Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Vă arăt un set de fotografii efectuate în service.post-77393-0-24661500-1389800137_thumb.jpg

post-77393-0-45992800-1389799208_thumb.jpgpost-77393-0-96081900-1389799472_thumb.jpgpost-77393-0-12369900-1389799787_thumb.jpgpost-77393-0-93379300-1389800306_thumb.jpgpost-77393-0-91018200-1389800316_thumb.jpgpost-77393-0-70138600-1389800321_thumb.jpgpost-77393-0-24149100-1389800333_thumb.jpgpost-77393-0-02432500-1389800345_thumb.jpgpost-77393-0-73122700-1389800350_thumb.jpgpost-77393-0-00407600-1389800360_thumb.jpgpost-77393-0-07046200-1389800398_thumb.jpgpost-77393-0-23033100-1389800406_thumb.jpgpost-77393-0-18512300-1389800411_thumb.jpgpost-77393-0-00820300-1389800415_thumb.jpgpost-77393-0-84741600-1389800423_thumb.jpgpost-77393-0-26367100-1389800432_thumb.jpgpost-77393-0-48642600-1389800439_thumb.jpgpost-77393-0-53666800-1389800448_thumb.jpgpost-77393-0-37065800-1389800459_thumb.jpgpost-77393-0-36902700-1389800492_thumb.jpgpost-77393-0-54522100-1389800498_thumb.jpgpost-77393-0-14443600-1389800507_thumb.jpgpost-77393-0-87890200-1389800514_thumb.jpgpost-77393-0-51273400-1389800526_thumb.jpgpost-77393-0-10738900-1389800535_thumb.jpg

Nu vreau să polemizez despre nimeni și nimic. Poate că defectele au fost moștenite de la proprietarii anteriori. Pe scurt, nu a trebuit să schimb doar semeringurile de furcă și frâna față, așa cum mi s-a spus (nu discut aici despre consumabilele de zi cu zi).

Important este că mecanicul și-a făcut treaba și că Tractoraș circulă într-o aproape perfectă stare de funcționare .smile.png

post-77393-0-63320000-1389800284_thumb.jpg

post-77393-0-98236400-1389800289_thumb.jpg

post-77393-0-43189700-1389800297_thumb.jpg

post-77393-0-37666400-1389800402_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul".

Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron...

Te ia inima cand vezi asa ceva.



Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate, nici macar la Dacia cu care am inceput, sau la Mobra Super 50 pe care am avut-o prima data nu am facut asa ceva!

 

Am facut singur un motor de Kawasaki GPZ 600R, si a iesit ca la carte, ca doar am lucrat cu manualul de service!



In fine, important este ca ai reusit sa o faci, si te poti misca cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut noroc , baiatul de la care am luat mobra a fost cinstit cu mine si mi-a spus totul , alegerea a fost a mea

cum am mai spus cred ca mobra m-a ales pe mine , nu invers ...caci cu trei zile in urma avusesem o tentativa ratata de a achizitiona un model identic , tot de Italia dar visiniu

drepts sa spun imi placea mai mult , dar m-a mintit: nu era el acasa , nu pornea si mai cu seama nu avea( gasea) actele , am plecat borbolosind , dar am avut un D-zeu bun si ......acum am mobra buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa a fost si la mine, si am rezolvat cam toate problemele, incluzand bendix, semeringuri si ulei furca, frana spate, la care am schimbat tot ansamblul (numai piesele de la frana m-au costat 3 milioane)...insa trebuie sa investesti in mobra, si in siguranta ta daca vrei sa pleci intr-o plimbare de 800 km...

Ce-i drept, mai am de schimbat termocontactul de pe radiator, si de vazut de ce imi da putin ulei pe la furtunul de sub carburatoare, dar am alergat mobra pe Transalpina, si e posibil sa fie de acolo...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi arata jalnic , plina de noroi , praf , ceva ulei pe la motor , furca curgea .... pe cuvant va spun am facut evaluarea:

dupa reconditionare -investitia mea = 276 lei plus munca ...aici am scutit mult , mai am uleiul de schimbat si poate o guma pe spate si gata anul acesta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....attachicon.gifSAM_2995.JPG

Frumoasa culoare, si "antijeg".

