Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut ca Motul-ul e ulei de 300 de km?Poate Mobil-ul!

Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara!

Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet?

La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"?

:crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:crack: :crack: :crack:

Nu-i de ras,ma Vlade,ca oamenii sunt la inceput!Asa am inceput toti,nimeni nu se naste invatat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am numarat dintii de pe pinionul mic insa am citit ca modelul meu are standard 16 cu 47 si ca modele mai noi ar avea 15 cu ceva si ca nu merge pus mai mare de 16... xcum ar fi... nu vreau sa schimb nimic la pinionul mic pt a nu deregla turometrul. Voi schimba doar pinionul pe spate fata de original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am numarat dintii de pe pinionul mic insa am citit ca modelul meu are standard 16 cu 47 si ca modele mai noi ar avea 15 cu ceva si ca nu merge pus mai mare de 16... xcum ar fi... nu vreau sa schimb nimic la pinionul mic pt a nu deregla turometrul. Voi schimba doar pinionul pe spate fata de original.

La Aprilia Pegaso din 2005 in sus(motor Yamaha 660)Strada,Factory,Trail si Fun,sunt 15 dinti pe fata si 44 pe spate.Daca faci raportul lor,e echivalent cu cel de la 16 cu 47,cum ai tu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut spune ca Motul-ul e ulei de 3000 de km?Poate Mobil-ul!Sau poate are el ceva ulei mai ieftin,noname si vrea sa te incalte cu el!

Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara!

Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet?

La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"?

nu am tras socul :crack: sper ca asta sa fie, mersi! ma duc maine si sper sa fie asta! de altfel suna ok, ca si ultima oara cand am folosit-o.

nu am un mecanic anume, doar am fost la el, ca am gasit service-ul si l-am rugat sa-mi incarce bateria, ceea ce a si facut. a zis ca au mai fost motociclete cu motul 5100 si s-au facut praf cu el. eu oricum luasem asta din toamna, ca asa am citit prin arhiva de aici. si un prieten cu bmw650gs mi-a zis la fel, ca o sa fie bun. mecanicul zicea tot de ceva ulei pe care tocmai il incarcase intr-un enduro care statea pe butuc. tot ceva de la motul 10w40, dar scria altceva deasupra.

benzina e pornita, am si inchis robinetul si dat drumul din nou, in caz de. dar chiar de soc uitasem! sper sa fie asta, maine dimineata ma duc si testez. dar ma duc cu tot cu echipament si acte, ca daca porneste, o iau pana intr-un poligon ceva, sa exersez.

 

deci: service-ul nu stiu ce nume are. e urmatoarea statie de la regionala spre marasti. fix inainte de statie e o strada si fix inainte de strada e service-ul.

mi-au zis de asemenea ca daca am ceva prieten care vrea sa cumpere moto, au ei o aprilica pegaso 650 din 2001 cu 1400 de euro, cu electromotorul schimbat. asta mi-a zis seful. mi-a zis ca electromotorul crapa usor la aprilia si costa vreo 3-400 de euro sa-l inlocuiesti, asta deja il are inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

INTREBARE:CUM RECUNOASTEM PE CINEVA INTELIGENT(A)? :-L

Astept parerile voastre!

Raspunsul e simplu:TOTI PROSTII SE COALIZEAZA IMPOTRIVA LUI(EI)!!!

 

nu am tras socul :crack: sper ca asta sa fie, mersi! ma duc maine si sper sa fie asta! de altfel suna ok, ca si ultima oara cand am folosit-o.

nu am un mecanic anume, doar am fost la el, ca am gasit service-ul si l-am rugat sa-mi incarce bateria, ceea ce a si facut. a zis ca au mai fost motociclete cu motul 5100 si s-au facut praf cu el. eu oricum luasem asta din toamna, ca asa am citit prin arhiva de aici. si un prieten cu bmw650gs mi-a zis la fel, ca o sa fie bun. mecanicul zicea tot de ceva ulei pe care tocmai il incarcase intr-un enduro care statea pe butuc. tot ceva de la motul 10w40, dar scria altceva deasupra.

benzina e pornita, am si inchis robinetul si dat drumul din nou, in caz de. dar chiar de soc uitasem! sper sa fie asta, maine dimineata ma duc si testez. dar ma duc cu tot cu echipament si acte, ca daca porneste, o iau pana intr-un poligon ceva, sa exersez.

 

deci: service-ul nu stiu ce nume are. e urmatoarea statie de la regionala spre marasti. fix inainte de statie e o strada si fix inainte de strada e service-ul.

mi-au zis de asemenea ca daca am ceva prieten care vrea sa cumpere moto, au ei o aprilica pegaso 650 din 2001 cu 1400 de euro, cu electromotorul schimbat. asta mi-a zis seful. mi-a zis ca electromotorul crapa usor la aprilia si costa vreo 3-400 de euro sa-l inlocuiesti, asta deja il are inlocuit.

Deci da,socul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi incepatori pe aici care nu citesc nici cele mai simple instructiuni de folosire a acestei motociclete . Cu cat numarul informatiilor este mai mare cu atat sunt mai putini cei care le exploateaza .

