SorinRadu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 problema grava: am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum.. Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru. Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute. Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Dezmebrez 2x Aprilia pegaso GA 1994.Toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru. Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute. Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim. cand am schimbat uleiul acum o luna nivelul era ok intre min si max dar la aceasta verificare , dupa ce am incins-o bine , am constatat nivel crescut.. azi am pus ceva benzina de la Rompetrol E-fix si un aditiv de curatat supape, injectoare , etc , Nu am luat unul super gen Motul sau Metabond dar afara e vreme de vreme asa ca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Si uite ce face APRILIST-ul cand ploua afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharpD Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Foarte frumoase scaritele. Unde gasesc si eu o scarita pe partea dreapa pentru pasager? Si pentru pilot cauciucurile de pe scarite? Nu am gasit la dezmembrari.Si eu lucrez la a mea, pregatesc tobele pentru vopsit ca erau pline de rugina. Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Vezi mai sus ca tocmai a inceput dezmembrarea pentru 2 motoare din 1994, cred ca scaritele sunt la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE Nu pot spune cauza spargerii filtrului dar cred ca bucati din filtru au lovit senzorull de impulsuri si l-au distrus. Scoate-l si verifica-l, e pe partea dreapta a motorului.Nu pot sa-mi inchipui de ce consuma bateria. P.S Shit happenes, acum cateva posturi ne dojeneai ca ni se strica motoarele. Nu e vorba doar de cum le intretine omul ci si de hazard si de legile fizicii. Sunt fiare in miscare cu forte violente pe ele. Tine-ne la curent cu ce gasesti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cum iti explllllici bataia in motor? iar filtrul cand lam desfacut a iesit capacul din el adica un capac din cele doua in rest nu lipseste nimic din el pistonul lucreaza nu e blocat sau ambielajjjjjul o fi si CDI ul/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 A, deci nu e spart in adevaratul sens al cuvantului. "Bataia" n-are cum sa fie decat de natura mecanica deci CDI-ul nu are legatura cu ea. Descrie putin acea "bataie" totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE TOATE ASTEA DUPA CE AM ALIMENTAT SI AM LUOATO LA ALERGAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI? BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE Nu mai pornii motorul! In primul rand, desfa capacul de pe dreapta, pe partea cu volanta. In urma cu cateva zile, cautai bendix pornire. Esti sigur ca montajul a fost facut corect? Sau nu ati strans bine volanta, a rupt cama si s-a invartit pe vibrochen? Daca e ok bendix-ul si volanta, ramane varianta de cuzinet palier belit de la lipsa de ungere. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 RULMENTUL frei si roata libera sunt noi de doua zile leam schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Tind sa cred totusi ca problema e din bendix, care a cedat, probabil s-a rupt arculetul si ti-a distrus grupul de bobine de pe capac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am desfacut la volanta si este ochei/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ai bagat Loctite la cele 3 suruburi de prindere al bendix-ului pe volanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 totul este bine acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Nu schimba uleiul si nici filtrul, deocamdata. E clar, ai o problema de natura mecanica. Desfa-i capacul de pe partea dreapta, unde se afla alternatorul si senzorul de implulsuri, cred ca acolo-i problema. Se desface usor, este prins in suruburi cu imbus dar ai grija la garnitura, sa n-o strici. Vezi ce s-a intamplat p-acolo si daca totul e in regula (volanta, rotorul e intact, senzorul (asta poti sa-l verifici fara sa desfaci capacu, bendixul etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 si cu bataia aia ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinRadu Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Ma misc incet. Alte idei nu mai am. S-ar putea sa fie ce a spus Eugen. Ar fi fost de preferat sa fie ce s-a discutat mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Un lucru e clar: pilitura aia nu are de unde sa fie decat de la o piesa sparta / uzata. Ceva parte mecanica s-a spart si s-a imprastiat prin motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 cred ca de la ungere ceva si ce ramane de facut? pilitura era ce la celalalt rulment ce lam avut bulit poate sa fie ambielajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjul bulit sa nu dau motorul jjjjos degeaba/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Pai, fratilor, cand aveti probleme din astea, curatati mai intai motorul si pe urma montati totul la loc! In prima faza, ia un spray de curatat discuri / degresant si curata partea din dreapta, dupa ce dai capacul si bendix-ul jos.Asta include si cititorul de la volanta. La urma, bagi un ulei ieftin, eventual auto, o pornesti foarte putin, apoi dai uleiul jos. Desfaci din nou, verifici, cureti, si pe urma Dumenezeu cu mila. Daca problema e mai grava, trebuie sa desfaci motorul. De la tastatura calculatorului nu am cum sa vad ce e acolo. Noi venim doar cu idei... Bataie poti sa ai de la cuzinet, aprindere nefunctionala, pilitura pe cititor sau bobine...sau, mai grav, resturi metalice prin motor. Editat Mai 5, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyvl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 am niste draci pe mine de nici nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Sa o duci la un mecanic, daca crezi ca nu te bazezi pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.