Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate la timpul lor, dar fiecare cu bugetul lui.

Cand e vorba de sanatate, e alta poveste..

Super de acord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa ploua simbata-duminica dar daca nu , as face un Muntele Rosu ( spre rusinea mea nu am fost niciodata)

Traseul l-am aratat : Daca mai vine cineva ne vedem In Campina sau in Valeni de Munte

Urmariti traseul pe G. Maps

Bucuresti ,Ploiesti ,(Campina) , Valeni de Munte , Cheia , Muntele Rosu Sacele , Brasov , Rasnov ...DN1 retur Bucuresti daca vreti sa nu zabovim in Brasov , ne intalnim si discutam.

Duminica pot merge sambata am treaba acasa.

 

100% nu poti maine? Ca daca ploua si maine si duminica ma gandesc mai bine maine sa avem uscat, daca plecam pe la 10 (eu de la 9 din bucuresti) nu cred ca ne prinde ploaia, care vine de obicei dupa 5 :)

 

Traseul e ok, as mai propune o modificare doua: prin poiana brasov de la brasov spre rasnov. Daca mergem totusi duminica, drumul de intoarcere pe DN1 o sa fie cam aglomerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100% nu poti maine? Ca daca ploua si maine si duminica ma gandesc mai bine maine sa avem uscat, daca plecam pe la 10 (eu de la 9 din bucuresti) nu cred ca ne prinde ploaia, care vine de obicei dupa 5 :)

 

Traseul e ok, as mai propune o modificare doua: prin poiana brasov de la brasov spre rasnov. Daca mergem totusi duminica, drumul de intoarcere pe DN1 o sa fie cam aglomermaine

maine nu pot 100 %

 

Vorbim ca niste oameni maturi ;)

de ce . noi nu imbatranim ?

» Post actualizat in 08 Aug 2014 11:15

100% nu poti maine? Ca daca ploua si maine si duminica ma gandesc mai bine maine sa avem uscat, daca plecam pe la 10 (eu de la 9 din bucuresti) nu cred ca ne prinde ploaia, care vine de obicei dupa 5 :)

 

Traseul e ok, as mai propune o modificare doua: prin poiana brasov de la brasov spre rasnov. Daca mergem totusi duminica, drumul de intoarcere pe DN1 o sa fie cam aglomerat.

e frumos de la Poiana la Rasnov

» Post actualizat in 08 Aug 2014 11:25

Vremea nu e prea favorabila

post-78987-0-08920600-1407497123_thumb.jpg

post-78987-0-65585800-1407497123_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema la capacul de la rezervor, garnitura nu mai tine etans atunci cand inchid, iar daca aplec motocicleta si am benzina mai multa se scurge prin acel canal de evacuare.

 

Se poate pune o bucata de cauciuc taiat dupa forma lui sau se gasesc de schimbat acea garnitura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei o panza de bomfaier si ii faci un sant de 1-2 mm, intr-o pozitie in care nu zgarii capacul.

Iei o surubelnita dreapta, ciocanesti usor in ea, apoi incerci fara sa il fortezi incat sa NU se rupa material. Iar ciocanesti, iar incerci si tot asa pana o ia.

Vezi ca sunt suruburi speciale cu diferenta de diametru si nu se gasesc.

» Post actualizat in 09 Aug 2014 11:10

Sa nu se rupa din surub, vezi ca am editat!

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta solutie (ce am facut eu la a mea dupa ce s-a stricat crucea) a fost sa iau un patent cu cioc ascutit (de genul astuia http://img15.olx.ro/images_mercadorro/13882515_1_644x461_patent-cioc-ascutit-izolat-zimti-componete-electronice-bucuresti.jpg), sa desfac surubul, dupa care sa-l schimb cu altul.

 

intrebare intrebare. ce fac cu un surub care se pare ca-i transformat intr-o svastica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda pe care am folosit-o mereu e cea descrisa de Eugen.

Doar ca eu ii mai dau si cu putin WD40 in zona filetului, poate intra pe langa filet sau intre capul surubului si corpul carburatorului...

orice ajutor care ar duce la o rotire mai usoara a surubului e binevenita.

Daca nu reusesti, posibil sa poti sa bagi carburile la congelator vreo ora si sa incerci sa desfaci cu surbelnita dreapta.

Varianta asta nu am incercat-o, dar teoretic ar merge din cauza dilatarii/contractarii diferite a metalelor si din cate tin minte, aluminiul sau antimoniul se contracta mai mult decat otelul surubului.

