Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Nu taia omului aripile , las-l sa si fac mobra cum vrea el , iar despre bani el dacide daca se merita investitia pentru un moft

cat despre "Motocicleta asa cum a fost creeata este perfecta in felul ei"- ai dreptate 100 % , sunt de aceeasi parere , in spatele unui astfel de model statu echipe de specialisti si mii de ore de munca si teste , pana la un produs , pe care noi prin oaresce ateliere proprii nu-l putem nici macr egala...

dar nu despre asta era vorba

Daca am analiza ce e util sau cred ca 80 % din lucrurile facute de noi sunt ...INUTILE .. si-atunci de ce mai traim ?

raspunsul meu: bucuria sufletului

 

scuze , am mancat cateva litere

post-78987-0-48115800-1394557012_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Normal ca am sa fac ce-mi tuna prin cap. Numai ca am intrebat sa stiu cum se comporta la drum cu asa ceva si daca cineva a facut din pegaso - super moto.

 

@ alin geamanu Exact cum este in poza vreau sa o fac intr-un viitor apropiat.

 

 

Mai tare ma interesa de senzorul ala de pe schimbatorul de viteze (daca este sau nu) decat de schimbul de roata.



Am si eu o intrebare : La modelul meu (1995 ) exista sonda de presiune la ulei ? Se aprinde vreun martor pe bord daca nu este suficient ulei sau daca este vreo defectiune cu pompa?

Din cate stiu si imi aduc aminte la modelele dupa '96 au sonda de presiune la ulei.

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare : La modelul meu (1995 ) exista sonda de presiune la ulei ? Se aprinde vreun martor pe bord daca nu este suficient ulei sau daca este vreo defectiune cu pompa?

Dupa poza ta,nu ai montat senzorul de presiune ulei,caci generatia ta nu are!

Ca sa stii unde ar trebui sa fie,uita-te pe blocul motor deasupra filtrului de ulei.In loc de un surub cu cap de imbus de 5 sau 6 ingropat,ar trebui sa ai senzorul infiletat pe care e un papuc si un fir,ce merge la bord(in locul martorului de semnalizare dreapta,daca mai tin bine minte!). :peace:

 

Si la ce-i foloseste @alin geamanu : bani cheltuiti pe un proiect inutil . Daca ar avea un suplus de sa zicem 250 euro cu care sa nu aiba ce face , putea incerca , dar nu este cazul . Motocicleta asa cum a fost creeata este perfecta in felul ei . Roata de 19 e buna si pe sosea si pe teren , este mai buna ca cea de 21 care e potrivita mai mult pe teren . Am motocicleta cu roata de 21 si motocicleta cu roata de 19 . Aprilii amandoua .

Sunt intru totul de acord!!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut la una din Aprilici roti pe 17 ambele,dar fara aripa ridicata!

Ca idee uite cum a iesit.Dar ca si functionalitate nu se compara cu cea de 19.Iti spun din proprie experienta :peace:

 

 

post-64396-0-37344800-1394602887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos de sfat. A mers perfect!

Si spun ca a mers pentru ca astazi am patit asta:attachicon.gif2014-03-10 18.21.11.jpg. In timp ce mergeam, bineinteles, ca si restul celorlalte belele patite cu Tractoras; inca putin si cedez psihic...

Noroc ca am putut trage pe dreapta destul de repede. Intrebarea este ce este de facut? Daca din experienta a patit cineva ceva similar, va rog sa ma ajutati cu un sfat, doua.

 

Multumesc,

Cristi L.

Eu am ceva de genul asta:

http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/478

Cu toate ca spun ei ca e de unica folosinta, la mine, dupa 2 ani de folosire, inca funtioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut la una din Aprilici roti pe 17 ambele,dar fara aripa ridicata!

