Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Corect.

In primul rand, nu cunoastem dinamica evenimentului decat din perspectiva subiectiva a unor martori. Oricum, lucrurile au degenerat la modul grotesc. Sa-i fie țărână usoara decedatului.

In al doilea rand, lucruri de genul asta se intampla zilnic.

In al treilea rând, copiem ceea ce vedem in filme.

In al patrulea rand, cineva are de castigat la toata miscarea asta.

In al saselea rand, nu mergi cu o armata de vulturi sa sperii cioara de pe gard.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 02:53

Lasă justiția sa-si faca treaba si nu te implica intr-un razboi care nu e al tău.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 02:56

Eu traiesc intre asa-zise minorități. Mașina o am zgariata pe zi ce trece mai mult.

Problema nu e cu cei mari, ci cu cei mici, care nu au fost educati. Nu au cine sa ii educe, pentru ca traiesc claie peste gramada intr-un mediu viciat, in care trebuie sa se descurce fara "carte" si fara ajutorul nimanui.

La un moment dat, ajungi sa ii ignori, ca pe un mobilier vechi.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Corect.

...

Eu traiesc intre asa-zise minorități. Mașina o am zgariata pe zi ce trece mai mult.

Problema nu e cu cei mari, ci cu cei mici, care nu au fost educati. Nu au cine sa ii educe, pentru ca traiesc claie peste gramada intr-un mediu viciat, in care trebuie sa se descurce fara "carte" si fara ajutorul nimanui.

La un moment dat, ajungi sa ii ignori, ca pe un mobilier vechi.

Nu vreau sa fiu rau,dar si educati,aplica ce vad in filmele cu Rambo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect.

In primul rand, nu cunoastem dinamica evenimentului decat din perspectiva subiectiva a unor martori. Oricum, lucrurile au degenerat la modul grotesc. Sa-i fie țărână usoara decedatului.

In al doilea rand, lucruri de genul asta se intampla zilnic.

In al treilea rând, copiem ceea ce vedem in filme.

In al patrulea rand, cineva are de castigat la toata miscarea asta.

In al saselea rand, nu mergi cu o armata de vulturi sa sperii cioara de pe gard.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 02:53

Lasă justiția sa-si faca treaba si nu te implica intr-un razboi care nu e al tău.

» Post actualizat in 18 Sep 2014 02:56

Eu traiesc intre asa-zise minorități. Mașina o am zgariata pe zi ce trece mai mult.

Problema nu e cu cei mari, ci cu cei mici, care nu au fost educati. Nu au cine sa ii educe, pentru ca traiesc claie peste gramada intr-un mediu viciat, in care trebuie sa se descurce fara "carte" si fara ajutorul nimanui.

La un moment dat, ajungi sa ii ignori, ca pe un mobilier vechi.

 

Si totusi, unde este puctul 5?

Daca ma gandesc bine, e o cifra destul de importanta, in liceu, cel putin...

:))

 

Mult succes, Cristian!

Suntem alaturi de tine!

 

Alin, mai gandeste-te in legatura cu plecarea. Ceva imi spune ca nu o sa iasa bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult.

Acum am ajuns de la consult si radiografie!Luni 29 septembrie,ma opereaza sa-mi scoata fiarele din picior!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline,nu toata lumea are fosbuc!

scuze , stiu , dar anuntul era pe fb.-Un grup de motociclisti "Roata de foc " organizeaza o plimbare in scop caritabil prin care insotesc un autocar cu 30 de copii cu dizabilitati dint-un centru de plasament.Plimbarea este Campina , sinaia , Busteni retur.Aici au mai facut anul trecut si donatii de Craciun - cam asta e in cateva cuvinte...

Scuze acum am ajuns acasa din cursa

» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:26

Si totusi, unde este puctul 5?

Daca ma gandesc bine, e o cifra destul de importanta, in liceu, cel putin...

:))

 

Mult succes, Cristian!

Suntem alaturi de tine!

 

Alin, mai gandeste-te in legatura cu plecarea. Ceva imi spune ca nu o sa iasa bine...

m-am gandit am renuntat. Poate vad si zimbrii din Vama Buzaului , nu-i departe de Campina - dar mi-e cam aiurea sa plec singur

» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:27

As fi vrut sa merg anul acesta , in mai multe trasee cu voi , Aprilistii , dar nu a iesit deloc...

» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:36

astazi este pentru prima data cand mi-am parasit mobra , am avut cursa si am lasat-o in hala la servici, ma simt oarecum nelinistit ...si ciudat , am ditamai sprinterasu" la poarta dar nu am mobra mea

» Post actualizat in 18 Sep 2014 17:46

Aline,nu toata lumea are fosbuc!

textul anuntului ;"Eveniment organizat de ROATA de FOC cu sprijinul Grupului Donatii Campina

 

Descriere : Organizarea unei excursii pentru copiii din Centrul rezidential de tip familial Brebu, la Busteni si Sinaia cu escorta moto. La activitate vor participa 25 copii instutionalizati, insotiti de 4 cadre didactice si membrii Asociatiei Club Sportiv Roata de Foc.

 

Dezvoltarea copiilor ca personalitate şi competenţe reprezintă un obiectiv pe termen lung atât pentru societate cât şi pentru fiecare familie. In cadrul excursiei vor fi vizitate Muzeul Cinegetic de la Posada, muzeul Peles din Sinaia si alte obiective. Masa de pranz va fi servita la cabana Gura Diham iar activitatile recreative si jocurile de echipa vor fi organizate in poiana din apropierea cabanei. Activitătile sunt gândite în aşa fel încât copiii să poată relaţiona, dezvolta spiritul de echipa, schimba idei şi propune puncte de vedere, dar şi să se poată distra si învăţa lucruri noi."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti,o intrebare pt. cei ce se pricep mai bine, am o cunostinta care a cumparat motorul de la mine,(de fapt eu l-am vandut in martie altcuiva care a si cazut cu el, apoi a ajuns la acest om), are probleme in sensul ca i se incind galeriile, devin rosii, am inteles ca ar fi topit chiar si din filtrul de aer, carburatorul a fost curatat dar nu au fost schimbate o-ringurile, acum da rateuri la greu, nu ii sta relantiul.....incerc sa-l ajut in prisma faptului ca el nu are cont aici,,,,va multumesc si sper sa am vesti de la voi, acest motor eu l-am calarit 2 ani, ne-am inteles de minune, a ramas in sufletul meu....

imi permit sa pun nr. lui de tel. 0756307364...este din Videle.....pt. cei care vor sa-i dea ceva sfaturi.....va multumesc....asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pegasus73

Salut, tobele se incing pentru ca amestecul de carburant este prea sarac pe ralanti, cine a reglat carburatoarele a strans prea mult suruburile de reglaj, cat despre topirea carcasei filtrului de aer, este ceva firesc in cazuri de tobe incinse, am mai vazut la OLD ceva asemanator. Va trebui sa aranjezi carburatoarele dupa care sa cauti la dezmembrari o carcasa de filtru (100 - 300 lei). Daca incerci sa o repari si nu etansezi cum trebuie spartura/topitura motorul va merge cu aer nefiltrat (atentie, nu este asa-zisul aer fals) si se va uza prematur. Rateurile de acum pot sa fie din cauza lipsei mansonului de obturare a stutului de vacuum, e vorba ce un capacel de cauciuc (5-10mm) care astupa o tevusca de la unul din carburatoare. Vezi ca s-a discutat vreo luna de zile pe tema asta cam cu 5-10 pagini in urma (victor_peg a avut probleme asemanatoare).

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica tema de gandire,asta ca sa vedeti si voi de ce se strica des anumite lucruri,chiar si Aprilicile noastre,pe care le iubim asa de mult:

http://www.filmedocumentare.com/piramida-deseurilor/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut baieti,o intrebare pt. cei ce se pricep mai bine, am o cunostinta care a cumparat motorul de la mine,(de fapt eu l-am vandut in martie altcuiva care a si cazut cu el, apoi a ajuns la acest om), are probleme in sensul ca i se incind galeriile, devin rosii, am inteles ca ar fi topit chiar si din filtrul de aer, carburatorul a fost curatat dar nu au fost schimbate o-ringurile, acum da rateuri la greu, nu ii sta relantiul.....incerc sa-l ajut in prisma faptului ca el nu are cont aici,,,,va multumesc si sper sa am vesti de la voi, acest motor eu l-am calarit 2 ani, ne-am inteles de minune, a ramas in sufletul meu....

imi permit sa pun nr. lui de tel. 0756307364...este din Videle.....pt. cei care vor sa-i dea ceva sfaturi.....va multumesc....asfalt uscat...