Nu este problema ca se strange gaura surubului, acolo este destul loc... importanta este slabirea tensiunii cu care tine strans surubul de corpul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan e inca intepenit. nush daca e cel original, pentru ca-i mai moale decat celalalt (care are capul putin mai lat). am incercat multe metode (cu wd40 de fiecare data), deocamdata am esuat. celalalt carb are un surub de acelasi tip, tot asa tocit, imi vine sa-i dau foc, dar mi-e ca explodez. cu carburile in congelator nu stiu ce sa zic, nu or mai fi vapori de benzina ceva ce pot crea probleme? poate astept pana luni si caut un zpecialist sa imi degripeze suruburile, poate sa imi si curete carburile... dar maine e o noua zi, asa ca inca primesc sugestii :P

momentan i-am facut santuri cu o panza de bomfaier pentru surubelnita lata, dar tot nu vrea. suruburile de celalalt tip s-au desfacut usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poti sa nu il bagi in congelator, il bagi si tu intr-o punga si torni gheata in alta punga in care introduci punga cu carburile... si asa nu il mai bagi in congelator.

Aluminiul se dilata sau contracta de doua ori mai mult decat otelul... si de asta ajuta racirea.


» Post actualizat in 09 Aug 2014 16:50

Am incercat sa gasesc cum sa desfaci surubul prin ciocanit... si nu am prea gasit.

Dar, ca sa iti faci o idee, gasesti la finalul flmului de mai jos surubul cu taietura si urmele de dalta / surubelnita.

Evident ca trebuie sa lucrezi foarte finut, nu ca in film.

 

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OLD

 

ai desfacut suruburile de la capacele negre (ebonita) care acopera membranele? Daca nu, incearca sa desfaci tot pe partea cu membranele ca sa poti aseza carburatoarele pe o suprafata plana si sa poti bate in suruburile capacelelor. Aseaza carburatoarele pe un lemn, de preferat de esenta tare, un tocator de la bucatarie e perfect. Incearca sa folosesti o surubelnita dreapta mecanica, in care poti sa bati, iar dupa asta poti sa pui o cheie fixa sau inelara si sa desfaci in timp de apesi tare!

 

post-18232-0-91394400-1407613175_thumb.jpg

 

Eugen a zis ca suruburile de la capace au diametru diferit, la mine erau suruburi cruce normale, iar capacelele au gaura de 5mm, daca as avea surub cu diametru mai mare spre capat nu ar intra in gauri si ar sparge urechiusa capacelului, drept pentru care am cumparat suruburi cu imbus de 20mm lungime si le-am ajustat la aceeasi lungime cu cele originale (~16mm). Suruburile au fost luate din Hornbach si au rezistenta 8x8, am mai luat saibe Grower si saibe plate otelite.


» Post actualizat in 09 Aug 2014 20:11

@OLD

 

pana acum ai aflat varianta 1 = faci sant in capul surubului si incerci cu surubelnita dreapta. Mai ai 2 variante!

 

Varianta 2:

iei o bormasina cu turatie variabila (tie iti trebuie turatie mica) si un burghiu de 6mm bine ascutit. Usurel si din aproape in aproape dai gaura in capul surubului pana cand ajungi la capacel si se rupe capul de pe axul surubului. Scoti si celalalt surub, ridici capacelul, iar ciotul ramas se desface usor cu un patent.

 

Varianta 3:

Faci o poza cu tot ce ai demontat pana acum, le faci pachet si le trimiti unuia dintre noi, la mine in 2-3 zile ai carburatoarele ca si noi, gata de montaj! Daca vrei vorbim pe PM de costuri.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@OLD

 

ai desfacut suruburile de la capacele negre (ebonita) care acopera membranele? Daca nu, incearca sa desfaci tot pe partea cu membranele ca sa poti aseza carburatoarele pe o suprafata plana si sa poti bate in suruburile capacelelor. Aseaza carburatoarele pe un lemn, de preferat de esenta tare, un tocator de la bucatarie e perfect. Incearca sa folosesti o surubelnita dreapta mecanica, in care poti sa bati, iar dupa asta poti sa pui o cheie fixa sau inelara si sa desfaci in timp de apesi tare!

