Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

daca intereseaza pe cineva :

omul de o vinde a avut-o si pe a mea , va va spyune tot ce are si nu are adica e corect restul depinde de abilitatile voastre de negociere..

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=572017&selpic=3&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In vizita la Baile Govora :

Frumos.

Aproape ca te invidiez, dar plec si eu la intrunirea de la mare peste doua saptamani :D

Ai revopsit carena fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am dat si eu in sfarsit comanda de k60+k60 scout, deci o sa intre in reparatii in curand si o sa circul si eu ca tot omu', sa nu tot salivez degeaba :mrgreen:

Editat de Old
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ufffff am numar , am sa scriu pentru cei care nu stiu ce trebuie sa faca exact toate etapele pe care le-am parcurs avand in vedere ca s-a schimbat un pic si legislatia.

Oricum inarmati-va cu rabdare

post-78987-0-48443100-1401894358_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut posesori de Aprilia Pegaso !De curind sunt si eu posesorul unei Aprilia Pegaso an 1994 (cea din poza ),dar am o problema . Uleiul din motor imi ajunge in filtrul de aer (prin furtunul de la epurator ).

Am dat jos tot uleiul din motor (2 litri) apoi am curatat toate furtunele prin care circula uleiul ,filtrul din cadru si am pus uleiul la loc prin cadru ,unde este si joja . Am pornit motorul si am constatat ca tot uleiul din cadru nu mai este (joja nici nu atinge) .

Am consultat un manual de reparatie pentru Aprilia din 95 si am vazut ca in sistemul de ungere sunt 2 pompe de ulei .O pompa duce uleiul din motor printr-un furtun in cadru (unde probabil se raceste ) si o a doua pompa preia uleiul din cadru tot printr-un furtun si il duce in circuitul de ungere .

Problema la motocicleta cred ca este de la prima pompa de ulei care duce uleiul din motor in cadru (am desfacut dopul de la cadru, cel cu joja si in timp ce merge motorul nu se vede nici o picatura de ulei ca ar ajunge acolo ).

A mai avut cineva problema asta ? Care ar putea sa fie cauza ,pompa defecta ,infundat ceva ,vreo valva la furtune ?

Motocicleta nu are bec de control pentru presiunea de ulei Cu toate astea vreau sa va spun ca motorul merge impecabil , nu se aud zgomote. Exista riscul sa blochez motorul daca merg asa ? Astept un raspuns ! Multumesc anticipat!

post-54408-0-77068900-1401966675_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul de ulei si vezi daca ajuge uleiul in filtru. Iti spun cum e la bmw, care cred ca e ca si la voi: Pana la filtru e o pompa. Dupa filtru si inainte de el sunt 2 valve (arc cu bila). Una o poti desface si verifica. Daca vine ulei pana dupa filtru, inseamna ca trebuie verificata pompa care duce spre motor si in sus. Dar asta doar cu desfacerea ambreiajului. Pe acolo ai acces la a -2a.

Sper sa te ajute sa iti faci o idee de cum arata circuitul. Daca e ca si la bmw, gasesti documentatie pe f650.com la classic faq

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti mi si mie daca-i normal ca mufa de la cele trei fire galbene care pleaca din releul de incarcare sa se incalzeasca foarte tare.Dupa aprox 2-3 minute de la pornire puneti mana pe mufa si anuntati-ma si pe mine VA ROG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

etape inmatriculare :

1. Dupa ce ati gasit mobra plecati sa o achizitionati , daca nu sunteti tehnic cunoscatori e bine sa eveti pe cineva cu experienta langa voi , deasemenea arta negocierii va apartine.

 

2. la achizitionare trebuie sa primiti actele vehiculului :

Romania - contract vanzare cumparare

- carte RAR cu folie de secretizare

- talon

- certificat fiscal al vanzatorului

- viza pe fisa de inmatriculare

solicitati aceste documente daca vreti sa o inmatriculati pe numele dvs

E bine sa scrieti si cartea cu aceasta ocazie.

Fara acte fiscale nu veti putea sa o inmatriculati , deci aveti grija daca mobra e departe , nu aveti incredere in oameni , doar in acte.