Ca idee uite cum a iesit.Dar ca si functionalitate nu se compara cu cea de 19.Iti spun din proprie experienta :peace:

Ai dreptate,pe macadam cea cu 19' e mult mai usor de folosit!Pe asfalt,la drum intins si mai ales in oras,cea de 17' o bate de departe!Crede-ma le-am avut si eu pe amandoua!Iar la cat enduro cunosc eu,ma descurc la fel de bine si cu 17' pe macadam.La peste 130-140 km/h cea cu 19' devine usor instabila fata de cea cu 17' !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aste este si ideea Cristi. Deocamdata nu am experienta de a ma da pe toti coclaurii, gen drum forestier, macadam, etc. 90% din drumul pe care merg eu este asfalt deoarce in zona unde stau eu nu am munti, dealuri, doar campii putin ridicate. Am preferat sa-mi cumpar motor enduro-touring din cauza pozitie pe sa-coarne.

 

Si din nou adresez intrebarea, modelul GA are senzor pe schimbatorul de viteze?

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea corecta era "AM SENZOR DE NEUTRAL PE CRICK-UL LATERAL?"

In mod normal, toate au din fabrica, dar se mai strica uneori.

Stiu ca la japoneze sunt inseriate cu senzorul de la maneta de ambreiaj iar daca e in viteza nu cupleaza electromotorul daca e crick-ul lateral coborat, dar nu porneste nici fara senzorul de la maneta de ambreiaj...

Nici la mine nu functioneaza, nu l-am verificat niciodata pentru ca imi convine asa. Daca se intampla sa moara motorul in offroad, prefer sa o pot porni imediat, nu sa stau sa o scot pe liber ;)

Pana la urma, nu e chiar asa greu sa te uiti la becul de neutral cand vrei sa o pornesti pe loc.

Un cunoscut si-a luat un Pegaso acum o sapatamana, si ma suna ca a pornit mobra cu ea in viteza, si a plecat singura de pe crick-ul lateral, oprindu-se intr-un garaj...prostia se plateste...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine nu intrebam ... Probabil nu sunt destul de explicit. Este vorba de partea electrica la motocicleta asta in care nu m-am bagat inca. Am spus si ma repet, in momentul cand este in viteza sa nu porneasca motorul. Are sau nu are asa ceva modelul asta ??

 

P.S. Are mare legatura cu neutralul, tocmai asta intrebam. Becul se aprinde cand este pe liber , se stinge cand este in viteza dar imi porneste cu ea in viteza cea ce mi se pare anormal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, mai bine ca ai intrebat si nu trebuie sa te superi in legatura la aluzia pe care am facut-o la amicul meu.

Eu am Pegaso ML, deci nu stiu cum e la GA.

Ar fi bine daca te-ai uita in partea din spate a crick-ului lateral. Acolo ar trebui sa fie senzorul.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva o aripa fata cross, cu tot cu distantiere suruburi etc. pentru pegaso 1994? Eu am dat-o jos si nu am ce face cu ea, dar am ce face cu ceva banuti :-)

Mentionez ca nu e pocnita reparata etc. Eventual ii mai trebuie o vopsea noua pe ea. Poze pe maine.

pret fix spun eu 100 ron :-) Daca cer prea mult astept sugestii

0769294170 Razvan

Chiar nu e nimeni interesat? :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu o poza, ceva si incearca mai bine la sectiunea Bursa / Vanzari piese.

Daca stii de la ce motoreta provine, posteaza si asta pentru ca te va ajuta la vanzare.

Ca pret, eu am dat pe o aripa noua de supermoto pana in 70 de ron, dupa ce mi s-au cerut 50 euro pe o aripa Sh de Yamaha XT... nu a trebuit sa o mai vopsesc pentru ca am ales culoarea motocicletei.
Pretul ti-l faci singur.

Succes la vanzare.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu o poza, ceva si incearca mai bine la sectiunea Bursa / Vanzari piese.

Daca stii de la ce motoreta provine, posteaza si asta pentru ca te va ajuta la vanzare.

