Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alin, nu vreau sa schimb jumate de motocicleta pentru un moft cu o aripa..

O sa vad zilele astea cum se aseaza, si cum se vede.

normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la asta m-am referit , doar ca aspect , de asta era vorba nu de altceva .

Ai dreptate e roata supermoto , dar si daca ii punea de 21 tot arata bine , prin taierea carenei in fata a creat un 10 cm de spatiu foarte mult

Acum mi-a venit o idee : cu doua amortizoare mai lungi nu s-ar putea rezolva problema spatiului?

 

E clar ca schimbi ciclistica si va arata ca o girafa,asta pe langa faptul ca trebuie probabil schimbat suportul etrierului de frana si sa nu mai vorbim ca nu mai treci ITP-ul!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbi telescoape mai lungi, schimbi ciclistica. Mai trebuie cric mai lung, telescopul spate sa fie pe tare ca sa nu ai un chopper lasat pe spate si uite asa iti complici viata pt o aripa :)

CORECT

ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CORECT

ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ...

Te rog insistent sa nu deraiezi in domeniul science-fiction! :eek:

Aici discutam chestii serioase,concrete!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca nu , si eu am renuntat la ganduri de astea cert e un lucru , pentru mine : desingnerul a desenat-o asa cum e si a lansat-o pe piata asa , acesta este farmecul fiecarei mobre asa ca la mine am incercat inclusiv sa pastrez abtibildurile originale , deasemenea vopseaua ...

Ideea in sine e ca intotdeauna mi-am dorit sa am o motocicleta de cross, dar drumurile mele sunt in proportie de 70-80% prin oras, iar la greutatea mea, un enduro-touring este ideal.

Lucrul original e intotdeauna frumos, dar fiecare isi face modificarile dupa bunul plac.

 

CORECT

ce facem noi aici in termeni economici se numeste " brainstrorming " adica confruntari de idei in scopul de a elabora solutia cea mai buna..daca ar face si cei din GUVERN asa poate deciziile ar fi mai avantajoase pentru poporul 'asta ...

Daca nu am mai fabula, viata ar deveni anosta :P

 

Si nu uita ca va fi aripa fixa daca e prinsa de carena. Adica virezi si ea tot in fata va "privi".

Exactemont...

 

Te rog insistent sa nu deraiezi in domeniul science-fiction! :eek:

Aici discutam chestii serioase,concrete!

Politica e o c..rva cu sapte fete pe care e bine sa o tii la distanta, cat mai departe de bucuria vietii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Daca nu am mai fabula, viata ar deveni anosta :P

...

Politica e o c..rva cu sapte fete pe care e bine sa o tii la distanta, cat mai departe de bucuria vietii..

:funny: :crack: !!!Ca bine zici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny: :crack: !!!Ca bine zici!

:rock: ok

 

vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi?

 

o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese

 

fara rupere de gat

post-78987-0-11480100-1389863001_thumb.jpg

post-78987-0-67503100-1389863001_thumb.jpg

post-78987-0-80749100-1389863249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as recomanda prima varianta.

Cu cat mai inalt, cu atat mai bine.

 

Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc



Eu ti-as recomanda prima varianta.

Cu cat mai inalt, cu atat mai bine.

 

Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete...

toate au aceeasi lungime



si vin aplicate pe barbrizul original -completare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare...



la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc



toate au aceeasi lungime



si vin aplicate pe barbrizul original -completare

Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

var trei redesenata cu arc de cerc continuu



Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare...



Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul?

grosime 4 mm ,

la gauri am deja trei suplimentare la ceea ce am facut deja si nu vajaie



il voi da jos pe acesta ( de sus) car nu imi place ca forma , asta e , tot eu l-am facut dar m-am grabit , oricum isi face treaba am scapat de curentul din gat

post-78987-0-07854400-1389863692_thumb.jpg

post-78987-0-51569000-1389863923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutări oameni buni!
Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui.
Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești.
Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis.
Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o.
Cu respect,
Cristi L.

 

Bravo colega.

Sa-l (o) stapanesti sanatos!

 

Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: ok

 

vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi?

 

o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese

 

fara rupere de gat

Varianta 1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

 

Are cineva idee daca termocupla de Kawasaki GPZ se potriveste la radiatorul de Pegaso? Ma refer la diametrul si pasul filetului..

Vreau sa stiu sigur, sa nu ma apuc sa dau antigelul jos degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: ok

 

vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi?

 

o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese

 

fara rupere de gat

MA GANDESC SA IL FAC INTEGRAL TOTUSI PE GAURILE ORIGINALE , AM MATERIAL

 

SE VEDE CA NU MAI AM RABDARE , IARNA ASTA MA INNEBUNESTE

post-78987-0-31446800-1389885759_thumb.jpg

post-78987-0-91427100-1389885760_thumb.jpg

post-78987-0-44051500-1389885762_thumb.jpg

post-78987-0-71926400-1389885764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iti ajunge materialul, fa-l inalt, cat sa iti treaca aerul peste viziera...ai zis ca are 4 mm grosime, si ar trebui sa tina.

 

Stiu cum e cu iarna..eu deja duc tratative pentru un set de roti de rezerva, sa montez cauciucurile de cross pe ele...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, Cristiane, dupa ce incepe sezonul, mai facem altceva la mobre? :))



Vorba aia, omul isi face vara sanie ( a se intelege masina) si iarna car ( a se intelege mobra) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul.

Vezi cam pana la ce inaltime ajunge..

 

Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat , un pic de voie buna....



Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul.

Vezi cam pana la ce inaltime ajunge..

 

Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta?

nu gasesti in manualul de service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...