 

Uniunea Europeana- certificat proprietate( e trecut ultimul proprietar)

- certificat de inmatriculare ( sunt trecute datele vehiculului)

-acte de instrainare : declaratie de vanzare , contract , factura etc.

 

3. nr rosii- va va ajuta sa testati posibilitatile tehnice si sa faceti ultimele reglaje avand in vedere ca veti face ITP la registrul Auto( daca nu are)

Dosar : -copie asigurare pe o luna max 30 lei

-copie buletin

- CEC -taxa autorizatie provizorie 13 lei

- impozite si taxe locale - taxa circuletie 8 lei

- copie dupa traducerea legalizata ( obligatoriu) a contract , factura etc .( daca e din Romania doar copie Contract , factura)

- copie de pe cartea masinii din tara de provenienta

Sa aveti separat si originalele

13 lei costa nr provizoriu.

 

4. Programare RAR: http://www.rarom.ro/

sau 021 9672 numar national

 

daca mobra a fost produsa pana in 2002 se va face omologare individuala , ITP , carte = 555 lei

dac este dupa 2002 scapati de omologare si va va costa doar identificarea , probabil undeva la 200 lei

 

recomandare : sa aveti totusi 600 de lei la voi

5.pentru vehicul de afara : rezolvati carte auto- la masina de scris va scrie numele si adresa

faceti fisa de inmatriculare si la inmatriculari auto primarie puneti viza, declarati mobra pt impozitare si platiti tax de 60 lei si 5 de timbru

platiti taxa de certificat 37 lei la CEC

traduceti talonul daca nu e tradus - nu necesita legalizare

depuneti la ANAF - fisc dosar prin care cereti sa vi se spuna ca nu datorati TVA in Romania

 

dosar : http://www.prefecturaprahova.ro/docs/30.01.2014/cerere%20inmatriculare%20vehicule%20PF.pdf

 

6. pentru auto din Romania:

 

dosar: http://www.prefecturaprahova.ro/docs/30.01.2014/cerere%20transcriere%20transmitere%20drept%20de%20proprietate%20vehicul.pdf

 

Documentele atasate sunt valabile pe tot teritoriul Romaniei

In principiu aranjati documentele conform ordinii din cerere in caz contrar un bulangiu sau o bulangioaica va face spume , deh , sa lucrii la giseu cu toti tampitii .... asa ca duceti-va pegatiti .

 

LA MOTOTOCICLURI NU SE PLATESTE TAXA DE POLUARE

 

daca am uitat cava scuze , gasiti in cerere ce trebuie

 

Succes!

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de dat un 650ML din 97. Are 25500km facuti afara, motorul fiind neinmatriculat in Romania, adus din Germania.

Starea este foarte buna, gata de drum. Dupa ce am adus-o am schmibat simeringurile la telescoape, rulmentii din jug, bendixul (nou KTM), pinion de atac -1, ulei schimbat Motul 9100 (a mai ramas apropae de un schimb), filtru ulei, filtru aer K&N nou, bujie NGK Iridiu, extrafiltru de benzina, Metzeler Tourance pe spate, curatat carburatoare, baterie noua Yuasa. Anvelopa pe fata merge inca doua sezoane.

Lantul, placutele de frina si discurile, pinionul spate sunt in stare buna spre foarte buna.

Are cric lateral si central.

Estetic este 9+

Motorul, inafara de interventia schimbarii bendixului nu a fost deschis.

 

Dupa cum vedeti e pregatia ca pentru mine !

 

DAR sunt nevoit s-o vind. Pretul corect pentru motor, in starea asta, este 1400 euro.

Piata ma obliga sa scad din pret si de aceea astept sa primesc oferte daca exista interesati.

 

Am pus citeva poze, din care se exclude case-ul.

 

ma puteti suna la 0744331730 Radu

post-55585-0-02444900-1402127179_thumb.jpg

post-55585-0-87967200-1402127198_thumb.jpg

post-55585-0-10358800-1402127370_thumb.jpg

post-55585-0-37375800-1402127398_thumb.jpg

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta mea e cumparata de la un tip de 175cm inaltime. el si-a facut saua cu o "scobitura" la locul din fata. in felul asta ajungea mai bine cu picioarele jos.

ma intereseaza daca e cineva mai mic de inaltime cu o aprilia model 95 (sau compatibile) si vrea sa facem schimb de sei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...