Ca pret, eu am dat pe o aripa noua de supermoto pana in 70 de ron, dupa ce mi s-au cerut 50 euro pe o aripa Sh de Yamaha XT... nu a trebuit sa o mai vopsesc pentru ca am ales culoarea motocicletei.

Pretul ti-l faci singur.

Succes la vanzare.

Merci de sfat! Am postat aici pentru ca eu o dau cu tot cu distantiere, suruburi etc, practic cine are pegaso nu are nimic de facut, decat sa o monteze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

cred ca pot sa te ajut, eu am un atelier (personal) dotat in muuuult timp si ca sa vezi coincidenta sunt chiar la sos de Centura, iesirea spre comuna Berceni.

 

Este OK si cu "piulita batuta" dar de pe vremea Mobrelor (alea autentice de 50 cmc) faceam asa:

- se ia una bucata surub M8 mai lung, filetat partial;

- se taie circa 12-13 mm din partea nefiletata;

- se gaureste pependicular pe acest ax cu un burghiu de 3 sau 3,5mm in functie de grosimea cablului;

- se largeste cu un burghiu de 5mm doar jumatate din gaura perpendiculara;

- acum avem pastila (cilindrul) din capatul cablului;

- se introduce cablul prin partea cu gaura mica;

- se desfac litele din otel ale cablului pe 4-5 mm si se impletesc cu o lita de cupru decapata;

- se trage pastila (cilindrul) pana intra impletitura in gaura largita;

- se lipeste cu cositor.

 

NU MAI ARE MOARTE!

 

Daca vrei vorbim. 0721.493.712. Florin.

 

Motorul meu este inca la "iernat", dar abia astept sa-l scot.... numai sa nu ne mai bata vantul in halul asta! :-)

 

Mulțumesc pentru ajutor! Am ajuns întreg acasă.

 

Cu respect,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Invatacelu',Aprilia Pegaso GA(sau MK 2)e din 1992-1994 la sfarsit.
Pegaso ML si MX sunt 1995-1996.
Dupa 1997,sunt MK3(generatia 3)si Cube,si Garda.
De la ML si MX(cele albastru inchis,negre si visinii cu cadru si jantele aurii,la fel ca design cu GA!)au acel senzor de ulei pe motor si martor rosu in bord in locul semnalizarii dreapta,martorul ambelor semnalizari,ramanand pe cel din stanga!

Eu aveam montat de mine martorul senzorului,in dreapta,dupa cum se vede in poza:

post-41801-0-07736900-1394689962_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Invatacelu',Aprilia Pegaso GA(sau MK 2)e din 1992-1994 la sfarsit.

Pegaso ML si MX sunt 1995-1996.

Dupa 1997,sunt MK3(generatia 3)si Cube,si Garda.

De la ML si MX(cele albastru inchis,negre si visinii cu cadru si jantele aurii,la fel ca design cu GA!)au acel senzor de ulei pe motor si martor rosu in bord in locul semnalizarii dreapta,martorul ambelor semnalizari,ramanand pe cel din stanga!

Eu aveam montat de mine martorul senzorului,in dreapta,dupa cum se vede in poza:

La mine in carte scrie ca este GA din 1994 rezervor de 15l si are 31kw. Din cele spuse de tine, dupa schema de culori ar trebui sa fie MX , dar nici acela complet... Este visinie cu cadrul auriu dar jantele sunt gri si nu are martor de ulei..

Dupa topicul-ul acesta: ( http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?191903-VIN-numbers-and-year-model-recognition ) , Pegaso-ul meu este GA Mk2 doar ca ei sustin ca GA mk2 sa fabricat in 1995-1996.

De pe wikipedia ( http://de.wikipedia.org/wiki/Aprilia_Pegaso_650 cu treaducere de la google din germana in engleza ) ar reiesi ca GA sa fabricat pana in 1995 cand a avut parte de un facelift si a aparut MX .