pai cumva a surzit si nu a auzit supraturarea motorului? scuze dar daca sa -u incins tobele si a topit carcasa filtruli de aer inseamna ca a mers cu ea asa! Am patit si eu dar am oprit motorul imediat, nu am plecat de pe loc , atunci carburile erau in reparatie.A durat ceva dar mi-a iesit , asa ca pot spune ca nu e usor cu sfaturi pe forum sau telefon , trebe ' " ochiu' sa vada ' ce si cum

 

1. daca merge bine ( ....) cu socul tras = amestec sarac deci trb verificat carburatoare . Ce inseamna asta ? mai bine sa se duca la cineva care stie . oringurile au un rol important, determinant chiar , asa ca daca au fost vechi , sub actiunea agentului de curatare= caca , asa ca demontate si duse la cunoscatori , sfatul meu ...unul este florin_escu , colegul nostru ...

2. daca are habar d e cum functioneaza , in principiu , un carburator , se poate apuca si el de treaba.. asa ca sa ne anunte

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/718370-accident-minor-sanzieni-cu-ocazia-marsului-de-comemorare/

Iata, dl Alin Geamanu, ce ai pierdut.

Pana la urma, cand e gloata mare, se mai intampla si din astea...

» Post actualizat in 21 Sep 2014 05:37

/index.php?/topic/718371-poze-si-imagini-de-la-sanzieni-judetul-covasna/

Aici avem si partea buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/718370-accident-minor-sanzieni-cu-ocazia-marsului-de-comemorare/

Iata, dl Alin Geamanu, ce ai pierdut.

Pana la urma, cand e gloata mare, se mai intampla si din astea...

» Post actualizat in 21 Sep 2014 05:37

/index.php?/topic/718371-poze-si-imagini-de-la-sanzieni-judetul-covasna/

Aici avem si partea buna.

stiu doar ca ieri am muncit si am reusit sa-mi plachez bucataria cu polistiren .Cred ca sunt mai castigat asa.De plimbat m-am plimbat azi prin prejurul Campinei , vreo 100 de km , in care am prins cat tot ce trebuia: soare ploaie , curbe , macadam asfalt ., DN1 .Am echipat-o si pe mandra si am trecut la plimbare , trebuie s-o obisnuiesc cu viteza si drumurile mai lungi. Am doua inconveniente: consum cam mare si faptul ca aluneca fm seaua. in rest ok aprilica.Cateva poze de la unica oprire( ma dureau oolele :crack: )

post-78987-0-87864500-1411304344_thumb.jpg

post-78987-0-43620000-1411304350_thumb.jpg

post-78987-0-28744800-1411304354_thumb.jpg

post-78987-0-11101300-1411304358_thumb.jpg

post-78987-0-65942500-1411304362_thumb.jpg

post-78987-0-61236300-1411304367_thumb.jpg

post-78987-0-19166900-1411304372_thumb.jpg

post-78987-0-26446000-1411304377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia aia neagra urata cu emblema aia ciudata, de sub handguarduri, as vrea-o eu te rog! :alcy:

Hehe, a prins-o asa bine neamtul, ca nici hotii nu au reusit sa o demonteze.

De cate ori o gasesc stramba/rasucita, stiu sigur ca a mai tras cineva de ea. :P

» Post actualizat in 21 Sep 2014 15:04

stiu doar ca ieri am muncit si am reusit sa-mi plachez bucataria cu polistiren .Cred ca sunt mai castigat asa.De plimbat m-am plimbat azi prin prejurul Campinei , vreo 100 de km , in care am prins cat tot ce trebuia: soare ploaie , curbe , macadam asfalt ., DN1 .Am echipat-o si pe mandra si am trecut la plimbare , trebuie s-o obisnuiesc cu viteza si drumurile mai lungi. Am doua inconveniente: consum cam mare si faptul ca aluneca fm seaua. in rest ok aprilica.Cateva poze de la unica oprire( ma dureau oolele :crack: )

Asa, mai Alinus. Munca e sfanta, iar plimbarea de dupa, e rasplata.

In privinta omletei de la rezervor, invata-te sa mergi ridicat in scari periodic, chiar daca ai pasager.

La 15-20 de minute, te ridici, vascularizezi pelvisul si membrele inferioare, fara sa m ai opresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, a prins-o asa bine neamtul, ca nici hotii nu au reusit sa o demonteze.