Nici socul nu au habar ca trebuie tras la pornirea la rece .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macar n-am tinut apasat contactul ca animalul pana sa-mi topeasca firele :P maine sper sa aud brumm. sa stiu ca merge. altfel, mai tre sa verific guma pe fata. cred ca o sa trebuiasca sa o schimb cat de curand.

 

da, mersi remu, insa nu am mai folosit-o de mult si am fost concentrat fix pe schimbatul uleiului ca in manual. an honest mistake.

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi incepatori pe aici care nu citesc nici cele mai simple instructiuni de folosire a acestei motociclete . Cu cat numarul informatiilor este mai mare cu atat sunt mai putini cei care le exploateaza .

Nici socul nu au habar ca trebuie tras la pornirea la rece .

Nu fi rau ,sunt incepatori,hai sa-i sustinem!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma, socul era tras. nu a mers... vreau sa verific bujia, dar tre sa imi caut o cheie inainte. oricum, nu am mai avut ce sa fac, am avut noroc ca am ajuns la timp sa o bag la adapost, ca la cluj ninge ca-n iad deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jos bujia,ca sigur e "pisata"cu benzina.Usc-o de benzina,da la automat fara bujie sa iasa benzina din cilindru afara.Apoi pune bujia(ATENTIE:bujia se infileteaza in chiulasa cu mana,pana trebuie intarita cu tubulara-NU incepe infiletarea bujiei cu tubulara,risti sa prinzi filet fals si distrugi chiulasa!) si da la automat (cu socul tras 2/3 din cursa totala).

Da,da,da,da,la noi la Cluj ninge ca-n poveste... :stuck:



PS:Cheie de bujie poti cumpara de aici: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/986 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a pune bujia, arde-o mai intai. Pune-o pe foc la aragaz si las-o vreo 5-6 minute. Dupa care scobeste cu un ac sau ceva ascutit interiorul, langa electrod.

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a pune bujia, arde-o mai intai. Pune-o pe foc la aragaz si las-o vreo 5-6 minute. Dupa care scobeste cu un ac sau ceva ascutit interiorul, langa electrod.

Inainte sa o montezi in cilindru,baga bujia in pipa,fa masa cu chiulasa si da la automat sa vezi daca ai scanteie sau nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si asta ar trebui masurata cu o lera.Distanta trebuie sa fie intre 0,6 si 0,7 mm,conform manualului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,cine ma poate ajuta cu piesa asta

.Mersi

Contacteaza-l pe @adyfikus,s-ar putea sa aiba el.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de sfaturi!

Din partea mea,cu cea mai mare placere.Orice problema ai,intreaba,ca d-aia e forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti,salut cristi, va rog nu mai vorbiti de nisoare ca-s satul, azi am mers cu ea (mobra) si nu mai stiam de unde ma bate zapada din vazduh sau de pe parbriz, clar am facut " acupunctura oculara" si am fost ca si iepurasul de paste, ca daca am avut tupeul sa las viziera in jos nu mai vedeam de "ceata". SI CULMEA sa vezi pin la taietura turcului ma insotit un "coleg de soarta cu un bmw (moto), si tare m-am bucurat ca nu sint singura atractie a tirgului. da a fost fain (acum de acasa si de la caldurica cugetare). apropo i-ati spus baiatului cu cheia de bujie sa nu cumva sa isi cumpere din alea groase in carne ca nu ii intra pe chiuloasa? in alta ordine am eu un telescop spate cu reglaj intensitate. apai no asfalt uscat la toata lumea. ps cristi ce fac cu berea ca ingheata? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut aprilisti,salut cristi, va rog nu mai vorbiti de nisoare ca-s satul, azi am mers cu ea (mobra) si nu mai stiam de unde ma bate zapada din vazduh sau de pe parbriz, clar am facut " acupunctura oculara" si am fost ca si iepurasul de paste, ca daca am avut tupeul sa las viziera in jos nu mai vedeam de "ceata". SI CULMEA sa vezi pin la taietura turcului ma insotit un "coleg de soarta cu un bmw (moto), si tare m-am bucurat ca nu sint singura atractie a tirgului. da a fost fain (acum de acasa si de la caldurica cugetare). apropo i-ati spus baiatului cu cheia de bujie sa nu cumva sa isi cumpere din alea groase in carne ca nu ii intra pe chiuloasa? in alta ordine am eu un telescop spate cu reglaj intensitate. apai no asfalt uscat la toata lumea. ps cristi ce fac cu berea ca ingheata? :cheers:

Data viitoare cand mai treci taietura,anunta-ma cumva,caci eu stau pe Calea Baciului.dupa Petrom.Ne vedem si biruim berica aia!

Cat priveste cheia aia de bujii,e exact ceea ce trebuie,mai potriveste si pe altele!

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Voi cand porniti motorul la pegaso (rece) este normal ca radiatorul sa fie cald ......se incalzeste o data cu motorul.....dupa cateva secundee el incepe sa se incalzeasca....nu ar trebui sa fie rece daca are termostat si sa se incalzeasca doar cand deschide termostatul...in rest functioneaza perfect dupa 80 se porneste termocupla........in mers pe cat trebuie sa stea apa??

daca merg cu viteza 1 sta apa pe 80 ....daca dau a 2 scade orice ar fi panta orice.....ceva normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...