Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut iubitori de motoare rotax :)

 

Am si eu nevoie de un sfat in legatura cu motorul meu care nu porneste la sub 10 grade.Am intrebat cu ceva timp si pe topicul cu f650 dar nu am reusit sa aflu prea multe .

 

BMW F650 97'' cu vreo 60 k km (nu stiu daca originali ,dar motorul trage bine)

 

Pe timp frumos peste 15 grade porneste fara probleme (dar si atunci la rece cu socul tras nu se tureaza mai mult de 2500 rpm).

In schimb cand afara este simtitor mai rece nu reusesc sa-l pornesc ,decat daca astup gura de admisie de la cutia filtrului cu mana cateva rotatii pana porneste .Sta cu socul tras pe la 2000-2500 rpm pana se incazeste ,iar cu motorul cald urca si turatia (cu socul tras )chiar pana la 3500 rpm.

 

Carburatorul curatat,plutitorul la setarile din carte ,membrane ok ,o-ring-uri schimbate .

 

Orice sfat este bine venit.

 

L.E.Am vazut pe youtube un tip ce a avut ceva probleme cu pornirea la rece ,iar solutia lui a fost sa sufle pe furtunul care duce benzina in carburator ,parca sa elimine bulele de aer de pe furtun ,dar eu am suflat si parca suflu intr-un furtun cu dop in capat.

 

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut iubitori de motoare rotax :)

 

Am si eu nevoie de un sfat in legatura cu motorul meu care nu porneste la sub 10 grade.Am intrebat cu ceva timp si pe topicul cu f650 dar nu am reusit sa aflu prea multe .

 

BMW F650 97'' cu vreo 60 k km (nu stiu daca originali ,dar motorul trage bine)

 

Pe timp frumos peste 15 grade porneste fara probleme (dar si atunci la rece cu socul tras nu se tureaza mai mult de 2500 rpm).

In schimb cand afara este simtitor mai rece nu reusesc sa-l pornesc ,decat daca astup gura de admisie de la cutia filtrului cu mana cateva rotatii pana porneste .Sta cu socul tras pe la 2000-2500 rpm pana se incazeste ,iar cu motorul cald urca si turatia (cu socul tras )chiar pana la 3500 rpm.

 

Carburatorul curatat,plutitorul la setarile din carte ,membrane ok ,o-ring-uri schimbate .

 

Orice sfat este bine venit.

 

L.E.Am vazut pe youtube un tip ce a avut ceva probleme cu pornirea la rece ,iar solutia lui a fost sa sufle pe furtunul care duce benzina in carburator ,parca sa elimine bulele de aer de pe furtun ,dar eu am suflat si parca suflu intr-un furtun cu dop in capat.

 

Verifica clapeta de soc daca se inchide/deschide corespunzator.Dupa cum scrii tu,daca astupi admisia de aer complet(adica socul tras de tot-clapeta inchisa complet),porneste.Ori nu trage cablul socului clapeta cat trebuie,ori e uzata parghia/sistemul de actionare a clapetei din carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dac sufli pe furtun si nu se duce inseamna ca , virgula cuiele pontoane nu deschid camera plutitoarelor....

in mod normal nu poti sa tragi pe furtun din carburator , adica alimentarea carburatorului este cu sens unic REZERVOR - CARBURATOR invers nu , de fapt este si logic

sigur ai reglat plutitoarele corespunzator? ( intrebare : de ce ai umblat acolo?)

turatia marita , cu efectur supraincalzirea motorului si a saxofoanelor -uneori se inrosesc , , dupa parerea mea sunt consecinta concentratiei scazute de benzina in amestec

eu banuiesc un reglaj neconform al plutitoarelor astfel incat acestea tin cuiele pontoane inchise , camera nu se umple suficient cu carburant pana la nivelul jiglerelor si atunci motorul trage mai mult aer- CONSECINTA = supraturarea

in ceea ce priveste bulele de aer acestea se elimina singure carburatorul are un furtun care are menirea aceasta si se afla in partea opusa alimentarii cu benzina

Este doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristian1.Te referi la acel cilindru cu arc pe care il antreneaza cablul socului, el se misca in functie de cum trag de maneta.De alta clapeta nu stiu.