De cate ori o gasesc stramba/rasucita, stiu sigur ca a mai tras cineva de ea. :P

» Post actualizat in 21 Sep 2014 15:04

Asa, mai Alinus. Munca e sfanta, iar plimbarea de dupa, e rasplata.

In privinta omletei de la rezervor, invata-te sa mergi ridicat in scari periodic, chiar daca ai pasager.

La 15-20 de minute, te ridici, vascularizezi pelvisul si membrele inferioare, fara sa m ai opresti.

singur merg , cu pasager deloc

am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie

» Post actualizat in 21 Sep 2014 18:17

singur merg , cu pasager deloc

am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie

deasemenea am avut sansa sa testez virajele la viteza mare 100km / h prin impingerea inversa a ghidonului , adica viraj stanga impingi mansonul stang spre dreapta ....motocicleta va vira spre dreapta , perfect!

» Post actualizat in 21 Sep 2014 18:19

singur merg , cu pasager deloc

am avut o portiune de coborare pe serpentine si pe ploaie si am sintit in maini si co---aie

» Post actualizat in 21 Sep 2014 18:17

deasemenea am avut sansa sa testez virajele la viteza mare 100km / h prin impingerea inversa a ghidonului , adica viraj stanga impingi mansonul stang spre dreapta ....motocicleta va vira spre dreapta , perfect!

va vira spre stanga ,,,,am vrut sa spun

Editat de alin geamanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, manevra se numeste "contra-virare" si o poti aplica de la 15 - 20 km/h in sus, simti imediat cum se lasa motorul pe curba. Eu am aflat de manevra abia la 2-3 ani dupa ce mi-am luat permisul.... din pacate in scoala nu am iesit in traseu! Atunci aveam Minsk.... eee ce tineri eram!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adjudecate pentru Victor_peg.

Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei.

Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene.

Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare.

La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor.

E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adjudecate pentru Victor_peg.

Cand ai timp, treci pe la mine sa le iei.

Aline, mai fa tu experimente din astea la viteza mare si o sa te arunce din sa. Ce spui tu, se face pe nisip/macadam, atunci cand tragi tare de gaz si intra spatele in derapaj. Vezi cum ții taurul de coarne, că dacă o scapi, te apuci de cârpit/vopsit carene.

Pe asfalt, fa pe cât posibil virajele din modificarea unghiului de inclinare, aplicand presiune ori asupra seii, din bazin, ori asupra rezervorului, din genunchiul din partea opusă directiei de virare.

La vitezane, e alta treaba; trebuie sa te plimbi din bazin pe sa, cu presiune pe rezervor.

E doar un sfat din partea unuia care a prins multe mobre pe mana. Acum, faci cum crezi.

unghiul de inclinare oricum trebuie schimbat si ma refeream la virajele largi , nu cele stranse , iar in cazul derapajului pe nisip , macadam , acolo se face presiune pe rezervor in partea opusa, contravirare puternica piciorul din partea virajului intins si din acceleratie controlezi derapajul . La vitezane este alt stil , si nu cunosc.

La enduro se ulilizeaza contravirarea si presiunea pe rezervor insa in varianta "soft"

» Post actualizat in 22 Sep 2014 05:38

Haideti sa dezvoltam acest subiect privind abordarea virajelor c, cred ca ne va fi de folos tuturor...

» Post actualizat in 22 Sep 2014 06:00

 

un ex aici

» Post actualizat in 22 Sep 2014 06:03

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

De ceva vreme am si eu un Aprilia Pegaso. Eu cred ca motorul asta poate sa mearga si bine... dar la mine inca nu so intamplat asa ceva. Explicatiile urmeaza. Poate ma ajutati si voi cu ceva.

 

Ca o mentiune, are tobe sport si in carburatoare are schimbat pentru tobele astea. As vrea sa ma scap de ele... cred ca si de acolo mi se trage problema.

Btw... daca are cineva tobe de vanzare sau vrea sa faca schimb sunt dispus sa dau si o bere cu tobele :).

Am scurtat lantul acum, am refacut instalatia electrica si am facut service la furca.

Motorul este din 1995 si are 50000km.

 

Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul.

 

Ce astept, e sa ma ajutati si sa imi spuneti daca si la voi se intampla asa?

 

Cand mergi constant la o turatie constanta sub 4000rpm si mai mare de 1500rpm, zguduie(ca un soc din spate sau un sut).

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...