Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Bine ai venit printre noi.

Turatia la care se simte cel mai bine este intre 3.000 si 4.000 de ture. Sub ea, fiind monocilindru, are tendinta sa trepideze mai ales in treptele superioare.

Oricum nu trepideaza ca o Yamaha Tenere sau Suzuki DR Big.

Regleaza carburatoarele la 3 ture si jumatate. Tobele nu au nici o treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul.

Ia vezi, nu ai burta la lant si in alte locuri e prea intins? (adica uzura diferita pe segmente?) Ori carbeliciul daca te scutura, dar asta il poti testa si pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capacea

Salut si bine ai venit,

din catre stiu eu, la motoarele in 4 timpi tobele nu au mare importanta, (de acord cu Eugen) exceptand motoarele de turatie unde cu cat se face mai rapid evacuarea cu atat mai bine, nu este cazul la noi.

 

Carburatoare modificate pentru tobe? Nu cred! Carburatoarele se tuneaza atunci cand umbli la filtrul de aer si pui unul sport care-ti furnizeaza mai mult aer, atunci maresti si cantitatea de benzina astfel incat AFR (air fuel ratio = amestecul de aer cu benzina) sa fie cel optim pe diversele paliere de acceleratie. In carburatoarele noastre ai reglaj doar pe amestecul din ralanti, restul palierelor sunt fixe adica "jiglere", nu ai alte suruburi. Aici sfatul meu este sa faci rost de carburatoare standard (dezmembrari = 200 - 400 lei) si sa incerci.

 

Cat despre mersul neuniform (zguduitul) de care zici, este specific motocicletelor monocilindru la turatii joase, eventual un amestec sarac, dar sunt de acord si cu antevorbitorii mei care spun ca lantul uzat accentueaza aceasta manifestare.

 

Daca vrei vorbim pe PM si pot sa-ti ofer un set de carburatoare de test, nu sunt de vanzare! Vad ca ai numere de Alba... ai drum prin Bucuresti?

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, numele meu este Codrin si sunt incepator in domeniu. As vrea sa-mi achizitionez ca prima motocicleta o Aprilia Pegaso dar nu am nici un fel de experienta si pana acum am tras concluzii mai mult pe partea estetica. Intr-un buget de 1500 E sper sa ma incadrez cu ceva decent. Citeam pe undeva ca motoarele la ele ar fi foarte bune dar au deficiente multe pe partea electrica. Imi puteti da niste ponturi la achizitionare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, numele meu este Codrin si sunt incepator in domeniu. As vrea sa-mi achizitionez ca prima motocicleta o Aprilia Pegaso dar nu am nici un fel de experienta si pana acum am tras concluzii mai mult pe partea estetica. Intr-un buget de 1500 E sper sa ma incadrez cu ceva decent. Citeam pe undeva ca motoarele la ele ar fi foarte bune dar au deficiente multe pe partea electrica. Imi puteti da niste ponturi la achizitionare?

Vezi ca are una impecabila si user-ul Pegasso din Harsova-Cernavoda. Are cauciucuri si kit de lant, bendix nou.

Pretul e pana in 1.000 de iepuroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Capacea

Salut si bine ai venit,

din catre stiu eu, la motoarele in 4 timpi tobele nu au mare importanta, (de acord cu Eugen) exceptand motoarele de turatie unde cu cat se face mai rapid evacuarea cu atat mai bine, nu este cazul la noi.

 

Carburatoare modificate pentru tobe? Nu cred! Carburatoarele se tuneaza atunci cand umbli la filtrul de aer si pui unul sport care-ti furnizeaza mai mult aer, atunci maresti si cantitatea de benzina astfel incat AFR (air fuel ratio = amestecul de aer cu benzina) sa fie cel optim pe diversele paliere de acceleratie. In carburatoarele noastre ai reglaj doar pe amestecul din ralanti, restul palierelor sunt fixe adica "jiglere", nu ai alte suruburi. Aici sfatul meu este sa faci rost de carburatoare standard (dezmembrari = 200 - 400 lei) si sa incerci.

 

Cat despre mersul neuniform (zguduitul) de care zici, este specific motocicletelor monocilindru la turatii joase, eventual un amestec sarac, dar sunt de acord si cu antevorbitorii mei care spun ca lantul uzat accentueaza aceasta manifestare.