Pe site-uri puterea motorului este mai mare de 35 kw (limita pentru permisul A2) dar in carte este 31kw.

Dupa ce m-am uitat mai atent prin poze am gasit un mic sticker pe airbox care indica un GA:

post-81164-0-09526400-1394706972_thumb.png

Editat de Invatacelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cutia de filtru a fost inlocuita , nu cunosc ,

dar daca vrei ceva mai sigur ar trebui sa scrie pe cadru intre jugurile de la furca fata unde este si seria batuta.



poate cutia de filtru a fost inlocuita , nu cunosc ,

dar daca vrei ceva mai sigur ar trebui sa scrie pe cadru intre jugurile de la furca fata unde este si seria batuta.

si eu umblu la punerea la punct

am scurs uleiul am schimbat filtrul , nu am reusit sa curat sita de la furtunul de ulei pentru ca nu exista, am dat jos furtunele coapte ...am mai refacut ceva cabluri electrice care erau spre rupere ...

maine pun alte furtune , uleiul MOTUL 5100 10W40 , am sa spal filtrul de aer ...

dupa aceasta am sa spal motorul cu spuma activa si redy for RAR

 

la mine asta scrie , inclusiv in acte , si pe cadru



poate cutia de filtru a fost inlocuita , nu cunosc ,

dar daca vrei ceva mai sigur ar trebui sa scrie pe cadru intre jugurile de la furca fata unde este si seria batuta.

si eu umblu la punerea la punct

am scurs uleiul am schimbat filtrul , nu am reusit sa curat sita de la furtunul de ulei pentru ca nu exista, am dat jos furtunele coapte ...am mai refacut ceva cabluri electrice care erau spre rupere ...

maine pun alte furtune , uleiul MOTUL 5100 10W40 , am sa spal filtrul de aer ...

dupa aceasta am sa spal motorul cu spuma activa si redy for RAR

 

la mine asta scrie , inclusiv in acte , si pe cadru

post-78987-0-44705900-1394730096_thumb.jpg

post-78987-0-74835900-1394730101_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu umblu la punerea la punct

am scurs uleiul am schimbat filtrul , nu am reusit sa curat sita de la furtunul de ulei pentru ca nu exista, am dat jos furtunele coapte ...am mai refacut ceva cabluri electrice care erau spre rupere ...

maine pun alte furtune , uleiul MOTUL 5100 10W40 , am sa spal filtrul de aer ...

dupa aceasta am sa spal motorul cu spuma activa si redy for RAR

La mine uleiul a fost schimbat inca din toamna, mai era un drum de facut pana la "garaj" de vreo 80km si avea cel putin 2 ani cat statuse motorul pe tusa. Eram hotarat tot pe Motul dar tipul de la Mymoto a recomandat Motorex. Este facut in Elvetia si din cate am inteles este marca de ulei cu care ies din fabrica KTM-urile.

Cred ca am mai intrebat asta dar... Furtunurile de ulei de unde le iei si cam cat te costa?

 

la mine asta scrie , inclusiv in acte , si pe cadru

Acum chiar ca nu mai inteleg... A ta ar trebui sa fie GA Mk1 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No comment! :peace:

Aprilica mea violet(exact ca si a lui @remu1 si @alin geamanu)era GA,care este generatia 2,adica MK2!ML si MX din 1995 si 1996 fac parte din MK2.Dup-aia a aparatut generatia 3,adica MK3,pana in 2000.Mk4 este tot aia cu MK3,doar ca e pe injectie si s-a facut pana in 2004.Dup-aia e MK5,cea cu motor Minarelli.Asta in mare,fara prea multe detalii!

PS:GA,MX si ML au rezervor de 14 litri,nu 15.

