Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar trebui sa-l am eu pe cel original,ca am schimbat toata frana spate cand am cumparat mobra.

Nu promit nimic,dar nu stiu daca e la mine, sau prin piesele de la tata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, hai sa incercam sa ne organizam si noi (Bucuresti si Campina) si sa facem o tura de o zi (WE sau nu) asa cum face "Cristian1" pe langa Cluj; asta pana sa mergem 2-3 zile si poate mai adunam adepti.

sunt de acord , cred ca e bine sa ne cunoastem , ...scuze aseara m-am ocupat de mobra iar -probleme aprindere- am facut-o si nu am mai postat pt ca m-am dat la tuica

 

AM SCAPAT DE PROBLEME:AM DECIS SA INSPECTEZ PARTEA DE APRINDERE INCEPAND CU BUJIA, SI , SURPRIZE ERA AFUMATA SI CAUZA PROBABILA ELECTROZII SE APROPIASERA .AM MONTAT TOTUSI BUJIA NOUA , CEA VECHE AM REGLAT-O SI APOI AM PROBAT-O , MERGE , DAR O TIN DE REZERVA .

ASA CA POT SA MA DUC LA RAR, NORMAL CAND VOI LUA SALARIUL MULT ASTEPTAT

AM SCRIS CU CAPS LOCK POATE AVETI SI VOI PRBL SI E BINE SA STITI UNDE SA UMBLATI.

 

CELE BUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia ta este afumata din cateva motive.

1. benzina multa si aer putin (schimba si filtrul de aer daca e vechi)

2. reglaj al carburatoarelor prea bogat in benzina (sincer, nu cred ca e cazul la tine)

3. motorul a mers mult prea mult in relanti, fara sa mearga cu viteaza de croaziera suficient timp pentru ca bujiile sa ajunga la temperatura de autocuratare (e valabil mai ales pentru depunerile de zgura si de funingine)

4. (are legatura cu punctul 3) drumuri prea scurte astfel incat motorul nu a ajuns la temperatura de lucru si sa ramana la ea un timp suficient pentru curatarea bujiei.

5. distanta mica intre electrozi inseamna scanteie mica si slaba, nu aprinde suficient de repede carburantul (stiu ca pare ciudat dar asa este) si o mica parte este evacuat sub forma de gaze nearse.

Iti poti da seama daca miroase a benzina la evacuari

6. reglaj supape necorespunzator (motorul nu isi face complet ciclul de functionare si pierde din randament, consuma mai mult si e mai zgomotos, nu sta rotund in relanti)

7. acumulator / baterie veche... stiu ca iar e ciudat... dar acumulatorul suge prea mult curent, iar motorul la relanti depune prea mult efort ca sa functioneze, fiind infranat de bobinele alternatorului.

Este un fel de a spune ca i se schimba punctul in care primeste scanteie (avansul necesar pentru functionarea corecta - doar in relanti se simte asta).

Nu imi mai trece prin minte alta cauza posibila.

O sa iti dai seama dupa ce elimini mersul scurt si demontezi din nou bujia.

Daca e curata e foarte ok, daca e tot afumata, incearca sa mai elimini din problemele descrise de mine mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia ta este afumata din cateva motive.

1. benzina multa si aer putin (schimba si filtrul de aer daca e vechi)

2. reglaj al carburatoarelor prea bogat in benzina (sincer, nu cred ca e cazul la tine)

3. motorul a mers mult prea mult in relanti, fara sa mearga cu viteaza de croaziera suficient timp pentru ca bujiile sa ajunga la temperatura de autocuratare (e valabil mai ales pentru depunerile de zgura si de funingine)

4. (are legatura cu punctul 3) drumuri prea scurte astfel incat motorul nu a ajuns la temperatura de lucru si sa ramana la ea un timp suficient pentru curatarea bujiei.

5. distanta mica intre electrozi inseamna scanteie mica si slaba, nu aprinde suficient de repede carburantul (stiu ca pare ciudat dar asa este) si o mica parte este evacuat sub forma de gaze nearse.

Iti poti da seama daca miroase a benzina la evacuari

6. reglaj supape necorespunzator (motorul nu isi face complet ciclul de functionare si pierde din randament, consuma mai mult si e mai zgomotos, nu sta rotund in relanti)

7. acumulator / baterie veche... stiu ca iar e ciudat... dar acumulatorul suge prea mult curent, iar motorul la relanti depune prea mult efort ca sa functioneze, fiind infranat de bobinele alternatorului.

Este un fel de a spune ca i se schimba punctul in care primeste scanteie (avansul necesar pentru functionarea corecta - doar in relanti se simte asta).

Nu imi mai trece prin minte alta cauza posibila.

O sa iti dai seama dupa ce elimini mersul scurt si demontezi din nou bujia.