 

@alin geamanu.Am suflat pe furtun si nu se intampla nimic(nu se aude nimic),nu stiu daca trebuie sau nu trasa acceleratia(eu nu am tras de ea)?

Carburatorul l-am desfacut ca sa-l adjustez(plutitoarele 14,6 mm) si sa-l curat ,dar problema cu pornirea i se trage din iarna fara ca eu sa umblu la carburator.

Mi s-a intamplat problema cu inrosirea saxofoanelor si gaze fierbinti ,asta pana sa reglez carburatorul.

 

Dar de ce cu socul tras nu se tureaza suficient cand motorul este rece ,si se tureaza ''sa spunem'' normal(3500rpm) cu motorul cald ?

 

Multmesc pentru raspunsuri.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul este un cilindru cu un mic ax la unul din capete . Incearca sa-l cureti cu pasta de lustruit pana la luciu metalic . Deasemena si locul unde culiseaza . Inspecteaza ganitura de cauciuc de la capatul socului precum si scaunul pe care se aseaza el , la fel si arcul lui sa fie elastic si sa nu fie ruginit .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciclistica schimbata,aspect de girafa,etc... :crack:

 

Nasol ca nu poti vedea poze numai pe fosbuc,ca io nu am asa ceva!Chiar eram curios cum arata Aprilica ta!

 

Socul este un cilindru cu un mic ax la unul din capete . Incearca sa-l cureti cu pasta de lustruit pana la luciu metalic . Deasemena si locul unde culiseaza . Inspecteaza ganitura de cauciuc de la capatul socului precum si scaunul pe care se aseaza el , la fel si arcul lui sa fie elastic si sa nu fie ruginit .

Va salut , am reusit sa pun o poza acum ceva timp, este la pagina 307....motorul a fost servisat acum 2 sapt, merge super si nu are nevoie de investitii(doar schimb ulei ).

 

Uite aici Aprilica lui @pegasus73.Sper sa nu se supere ca am postat un link[sau sa ma impuste altii]... http://mercador.ro/oferta/de-vanzare-ID1yhLL.html#c4e7179e58

Nu sunt suparacios din fire, va multumesc daca imi dati ceva vesti care sa ma ajute sa vand motorul....o primavara minunata va doresc la toti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa imi puneti si mie aici schema electrica la aprilia pegaso 650 ML daca o aveti.Am vorbit cu un electrician auto,vine maine sa se uite la motocicleta si cred ca o sa vrea schema.Va multumesc!



Apropo de pornirea la frig: eu trag socul la maxim astup cu o carpa admisia si porneste repede.Daca nu o pornesc mai mult timp fac aceleasi operatiuni doar ca porneste mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa-l si daca respecti codul culorilor,cositoreste firele rupte si trage cate un termocontractibil pe fiecare fir.

Evident,sper ca ai desfacut firele de la baterie DEJA!!!

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

post-77393-0-32592800-1393831049_thumb.jpgpost-77393-0-41367000-1393831058_thumb.jpgpost-77393-0-70254900-1393831061_thumb.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica clapeta de soc daca se inchide/deschide corespunzator.Dupa cum scrii tu,daca astupi admisia de aer complet(adica socul tras de tot-clapeta inchisa complet),porneste.Ori nu trage cablul socului clapeta cat trebuie,ori e uzata parghia/sistemul de actionare a clapetei din carburatoare.

Turatia cu socul tras la rece de 2-2500 e normala. Acum, eu mergand tot timpul cu a mea, inclusiv iarna daca nu-i zapada pe jos, am observat ceva: ca sa porneasca din prima, la rece, sub zero grade, trag socul si o accelerez cam jumatate din cursa, poate chiar mai mult. Dupa 4-5 rotiri ale motorului, dupa ce-si face compresia, o ia. Ai grija ca daca nu o ia de prima data, adica la prima apasare a demarorului, risti sa o ineci. Clapeta de soc la modelul nostru actioneaza doar un carburator. Si inca ceva: lasa ralantiul un pic mai mare, la 1600, cand e frig. O sa porneasca mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..................

@ Cristian1: Asa, mon cher.

Mare gasca, mare...poze frumoase.

Ehe, a inceput sezonul :)

Mersi de apreciere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

attachicon.gif20140302_182854.jpgattachicon.gif20140302_172048.jpgattachicon.gif20140302_173325.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Si la a mea e la fel.

Nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

 

Mersi de apreciere!

Cu placere, Cristi.

Am dat zilele trecute un search pe varul Goagal si gasisem poze cu Strada si cu fosta ta Pegaso GA...frumoase amandoua.

 

Ieri am fost liber si am dat din nou carburatoarele jos, ca tot imi curgeau dupa ce opream motorul si trebuia sa opresc robinetul.

Am desfacut toate jiglerele, inclusiv cele de aer (erau ambele la 3 1/2 ture), am dat plutitoarele jos, am suflat cu un furtun pe toate orificiile...se pare ca in carburatorul din dreapta aveam multa apa, fara mizerii.

Am vrut sa mut sigurantele de la acele de dozaj ale membranelor mai sus, dar surpriza: la cel din dreapta canalul 2 nu e pe rotund, ci este patratos si mai mic in diametru. Asa ca le-am lasat la mijloc, cum le-a pus fabricantul.

Am montat totul ca la carte si am eliminat scurgerile de benzina...

Alaltaieri am montat si cauciucurile de cross pe rotile cumparate, dar nu le montez pana nu ies la maidaneala, ca le tocesc prin oras...inca nu sunt sigur cum o sa-mi intre cauciucul spate la bascula (este 150) cu toate ca am masurat inainte toleranta pe cauciucul original (130) si mai am cam 3 cm in fiecare parte...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

Da, asta inseamna. La Leonardo aveam 4 benzi de LED-uri conectate asa (+ la baterie, - la fir). Imi faceam griji ca se gaseste careva sa se joace pe la butoane si imi termina bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Leontiev

Exact, firul maro (care este sub varnis) trebuie lipit de contactul respectiv.

MARE ATENTIE

trebuie sa desfaci si placuta aia alba cu multa grija.

asta pentru ca sunt niste placute (contactori) cu arc si bila.

daca incerci sa lipesti asa, plasticul alb se va inmuia, arcul impinge in soclul metalic (cel pe care faci lipitura) si se departeaza de contactor.

asta inseamna contact fara putere... mai exact scantei si incingerea contactului respectiv (ceea ce oricum s-a intamplat acolo).

de asta s-a si dezlipit firul respectiv.

contactul electric nu a fost ferm.... si s-a incins.

firul s-a dezlipit, dar si placuta de metal s-a afundat in plasticul alb.

pentru ca sa poti repara cum trebuie este necesar ca pe metalul respectiv sa nu actioneze arcul si bila pentru ca asta duce o si mai mare afundare a lamelei metalice.

Stiu ca suna absolut dubios ce am scris mai sus, dar cand vei desface vei intelege imediat despre ce e vorba.

Recomand ca sa ai grija sa nu pierzi nimic cand scoti piesa alba.

Cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt contactele electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto de vanzare Aprilia Pegaso 650 din 1999, nu necesita investitii, 22500 km.

No asa tataie,sus cu pozele,ca altfel te vede omu'!

Spor la vanzare,ca-i faina Aprilica ta.

PS:Baga detalii,ca si pretul,ce s-a facut pe ea,etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.



In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.

 

In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

:funny: !

Asta e fain la noi Aprilistii Pegasisti:avem spirit artistic foarte dezvoltat,ba scriem poezii,ba povestioare... :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa povestea Pegasus73.

Toti avem cate o poveste de amor cu mobrele noastre..

Bine ca ai dat detalii, ca mai aveati putin si va trage-ati de par :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.

 

In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Apropos de maghiari.Sa nu credeti tot ce se spune la tv sau altundeva pana nu constatati pe pielea voastra.Atentie faceti diferenta intre politicieni maghiari si cetateni -romani de nationalitate maghiara .Va spune un roman casatorit cu o unguroaica , cu socrii maghiari-romani , care a lucrat prin ardeal , printre unguri , vro 5 ani. Deasemenea luati in calcul maghiarii -secui , care sunt blamati chiar si de ceilalti maghiari pt extremismul lor.Deasemenea considerati ca PONTA e roman dar tot nu ne-a facut bine asa ca ......

terminand cu aceasta apreciere cred ca ar fi un lucru bun sa ne spunem toti povestea APRILICII noastre..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...