MK3 au rezervor de 21 de litri!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine uleiul a fost schimbat inca din toamna, mai era un drum de facut pana la "garaj" de vreo 80km si avea cel putin 2 ani cat statuse motorul pe tusa. Eram hotarat tot pe Motul dar tipul de la Mymoto a recomandat Motorex. Este facut in Elvetia si din cate am inteles este marca de ulei cu care ies din fabrica KTM-urile.

Cred ca am mai intrebat asta dar... Furtunurile de ulei de unde le iei si cam cat te costa?

 

Acum chiar ca nu mai inteleg... A ta ar trebui sa fie GA Mk1 .

iti spun astazi daca le gasesc in Campina

 

iti spun astazi daca le gasesc in Campina

am gasit la un magazin care comercializeaza piese camioane , este 15 lei / ml furtun cu insertie textila in doua straturi cu gaura la interior de fi 10 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt un proaspăt posesor de Pegaso IE 2002, iar asta e prima deschidere de sezon cu Aprilica, așa că vreau să îi fac o revizie mai amănunțită (în principiu din cauză că are niște probleme).

 

Inainte de inchiderea sezonului am observat ca aveam consum cam mare si ca esapamentul mirosea a amestec prea bogat, iar dupa iarna am observat si ca a inceput sa tuseasca fum atunci cand e accelerata mai tare. A primit deja o curatare a injectoarelor, uleiul are sub 1000 de km.

 

Aveți idee de la ce poate fi? Vreo recomandare de mecanic care să mai fi lucrat pe tipul ăsta de motor?

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa o duci la Ambulanta moto, la Patrick.

De asta prefer eu inca alimentarea prin carburatoare..le dai jos, le cureti, le montezi si pleci la drum...

 

Azi am inceput sa vin si eu cu mobra la munca, dupa ce ieri am dat o fuga cu F650-ul lui cumnata-miu. Diferenta mare... Pegaso mai inalt si mai vanos, dar cu suspensia mult mai rigida. BMW-ul parca e prea elastic :)

Saptamana viitoare vreau sa schimb si eu uleiul, cu toate ca n-am facut nici 2.000 km cu asta, dar deh, a trecut iarna peste el...

 

Am vazut un anunt cu un Pegaso pe injectie, bendix defect, cost cam 400 ron pt unul nou:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--aprilia-pegaso-din-2001-560637.html

Nu am nici o legatura cu anuntul sau propietarul, dar arata ingrijit..

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt un proaspăt posesor de Pegaso IE 2002, iar asta e prima deschidere de sezon cu Aprilica, așa că vreau să îi fac o revizie mai amănunțită (în principiu din cauză că are niște probleme).

 

Inainte de inchiderea sezonului am observat ca aveam consum cam mare si ca esapamentul mirosea a amestec prea bogat, iar dupa iarna am observat si ca a inceput sa tuseasca fum atunci cand e accelerata mai tare. A primit deja o curatare a injectoarelor, uleiul are sub 1000 de km.

 

Aveți idee de la ce poate fi? Vreo recomandare de mecanic care să mai fi lucrat pe tipul ăsta de motor?

Salutare,

cred ca ar trebui sa incepi prin ai face o autodiagnoza (e simplu, te indruma in manualul de reparatie). In felu' asta afli daca neregula este de natura electrica/electronica(in caz ca-ti indica ceva erori) sau de natutra mecanica/fizica, pe care calculatorul nu ti le poate arata, ex; bujie defectuoasa sau apa in rezervor.

Sfatul meu este sa verifici tot ce poti verifica singur si d-abia apoi sa mergi la un mecanic sau electrician moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze de azi de pe ruta:Cluj-Ciucea-Crasna-Zalau- Cluj,adica 200 si un pic de km:



 

post-41801-0-99511200-1394894148_thumb.jpg

post-41801-0-30906200-1394894155_thumb.jpg

post-41801-0-09844700-1394894163_thumb.jpg

post-41801-0-78858500-1394894169_thumb.jpg

post-41801-0-03499700-1394903482_thumb.jpg

post-41801-0-78805700-1394903488_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...