinut atat de bine dar nici nu l-am "torturat"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pipa nu ai nimic de verificat. doar sa simti ca intra cum trebuie pe bujie si ca intampina o mica rezistenta cand intra (sa simti ca face si contact electric cu bujia).

HMH ... mi se pare cunoscut numarul. Nu cumva ai drum din cand in cand prin zona Iancului - Mosilor sau spre Chitila... ca am retinut combinatia numarului tau.

Daca poti, fa rost de un redresor moto. Daca nu gasesti, da-mi un PM cu numarul de tel si te sun eu poate reusesc sa te ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujia să aibă o culoare normală. Găseşti pe net clarificarea culorilor şi ce înseamnă fiecare nuanţa. La pipă, o scoţi pui contactul şi dai la automat. Trebuie să vezi scânteie în pipă. Fă chestia asta seara, să vezi mai bine. La baterie, să fie la nivel şi dacă nu, completezi cum ţi-a spus colegul.

 

rahat de forum cu diacritice cu tot. Nici eu nu inteleg ce e scris. Imi pare rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin cu noutati.

 

Ieri am dat jos bateria si intradevar ii lipea lichid.... Cam 1.5 cm sub nivelul minim. Am completat cu apa demineralizata pana aproape de maxim.(in primavara sa caut baterie pe gel?)

Am dat jos pipa si am gasit ca avea oxid xum se face la +-ul bateriei. Am curat-o.

Bujia am desfacut-o si nu am descoperit nimic deosebit. Interiorul avea o culoare maro cafenie iar distanta la electrod era ca in manual 0.6-0.7 masurat cu lera.

 

Am iesit aseara la plimbare cu ea si mi-au degerat toate cele dar vreau sa zic ca se simte o diferenta la mersul motocicletei in bine (confirmat si de pasagera).

 

@moni am avut in ultimele luni okazional drum spre chitila. Dar drumurile mele zilnici sunt spre pipera :)

 

P.s. De unde pot sa cumpar o cheie pt bujie de 18? Mi-am mancat ficatii cu o tubulara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1: la mine rezistenta e de 10 kohmi, sub sigurante.

@ValyO sub suportul de sigurante la mine nu este nimic . M-am uitat si la celelalte fire si nu vad acel rezistor de 4,7 kohm. In ce se afla bagat el ? E vreo cupla diferita ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cercetat putin si se pare ca rezistenta s-a montat de la generatia '96 in sus.

 

"As far as I know, and I've read up on this, Aprilia started to fiddle with the ignition timing via this resistor-plug, colormarking them black or white, BUT only from the MX model onwards (~1996+). The one that still looked like the GA 95 (Mk 2) which was "transitory" (different suspension, 40 mm forks insted of 41 from the GA 94-) but had different mods to comply with exhaust regulations (noise, gases) which led to less power because of that (29kw in the MX instead of 35kw on the earlier GA models).

They narrowed the intake and the exhaust pipes, changed the carb settings and invented the RESISTOR-PLUG - mainly to adapt the bike to the different regulations in Europe which at that time wasn't as homogenous as it is now."

 

Sursa aici

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?205898-Cure-the-backfire-%28Pegaso-2001-%29

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, caut si eu tobe pt Aprilia Pegaso 650 96. Duminica am pierdut o toba, la enduro :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi la 7 grade aprilica mea a reusit sa porneasca relativ usor... dupa cum urmeaza:

- Primul start: a pornit usor,a urcat turatia pana pe la vreo 1400 si a murit dupa 3 secunde,

- Al 2-lea start: a pornit usor, a urcat turatia pana pe la vreo 1600 si a murit dupa vreo 7..8 secunde

- Al 3-lea start: la fel ca la al 2-lea

- Al 4-lea start: a pornit... a urcat la 2000 de ture... a ramas pornita :)

 

Dupa cum am zis in ultimul meu post... am verificat bujie, fisa, baterie. Am curatat fisa, am completat lichidul in baterie si am plecat la o tura de vreo 50 km cu ea... toate bune si frumoase :)

 

Sincer... eu as vrea sa porneasca din prima... nu imi place sa ma rog de ea...

 

Am gasit urmatoarea baterie... http://www.wemoto.ro...ed_high_torque/

O bujie iridium de genul: http://www.wemoto.ro/bikes/aprilia/pegaso_650/98-99/picture/spark_plug_ngk_iridium/ ar ajuta?

 

Ce parere aveti?

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...