 

attachicon.gifSurubelnita mecanica.jpg

 

Eugen a zis ca suruburile de la capace au diametru diferit, la mine erau suruburi cruce normale, iar capacelele au gaura de 5mm, daca as avea surub cu diametru mai mare spre capat nu ar intra in gauri si ar sparge urechiusa capacelului, drept pentru care am cumparat suruburi cu imbus de 20mm lungime si le-am ajustat la aceeasi lungime cu cele originale (~16mm). Suruburile au fost luate din Hornbach si au rezistenta 8x8, am mai luat saibe Grower si saibe plate otelite.

» Post actualizat in 09 Aug 2014 20:11

@OLD

 

pana acum ai aflat varianta 1 = faci sant in capul surubului si incerci cu surubelnita dreapta. Mai ai 2 variante!

 

Varianta 2:

iei o bormasina cu turatie variabila (tie iti trebuie turatie mica) si un burghiu de 6mm bine ascutit. Usurel si din aproape in aproape dai gaura in capul surubului pana cand ajungi la capacel si se rupe capul de pe axul surubului. Scoti si celalalt surub, ridici capacelul, iar ciotul ramas se desface usor cu un patent.

 

Varianta 3:

Faci o poza cu tot ce ai demontat pana acum, le faci pachet si le trimiti unuia dintre noi, la mine in 2-3 zile ai carburatoarele ca si noi, gata de montaj! Daca vrei vorbim pe PM de costuri.

 

Succes!

Asta numesc eu fan adevarat! :peace:

Felicitari,@Florin_escu!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto.

Uite ca altii au timp si bani sa se mai si plimbe.

Cred ca fac cumva sa mai ies si eu cu capra din Bucuresti luna asta.

Dimineata am venit cu ea la munca si am scos-o prin niste drumuri de pamant si pietruite la prima ora. Aveam eu niste curiozitati in privinta unei zone dintre Pipera si Aviatiei.

 

Sunt curios, au mai iesit la tura Alin si Shumulica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu prea activez eu nu stiu cat pe forum, da na... Imi pare bine, faina comunitatea! Si daca toti prin zona suntem la capitolul Pegaso 650 m-am gandit sa va intreb si pe voi:

 

Avem un coleg, din Tg. Mures, cu un Pegaso 650 din 96-97 si are ceva probleme la motor (de genu la inceput problema a fost ca nu pornea, facea foarte urat, cu ceva impins pana la urma pornea, dupa care a fost dusa la un carpaci (in santana de mures) si ceva dupaia la altu (pe calarasilor) si acuma e cam nasoala treaba, pe langa pornirea greoaie, mersul motorului nu e rotund).Nu stiti prin zona muresului pe cineva care il poate ajuta? Scriu in numele lui ca ma gandesc sa il ajut cumva, sa nu o dea la dezmembrat... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut SANDUCU89, foarte tare tura de 3600 km! Felicitari, noi pe aici incercam sa ne strangem de ceva vreme dar nu reusim!

 

Problema cu motorul prietenului tau suna GRAV, am mai avut vreo 2 (Shumilica si Bodyvl) cu probleme si au ajuns primul sa schimbe motorul iar celalat la dezmembrari! Ambii au avut probleme de ungere si pentru ca ambielajul nostru este pe cuzineti se gripeaza destul de usor! Mecanismul e cam asa: Spanul rezultat in urma pornirilor se acumuleaza, se mai invecheste si uleiul si filtrul de ulei, mai dai ture multe cu motorul rece si ute asa nu mai ai ungere si adio cuzineti.... dar hai ca asta este cea mai grava situatie, sa nu punem raul inainte!

 

Daca zici ca motorul a fost pe la 2 mecanici, banuiesc ca au verificat / schimbat / curatat:

- bujie;

- bobina;

- carburatoare etc, daca nu, cam de aici trebuie sa incepi.

 

Mai aveam un user (pan7h3ra18) care avea simptome asemanatoare... nu mai stim nimic de la el de vreo 4-5 zile.

 

Poti sa incerci sa vorbesti direct cu ei sa vezi cum au rezorlvat.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aia nu plec cu mobra pana nu ajunge acul la apa la 40-60 de grade.

Pantera e plecat la Iasi 2 saptamani. Se ocupa de mobra cand se intoarce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa descriere este rulmentul unisens.

Trebuie schimbat si curatat bine motorul, inclusiv filtrul de ulei din cadru.

Sa nu mai traga de motor si sa se duca la un mecanic priceput. Cei care lucreaza la BMW sau KTM sigur se pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...