Daca e curata e foarte ok, daca e tot afumata, incearca sa mai elimini din problemele descrise de mine mai sus.

multam!am sesizat diferenta la electrozi comparand cele doua bjii , clar cea veche nu era conforma ,

mirosea a benzina deci arderea nu era completa

dupa inlocuire merge rotund( asa rotund nu a functionat niciodata de cand am luat-o) , si pt faptul ca nu am umblat la electrozii de la bujie, tind sa cred ca avea prbl da la inceput , insa acum s-a agravat

 

orasul meu in culori

ma bucur sa vi-l prezint

https://www.google.ro/maps/@45.133298,25.735699,3a,75y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s85881507!2e1!3e10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ alin

Cred ca stiu traseul. Este foarte frumos.

Legat de viteza, nu cred ca va fi o problema.

Avem acelasi motor cu totii (nu conteaza anul, injectie, carburatie).

Cam toate se simt bine la acelasi regim de truatii si viteza de croaziera.

In plus pe traseul virajat e mai mare dragul sa conduci relaxat si sa poti sa mai privesti si in jurul tau la frumusetile patriei.

Nu cred ca suntem teribilisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@ alin

Cred ca stiu traseul. Este foarte frumos.

Legat de viteza, nu cred ca va fi o problema.

Avem acelasi motor cu totii (nu conteaza anul, injectie, carburatie).

Cam toate se simt bine la acelasi regim de truatii si viteza de croaziera.

In plus pe traseul virajat e mai mare dragul sa conduci relaxat si sa poti sa mai privesti si in jurul tau la frumusetile patriei.

Nu cred ca suntem teribilisti.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ce citesc aici,in legatura cu plecarea.

Asa,puneti tara la cale :D

Eu cred ca o sa renunt la intrunirea de la mare pentru ca prefer sa va vad,iar muntele imi place mai mult decat marea.

@valy0 Eu am cauciucuri,dar amandoua sunt 110,de asta am unul de strada de rezerva,pentru Rar. Vroiam doar sa te intreb cum se comporta E07.

Scuze pt scris,dar scriu de pe telefon si l-a zapacit fi-miu cu jocurile..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: E07: varza pe ud (vrei sa virezi si merge drept), bunicel pe uscat.

 

Am renuntat la ideea de a face rotile tubless, cauciucul nu va sta lipit pe janta in caz de pana, buza jantei fiind dreapta.

PS: unde pot echilibra rotile in Bucuresti? (chiar si static)



Pe mine ma depaseste...cum puii mei bagi camera inapoi in cauciuc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te duci la cei care centreaza roti, iti baga ei si camera.

Nu uita sa scoti roata si sa iei cu tine si axul cu piulite fiindca s-ar putea sa trebuiasca.

Nu toti care centreaza au acelasi fel de dispozitiv cu tot cu ax.

Era un meserias pe undeva prin zona soselei Chitila, dar nu am fost la el, avand rotile ok.

Citisem undeva pe forum acum cativa ani ca ar fi renumit pentru ce stie sa faca.

 

uite aici dupa un search rapid

/index.php?/topic/706402-centrat-roti-moto/?hl=%2Bcentrat+%2Broti

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam!am sesizat diferenta la electrozi comparand cele doua bjii , clar cea veche nu era conforma ,

mirosea a benzina deci arderea nu era completa

dupa inlocuire merge rotund( asa rotund nu a functionat niciodata de cand am luat-o) , si pt faptul ca nu am umblat la electrozii de la bujie, tind sa cred ca avea prbl da la inceput , insa acum s-a agravat

 

orasul meu in culori

ma bucur sa vi-l prezint

https://www.google.ro/maps/@45.133298,25.735699,3a,75y,90t/data=!3m5!1e2!3m3!1s85881507!2e1!3e10

post-78987-0-34982700-1398782374_thumb.jpg

post-78987-0-98583500-1398782378_thumb.jpg

post-78987-0-43567400-1398782382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin,la cat ai sucit carburatoarele alea,e normal sa arate bujia asa. Oricum,la cat costa o bujie,nu se merita sa te chinui.

@Mony & Valy0: Din cate stiam eu,rotile spitate nu se echilibreaza din plumbi,ci doar se centreaza.

Eu imi schimb cauciucurile in Pantelimon cu 20 ron de roata.

La mine in Tei,sunt unii pe Gheorghe Titeica,dar e 100 ron de roata...mai pui 200 si iei un cauciuc noi.

Vezi Valy0 ca se monteaza cauciucuri la anvelopemoto.eu de pe Spatarul Preda 12,intre Viilor si Trafic Greu.

Montari/echilibrari se faceau si la Kawamotors pe Trafic Greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se regleaza din spite... dar se si echilibreaza pentru "bataia in sus si jos" (nu cea stanga-dreapta) cu plumbi pentru spite (rotunzi).

Stiu asta pentru ca am si eu pe roata un plumb de spita.