 

Daca vrei vorbim pe PM si pot sa-ti ofer un set de carburatoare de test, nu sunt de vanzare! Vad ca ai numere de Alba... ai drum prin Bucuresti?

daca lantul e uzat se poate verifica pe fantele de reglaj de pe bascula , unde sunt niste cifre .La mine se afla undeva la cifra 3 adica foarte intins/uzat,

in al doi-lea rand tragi de lant unde calca pe foaia spate in partea centrala si daca apare fanta si nu calca pe foaie bine = uzura .Pun poze cand ajung acasa .

» Post actualizat in 23 Sep 2014 10:08

Da : sa fie seria GA .

subscriu , am GA si sunt foarte multumit cu doua exceptii : consum carburant mare fata de varianta pe injectie( la GA nu e cazul) , seaua asa cum e dispusa duce la alunecarea pasagerului spre pilot creindu-i acestuia un disconfort la oua!

Avantaje: -roata 19" pe fata foarte buna la oras dar si off road

- pozitia in sa mai inalta decat la ML

- amortizoare fata mai inalte ca la ML

- tobele din material mai solid

- sunet incomfundabil

- carburatie = posibilitatea repararii pe marginea drumului

- in general motoarele Rotax sunt foarte fiabile daca sunt bine intretinute( nu de geaba Rotaxe chipeaza aparate de zbor)

- carburatoare Mikuni- japoneze

- frane Brembo

- cadru aliaj aluminiu

SI MAI CU SEAMA O COMUNITATE DE MOTORETISTI PE CARE NU O GASESTI LA ALT PRODUCATOR

Alegerea iti apartine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

SI MAI CU SEAMA O COMUNITATE DE MOTORETISTI PE CARE NU O GASESTI LA ALT PRODUCATOR

Alegerea iti apartine

Si la asta subscriu!!! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Are cineva o roată mare dintata de bendix defectă model după '97, care nu îi trebuie?

Vreau sa fac o incercare, sa imi fac o piesa de rezervă.

Stau de aproape o lună cu mobra pe dreapta, iar dacă aveam una de rezervă, nu mai așteptam atât.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

De ceva vreme am si eu un Aprilia Pegaso. Eu cred ca motorul asta poate sa mearga si bine... dar la mine inca nu so intamplat asa ceva. Explicatiile urmeaza. Poate ma ajutati si voi cu ceva.

 

Ca o mentiune, are tobe sport si in carburatoare are schimbat pentru tobele astea. As vrea sa ma scap de ele... cred ca si de acolo mi se trage problema.

Btw... daca are cineva tobe de vanzare sau vrea sa faca schimb sunt dispus sa dau si o bere cu tobele :).

Am scurtat lantul acum, am refacut instalatia electrica si am facut service la furca.

Motorul este din 1995 si are 50000km.

 

Baiul ii ca tot zguduie. Sper dupa schimbarea lantului sa nu mai fie cazul.

 

Ce astept, e sa ma ajutati si sa imi spuneti daca si la voi se intampla asa?

 

Cand mergi constant la o turatie constanta sub 4000rpm si mai mare de 1500rpm, zguduie(ca un soc din spate sau un sut).

 

Merci!

asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie ,

» Post actualizat in 25 Sep 2014 15:27

asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie ,

fac poze cu apartul ca aste nu se vad

» Post actualizat in 25 Sep 2014 15:38

asa arata un lant intins tehnic vorbind: daca verific sageata este fix 3.5 cm ( burta)adica bine ,insa el luat ca un tot unitar e mai lung deoarece indicele pe fanta imi arata nr 3 pe o scar de la 7 la 1. deasemenea se vede fanta la foaie ,

» Post actualizat in 25 Sep 2014 15:27

fac poze cu apartul ca aste nu se vad

» Post actualizat in 25 Sep 2014 15:39

ultimele doua sunt mai bune , nu am blitz functional dar se vede ce trebuie

post-78987-0-85158600-1411658626_thumb.jpg

post-78987-0-48419800-1411658631_thumb.jpg

post-78987-0-70312000-1411658634_thumb.jpg

post-78987-0-38727400-1411658638_thumb.jpg

post-78987-0-86638700-1411659440_thumb.jpg

post-78987-0-05720700-1411659443_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum trebuie facuta cheia pentru bujie ?

postez eu maine dimensiuni.O faci pe surub de 19 dintr-o teava de 1/2 ,si o calesti , la foc si prin bataie, e naspa daca nu sti , de fapt ai sa decalesti materialul.Nu e mai bine sa iei o tubulara de 18-19 lunga de cel putin 10 cm ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...