La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... si a incercat sa scape de mort...

:crack:

am mai vazut o aprilie asa, cu busonu ala de jos lipit cu poxipol. cauza nu era ca se stricase filetul busonului (10-20 lei un buson nou) ci ca se stricase filetul de pe chiulasa. bine, nu ca ala nu se putea face un nou filet un pic mai mare...

ideea e ca tinea fara probleme si fara sa piarda ulei.

asta nu inseamna ca problema trebuie lasata asa si sa mearga omu cu poxipolul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă arăt un set de fotografii efectuate în service...

 

Nu vreau să polemizez despre nimeni și nimic. Poate că defectele au fost moștenite de la proprietarii anteriori. Pe scurt, nu a trebuit să schimb doar semeringurile de furcă și frâna față, așa cum mi s-a spus (nu discut aici despre consumabilele de zi cu zi).

Important este că mecanicul și-a făcut treaba și că Tractoraș circulă într-o aproape perfectă stare de funcționare .smile.png

Ma abtin de la comentarii...

 

Acesta este cu Pegasus al meu din 1999, de care sunt tare mandru si multumit ca m-a plimbat mai toti muntii din Valcea si de pe langa....attachicon.gifSAM_2995.JPG

Foarte fain,sa ai parte de el.

Tu esti in poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva imagini cu Pegasus...

:crack: :eek: :crack: !!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin de la comentarii...

 

Foarte fain,sa ai parte de el.

Tu esti in poza?

 

Ma abtin de la comentarii...

 

Foarte fain,sa ai parte de el.

Tu esti in poza?

nu sunt eu...dar in urmatoarea....cel pe Aprilia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt eu...dar in urmatoarea....cel pe Aprilia....

In apaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa culoare, si "antijeg".

La negrul de la a mea se cunoaste orice urma de praf.

uite doua aprilici modificate , despre asta voiam sa spun - carene rezervor modificate si apoi aripa supermoto

daca raman carenele oroginale o sa fie aripa relativ jos si nu da bine , ma rog sper sa ma insel

post-78987-0-66325100-1389805676_thumb.jpg

post-78987-0-96933800-1389805686_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite doua aprilici modificate , despre asta voiam sa spun - carene rezervor modificate si apoi aripa supermoto

daca raman carenele oroginale o sa fie aripa relativ jos si nu da bine , ma rog sper sa ma insel

Nu-s modificate doar ca si look,vis-a-vis de aripa fata,ci au si roata pe 17 in loc de cea pe 19!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate plasticele sunt acerbis. Si la mine si la Aprilia. Desenul e englezesc. Motorul e austriac. :)))

 

Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica :)). Macar sigla.

 

Sunt sigur ca are cava facut in China din fabrica :)). Macar sigla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha TT-R 600 e integrala la plastice Acerbis!Cel putin cea din 2000!


PS:Maneta de la ambreiaj potriveste 1:1 de pe acest TT-R cu cea de pe Aprilia Pegaso Strada/Factory/Trail!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'neata Eugene!

Nu arata rau aripa,dar da-i jos sticker-eala aia colorata si las-o neagra simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-s modificate doar ca si look,vis-a-vis de aripa fata,ci au si roata pe 17 in loc de cea pe 19!

da la asta m-am referit , doar ca aspect , de asta era vorba nu de altceva .

Ai dreptate e roata supermoto , dar si daca ii punea de 21 tot arata bine , prin taierea carenei in fata a creat un 10 cm de spatiu foarte mult

Acum mi-a venit o idee : cu doua amortizoare mai lungi nu s-ar putea rezolva problema spatiului ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...