Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

 

 

problema grava:

am verificat nivelul de ulei ,este peste maxim

am introdus 2l si atat azi dupa o cursa pe DN 1 am verificat ,,,,,peste maxim

dupa RAR duc la verificat supape, un pic scoate fum..

Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru.

Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute.

Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fa-i un test de compresie prima data si urmareste acul testerului sa nu scada. Daca scade poate insemna mai multe lucruri; garnitura arsa, supape care nu inchid sau set motor uzat. Ca sa elimini ipoteza setului motor uzat, la a doua testare se injecteaza putin uleui de motor in cilindru. Rolul lui este sa etanseze spatiul dintre piston si cilindru.

Orice mecanic ar trebui sa aibe un tester, roaga-l frumos pe unu' sa te ajute.

Scosul fumului poate fi si o consecinta a faptului ca uleiul este peste maxim.

cand am schimbat uleiul acum o luna nivelul era ok intre min si max dar la aceasta verificare , dupa ce am incins-o bine , am constatat nivel crescut..

azi am pus ceva benzina de la Rompetrol E-fix si un aditiv de curatat supape, injectoare , etc , Nu am luat unul super gen Motul sau Metabond dar afara e vreme de vreme asa ca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoase scaritele. Unde gasesc si eu o scarita pe partea dreapa pentru pasager? Si pentru pilot cauciucurile de pe scarite? Nu am gasit la dezmembrari.
Si eu lucrez la a mea, pregatesc tobele pentru vopsit ca erau pline de rugina.

Spor la mesterit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD



SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce mi sa intanplat la motor? Mergeam cu 130 140 km la ora si incepu sami bata in motor dar acum nu mai imi da nici scanteie la bujie si imi mananca curentul din baterie si filtrul de ulei il gasii spart datimi o idee VA MULTUMESD

 

SUNT DISPERAT CA NU STIU CE ARE

Nu pot spune cauza spargerii filtrului dar cred ca bucati din filtru au lovit senzorull de impulsuri si l-au distrus. Scoate-l si verifica-l, e pe partea dreapta a motorului.Nu pot sa-mi inchipui de ce consuma bateria.

P.S Shit happenes, acum cateva posturi ne dojeneai ca ni se strica motoarele. Nu e vorba doar de cum le intretine omul ci si de hazard si de legile fizicii. Sunt fiare in miscare cu forte violente pe ele.

Tine-ne la curent cu ce gasesti acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum iti explllllici bataia in motor? iar filtrul cand lam desfacut a iesit capacul din el adica un capac din cele doua in rest nu lipseste nimic din el



pistonul lucreaza nu e blocat sau ambielajjjjjul



o fi si CDI ul/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI?



BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE



FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA



DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE



TOATE ASTEA DUPA CE AM ALIMENTAT SI AM LUOATO LA ALERGAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergean cu 130 140 si la un moment a inceput sa bata na nu stiu cum sati spun an redus si din am mai mers cam un km si mi sa oprit am lasato sa se raceasca dar nu a mai pornit mia dat 2 3 rateuri si de acolo nimic am sco s bujia dar sifletul fara scanteie am scos filtrul si cum tiam spus acum o am la 50 km de casa nu stiu ce are mie teama de ambielaj Ma duc sa cumpar filtru si sa schimb uleiul si sa vad cum fac proba la CDI TU CE ZICI?

 

BATAIA A INCEPUT CU UN TACANIT MAI INCET SI DUPA ACEIA MAI TARE

 

FILTRUL ERE INCARCAT RAU CU PILITURA

 

DAU LA AUTOMAT PISTONUL LUCREAZA DAR IMI INVARTE INCET SI FARA SCANTEIE

Nu mai pornii motorul!

In primul rand, desfa capacul de pe dreapta, pe partea cu volanta.

In urma cu cateva zile, cautai bendix pornire. Esti sigur ca montajul a fost facut corect? Sau nu ati strans bine volanta, a rupt cama si s-a invartit pe vibrochen?

Daca e ok bendix-ul si volanta, ramane varianta de cuzinet palier belit de la lipsa de ungere.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred totusi ca problema e din bendix, care a cedat, probabil s-a rupt arculetul si ti-a distrus grupul de bobine de pe capac ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu schimba uleiul si nici filtrul, deocamdata. E clar, ai o problema de natura mecanica. Desfa-i capacul de pe partea dreapta, unde se afla alternatorul si senzorul de implulsuri, cred ca acolo-i problema. Se desface usor, este prins in suruburi cu imbus dar ai grija la garnitura, sa n-o strici.

Vezi ce s-a intamplat p-acolo si daca totul e in regula (volanta, rotorul e intact, senzorul (asta poti sa-l verifici fara sa desfaci capacu, bendixul etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru e clar: pilitura aia nu are de unde sa fie decat de la o piesa sparta / uzata.

Ceva parte mecanica s-a spart si s-a imprastiat prin motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca de la ungere ceva si ce ramane de facut?



pilitura era ce la celalalt rulment ce lam avut bulit



poate sa fie ambielajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjul bulit sa nu dau motorul jjjjos degeaba/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, fratilor, cand aveti probleme din astea, curatati mai intai motorul si pe urma montati totul la loc!

 

In prima faza, ia un spray de curatat discuri / degresant si curata partea din dreapta, dupa ce dai capacul si bendix-ul jos.Asta include si cititorul de la volanta.

La urma, bagi un ulei ieftin, eventual auto, o pornesti foarte putin, apoi dai uleiul jos.

Desfaci din nou, verifici, cureti, si pe urma Dumenezeu cu mila. Daca problema e mai grava, trebuie sa desfaci motorul. De la tastatura calculatorului nu am cum sa vad ce e acolo. Noi venim doar cu idei...

Bataie poti sa ai de la cuzinet, aprindere nefunctionala, pilitura pe cititor sau bobine...sau, mai grav, resturi metalice prin motor.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...