 

Nu am citit cu atentie... si credeam ca trebuie doar centrata roata :)

 

@alin

bujia ta arata normal (ca doar nu ai scos mobra la drum lung).

Daca ai simtit un mers mai bun cu bujia noua... probabil cea veche pierdea curent pe dielectricul ceramic.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa montez cauciucul fata. Greu tata, greu. Daca fac pana pe drum, am rupt-o in fericire. Dar macar stiu cum se face acum. Maine ma apuc si de cel spate.

 

Ma bate un gand: http://www.louis.de/_10b7bb1cb6e44e82f1470e7c59f2d3b2e2/index.php?topic=artnr&artnr=10003471

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:((( Cred ca o sa fac o criza de nervi. A mers perfect pana astazi, cand n-a mai vrut sa porneasca nici cu popi.

☻☻☻ Scanteieste bine, benzineste frumos, presiunea in rampa : 3.5 Bari, e pusa "la punct", toti senzorii verificati (sunt "ca la carte"): nu porneste neam!!! Iluziile mele ca m-as pricepe la Aprilii pe injectie s-au spulberat.

Help!!! Ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e treaba cu Jina si Dobra...

Un exemplu de harta, cu plecarea din Bucuresti:


post-74306-0-41010300-1398791498_thumb.jpg

 

Veniti cu completari, sa stiu cum lucrez cu varul Goagal :P


:((( Cred ca o sa fac o criza de nervi. A mers perfect pana astazi, cand n-a mai vrut sa porneasca nici cu popi.

☻☻☻ Scanteieste bine, benzineste frumos, presiunea in rampa : 3.5 Bari, e pusa "la punct", toti senzorii verificati (sunt "ca la carte"): nu porneste neam!!! Iluziile mele ca m-as pricepe la Aprilii pe injectie s-au spulberat.

Help!!! Ce ar putea fi?

Sorine, dar scanteia cum e?

Mai incearca sa ii pui alt CDI de imprumut.



Mai am astea doua variante:

Traseul celor ce pleaca din Bucuresti:

 


post-74306-0-19636700-1398792332_thumb.jpg

 

 

Traseul de la Alin, din Campina:

 

 

post-74306-0-30408300-1398792365_thumb.jpg

 

 

Dupa cum se vede, la cei din Bucuresti, traseul are cam 750 de km X cca 6 % rezulta cam 50 litri de carburant X 6,4 ron >> 320 ron doar gazul.

Am pus 6% consum avand in vedere ca eu nu am scos-o sub 5-5,5 neam, si sunt pante de urcat / coborat....\

 

Anul trecut am fost pe Transalpina, dar si pe drum forestier si prin cariera de piatra de la Arnota / Horezu / Valcea, unde mi-a consumat cam 8% pentru ca nu pute-ai merge decat cu treapta 1 si 2, eram 2 persoane + ceva bagaj...



Pe langa asta, mai trebuiesc bani de cazare, de mancare, ceva de beutura :D si ceva bani pentru neprevazut...

Eu, cel putin, asa imi fac calculul...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg care e treaba cu Jina si Dobra...

Un exemplu de harta, cu plecarea din Bucuresti:

 

attachicon.gifBucuresti - Sibiel.jpg

 

Veniti cu completari, sa stiu cum lucrez cu varul Goagal :P

Sorine, dar scanteia cum e?

Mai incearca sa ii pui alt CDI de imprumut.

 

Mai am astea doua variante:

Traseul celor ce pleaca din Bucuresti:

 

 

attachicon.gifBucuresti - Campina - Sibiel - Obarsia - Valcea - Bucuresti.jpg

 

 

Traseul de la Alin, din Campina:

 

 

attachicon.gifCampina - Sibiel - Valcea Campina.jpg

 

 

Dupa cum se vede, la cei din Bucuresti, traseul are cam 750 de km X cca 6 % rezulta cam 50 litri de carburant X 6,4 ron >> 320 ron doar gazul.

Am pus 6% consum avand in vedere ca eu nu am scos-o sub 5-5,5 neam, si sunt pante de urcat / coborat....\

 

Anul trecut am fost pe Transalpina, dar si pe drum forestier si prin cariera de piatra de la Arnota / Horezu / Valcea, unde mi-a consumat cam 8% pentru ca nu pute-ai merge decat cu treapta 1 si 2, eram 2 persoane + ceva bagaj...

Salutare baieti, de la Ubarsia Lotrului la Campina , cu trecere prin Rm Valcea -Pitesti -Gaesti-Targoviste-Campina sunt 340 km,(ruta este parcursa de mine). Ma bucur ca nu abandonati intalnirea din vara si chiar daca nu mai am Pegaso, am sa vin si eu sa va cunosc si aduc cu mine si cativa prieteni pegasisti din Valcea.

Am sa va urmaresc postarile cu placere......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...