kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Am tras socul azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste. 135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Am tras socul azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste. 135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu 135x90x167 e dimensiunea buna,deci marimea bateriei ce ai gasit-o in acel link,e ok.Dar pentru faptul ca e pe gel si costa de vreo 4 ori mai scumpa(cu tot cu transportul inclus),nu se justifica.Pe gel te tine cu vreun an si ceva,doi,maximum mai mult.La asta pe acid trebuie sa verifici din cand in cand acidul,fata de cea pe gel care e fara intretinere.Atata tot! Legat de pornire,e curat filtrul tau de aer? Repet:socul se trage cel mult 3/4,NU DE TOT!!! PS:Bateria ta e ok,nu ai nevoie de alta!Eu intotdeauna,cand ajung la destinatie,indiferent ca-s cu Aprilica,Tricker-ul sau cu Subaru,dupa ce o parchez si opresc toti consumatorii,las motorul sa mai mearga vreo 10-15 secunde si apoi il opresc!!! UN SFAT FOARTE IMPORTANT:LA APRILICILE NOASTRE,COMPARATIV CU CELELALTE MARCI,POTI DA LA AUTOMAT,CU BUTONUL DE ENGINE PE OFF SI MOTORUL SE VA INVARTI FARA SA PORNEASCA!ACEST LUCRU E BENEFIC PERIOADELOR MAI INDELUNGATE DE STATIONARE(IARNA,MAI MULT DE 3-4 SAPTAMANI,ETC),DEOARECE DUPA ACESTE PERIOADE,DISPARE PELICULA DE ULEI DIN CILINDRU,FIIND DAUNATOARE PORNIREA"USCATA".RECOMAND TUTUROR SA DEA LA AUTOMAT DE 4-5 ORI CU BUTONUL ENGINE PE OFF,CA SA SE REFACA UNGEREA DIN CILINDRU,ABIA APOI SA SE PUNA BUTONUL ENGINE PE ON,SE TRAGE SOCUL 3/4 SI SE DA LA AUTOMAT!VA PORNI LA SFERTUL SFERTULUI!GARANTAT 100% ! Am tras socul azi a invartit de vreo 1...2 ori pana a pornit. Iar in timpul zilei nu apuca sa invarta mai mult de o data si porneste. 135x80x161 e dimensiunea bateriei din linkul meu Bateria ce ai gasit-o pe gel e de 12 Ah.Cele ce le vei gasi in link-ul dat de mine sunt de 14 Ah,care nu e tot aia cu 12 Ah!Ce spui? Editat Octombrie 23, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 La filtrul de aer nu m-am uitat... Voi verifica... Tot ce tre sa ii fac este sa il scutur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 La filtrul de aer nu m-am uitat... Voi verifica... Tot ce tre sa ii fac este sa il scutur? Filtrul de aer este din burete si deci se poate spala cu detergent lichid de vase si un pic de Ciff(ceva de gen tix).Apoi il usti complet si il pui la loc.Iti va scadea efectiv si consumul de benzina si motorul va merge mult mai usor!Ce model de Aprilia ai,mai exact(cel cu farul cu doua becuri,in forma a doi ochi sau cel in forma de trapez rasturnat,cu un singur bec)?Pune o poza cu Aprilica ta,te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Eu am modelul din 1999 cu 2 becuri...presupun ca este Pegaso 3... Filtrul arata asa: Editat Octombrie 23, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Eu am modelul din 1999 cu 2 becuri...presupun ca este Pegaso 3... Filtrul arata asa: Ok,deci e generatia 3(sau Mk3).Ce poti face este sa-l sufli cu are comprimat din interior spre exterior,pana nu mai iese praf si mizerie din el.Daca e innegrit si dupa ce l-ai suflat cu aer comprimat,va trebui sa-ti cumperi altul,caci e gata! La modelele GA si MX(generatia 2 sau Mk2)filtrul este din burete si se spala. Editat Octombrie 23, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Voi face asta in seara asta... sa vedem cum se comporta. Am mai gasit urmatoarea baterie: http://www.romimoto-...43?show=gallery Editat Octombrie 23, 2012 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Daca modelul tau este GA sau MX,incearca la 0740140820,il cheama Horea si mai are piese de Aprilica,caci si-a dezmembrat-o! Mersi de pont. Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau. Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva. Editat Octombrie 23, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Voi face asta in seara asta... sa vedem cum se comporta. Am mai gasit urmatoarea baterie: http://www.romimoto-...43?show=gallery Romimoto e de la mine din Cluj si nu vinde decat agentilor economici(firme,pfa,etc),nu si persoanelor fizice! Da,pretul e bun,dar chiar trebuie schimbata bateria ta?Ce marca e si de cand este?Daca ai completat cu apa distilata,poti sa o mai pui pe redresor azi pana maine,dar redresorul sa nu dea mai mult de 2 A pe ora. Mersi de pont. Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau. Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva. Ai aici alt link cu piese de Aprilica Mk3: http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+aprilia+pegaso+650+an+96-98mai+am+multe+piesese+dezmembreaza+si+mot+-168905.html !Incearca si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 eu mi-am comandat de la romimoto piesele pentru carburator... nu am avut nici un fel de problema Nu stiu ce marca e bateria mea... nu m-am uitat (rushine sa imi fie) bateria e cumparata si pusa pe motor in mai anul acesta. Nu ar trebuii sa fie necesara schimbarea ei si nici nu as vrea sa o schimb atata timp cat nu e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Ai aici alt link cu piese de Aprilica Mk3: http://www.bikeshop....ot -168905.html !Incearca si aici. Omule esti o comoara. Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Omule esti o comoara. Mersi frumos Ai rezolvat cu tobele?Dan e un baiat super ok! eu mi-am comandat de la romimoto piesele pentru carburator... nu am avut nici un fel de problema Nu stiu ce marca e bateria mea... nu m-am uitat (rushine sa imi fie) bateria e cumparata si pusa pe motor in mai anul acesta. Nu ar trebuii sa fie necesara schimbarea ei si nici nu as vrea sa o schimb atata timp cat nu e nevoie. Eu am vrut sa comand o garnitura anul trecut in primavara de la el si mi-a spus sa discut cu cineva care are firma si acela sa faca comanda.Si-a schimbat probabil optica. Legat de baterie,e clar,nu trebuie schimbata,ci doar pusa pe redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Omule esti o comoara. Mersi frumos Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare. Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ). Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic. Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de/avehrenb/Big/vergaser_e.html . Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii. Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba. O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj. A mai patit cineva asa ceva? Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................ Ai rezolvat cu tobele?Dan e un baiat super ok! Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 e poza veche la mine l-am dat jos si am pus furtun continuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Ai avut aceeasi problema si din cauza asta l-ai dat jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Acum daca tot am intrat in vb pe forum. Pun si eu o intrebare intrebatoare. Cat timp am asteptat ambreiajul si garnitura de ambreiaj, am dat jos carburatoarele le-am curatat frumos, le-am reglat la pozitia 3 exact ca in carte, bujie noua, filtru aer relativ nou. ( l-am confectionat, pt ca nu am mai gasit filtru dreptunghiular ). Cand am desfacut carburatoarele, mi s-a parut ca ghilotinele se misca cam greu, cam "gripate" asa ca sa zic. Piesa 4 din EXPLODED VIEW http://home.arcor.de...vergaser_e.html . Bun............. am pus la loc toata motocicleta , cu totul schimbat ambreiaj, bujie, carb curatat etc etc. Am iesit cu ea pe str 10km cat am apucat sa fac in B pana sa plec duminica. Moto a mers fff bine, am dat-o si pe o roata, nu a comentat, cum trageam cum o lua, fara comentarii. Am ajuns duminica la Telega, am urcat niste dealuri cu ea in full gaz , fara probleme............mai departe spre Creasta Baiului, iarasi pe asfalt a mers OK carburatia. Ajung pe Creasta Baiului si incepe sa dea in nas. Ma ce dracu...............mai facuse asa si pe Tabla Butii......... dar am zis ca...........na ..........ii trece, doar i-am curatat carburatoarele ce naiba. O pun in neutru si trag de acceleratie cu toata mana ca sa zic asa.................se tureaza un pic si apoi incepe sa sughite si iar sa se tureze sa-si recapete turatia initiala din momentul sughitului si tot asa..............departe de a ajunge pe rosu sau ...................cred ca aveam 4000rpm maxim si apoi hac hac hac hac iar o lua 4000rpm iar hac hac hac....... ma ce *** o avea. In fine am urcat cu ea anumite pante din inertie, ca de pe loc nu avea cum sa o ia.........tragea sa moara cum dadeam drumul la ambreiaj. A mai patit cineva asa ceva? Eu cred ca e de la piesa 4 , ghilotina , se misca o idee mai greu, nu culiseaza instant................ Da. L-am sunat. Astept niste poze. Pret ff OK. Daca din poze arata bine le iau clar. ( 90% cred ca le iau ) Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Nu am avut pb asta. E l.am dat jos din motive estetice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ftraian Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Mersi de pont. Am sunat , dar numai are tobele. Am gasit alt anunt undeva in Tulcea. Astept sa vad ce poze imi trimite omu. Daca imi convine le iau. Sunt de pe o Aprilia din 1998 omu o da cu tot cu intermediara ( cap coada ) cred ca o sa se potriveasca , din moment ce iau toata linia. Daca nu se potriveste o adaptez cumva. Si Mircea a dezmembrat o Pegaso: 0743 362 346. E in Oradea-Cj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Piesa aia normal e "unsa" cu benzina si culiseaza ok,cand e montata la loc.Siguranta de pe cuie la ce pozitie le ai puse?Fum negru scoate?Ai cumva vreun filtru de benzina suplimentar pe furtunul ce vine de la robinet la carburatoare(vezi poza cu Aprilica lui @kr3ator de mai sus!)?Eu am avut un filtru din acela si dupa ce parcurgeam de la rezervorul plin vreo 175-180 de km,imi pica in bot,deoarece nu apuca filtrul sa se umple asa de repede pe cat trageau carburatoarele benzina!Deci tragand aer,in loc de benzina,pica exact ca la tine-n bot!L-am eliminat si totul a revenit la normal.Exista 2 site pe robinetul de benzina in interiorul rezervorului,una pe On si una pe Res!Crede-ma ca-s de ajuns. Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc. Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 . Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,. Am curatat tot am asamblat ca la carte tot.............. Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc. Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 . Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,. Am curatat tot am asamblat ca la carte tot.............. Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu.. Incearca sa le inversezi in carburatoare,poate au facut fiecare o uzura diferita! Salut,am patit si eu exact asa pe Transfagarasan si problema era din lipsa aerului find rarefiat si a filtrului de aer care era murdar,cum am schimbat filtru de aer totul a mers ,,brici'' Intotdeauna cand stiu ca urc la munte undeva,maresc relantiul cu 100 de ture si totul e ok(nu cu mai mult).La fel fac si la Yamaha Tricker.Cand revin,il fac inapoi la 1450.Am experimentat asta de zeci de ori deja. Editat Octombrie 23, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 E ciudat... dar poate nu ai pus bine carburatoarele in galeriile de cauciuc. Mai exact poate nu sunt perfect intrate in galerii sau sunt slabite colierele de prindere. Si putin aer fals daca trage, cam asa banuiesc ca s-ar manifesta. Ca sa verifici faci asa: - pornesti motorul si il lasi la relanti dupa ce s-a incalzit - iei orice spray cu alcool (parfumant, deodorant... nu conteaza. doar sa nu fie cu praf - dai cu spray pe exteriorul galeriilor, cam din toate unghiurile. Daca motorul isi schimba sunetul (se accelereaza) atunci trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Nu am nici un fel de filtru de benzina, fum nu scoate deloc deloc. Problema e ca innainte NU facea asa pe munte(mai putin penultima oara cand am uzat ambreiajul) dar era surubul la treapta 5 . Cand am montat carburatoarele la loc, am pornit-o fara sa pun airbox-ul, am ambalat-o iar ghilotinele alea nu se ridicau chiar simultan.......era un mic lag ca sa zic asa,. Am curatat tot am asamblat ca la carte tot.............. Exclud ipoteza lipsei aerului, no way, in cazul meu.. Ar mai fi la carburatorul din stanga cum stai pe Aprilica,in partea lui dreapta,aproape de carburatorul drept,are un dop mic de cauciuc,care daca a picat sau l-ai pierdut face cam la fel cu simptomele ce le ai.Verifica daca acel dopulet de cauciuc e acolo si astupa acel mic stutz!Odata am patit chestia asta si mi-a luat o saptamana intreaga sa dau de problema.Apoi l-am asigurat cu o sarmulita sa nu-l pierd daca va mai fi suflat jos de catre carburator. Editat Octombrie 23, 2012 de cristianstrt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Sau asa... Alea banuiesc ca sunt dopurile pentru montat vacumetrele. Eu nu le mai tin minte. Oricum, daca dai cu spray cum te-am invatat... si se tureaza motorul sau isi schimba mersul, este clar. vei stii ca pe undeva intra aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.